prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
Zostaw ten przełącznik w spokoju. Spróbuj odpalić awaryjnie na samym LPG. Wnioskuję, że masz uszkodzony reduktor i nie zamyka dopływu gazu przez co po zgaszeniu normalnie zalewa go gazem + PB przy odpalaniu i nie zapala. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk, wcisnąć przycisk centralki i trzymać, przekręcić kluczyk (powinno być słyszalne otwarcie elektrozaworów)...
a ile masz przejechane na parowniku jak juz po 50tys km to raczej wymiana mebran w reduktorze a najlepiej wymien sobie nowy reduktor i bedziesz miec znów spokuj na pare lat napewno sa juz twarde bebrany i dopuki sie nie rozgrzeje samochód to zalewa sie ciekłym gazem i to jest powodem gasniecia samochodu bogata mieszanka gazowa
jak wyglądały membrany gaźnika??? Częściej wymienia się je gdy wózek nie odpala na zimnym silniku alo noie wchodzi na obroty lub zalewa gazem gażnik.Na zdjęciu widziałem ma nakładke (gaźnik) Impco nad przepustnicą.Rozbierz go,w środku powinno być coś w stylu tłoczka z piercieniem,sprawdz czy chodzi płynnie na spreżynie wciskając palcem.Najcześciej przy...
Spróbuj go odpalić z gazem w podłodze. Jak się zalewa to powinien odpalić. Przegazuj go, powinien chodzić. Jak był ktoś z testerem niech sprawdzi jaką temperaturę płynu widzi sterownik silnika.
WITAM, prawdopodobnie siadła elektryka znaczy komputer gazowy czyli bingo m , możne dostało się wody do niego czy coś, sugeruje podjechać do gazowników i wymienić komputer na inny , skoro silnik krokowy nie pracuje . skoro zalewa go po zgaszeniu to może być wina jakiegoś syfu bądź sklejonego trzpienia , wyjąć umyć w jakimś rozpuszczalniku czy czymś...
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
Witam serdecznie. Mam peugeota 309 benz 1.4. + LPG. Mam problem z instalacją gazową.. Nie pytajcie o benzynę bo nie moge na nią wogóle przełączyć :) Chodzi mi tylko i wyłącznie o gaz. Więc: Krótko: Zalewa gazem (gdy na zapłonie). A teraz szczegółowo opiszę: Gdy silnik zimny to muszę szybko skręcić kluczyk i odrazu odpalać bo inaczej zaleje sie gazem...
Po odpaleniu auta (na zimnym silniku) i przejechaniu krótkiego odcinka oraz wyłaczeniu go, a po ponownym odpaleniu cięzko go odpalic i czuć smrud benzyną. Natomiast jesli silnik zostanie odpalony i przejade taki odcinek że juz bedzie zagrzany to tego problemu już niema. Nadmieniam ze tylko sie dzieje jak jeżdze na gazie. Instalacje mam taka że zawsze...
Zakładam, że masz wtrysk wielopunktowy gazu na kolektorze dolotowym. Po zakręceniu gazu pali normalnie? (gaz z zakręconego układu jeszcze trochę przeszkadza zanim się zużyje to co jest w parowniku) Typową usterką (też to miałem) w układach wtryskowych gazu jest przepuszczający wtrysk, i przy zapalaniu na pb silnik jest zalewany nadmiarem paliwa (pb+gaz). Pozdr....
Moze ci przepuszcza reduktor i zalewa silnik gazem jak dluzej postoi i dlatego niemozesz odpalic.Sprawdz reduktor panie.
Prawdopodobnie trzeba przepiąć plus wtryskiwaczy gazowych bezpośrednio pod stacyjkę[oczywiście przez przekaźnik].wtryskiwacze gazowe mogą pracować ułamek sekundy dłużej i silnik się zalewa gazem
Aby sprawdzić czy to gaz zalewa kolektor i nie możesz odpalić z rana , to wieczorem odetnij dopływ gazu ( zakręcając butlę lub zdejmując zasilanie elektrozaworu) i pozwól zatrzymać się silnikowi po wypaleniu gazu w instalacji. Jeśli wtedy poranne kłopoty ustaną to masz dowód , że zalewa silnik gazem i możesz szukać co jest tego powodem. Jeśli problemy...
