Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
Ale o który zawór chodzi - ten zamykany przez membranę czy ten sterowany elektrycznie (elektrozawór)??
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
WITAM, prawdopodobnie siadła elektryka znaczy komputer gazowy czyli bingo m , możne dostało się wody do niego czy coś, sugeruje podjechać do gazowników i wymienić komputer na inny , skoro silnik krokowy nie pracuje . skoro zalewa go po zgaszeniu to może być wina jakiegoś syfu bądź sklejonego trzpienia , wyjąć umyć w jakimś rozpuszczalniku czy czymś...
U mnie okazał się rozszczelniony reduktor że przez noc zalewał silnik gazem przez wężyk podciśnienia, odczep na noc wężyk podciśnienia z gazu i spróbuj rano
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Kolego nie drwij z powodu skrótu myślowego - myślę że wiesz o co chodzi więc do roboty. W temacie mogę powiedzieć że wtryskiwacze lpg nie zamykają się jak trzeba i w czasie postoju silnik jest zalewany gazem.
Czy masz w kosie gaźnik „tuningowy”, tj. z dyszą regulacyjną „H”? Jeśli tak, to może być ona za mocno wykręcona, przez co silnik się zalewa po dodaniu gazu.
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Taki objaw jak opisujesz jest normalny gdyż jak go zgasisz na gazie i od razu chcesz odpalić na benzynie, silnik przez chwilkę ma podane dwa paliwa, tzn jeszcze troszkę gazu ma i dostaje świeżą dawkę paliwa, więc się zalewa, jak chwilkę nim pokręcisz, to resztki tego gazu zostają z silnika usunięte i odpala na benzynie.
Silnik prawdopodobnie się zalewa. Zamontuj temperaturowy przełącznik benz-gaz. Przełączy w odpowiednim momencie, będzie chronić silnik i parownik.
Witam. Zmagam się cały czas z gaźnikiem PZ 27. Problem polega na tym, że jak dam gwałtownie gaz, silnik się zalewa i gaśnie, ale jak dam stopniowo gaz, silnik ładnie pracuje i nie przerywa. Dawka 2 obroty. I teraz tak, słyszałem, że problem może być z położeniem iglicy w gaźniku. Jak rozkręciłem, bo było na 2 od dołu podkładka, to dałem na 1 od dołu,...
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Jeśli reduktor jest zamontowany równolegle do ściany grodziowej to zdarza się, ze podczas hamowania spada ciśnienie gazu lub wręcz przeciwnie - silnik jest zalewany gazem. Inna kwestia - czy jak wysprzęglisz ale NIE wciśniesz hamulca to też zgaśnie?
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Jeśli to auto jest na wtrysku to stawiam na pękniętą membranę regulatora ciśnienia paliwa . Mało danych o typie silnika
Problem w parowniku - nie zamyka całkowicie "wypływu" gazu i na zgaszonym silnik jest zalewany gazem. Żeby odpalić w takim stanie wypada lekko pomóc gazem i kręcić do skutku. Jeszcze szybciej się odpala jeśli odpalasz od razu na gazie (awaryjnie). Zła praca po odpaleniu to efekt pożerania przez silnik dwóch paliw jednocześnie.
Regulacja Gazu to podstawa. Nie kosztuje dużo. Z Twojego opisu wydaje mi się że silnik zalewa się gazem. Wydaje mi się że za wolno rozgrzewa sie reduktor. Jednak mimo wszystko najpierw zrobiłbym to co sugerowałbym kolega wyżej. Pozdrawiam!
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
dla tego powtarzam lepiej do serwisu!
Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
Prawdopodobnie trzeba przepiąć plus wtryskiwaczy gazowych bezpośrednio pod stacyjkę[oczywiście przez przekaźnik].wtryskiwacze gazowe mogą pracować ułamek sekundy dłużej i silnik się zalewa gazem
Podłączyć komputer. Zobaczyć jakie jest ciśnienie gazu i inne parametry. Analizator spalin i już coś będzie wiadomo. Podejrzewam zbyt bogatą mieszankę i "zalewanie" silnika gazem.
A ja mam inną teorię. Poprostu zalewa silnik gazem, gaż się ulatnia powoli przez nieszczelny elekttrozawór i po kilku godzinach skutecznie uniemożliwia odpalenie auta na benzynie,
a ja myślę że problem nie w pompie tylko w elektrozaworach lpg - nie zamykają się szczelnie i silnik jest zalewany gazem przez co po dłuższym postoju trzeba go długo kręcić żeby się przewentylował rada: przed zakończeniem jazdy przełącz na benzynę i tak go zostaw albo (lepiej) zakręć zawór na butli i wypal wszystki gaz z instalacji aż auto samo zgaśnie...
