tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Witam. wydaje mi się, że może nie trzymać elektrozawór gazu przy reduktorze i podczas palenia zalewa świece gazem i benzyną, aby to sprawdzić zakręć butlę z gazem np na jeden dzień, aby gaz resztkowy z parownika zszedł po przejechaniu paru kilometrów zostaw i sprawdź jak zapali następnego dnia na zimnym. Jeśli zapali za raz, należy przeczyścić elektrozawór,...
Zostaw ten przełącznik w spokoju. Spróbuj odpalić awaryjnie na samym LPG. Wnioskuję, że masz uszkodzony reduktor i nie zamyka dopływu gazu przez co po zgaszeniu normalnie zalewa go gazem + PB przy odpalaniu i nie zapala. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk, wcisnąć przycisk centralki i trzymać, przekręcić kluczyk (powinno być słyszalne otwarcie elektrozaworów)...
A próbowałeś jeździć kilka dni tylko na benzynie. Może go zalewa gazem przez nieszczelny wtryskiwacz czy reduktor i dlatego nie chce odpalać. Dopiero jak się przewietrzy to łapie.
Pierwsze zawsze w takim wypadku to zakręcenie LPG i jazda chwilę na samej benzynie. Czasem nieszczelność reduktora powoduje że przez nieszczelność reduktora zalewa gazem jeden cylinder. Czasem wtrysk się nie domyka i też zalewa go aż do braku zapłonu.
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
Szklanka potrzebna do sprawdzenia szczelności wężyka podciśnienia od reduktora. Jak jest nieszczelny zalewa gazem i nie chce odpalać. Jak na ciepłym problem to sprawdziłby też czy czasem czujnik temperatury silnika nie oszukuje. Najprostszy test odłączenie go przy nieudanej próbie odpalenia czy wtedy odpali?
Zalewa go gazem sprawdzić parownik .
Witam. Na wstępie zakręć gaz na butli. I pal na samej benzynie. Może parownik się skończył i go zalewa gazem w niekontrolowany sposób. Warto by było opisać co to za instalacja LPG i ile ma przejechane od ostatnich jakiś napraw/podmian osprzętu LPG. Obstawiam że ma swoje lata i może to być 1 lub 2 generacja. Z racji wieku samego auta. Pozdrawiam.
Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
Czy mógłbyś zrobić rysunek poglądowy jak wygląda Twoja instalacja lub wkleić link do kilku obrazujących układ zdjęć? Opis opisem, ale ciężko to sobie narysować w głowie, a wygląda to trochę na "twórczą radość" Co do instalacji otwartej to są instalacje otwarte i otwarte i tu nie robiłbym wielkiego problemu jeśli jest otwarta na zasadzie naczynia wzbiorczego...
A potem pisowska drożyzna. Tu jest pytanie. Enea, chyba jako jedyna z dużych, w cenniku zapodała cenę nt 0,6068 czyli niższą niż limit 0,6930. Mam nadzieję, że taką niższą cenę będą stosować? Pozostali w cennikach mają cenę nt wyższą niż limit, więc sens dwóch taryf będzie żaden. Pisowska drożyzna ma tyle samo wspólnego z rzeczywistością jak putinflacja...
Pierwsze zakręć gaz , odepnij akumulator na kilka godzin i pojeździj na samej benzynie. Jak problem ustąpi to albo masz nieszczelność w instalacji LPG (reduktor , wtryskiwacz itp. i zalewa go gazem na benzynie) albo LPG jest rozregulowane i sterownik modyfikując je pod LPG nieprawidłowo pracuje na benzynie. PS Można by sprawdzić jakie jest ciśnienie...
to że go zalewa ale też że gaśnie .membramy można kupić dość tanio i wymiana nie jest specjalnie trudna ,robiłem to już kilka razy choć zdradziłem gaz dla diesla. Za zalewanie bardziej odpowiedzialna jest źle działająca centralka , a powinna zamykać ten elektrozawór na parowniku.
jak wyglądały membrany gaźnika??? Częściej wymienia się je gdy wózek nie odpala na zimnym silniku alo noie wchodzi na obroty lub zalewa gazem gażnik.Na zdjęciu widziałem ma nakładke (gaźnik) Impco nad przepustnicą.Rozbierz go,w środku powinno być coś w stylu tłoczka z piercieniem,sprawdz czy chodzi płynnie na spreżynie wciskając palcem.Najcześciej przy...
Witam mam problem z moim qubo 2013 rok 1.4 benzyna KFT z gazem BRC od nowości , przebieg 229 tys kilometrów . Poszła mi uszczelka pod głowicą , zrobiłem ją lecz mam problem z gazem , na zimnym jak przełączy na gaz to gaśnie i się zalewa chyba bo nie chce odpalić , a na ciepłym bez dodawania gazu przy przełączeniu na gaz też gaśnie . Jak trzymam na obrotach...