To zdjęcie gaźnika. Mam problem z nim zapala na kopnik na całym gazie ale go przylewa jak zapali a gdy jadę przez jakieś 30 sekund ma moc na małym gazie bo jak da się ful to go przylewa albo nie dochodzi paliwo i robi się wtedy coraz słabszy. Pomóżcie.
Uszczelnij zawór odcinający gaz na reduktorze, najprawdopodobniej zalewa ci silnik gazem i dodatkowa porcja benzyny nie pomaga w odpaleniu. Wystarczy pojeździć ze dwa dni na benzynie i zobaczyć czy pali poprawnie.
Zregeneruj parownik lub wymień na nowy. Jeżeli śruba na parowniku jest wkręcona na maksa to znaczy że zalewa go gazem - twarde membrany. Możesz sprawdzić to przy pomocy zwykłego miernika i zobaczyć co pokaże Ci sonda lambda - najprawdopodobniej stoi na bogatej mieszance. Pozdrawiam
Z góry mówię, że nie wiedziałem gdzie dać ten temat. Mam pytanie odnośnie silnika 2t od kosy z allegro. Kupiłem silnik za 190 zł niby 5 kuca i 43cc i mam z nim takie samo zachowanie jak ze starszym, tym samym silnikiem. Mianowicie - czasami jak daję gaz do oporu (na chwilę - 5 sek max żeby nie katować) to silnik zachowuje się tak jakby ktoś go hamował...
nie dawno kupilem poloneza i zaczoł występowac pewien problem. Przy obrotach ok. 3500 i powyzej gdy wrzuce na luz auto gwaltownie traci obroty nie zatrzymujac ich na ok. 1000,gasnie. Nie mam gaznika i komputera w gazie (ani pojecia o tym) Autko po za tym chodzi dosc dobrze,odpalam tylko na gazie (bez problemów) spalanie po mieście ok. 14l/100km(troch...
(at)Ricoh_220 Nie wiem jakiego masz BRC-ka ale właśnie dlatego napisałem że "większość" a nie "wszystkie" instalacji idzie odpalić awaryjnie na samym gazie, sam raz miałem przypadek że sekwencja AKME nie miała takiej możliwości. Co do tematu, objawy wyglądają na zalewanie się silnika, nie wiem czy EGR by miał coś z tym wspólnego, warto by zobaczyć...
Witam! Musze zasiegnac waszych opinii bo mnie juz brakuje pomyslow. Znajomy ma poldka 1,6GSI z gazem dzis mu zgasl i juz wiecej nie odpalil. Iskra jest, benzynka leci chodz nie wiem czy nie za bardzo bo az sie wylewa bokami, jedyne co mi przychodzi do glowy to, ze wtryskiwacz lub sterownik jest walniety. Ma ktos moze jakis pomysl?
Mój problem polega na tym że jak tylko zaczeły sie mrozy samochod przestaje jezdzic na gazie. Jadac i po przelaczeniu na gaz samochod spada z obrotow az do momentu zgasniecia.Z poczatku myslalem ze jest to zamarzajacy parownik ale po zagrzaniu samochodu jest goracy a nawet parzy. Plyn w ukladzie takze jest w porzadku. Nie ubywa go bo caly czas go kontroluje....
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Silnik chodzi po wyłączeniu kluczykiem. Można wyłączyć go np naciskając hamulec lub włączeniem świateł .Proszę o radę. Zauważyłem , trzyma przekażnik pompy paliwa ,a w chwili obciążenia elektrycznego -puszcza i silnik gaśnie. Przekażnik nie klei się lecz ma jakieś podtrzymanie. Potrafi skutecznie rozładować akumulator. Może ktoś zna to uszkodzenie....
Posiadam silnik 2.0 alt benzyna z gazem. Problem polega na tym, że przy dodaniu gazu podczas jazdy silnik dławi się, nie chce wejść na obroty, szarpie, a na postoju chodzi normalnie. Z odpalaniem też nie ma problemu. Po podłączeniu komputera pokazało błąd o zbyt wysokiej dawce paliwowej. Czym to może być spowodowane?
Mam instalację gazową już prawie rok i zwasze przy zapalaniu silnik przez około 30 sekund nie ma mocy i trudno wejść na wysokie obroty. Z tego co wiem to po zapaleniu silnika dostaje on dwa paliwa - benzyna i resztki gazu pozostałe w przewodach. Dopóki gaz się nie wypali to silnik źle chodzi. Czy da się to w jakiś sposób zminimalizować?