Check będzie się zawsze zapalał, błędy sondy spowodowane instalacją gazową - robi się to na "usterkę" - czyli przewód sondy zwarty z masą, sterownik uznaje wtedy jej permamentną awarię i przestaję się nią interesować, co nie wprowadza zamieszania potem, w postaci podwyższonych czy wieszających się obrotów itp. Podejrzewam ale to takie "gdybanie", że...
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Pewnie ci kolego zalewa silnik gazem. Wyłącz całkiem gaz i pojeżdzij na samej benzynie. Jak się okaże że objaw znikł, to masz nieszczelny układ LPG- mogą być wyklepane wtryskiwacze. Przepraszam, nie doczytałem tego braku iskry>kosz.
Aby sprawdzić czy to gaz zalewa kolektor i nie możesz odpalić z rana , to wieczorem odetnij dopływ gazu ( zakręcając butlę lub zdejmując zasilanie elektrozaworu) i pozwól zatrzymać się silnikowi po wypaleniu gazu w instalacji. Jeśli wtedy poranne kłopoty ustaną to masz dowód , że zalewa silnik gazem i możesz szukać co jest tego powodem. Jeśli problemy...
W przypadku gdy masz nierozgrzany silnik zwyczajnie "zalewa" się gazem. Jak jest gorący pewnie nie ma problemów?
A więc po tak długim czasie odpowiedź brzmi nie pracuje silnik poprawnie nawet przy zejściu ciśnieniem do 0.8 bara jest bzdura. Musi być zmiana wtryskiwaczy na mniej wydajne np. Hany czerwone. Silnik jest zalewany gazem i nmożnik 0.8 aby pracował na wolnych obrotach. Zmienie wtryski na nowe myślę o AC W 2 czasy mają odpowiednie i wydajność też. Co panowie...
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Moze ci przepuszcza reduktor i zalewa silnik gazem jak dluzej postoi i dlatego niemozesz odpalic.Sprawdz reduktor panie.
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Witam, po kilku próbach udało się ustalić, że w momencie przełączania czasy wtrysku gazu są mniejsze niż czasy wtrysku benzyny. Wtrysk paliwa ok 4ms, a gazu ok 3.5ms. Może to jest przyczyna ? Po jakiś 10s, wszystko sie normuje... :-D Dodano po 35 Przez ten moment silnik zostaje "zalewany" przez gaz ? Czy dobrze rozumiem ? :D
Nie. Puszcza wtryskiwacz i zalewa silnik gazem. Schodzi gaz tylko miedzy reduktorem a wtryskami. Po 5godz tego gazu już tam nie ma i można odpalić.
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Przede wszystkim napisz kolego czy takie rzeczy dzieją się i na benzynie i na gazie. Bo jeżeli tylko na gazie to masz za bogatą mieszankę, silnik jest zalewany gazem i stąd brak mocy i dużo pary wodnej A koledzy zamiast dopytać naciągają cię na koszty wymiany uszczelki pod głowicą :| Pozdrawiam
Źle ustawiony reduktor, zalewa zimny silnik gazem.
Okazało się, że gniazdo iglicowe było pokryte nalotem co powodowało zalewanie gaźnika a później silnika. Problem rozwiązany, temat zamykam.
Po pierwsze sprawdź czy ci gdzieś nie łapie obcego powietrza, wężyki gumowe czy nie są popękane. Sprawdź też czy przyczyną tego gaśnięcia nie jest zalewanie silnika benzyną (gazem)
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
Filter powietrza jaki jest może zabrudzony. wygląda na to że się silnik zalewa po dodaniu gazu.
a wygląda to właśnie na pęknięcie przewodu podciśnienia bo ciśnienie gazu rośnie jak przygazujesz . Czy dałeś zbrojone wężyki podciśnienia przeznaczone do lpg ? Silnik jest zalewany gazem i dlatego szarpie. Stawiam na pęknięcie lub przecięcie czy pęknięcie tóregoś wężyka na zacisku ( na drogach reduktor-mapsensor-kolektor). Masz przyzwoity reduktor...
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
obejzałeś kolo katalizatora czy tez go nie masz ? instalka 1 a dobrze złożyłeś ten parownik bo z twojego opisu wynika ze zalewasz silnik gazem ile ci polduś pali???
może wtryski gazowe popuszczają gaz i jest zalany gazem ? Albo reduktor popuszcza gaz ? To dośc typowe objawy zalewania silnika gazem i dopiero jak się przewentyluje to zapala. Jaki masz reduktor ? do sprawdzenia wystarczy trochę wody z detergentem , po jeździe na gazie sprawdź czy wężyki od wtryskiwaczy nie puszczają bąków
A to by to miało, że bez prawidłowego kodu z immobilizera sterownik za chiny ludowe nie uruchomi pompy paliwa i wtryskiwaczy na dłużej niż bodaj sekundę. Silnik jest zalewany albo gazem, albo benzyną.