Witam od paru dni mam problem. Tydzień temu podczas jazdy auto zaczęło przerywać a potem gasnąć na LPG. Kiedy gasł słyszałem cykanie sterownika LPG. Wtedy wyłączyłem centralkę żeby jechać na benzynie. Teraz od 2-3dni potrafi zgasnąć na benzynie po przejechaniu 2 km , wtedy kręcę rozrusznikiem przygazowuje i jadę dalej. Na przeglądzie powiedziano mi...
Po wymianie membran i wszystkich gumowych uszczelek nie ma niestety różnicy jeśli chodzi o zapalanie samochodu - dalej się zalewa gazem - wystarczy wypiąć węża od parownika żeby gaz odparował i wtedy pali idealnie. Czyli to jednak nie od stanu membran to zależy - a dodam że stare były w stanie krytycznym, były tak sztywne i pogięte że praktycznie nie...
Spróbuj go odpalić z gazem w podłodze. Jak się zalewa to powinien odpalić. Przegazuj go, powinien chodzić. Jak był ktoś z testerem niech sprawdzi jaką temperaturę płynu widzi sterownik silnika.
Tak tak (at)asziatko mam ten sam problem. Tak po głębszym zastanowieniu wniosek można wysunąć, iż owa instalacja gazowa nie trzyma tak jak trzeba gazu i zalewa mniej lub więcej gazem cylindry i w momencie kręcenia musi wykonać parę obrotów by się pozbyć nadmiaru mieszanki gazowo-benzynowej. Myślę że można to sprawdzić organoleptycznie (na węch :)) czy...
WITAM, prawdopodobnie siadła elektryka znaczy komputer gazowy czyli bingo m , możne dostało się wody do niego czy coś, sugeruje podjechać do gazowników i wymienić komputer na inny , skoro silnik krokowy nie pracuje . skoro zalewa go po zgaszeniu to może być wina jakiegoś syfu bądź sklejonego trzpienia , wyjąć umyć w jakimś rozpuszczalniku czy czymś...
Zalewa się gazem - reduktor do naprawy/wymiany.
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Jesli tak się nie dzieje na PB to masz nieszczelny układ gazowy i zalewa gazem silnik.
Zregeneruj parownik lub wymień na nowy. Jeżeli śruba na parowniku jest wkręcona na maksa to znaczy że zalewa go gazem - twarde membrany. Możesz sprawdzić to przy pomocy zwykłego miernika i zobaczyć co pokaże Ci sonda lambda - najprawdopodobniej stoi na bogatej mieszance. Pozdrawiam
Jak na samym gazie odpali bez większych problemów to wtedy albo nie trzyma ci elektrozawór od LPG i zalewa ci gazem albo masz walnięty wtrysk benzyny i zalewa ci benzyną. Możliwe że czujnik temperatury jest walnięty bądź regulator ciśnienia benzyny.
ktos mi powie czemu sie zalewa gazem i ta duzo pali gazu??
A co ma czujnik do zalewania gazem ? I działałeś coś w temacie ?
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
A reduktor nie zalewa go gazem przypadkiem ?
Zalewa się gazem prawdopodobnie.
Zrob tak,na cieplym wcisnij pedal gazu do dechy i odpalaj.Mysle,ze sie zalewa gazem i stad te problemy.Teoretycznie po otwarciu maksymalnym przepustnicy powinien szybciej odpalic.
Prawdopodobnie trzeba przepiąć plus wtryskiwaczy gazowych bezpośrednio pod stacyjkę[oczywiście przez przekaźnik].wtryskiwacze gazowe mogą pracować ułamek sekundy dłużej i silnik się zalewa gazem
Z 12L na 14L/100km. Podejrzewam że to wina reduktora, tylko nie wiem na jaki podmienić. Obecny ma 2 i pół roku i przejechane 20 tys. km. Ja myślę że to szarpanie to jego po prostu zalewa gazem i on tego nie przepala.
Przy regulacji gazownik podpinał pod analizator lub komputer? Pewnie na odczepnego zwiększył dawkę gazu i teraz zalewa gazem na jałowych obrotach po dłuższym postoju. Jaką masz instalację LPG - z centralką i silnikiem krokowym czy z registrem - śrubą na wężu do miksera?
Zalewa go gazem przez nieszczelne zawory gazu najprawdopodobniej.
Prawdopodobnie zalewa go gazem przy gaszeniu silnika. Czy jeśli jeździsz tylko i wyłącznie na benzynie to dzieje się tak samo?
