Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
A co ma czujnik do zalewania gazem ? I działałeś coś w temacie ?
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Jak wykluczysz zalewanie gazem, to skup się jednak na układzie zapłonowym. Jaka iskra, czy w odpowiednim momencie itd.
Przy zmianie biegow zamyka sie przepustnica,jesli jest za malo powietrza a za duzo gazu ,gasnie,niedogrzany parownik czyli za gesty gaz,wpada do kolektora nastepuje dekompresja pod wplywem goraca w dolocie i zalewa gazem,jesli potem jest ok,to winny parownik. Juz od poczatku pracy powinien regulowac mozna podniesc temperature przelaczania,ale w czasie...
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
to że go zalewa ale też że gaśnie .membramy można kupić dość tanio i wymiana nie jest specjalnie trudna ,robiłem to już kilka razy choć zdradziłem gaz dla diesla. Za zalewanie bardziej odpowiedzialna jest źle działająca centralka , a powinna zamykać ten elektrozawór na parowniku.
Szklanka potrzebna do sprawdzenia szczelności wężyka podciśnienia od reduktora. Jak jest nieszczelny zalewa gazem i nie chce odpalać. Jak na ciepłym problem to sprawdziłby też czy czasem czujnik temperatury silnika nie oszukuje. Najprostszy test odłączenie go przy nieudanej próbie odpalenia czy wtedy odpali?
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
To zrób co pisze szast, bo mądrze pisze- wyeliminuj możliwość zalewania gazem na postoju. Taka mieszanka ( benzyna +LPG) nie chce sie za cholerę zapalić. Zamknij zawór mechaniczny na butli , wyjeździj gaz , aż sie przełączy na benzynę. Dla pewności odkręć opaskę z króćca filtra fazy lotnej i ściągnij wąż i spuść resztę gazu. Po chwili zamontuj z powrotem...
Zalewa go gazem sprawdzić parownik .
Witam. wydaje mi się, że może nie trzymać elektrozawór gazu przy reduktorze i podczas palenia zalewa świece gazem i benzyną, aby to sprawdzić zakręć butlę z gazem np na jeden dzień, aby gaz resztkowy z parownika zszedł po przejechaniu paru kilometrów zostaw i sprawdź jak zapali następnego dnia na zimnym. Jeśli zapali za raz, należy przeczyścić elektrozawór,...
U mnie występują obydwa te elektrozawory - ten przed parownikiem trzyma na pewno - sprawdzone - natomiast ten w parowniku przeczyściłem - pracuje bardzo dobrze i mimo to problem występuje. Dodatkowo ten zawór zamyka sprężyna a otwiera cewka więc może silniejsza sprężyna by spowodowała lepsze domykanie - czy nie mam racji? Myślałem że może przyczyną...
jariko , pokaż jeszcze w jaki sposób zalewasz butlę gazem? Robisz to na stacji benzynowej? Obsługa nie robi problemów?
Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
Check będzie się zawsze zapalał, błędy sondy spowodowane instalacją gazową - robi się to na "usterkę" - czyli przewód sondy zwarty z masą, sterownik uznaje wtedy jej permamentną awarię i przestaję się nią interesować, co nie wprowadza zamieszania potem, w postaci podwyższonych czy wieszających się obrotów itp. Podejrzewam ale to takie "gdybanie", że...
Witam. Zrób test - tak jak pisałem z tym wężykiem. Rozjaśni to kwestię uszkodzonego parownika - jak piszesz po wymianie butli - obstawiam że to zbieg okoliczności. Wtedy już parownik się kończył. Do przedmówcy - to wygląda jak zalewanie gazem z tego co zostało w parowniku. Po skończonej jeździe - właśnie tym cienkim wężykiem z podciśnienia kolektora...
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
WITAM, prawdopodobnie siadła elektryka znaczy komputer gazowy czyli bingo m , możne dostało się wody do niego czy coś, sugeruje podjechać do gazowników i wymienić komputer na inny , skoro silnik krokowy nie pracuje . skoro zalewa go po zgaszeniu to może być wina jakiegoś syfu bądź sklejonego trzpienia , wyjąć umyć w jakimś rozpuszczalniku czy czymś...
Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
Zalewanie gazem? Parownik z zaworami nowy. Lovato rge90
U mnie okazał się rozszczelniony reduktor że przez noc zalewał silnik gazem przez wężyk podciśnienia, odczep na noc wężyk podciśnienia z gazu i spróbuj rano
Bo zalewa gazem. Może regulacja by pomogła. Wiesz chociaż ile km zrobiło auto na gazie?
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
Na twoje życzenie coś podpowiem ;-p ad 1) Odpowiedzialny jest za to zawór fazy ciekłej, jeśli przepuszcza to zalewa ci gazem. To AT07? Jak tak to spokojnie można regenerować, taki ostatnio robiłem, tylko osobno jest uszczelka płaszcza wodnego. ad 2) Ja do regulacji wykręcam ją na maximum, potem po regulacji, ustawiam tak, by prawie nie przytłumiała...
Zostaw ten przełącznik w spokoju. Spróbuj odpalić awaryjnie na samym LPG. Wnioskuję, że masz uszkodzony reduktor i nie zamyka dopływu gazu przez co po zgaszeniu normalnie zalewa go gazem + PB przy odpalaniu i nie zapala. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk, wcisnąć przycisk centralki i trzymać, przekręcić kluczyk (powinno być słyszalne otwarcie elektrozaworów)...
może go ,,zalewa" gazem ? sprawdź komputer gazu :)
Kolego nie drwij z powodu skrótu myślowego - myślę że wiesz o co chodzi więc do roboty. W temacie mogę powiedzieć że wtryskiwacze lpg nie zamykają się jak trzeba i w czasie postoju silnik jest zalewany gazem.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
ktos mi powie czemu sie zalewa gazem i ta duzo pali gazu??
Jesli tak się nie dzieje na PB to masz nieszczelny układ gazowy i zalewa gazem silnik.
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
Taka sama sytuacja jak u mnie, trzeba wyregulować dawkę gazu , w środku jest dodatkowa regulacja bez otwarcia w/w to się nie uda.
Odłącz gazownię na noc (zdejm wąż z "palnika") i zobacz jak zapali. Może go zalewać gazem.
W tym reduktoze jest taka mała gumeczka na dzwignia od dużej menbramy możliwe że się wyrobiła i zalewa gazem.
witam proponował bym wyczyścić czujnik położenia wału na skrzyni. zalewanie gazem też jest opcja wystarczy zakręcić butle i wypalić to co jest w przewodach i zobaczyć co będzie na drugi dzień.Rozjechanej mapy Pb tez nie wykluczam. Pozdrawiam
Czy masz w kosie gaźnik „tuningowy”, tj. z dyszą regulacyjną „H”? Jeśli tak, to może być ona za mocno wykręcona, przez co silnik się zalewa po dodaniu gazu.
gwałtownie.... znajomy był u mnie i stwierdził że może się zalewać gazem... bo co do pracy na paliwie to pompa jest do wymiany.....
może wtryskiwacz gazu nie trzymac , może reduktor puszczać gaz przez podciśnienie : szklanka z woda lub pianka do golenia wyjaśnia sprawqę spadku do 0. Spróbuj zaraz po zatrzymaniu samochodu. Wtedy jednak dodatkowym efektem są problemy z rozruchem po dłuższym postoju bo kolektor jest zalewany gazem. Jeśłi wszystko szczelne to raczej pozostaje mapsensor.
Przed zgaszeniem silnika zakręć butlę i wypal do końca gaz z instalacji, potem odpal na benzynie. Po postoju-pracy odpal. Jak odpali bez problemu to coś Ci zagazowuje -zalewa gazem dolot.
(at)strumien swiadomosc : to jest grupa "samochody początkujący" i ja tutaj piszę, nie mechanicy i sewisanci. Przypominam sobie że awaria na cylindrze wzieła się od bogatej mieszanki ładowanej w motor. Najpierw padł komputer od LPG i zalewało gazem. Wymieniłem sterownik. Potem padł zawór ciśnieniowy benzyny i do LPG dolewało benzynę - też gasł i była...