Witam wszystkich ponownie , już wiem wszystko :D , instalacja była poprostu źle ustawiona , silnik dostawł tak dużą mieszanke gazu ze błyskawicznie zalewało silnik, gdy zmniejszyłem poziom gazu to pali :D ... pozostaje tylko wyregulować bo nie wchodzi na obroty albo idzie na wysokich a na niskich gasnie , dziekuje wszystkim za pomoc :D
Zalewa go chyba. Świeca mokra?
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
Jesli tak się nie dzieje na PB to masz nieszczelny układ gazowy i zalewa gazem silnik.
Odepnij wtryskiwacz rozruchowy, to jest 12 czy 24 zawory? Gaz?
witam cie moim zdaniem gdy odpalasz cieply silnik na gazie poprostu go zalewasz tym gazem dostaje duzo gazu i tyle jedzi na wyregulowanie gazu sam tak mialem pozdro
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Tak jak napisali poprzednicy sprawdz sonde bo wydaje mi sie ze nie dziala prawidlowo i silnik jest "zalewany" gazem. Ewentualnie jest zle ustawiony typ sondy w sterowniku gazowym. Przy za duzej dawce gazu efekt jest podobny jak przy zamalej czyli auto nie idzie i dlatego moze nie przepalac na ktoryms cylindrze i pali jak smok. Jak wygladalo spalanie...
Przy trudnościach z uruchomieniem zagazowanego zimnego silnika, żeby wstępnie ustalić czy przyczyna tych trudności jest po stronie gazu, proponuję najtańszą (bo nic nie kosztuje, no.. trochę benzyny) i według mnie najskuteczniejszą metodę. Zakręcić gaz na butli, wyjeździć lub wypuścić gaz z instalacji i pojeździć parę dni na samej benzynie. Jak nie...
Prawdopodobnie zalewa Ci silnik gazem, zbyt bogata mieszanka tzw. wolnych obrotów ustawiana śrubą na reduktorze.
Witam Ja mam równie ciekawy przypadek w Nissanie silnik 1,6 16 na elektronicznym gaźniku. Na PB sonda chodzi prwawidłowo po przełączeniu na gaz na wolnych obrotach sonda wskazuje ok 0,6 V przy ruszaniu napięcie spada do wartości ok 0,2 V i tak zostaje. Samochód na gazie sprawuje się dobrze spalanie gazu ok 10 L miasto i ok 8L trasa. Wymieniłm już 3...
Uszczelnij zawór odcinający gaz na reduktorze, najprawdopodobniej zalewa ci silnik gazem i dodatkowa porcja benzyny nie pomaga w odpaleniu. Wystarczy pojeździć ze dwa dni na benzynie i zobaczyć czy pali poprawnie.
Witam chcę zainstalować emulatory czujnik temperatury płynu do 2.0 AZJ , ponieważ jej zł to VAG cierpi na uporczywy syndrom zimnego VAGa, po przełączaniu na LPG zalewa silnik gazem, szarpie, nierówno chodzi , śmierdzi jak opętane niespalonym gazem. Po rozgrzaniu wszystko jest ok. Znalazłem taki schemat tylko nie bardzo wiem jak go podłączyć i czy rezystor...
Witam. Widać, że ta instalacja gazowa to niezły zlepek różnych firm. Pytanie podstawowe - czy od samego początku został dobrany (a później wymieniony na nowy) prawidłowy czujnik temperatury. Czujniki mają różne oporności - czy ten obecnie zainstalowany jest dobrze skalibrowany w oprogramowaniu? Jeżeli sterownik źle interpretuje jego dane to tym samym...
Wg mnie to zbyt bogata mieszanka. Gdy dodajesz gazu, dodatkowo zalewasz silnik, gdy puszczasz gaz, bardzo zubażasz mieszankę (do składu optymalnego) w skutek czego silnik przyśpiesza...
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu".
Instalacja gazowa jest najprostrza i wyregulowana. niestety nie.po pierwsze przy dobrze wyregulaownej instalacji nie powinien gasnąc,po drugie problem z odpaleniem swiadczy o zalewaniu silnika gazem (porblem najprawdopodobniej z reduktorem)
jariko , pokaż jeszcze w jaki sposób zalewasz butlę gazem? Robisz to na stacji benzynowej? Obsługa nie robi problemów?