Witam, mam problem z poldoroverem, mianowicie czasami silnik zaczyna się dławić, objawia się to tym że po dodaniu gazu obroty spadają, jeśli nie odpuszczę szybko gazu silnik zgaśnie, i już nie odpali, trzeba poczekać 5-10minut wtedy odpala, i można dalej jechać, czasami usterka już nie powróci przez jakiś czas, a czasami ujadę 1km i znów zgaśnie. Na...
Witam problem z wózkiem widłowym jak w temacie silnik odpala i po dwóch sekundach gaśnie,zanika napięcie na elektrozawór gazowy a zapłon jest do końca.Po podaniu plusa na elektrozawór gazowy silnik pracuje lecz brak reakcji na dodawanie gazu (tylko ręcznie) i nie jedzie nie steruje napędem.Podejrzewam sterownik,czy miał ktoś taki przypadek ? za wszelką...
witam mam poloneza caro z instalacją bedini mam problem gdy sterownik przełącza całkowicie na gaz silnik gaśnie samochód stał jakiś czas więc może sie coś przytkało jakiś filterek albo zawór może ktoś się z czymś takim spotkał z góry dzięki za pomoc Regulamin, p.10.9, 11 i 15. Proszę poprawić. Jak chcesz być poważnie traktowany na tym forum, to: - dbaj...
Witam , posiadam silnik trójfazowy 5 kw , do niedawna pracował bez zarzutów jednak ostatnio zaczął dziwnie pracować to znaczy głośniej chodzi. Myślałem, że silnik się spalił ponieważ wydobywał się z niego dym jednak po rozkręceniu i wyczyszczeniu dymu nie ma natomiast nadal dziwnie chodzi i wyrzuca korki przy wyłączaniu go , czasem przy włączeniu go...
Panowie, z takim problemem w Cinquecento to się jeszcze nie spotkałem! Otóż, sytuacja wygląda następującą: od jakiegoś czasu 3-4 miesięcy samochód ma dziwne objawy. Na początku zaznaczam, że nie dzieje sie tak cały czas, samochód potrafi przejechać 300 km przez 3 dni i jest wszystko OK. Ale od niedawna już całkiem zwariował, przeważnie po przejechaniu...
Witam Posiadam w urządzeniu silnik 7,5kW 3-fazowy, mam wrażenie że silnik "stracił moc", urządzenie pod pełnym obciążeniem zdecydowanie ciężej pracuje. Mierzyłem oporność uzwojeń i ewentualnych przebić na obudowe / miernikiem/ jednak wszystko wydaje się OK,z silnika nie wydobywa się także żaden podejrzany zapach :). Co może być przyczyną obniżenia sprawności...
Witam!!! Moje auto przełancza się na gaz, ale obroty nie trzymają i nie da się jechać. Dodam ,że mam wymienione przewody świece palec kopułke itp. W linku dołączam krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=n7SomvvlN... Na filmiku odpaliłem auto na benzynie następnie przełączyłem na gaz i obroty są takie jakie są, co może być tego przyczyną?? Tam gdzie...
Witam. mam problem z polonezem na abimexie. jak jest zimny silnik normalnie wchodzi na obroty a gdy juz sie rozgrzeje do temp normalnej czyli ok85 stopni zaczyna sie dlawic. wolne obroty trzyma elegancko ale jest problem z wkreceniem go na wyzsze. jak powoli naciskam na pedal gazu wchodzi w mgnieniu oka ale gdy depne w podloge dlawi sie i wchodzi na...
Witam Panów, mam problem z silnikiem trójfazowym (tabliczkę znamionową umieszczę wkrótce). Problem jest taki, iż z otworu z którego wychodzą wyprowadzenia uzwojeń wydobywa się dym podczas pracy, prócz tego silnik strasznie się grzeje. Przy połączeniu w gwiazdę dym zaczyna być odczuwalny dopiero po paru minutach, lecz przy trójkącie po 30 sekundach silnik...