Jeżeli po zgaśnięciu odpala dopiero po dłuższym przestoju to kwestia "zalewania" gazem, łatwo to sprawdzić odłączasz pompę paliwa i kręcisz na benzynie powinien odpalić na tym co ma w układzie.
wyregulowałem juz paliwo z olejem i chodzi tak jakby lepiej tzn. jak dodam gazu to nie tryska olejem bądź paliwem z wylotu i przy dodaniu troszke gazu chodzi ale jak juz wiecej dodam to gaśnie. Regulowałem troche śrube L i coś tam sie polepszyło ale boje sie regulacji H bo mogę zatrzeć silnik. Chyba oddam do serwisu jak nic nie wymyśle.
witam,albo jest zla dawka gazu /na wolnych obrotach/ albo nie trzyma elektrozawor,to, ze silnik zimny chodzi na gazie juz swiadczy o wszystkim, / jak jest prawidlowwo wyregulowane nie moze byc zadnego zalewania gazem /,pozdrawiam Zdzislaw
Masz już stwardniałe membrany w reduktorze i na zimnym ci gaśnie.Silnik jest zalewany gazem i potem trzeba długo kręcić żeby odpalił.Rozgrzej silnik i przełącz wtedy na gaz i zobaczysz ,że autko nie zgaśnie.
Jak się nie domyka to wtedy zalewa gazem, zdejmij wężyk i sprawdź czy ucieka przez niego gaz. Tylko jak to zrobić? Na odpalonym silniku gaz będzie leciał napewno a na zgaszonym nie będzie ponieważ elektrozawór go nie puści.
a ja myślę że problem nie w pompie tylko w elektrozaworach lpg - nie zamykają się szczelnie i silnik jest zalewany gazem przez co po dłuższym postoju trzeba go długo kręcić żeby się przewentylował rada: przed zakończeniem jazdy przełącz na benzynę i tak go zostaw albo (lepiej) zakręć zawór na butli i wypal wszystki gaz z instalacji aż auto samo zgaśnie...
Zwróć uwagę czy w czsie kłopotów z zapalaniem nie śmierdzi gazem, jeżeli tak to problem może polegać na tzw zalewaniu gazem, zdarza się tak gdzy reduktor gazu jest starej konstrukcji bez zaworu wyjściowego lub nowszej ale z uszkodzonym elektrozaworem. Musisz napisać jaki to motor i czy pojazd jest na wtrysku czy na gażniku.
Jeśli reduktor jest zamontowany równolegle do ściany grodziowej to zdarza się, ze podczas hamowania spada ciśnienie gazu lub wręcz przeciwnie - silnik jest zalewany gazem. Inna kwestia - czy jak wysprzęglisz ale NIE wciśniesz hamulca to też zgaśnie?
Zrob tak,na cieplym wcisnij pedal gazu do dechy i odpalaj.Mysle,ze sie zalewa gazem i stad te problemy.Teoretycznie po otwarciu maksymalnym przepustnicy powinien szybciej odpalic.
Prawdopodobnie trzeba przepiąć plus wtryskiwaczy gazowych bezpośrednio pod stacyjkę[oczywiście przez przekaźnik].wtryskiwacze gazowe mogą pracować ułamek sekundy dłużej i silnik się zalewa gazem
TZW zalewanie gazem (rozregulowany lub uszkodzony reduktor) n a zimnym silniku do komór spalania dostaje się zbyt wiele gazu jak zgasisz samochód to ze względu na zbyt bogatą mieszankę niemożesz odpalić. Dlatego pomaga przewietrzanie (ściąganie pokrywy filtra).
Zalewa się gazem - reduktor do naprawy/wymiany.
Pierwsze zakręć gaz , odepnij akumulator na kilka godzin i pojeździj na samej benzynie. Jak problem ustąpi to albo masz nieszczelność w instalacji LPG (reduktor , wtryskiwacz itp. i zalewa go gazem na benzynie) albo LPG jest rozregulowane i sterownik modyfikując je pod LPG nieprawidłowo pracuje na benzynie. PS Można by sprawdzić jakie jest ciśnienie...