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
półsekwencja czyli krótkie czasy wtrysku ( 2x krótsze niż przy sekwencji) do tego niebotycznie wysokie ciśnienie gazu i przeciętnej jakości wtryski. Silnik jest zalewany gazem z powodu niskiej precyzji wtrysku. W celu poprawy należy w zakładce rodzaj wtrysku wpisać półsekwencja , wtedy czasy wtrysku wzrosną 2x a silnik na gazie będzie sterowany sekwencyjnie....
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
nawet jak zimny chodziło wsyztsko okej nie musiałeem czekaj az sie nagrzeje,nawet gdy były mrozy to nie było z Tym problemu , zawsze szedł jak głupi Zbyt wczesne przełączenie prowadzi do uszkodzenia membrany parownika. Prawdopodobnie to się stało i ciekły gaz zalewa ci silnik.
A ja często przenosiłem elektrozawór po "gaziarzach" przy sam parownik bo w zimie szczególnie w małych silnikach potrafiło tak właśnie zalewać silnik gazem i na drugi dzień rano jak mrozy były dostawał ekstra paliwa i nie chciał zapalić. Czujnik na komputer jest 2 pinowy. Często jak się jeździ na rezerwie w baku pada pompa właśnie w zimie, jak się ma...
Masz już stwardniałe membrany w reduktorze i na zimnym ci gaśnie.Silnik jest zalewany gazem i potem trzeba długo kręcić żeby odpalił.Rozgrzej silnik i przełącz wtedy na gaz i zobaczysz ,że autko nie zgaśnie.
Możliwa jest usterka reduktora w instalacji LPG i z powodu zbyt wysokiego ciśnienia gazu - zalewa ci gazem silnik, co może być bezpośrednią przyczyną kłopotów z odpalaniem. natomiast nierówne obroty - to zabrudzona sonda lambda - z powodu złej mieszanki paliwowej (za dużu LPG). Wybierz się z tym do jakiegoś dobrego gaziarza w celu sprawdzenia.
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
Wiec tak. temperatury są ok. czujnik położenia wału i wałka ok przepływka chyba ok. Tps ok 0.5 V a silnik zalewa. po wciśnieciu gazu w podłoge silnik gaśnie i już nie zapali chyba że postoji z godzine. I sprawdzałem swiece to są zalane .Świece zmieniłem to wcale nie odpaliła.A najlepsze jest to że dopiero jak połacze sie silnikiem 1.8 to parametry bieżace...
po 10godzinach parownik miał chwilowy problem z oddawaniem gazu. Zjawisko może mieć odwrotny charakter. Po wyłączeniu "oddaje " gaz, zalewa silnik i stąd potrzeba przemielenia gazu przez silnik aby dobrać się do właściwej mieszanki.
Jak zachowuje się silnik po ponownym odpaleniu na benzynie, lub po lekkim rozgrzaniu. Odepnij zasilanie cewki z butli wypal gaz z przewodów i zgaś silnik na benzynie. Być może silnik zalewają jakieś pozostałości gazu. Instalacja to zapewne BINGO S4. Tylko z drugiej strony skoro po resecie jest lepiej :?: Może masz wtryski na przekaźniku.
Dobra ładowanie mam spoko, wymieniłem regulator napięcia i bez zmian, szczotki były spoko w starym, problem był w liczniku. Moje problemy z tym silnikiem to nadal, długie kręcenie po dłuższym postoju i moment nierównej pracy silnika, jak patrzę na obrotomierz to po odpaleniu jest takie szarpnięcie obrotami w dół poniżej 1tys, później powoli szarpiąc...
Witam! Mam pytanie odnosnie regulacji bingo-m. Chodzi mi głównie o funkcję cut-off. Mam fiata uno 1,0 fire '98 i jak uzstawie mu troche bogatsza mieszanke to wowczas gdy wcisne sprzeglo przy duzej predkosci silnik zalewa sie gazem. z tego co wiem to aby temu zapobiec nalezy wlaczyc wlasnie funkcje cut-off. nie wiem tylko jak ustawic parammetry tej funkcji...