Witam mam problem. Mam silnik moretti 200 ustawiam luz zaworowy prawidłowo. Wydechowych 0.15 A dolotowy 0.10. Po próbie odpalenia kompresja jest tak duża że kopka odbija i rozrusznik nie ma siły kręcić. Co może być przyczyną. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Ustawiam na znak T to luz jest zrobię obrót jeszcze raz na T i luzu nie ma w ogóle i tak w kółko...
masz puszke sfi całą nie popekaną tak jak kolega stwierdzil powyzej po zgaszeniu na ciepłym moze sie zbierac gaz w dolocie i miesza sie z bezyna wtedy zalewa te silniki nielubia II generacji gazu strasznie zle je znasza z powodu dosc duzego tłumika szmerow (sfi puszka) tam czesto zbiera sie gaz sprubuj zanim zgasisz silnik na ciepłym przełączyc na bezyne...
Witam, Problem z moją Corsą ciągnie się już od dłuższego czasu. Jest to Corsa B 1.4 X14XE '97 z gazem zwykłym. Rozpoczęło się mniej więcej pół roku od zakupu czyli w listopadzie. Auto po dłuższym postoju (ponad 24h) miało problem żeby odpalić na benzynie. Kończyło się odpalaniem na gazie. W grudniu problem się nasilił a nawet osiągnął apogeum pompa...
Witam ponownie Dziękuje za schemat Panie Pawle. Jednak potrzebuje pomocy w małych zmianach. Więc na wejscie układu będzie podawany sygnał 0-5V na wejście 2 sygnał 0-1,2V z termistora. Chodzi mi o coś takiego że teraz do sygnału na wejściu 1 jest dodawany sygnał 2. Czy da się tak zrobić, że jeżeli sygnał 2 osiągnie 1V to do sygnału 1 jest dodawany nieliniowo...
Napisałem, ze do silnika i w oleju go nie ma na 100% (chodzi o płyn). A ogolnie problem z płynem już rozwiązany. Czy po mocniejszym gazowaniu hmm no moze, ale na luzie mi gasnie, a nie jak wbijam na obroty ;) Dodano po 57 A chodizło Ci o "samochód" z gazem czy Poloneza z gazem?
też bym ruszył w kierunku przepływki i czujników co się dzieje jak zapalisz go i pomożesz mu gazem żeby nie zgasł przez ok 1-2 min?
Możliwe że jest uszkodzony reduktor i się gazem zalewa jak postoi. Odetnij dopływ gazu z butli i poczekaj aż zgaśnie jak wypali cały gaz. Jak rano odpali dobrze to masz winnego.
Wygląda mi na uszkodzony przepływomierz,tak jak wcześniej ktoś zauważył zalewa się silnik i przepustnicą ustalasz prawidłowy skład mieszanki.Przy 6 tys. obr/min powinno nastąpić odcięcie paliwa,sprawdż przekażnik pompy paliwa czy jest właściwy.
Instalacja nowa (miesiąc): - Stag QBox Basic - Barracuda - KME Silver - Filtr odstojnikowy Alex Ultra 360° - jakaś tania butla i pewnie nie droższy zawór... - wąż elastyczny fi8 Problem jest bardzo nietypowy. Mianowicie nigdy w żadnym aucie nie miałem problemów z odpaleniem po "zduszeniu silnika" - hamulec bez sprzęgł, za mało gazu itp. W tym aucie...
Witam. Mianowicie mam moje cacko już jakieś 2,5 roku, zakupiony z gazem. od jakiegoś roku mam problem: gdy jadą na gazie (oczywiście silnik odpowiednio rozgrzany) gdy wrzucam samochód na luz (bo np. zjezdzam z górki) to samochód albo traci obroty do ok 300-500 i albo jest z powrotem ok albo samochód gaśnie. byłem u swojego gazownika wyregulował i było...
Witam. Co mogę jeszcze zrobić kiedy mam zbyt bogata mieszankę? Mrozy ustąpiły i teraz auto zalewa się benzyną. Ciśnienie na pompie 2,7 bar ale podkladalem inna co dawała 3,6 i to samo, wymieniłem przepustnice i krokowy bo i tak miałem za darmo, sonda też ale po co jak zimny też ciężko chodzi. Muszę pompowac gazem żeby ruszyć z miejsca bo inaczej gaśnie....
jak wcześnie przełączysz na gaz to parownik nie jest rozgrzany, membrana sztywna i zalewa go gazem . jak go zgasisz to jest problem z odpaleniem a z gaśnięciem to hall bardzo czesto najpierw czasami sie wyłącza a potem kaplica. jak sam zgaśni to kreci jakby na sucho bo jak niema położeni to nie daje ani zapłonu ani paliwa
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
może czujnik temp i go zalewa bo widzi mróz może przepływka zablokowana (tam chyba jest klapowa) osusz świece i kręć go z gazem w podłodze - trzeba nawet do minuty pokręcić ale jeśli go zalewa to powinien odpalić wymrugaj błędy - może czegoś nie podłączyłeś albo nieświadomie odłączyłeś przewody zapłonowe - może niewłaściwa kolejność (nie wiem czy zdejmowałeś...