Dziś kuchnie posiadają zabezpieczenie przeciw-wypływowe. Piec powinien też takie posiadać - czy posiada ? Nieszczelności w instalacji dają tak małe upływy gazu, że sprawna wentylacja zawsze sobie poradzi - to oznacza , że nie dojdzie do stężenia umożliwiającego wybuch. Niestety nasz kraj to nie jest kraj ludzi myślących. Raczej pozbawionych tego organu....
Dodatkowo jeżeli gaz jest zimny to w temp. 10 stopni jestgo objetosciowo więcej niz w temp 50 stopni. To kolejny powód dla którego tworzy sie mieszanka o niewłaściwym składzie LPG/powietrze. w skrajnych przypadkach dochodzi do "zalewania gazem".
Witam mam problem bo Honda zalewa się gazem. Jak przekręce kluczyk to słychać "pstyk" i słychać jak gaz leci, leci, leci i leci bez końca. Co może być przyczyna? Elektrozawór był zmieniany nie pomogło. Jutro podam dane instalacji. Ja żeby ją zapalić a żeby nie zalała się to włączenie na wypalanie i jak kręce to włączam na gaz i zapali od razu. Proszę...
Problem w parowniku - nie zamyka całkowicie "wypływu" gazu i na zgaszonym silnik jest zalewany gazem. Żeby odpalić w takim stanie wypada lekko pomóc gazem i kręcić do skutku. Jeszcze szybciej się odpala jeśli odpalasz od razu na gazie (awaryjnie). Zła praca po odpaleniu to efekt pożerania przez silnik dwóch paliw jednocześnie.
Tak, zalewa się gazem.
żle odcięty wtrysk paliwa
Witam Napisz coś więcej. Ile przejechałeś na parowniku, kiedy wymieniane były świece, filtr gazu? Najprawdopodobniej tak jak napisał wcześniej Kolega, samochód jest źle wyregulowany albo parownik już szlag trafił i samochód jest zalewany gazem. Pozdrawiam Wojciech Bielenin
A więc po tak długim czasie odpowiedź brzmi nie pracuje silnik poprawnie nawet przy zejściu ciśnieniem do 0.8 bara jest bzdura. Musi być zmiana wtryskiwaczy na mniej wydajne np. Hany czerwone. Silnik jest zalewany gazem i nmożnik 0.8 aby pracował na wolnych obrotach. Zmienie wtryski na nowe myślę o AC W 2 czasy mają odpowiednie i wydajność też. Co panowie...
Z 12L na 14L/100km. Podejrzewam że to wina reduktora, tylko nie wiem na jaki podmienić. Obecny ma 2 i pół roku i przejechane 20 tys. km. Ja myślę że to szarpanie to jego po prostu zalewa gazem i on tego nie przepala.
A regulowałeś parownik po wymianie membran (zakładam że zrobiłeś to prawidłowo) Wszystko wskazuje jakby dostawał za dużo gazu i go zalewa.
Witam Może masz racje bo zły sygnał lub jego zanik powodowałby wzbgacanie mieszanki i zalewanie gazem, tylko nie bardzo rozumiem co da mi taki pomiar? Musze chyba pojeździć z podpiętym miernikiem sondy i zobacze czy sygnał dochodzi i jaki może wtedy wyłapie moment kiedy zmieniają się ustwienia. Pozdrawiam
Tak jakby gazem go zalewało, trzeba by przed nocą zakręcić gaz na butli ale dodatkowo spuścić gaz z reduktora czyli spuścić to co zostało poprzez oba filtry gazowe - czyli fazy lotnej i ciekłej dla pewności.
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Apropos edukacji. Czy wiecie może, dlaczego podczas zalewania gazem butli turystycznej z odpowietrznikiem ( zaworem głównym, czyli krótszą wygiętą rurką), ciśnienie wlewanego gazu no i zatem częściowo rozprężającego się w butli (odparowującego) nie "wypycha" fazy ciekłej gazu już po przekroczeniu poziomu rurki odpowietrznika, czyli rurki sięgającej...
Jak dasz bez kompensacji to zakrecisz reduktor do konca a i tak będzie go zalewać gazem więc jedyne co to blos albo dbać o układ zapłonowy. Miałem viki 2.0 przez 2 lata żadnego wystrazału, czemu? dobre kable przerwa na świecach 0.6 i co 10tyś wymiana.