Zakładam, że masz wtrysk wielopunktowy gazu na kolektorze dolotowym. Po zakręceniu gazu pali normalnie? (gaz z zakręconego układu jeszcze trochę przeszkadza zanim się zużyje to co jest w parowniku) Typową usterką (też to miałem) w układach wtryskowych gazu jest przepuszczający wtrysk, i przy zapalaniu na pb silnik jest zalewany nadmiarem paliwa (pb+gaz). Pozdr....
pasek piszczał w okolicach stycznia, podjechałem do mechanika u którego najczęściej robie i za free mi to dociągnąl Dodano po 10 możliwe jest, że mam coś z instalacją lpg i ona mi z rana zalewa gazem przy rozruchu, dlatego dlużej kręci i mam tą nierówną pracę silnika ? (gdy czasami za wczesnie włączyłem gaz na zimnym to po przejsciu na benzyne też tak...
Kupiłem zestaw naprawczy do reduktora i zobaczymy w tedy. Prawdopodobnie zalewa go gazem tak jak napisał pan DJ ANNUS
ale jak na gazie też nie pali to co tu się czepiać układu paliwowego może elektrozawór na parowniku nie domyka i zalewa go gazem a wtedy na podwójnej mieszance ciężko zapalić najlepiej podpiąć pod vaga i wykluczyć elektronikę potem szukać dalej
Moze ci przepuszcza reduktor i zalewa silnik gazem jak dluzej postoi i dlatego niemozesz odpalic.Sprawdz reduktor panie.
Aby sprawdzić czy to gaz zalewa kolektor i nie możesz odpalić z rana , to wieczorem odetnij dopływ gazu ( zakręcając butlę lub zdejmując zasilanie elektrozaworu) i pozwól zatrzymać się silnikowi po wypaleniu gazu w instalacji. Jeśli wtedy poranne kłopoty ustaną to masz dowód , że zalewa silnik gazem i możesz szukać co jest tego powodem. Jeśli problemy...
Z parownikiem to dłuższa historia miałem do tej pory elektroniczny ze zintegrowanym filtrem tomasetto ale już zdechł. Dostałem od kolegi parownik w zasadzie nowy tylko że pneumatyk ale chyba nie potrafię go podłączyć i chyba go zalewa gazem nie wiem :P Ale wracając do instalacji elektrycznej to zawór na butli ma się otwierać po przekręceniu kluczyka...
Możliwa jest usterka reduktora w instalacji LPG i z powodu zbyt wysokiego ciśnienia gazu - zalewa ci gazem silnik, co może być bezpośrednią przyczyną kłopotów z odpalaniem. natomiast nierówne obroty - to zabrudzona sonda lambda - z powodu złej mieszanki paliwowej (za dużu LPG). Wybierz się z tym do jakiegoś dobrego gaziarza w celu sprawdzenia.
masz puszke sfi całą nie popekaną tak jak kolega stwierdzil powyzej po zgaszeniu na ciepłym moze sie zbierac gaz w dolocie i miesza sie z bezyna wtedy zalewa te silniki nielubia II generacji gazu strasznie zle je znasza z powodu dosc duzego tłumika szmerow (sfi puszka) tam czesto zbiera sie gaz sprubuj zanim zgasisz silnik na ciepłym przełączyc na bezyne...
Możliwe że jest uszkodzony reduktor i się gazem zalewa jak postoi. Odetnij dopływ gazu z butli i poczekaj aż zgaśnie jak wypali cały gaz. Jak rano odpali dobrze to masz winnego.
Odciąć gaz i pojeździć bez aktywnej instalacji LPG, od tego zacząć a odciąć znaczy odłączyć elektronikę i zakręcić gaz na butli, wypalić do reszty i pozostać na beznyznie ze 2,3 dni. Dopiero wtedy (bez LPG) szukać dalej. Jeśli problem zniknie będzie jasne że coś nie tak z instalacją LPG (np. zalewa go paliwem i gazem jednocześnie). Jeśli nadal problem...
Sama wymiana wtryskiwaczy niczego nie zmieni. Ktoś kto ustawiał tą instalację nie ma pojęcia o swojej robocie. Zanim wydasz kolejne pieniądze doprowadź strojenie sterownika do stanu zalecanego przez instrukcję . Nawet na valtekach można to poprawnie ustawić, tyle że te wtryski nie są trwałe. W tym stanie może więcej palić bo sterownik nie działa prawidłowo...
zalewa silnik gazem parownik zalewa gazem astra zalewa gazem
volvo silnika kompatybilność pamięć wymiany świec żarowych
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw internec firmware
Oprogramowanie nie wykrywa kabla z miernikiem Brymen Smartfon ładuje się tylko do 98% - przyczyny i rozwiązania