witam jaki masz zamontowany gaz. Wg. mnie to auto ci zalewa. Jak miałem e36 2.0 to też tak robiło na cieplnym silniku. Gaz się dostawał do kolektora i ją zalewało. Pozdrawiam
niepotrzebnie bronisz gazownika - to druciarz. Trzeba dużo niekompetencji i złej woli aby tak fatalnie zestroić instalację , że skutkuje to błędną autoadaptacją ECU. Problem jest pewnie nie tyle w samym strojeniu sterownika co w konfiguracji sprzętowej , czyli relacji wydajność wtrysków/ciśnienie gazu. Zastosowane rozwiązanie to leczenie syfu pudrem...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Witam Siedzę w LPG już 13 lat i z tego co tu przeczytałem to cała wian gaśnięia leży albo po stronie reduktora tzn. zbyt twardych membran (automatycznie przy ruszaniu wytwarza się mieszanka zbyt uboga ponieważ nie nadąrzają membrany, a przy hamowaniu silnik jest zalewany gazem ponieważ membrany nie zdąrzają zamknąć dopływu gazu). Ewentualnie drugą przyczyną...
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
Heh jest taka sprawa. Byłem u mechaników (tych od gazu) i sparwdzili, popatrzyli i powiedzieli, że prawdopodobnie układ zapowietrzony tj. układ chłodzenia. Nie dochodzi płyn do reduktora i dlatego on jest zimny i coś tam z gazem sie dzieje. Istanieje taka możliwość?
za bogata mieszanka dla wolnych obrotów Silnik jest chwilowo zalewany gazem stad spadek obrotów . To ze wymienione zostaly wszystkie elementy w reduktorze jakie wchodza w zestaw naprawczy wcale nieswiadczy ze reduktor musi pracowac prawidlowo. Czesto nowe membrany nie pasuja najlepiej do reduktora pomaga czasami drobna korekta przez doprofilowanie -...
Jak kolega wyżej napisał - być może elektrozawór od LPG puszcza gaz i "zalewa" silnik. Bardzo częsta przypadłość. W skrajnych przypadkach śmierdzi gazem spod maski na postoju.
Miałem identyczne objawy w mojej Octavii tyle, że w silniku 2.0 - "zalewał się" gazem po dłuższym postoju. Jednak uszkodzony był parownik, a nie wtryskiwacze. Gaz dostawał się do kolektora przewodem sygnałowym informujacym parownik o aktualnym podciśnieniu w kolektorze. Sorry za przydługawy opis ale nie mam pojęcia jak to się poprawnie nazywa :)
Najprawdopodobniej wiesza się elektrozawór na reduktorze. Najpierw po wyłączeniu silnika nie domyka i zalewa resztką gazu silnik,a potem gdy domknie to się nie chce otworzyć. To się zdarza dosyć często.Można to próbować podratować. Trzeba go rozebrać, wyczyścić, lekko nasmarować olejkiem. Jak są ślady zatarcia to nie trać czasu tylko wymień na nowy....
Citronaniak dziekuje bardzo za checi pomocy, problem z moim clk juz rozwiazany, zapomnialem dodac ze w aucie znajduje sie instalacja gazowa i to ona jest winna, do wmiany parownik, najprawdopodobniej uszkodzona membrama poniewaz po wylaczeniu silnika nie odcina gazu i zalewa silnik stad na zimnym lub nie dogrzanym silniku problemy z odpalaniem. Pozdrawiam...
Czy ktoś je ustawiał? Silnik nierówno pracuje, szarpie itp. Może ktoś zna w lubelskim gdzie je można regenerować. Rozebrał mi je fachman od gazu i oczyścił. Niedługo potem zaczęły się kłopoty. Ciepły silnik zalewało. Wtryski puszczały gaz i mieszanka za bogata.. Tylko pedał w podłogę pomaga i kręcenie rozrusznikiem. Proszę o pomoc.
Szklanka potrzebna do sprawdzenia szczelności wężyka podciśnienia od reduktora. Jak jest nieszczelny zalewa gazem i nie chce odpalać. Jak na ciepłym problem to sprawdziłby też czy czasem czujnik temperatury silnika nie oszukuje. Najprostszy test odłączenie go przy nieudanej próbie odpalenia czy wtedy odpali?
Zalewa się.
witam,albo jest zla dawka gazu /na wolnych obrotach/ albo nie trzyma elektrozawor,to, ze silnik zimny chodzi na gazie juz swiadczy o wszystkim, / jak jest prawidlowwo wyregulowane nie moze byc zadnego zalewania gazem /,pozdrawiam Zdzislaw
zalewa silnik gazem zalewa gazem jazdy zalewa silnik gazem
bezpiecznik termiczny bateria termostat danfoss parametry uchwyty drzwiczek
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Bosch 2300 iW 15P – zmiana mocy maksymalnej kotła, ustawienia serwisowe, gwarancja Manta LED4202, CV9202H-A39 – brak 12V na J14, obecne 12V na J16 – diagnostyka zasilania