Stawiam na uszkodzony termostat. Długo się rozgrzewa lub nie trzyma temperatury roboczej. Stary temat, auto ojca i męczy się rok że spalaniem w Picasso. Lpg 15,6 litra /100 km w silniku 1.6 110 km. Termostat ok, czujnik MAP wymieniony, auto nie szarpie, nie dlawi się, nie zalewa gazu, korekty na max 3% i spalanie o 5 litrów za duże. Gdzie szukać przyczyny?
Taki objaw jak opisujesz jest normalny gdyż jak go zgasisz na gazie i od razu chcesz odpalić na benzynie, silnik przez chwilkę ma podane dwa paliwa, tzn jeszcze troszkę gazu ma i dostaje świeżą dawkę paliwa, więc się zalewa, jak chwilkę nim pokręcisz, to resztki tego gazu zostają z silnika usunięte i odpala na benzynie.
Zalewa się gazem prawdopodobnie.
Przy regulacji gazownik podpinał pod analizator lub komputer? Pewnie na odczepnego zwiększył dawkę gazu i teraz zalewa gazem na jałowych obrotach po dłuższym postoju. Jaką masz instalację LPG - z centralką i silnikiem krokowym czy z registrem - śrubą na wężu do miksera?
Tak jak napisałeś - najpierw załatw sprawę przy PB95 - żeby silniczek chodził normalnie (równo na jałowym). Nie jestem posiadaczem ASTRY ale poszukaj cos na temat czujników temperatury silnika i płynu chłodzącego. Może silniczek myśli ze jest zimny i zalewa gazem. Ale to niech się eksperci w tej sprawie wypowiedzą.
A reduktor nie zalewa go gazem przypadkiem ?
Może zalewa go gazem?
Sprawdzić analize spalin na gazie i na benzynie! na wolnych jak i podwyższonych obrotach! To wiele wyjaśni ale i reduktor po takim przebiegu kwalifikuje się do wymiany membrany są sztywne jak karton i nieprecyzyjnie dawkują gaz czasami są również mikropęknięcia na wysokim ciśnienu co powoduje zalewanie gazem ale wszystko to wyjdzie po analizie spalin...
Zalewa się gazem. Parownik do naprawy/wymiany. Sprawdź poza tym czy nie zamarza.
Jak już pisałem, na elektryce się nie znam... Mi się wydawało, że może przez to wtryski albo jakiś elektrozawór dłużej pozostaje otwarty i zalewa gazem... Już sam nie wiem... Tak czy inaczej nic się nie zmieniło po wczorajszej wizycie u gazownika. Normalnie ręce opadają, a rano wstyd odpalać :cry:.
A wiecie czasami jest tak że jak 1 raz go odpale to git nic się nie dzieje pali tylko potem jest problem jak postoi żeby go za 1 razem odpalić wczoraj wieczorem zgasiłem go na benzynie dziś zobacze jak potem pojadę czy dzieje się tak samo bo nie wiem naprawdę co to jest ktoś mi gadał że ja go zalewam gazem i temu nie pali jak np postoi pare dni z tego...
Zalewa go gazem przez nieszczelne zawory gazu najprawdopodobniej.
To bardziej bym obstawiał że zalewa go gazem, przyglądnąłbym się reduktorowi.
A ja mam inną teorię. Poprostu zalewa silnik gazem, gaż się ulatnia powoli przez nieszczelny elekttrozawór i po kilku godzinach skutecznie uniemożliwia odpalenie auta na benzynie,
auto jednak zalewało gazem : zrobiłem tak do krokowego dałem trójnik i z jedno wyjscie z mixera , a drugie z orginalnego wyjscia na wolne obroty , dodatkowy register dlawik nie byl potrzebny. Auto chodzi jak szalone . pytanie czemu gazownicy daja tak małe mixery ? 32mm to porazaka? na tym co mam 50mm jezdzi jak trzeba. dziekuje za pomoc
Nic nie zmienisz . Porostu po krótkim odcinku zalewa go gazem.