Mam problem z bwm 5 1.8 benzyna z gazem 91 rok. Auto odpala i gaśnie na benzynie, jak przytrzymam z gazem, zdarza mu się dojść do 2 tyś obrotów po czym zgaśnie. Świece zalane, ciśnienie paliwa w granicach 2,8 bara, na chwile obecną całkowicie odłączyłem instalacje gazową, połączyłem wszystkie miejsca w których była wpięty gaz. Wymienione zostały przewody...
Witam serdecznie niedawno kupiłem forda mondeo mk3 1.8 125 km z gazem centralka BINGO S4 i mam problem z obrotami, jak go zakupiłem jeździł na benzynie bezproblemowo gaz do regulacji pojechałem do gazownika powymieniał filtry itp niby cały przegląd zrobił . Lecz bez rezultatu brak wolnych obrotów falują między między 400 a 900 . Po pewnym czasie silnik...
Nie chcąc rozpoczynać następnego tematu - pojawia mi się kolejny problem w obrębie lpg w mojej mazdzie. Mianowicie chodzi mi o samo przełączanie z benzyny na gaz, miałem z tym problem od samego początku a objawiało się to tym że samochód po przegazowaniu ( ustawione na 1900obr opadająco) silnik albo gasnął albo z ledwością zdołał przejść z ben. na gaz...
Witam Z tego co napisałeś to jedno z drugim ma duży związek tzn zbyt duże spalanie gazu z tym, że jak zgaśnie to nie możesz go zapalić. Zacznijmy od dużego spalania, powodów może być parę: 1. nie napisałeś ile parownik ma przejechane, jak dużo to membrany mogą być już twarde i podają za dużo gazu, 2. możliwe, że parownik jest od nowości uszkodzony i...
Dziękuję za odpowiedź. Kolega dał mi namiar do pana zajmującego się gazem który w końcu rzeczowo i z wiedzą podszedł do tematu. Potrafił też przedstawić dobre argumenty do swoich sugestii jak wymiana parownika. Zatem. Dzisiaj,a raczej wczoraj, od rana byłem u tego pana i zalecił wymianę parownika. Po tej wymianie okazało się że ustawienie Sterownika...
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
U mnie występują obydwa te elektrozawory - ten przed parownikiem trzyma na pewno - sprawdzone - natomiast ten w parowniku przeczyściłem - pracuje bardzo dobrze i mimo to problem występuje. Dodatkowo ten zawór zamyka sprężyna a otwiera cewka więc może silniejsza sprężyna by spowodowała lepsze domykanie - czy nie mam racji? Myślałem że może przyczyną...
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Taki objaw jak opisujesz jest normalny gdyż jak go zgasisz na gazie i od razu chcesz odpalić na benzynie, silnik przez chwilkę ma podane dwa paliwa, tzn jeszcze troszkę gazu ma i dostaje świeżą dawkę paliwa, więc się zalewa, jak chwilkę nim pokręcisz, to resztki tego gazu zostają z silnika usunięte i odpala na benzynie.
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
U mnie okazał się rozszczelniony reduktor że przez noc zalewał silnik gazem przez wężyk podciśnienia, odczep na noc wężyk podciśnienia z gazu i spróbuj rano
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Kolego nie drwij z powodu skrótu myślowego - myślę że wiesz o co chodzi więc do roboty. W temacie mogę powiedzieć że wtryskiwacze lpg nie zamykają się jak trzeba i w czasie postoju silnik jest zalewany gazem.
Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
zalewa silnik gazem zalewa gazem jazdy zalewa silnik gazem
pilot model chassis kostek fotel peugeot transformator termistor
Wyprowadzenia portu USB-C: szczegółowy opis pinów Jak włączyć pin w Arduino - Konfiguracja i kod