Prawdopodobnie zalewa go gazem przy gaszeniu silnika. Czy jeśli jeździsz tylko i wyłącznie na benzynie to dzieje się tak samo?
Odłącz na próbę manualnie dopływ gazu wykluczysz nieszczelność możliwe, że "zalewa sie gazem" do tego rozruch na benzynie dostaje dodatkowa dawka paliwa.
witam cie moim zdaniem gdy odpalasz cieply silnik na gazie poprostu go zalewasz tym gazem dostaje duzo gazu i tyle jedzi na wyregulowanie gazu sam tak mialem pozdro
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Przede wszystkim napisz kolego czy takie rzeczy dzieją się i na benzynie i na gazie. Bo jeżeli tylko na gazie to masz za bogatą mieszankę, silnik jest zalewany gazem i stąd brak mocy i dużo pary wodnej A koledzy zamiast dopytać naciągają cię na koszty wymiany uszczelki pod głowicą :| Pozdrawiam
Witam W samochodzi mam założoną zwykłą instalację gazową (od 6 lat). Problem polega na tym że samochód coraz trudniej było odpalać, teraz nawet po krótkim postoju muszę długo kręcić, lub najlepiej na 2,3 razy. Instalacja sama przełancza się na benzyne gdy zapalam i dopiero po około 2000obr. przechodzi na gaz, dziwne jest to że jak nie mam gazu w butli...
witam,to raczej naturalna reakcja autka na zimnym silniku,zeby samochod chodzil na gazie musi byc ogrzany parownik od gazu,autko poprawnie powinno sie zachowywac na gazie przy temperatuze silnika okolo30 stopni inaczej rozprezajacy sie gaz powoduje zamarzanie parownika i swiece sa zalewane gazem,bo kaz zamias w stanie lotnym wedruje w stanie plynnym...
Witajcie mam następujacy problem nie mogę ustawić gazu. Czy ciśnienie powinno się wahać z np 1,05 do 1,30 albo 1,40 do 1,70 podczas przyśpieszenia? Cała zabawa z gazem i tym silnikiem AKL wygladą tak, że wszelkie nawet połowiczne dogazowanie to w programie STAGa maksymalny wzrost czestotlieosci wtrysków do końca skali. czyli silnik ma albo małe dawki...
Tak jak napisali poprzednicy sprawdz sonde bo wydaje mi sie ze nie dziala prawidlowo i silnik jest "zalewany" gazem. Ewentualnie jest zle ustawiony typ sondy w sterowniku gazowym. Przy za duzej dawce gazu efekt jest podobny jak przy zamalej czyli auto nie idzie i dlatego moze nie przepalac na ktoryms cylindrze i pali jak smok. Jak wygladalo spalanie...
Witam od paru dni mam problem. Tydzień temu podczas jazdy auto zaczęło przerywać a potem gasnąć na LPG. Kiedy gasł słyszałem cykanie sterownika LPG. Wtedy wyłączyłem centralkę żeby jechać na benzynie. Teraz od 2-3dni potrafi zgasnąć na benzynie po przejechaniu 2 km , wtedy kręcę rozrusznikiem przygazowuje i jadę dalej. Na przeglądzie powiedziano mi...
a wygląda to właśnie na pęknięcie przewodu podciśnienia bo ciśnienie gazu rośnie jak przygazujesz . Czy dałeś zbrojone wężyki podciśnienia przeznaczone do lpg ? Silnik jest zalewany gazem i dlatego szarpie. Stawiam na pęknięcie lub przecięcie czy pęknięcie tóregoś wężyka na zacisku ( na drogach reduktor-mapsensor-kolektor). Masz przyzwoity reduktor...
zalewa silnik gazem parownik zalewa gazem astra zalewa gazem
mikrowyłącznik pływak najlepszy dostawca internetu warszawa craaft solton
licznik geigera dozymetr samsung wf70f5e0w2w
Philips LM9012/60 L'OR Barista Lever Won't Close – Capsule Jam, Drawer, Cam Issues Sofar falownik biały wyświetlacz LCD – brak napisów, jak przywrócić ekran, reset, serwis