Witam smar miedziany do alu raczej nie one nie przepadają za sobą , posmaruj kolego smarem grafitowym takim jaki stosuje się do siodła naczep tir on nie chłonie wilgoci przez co alu nie pokrywa się tlenkami sprawdzałem efekt wyszedł na plus a i jeszcze przy okazj dobrze się sprawdza przy zardzewiałych nakrętkach chociaż mam wrażenie że lepsze jest to...
Witam Drut nie powinien tak wchodzić w ścianę... powinien być prowadzony w rurce - jeśli już musiał iść w ścianie... ale pomijając to. Łączenia powinny być "bogato" posmarowane wazeliną lub czymś podobnym... Teoretycznie nie powinno się malować instalacji odgromowej - przynajmniej niczym łatwopalnym. Jeśli już to próbował bym delikatnie smarem grafitowym...
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Witam! siłownik musi byc zamontowany jak najbliżej zamka a jego dźwignia wprostej linii prostopadle do łapki która rygluje zamek bez żadnych ślizgów prowadzących pręt siłownika poza tym jeżeli centralny był zamontowany stosunkowo niedawno to przyczyna tkwi w samym zamku a żeby wyciągnąć wkładkę nie trzeba jej rozwiercać wystarczy zdjąć zabezpieczenie...
Smar grafitowy można wykorzystać m.in. następująco: Przy śrubach, dzięki czemu nie występuje w przyszłości problem z ich odkręceniem, bowiem po wytopieniu smaru pozostaje sam grafit, Połączeniach gdzie może dostać się woda i panuje większa temperatura, czyli np. w częściach zawieszenia lub tłumikach, Stosować należy, więc go wszędzie tam, gdzie występują...
Przeczytalem to co Kolega opisal i w 100% sie zgadzam. U zdecydowanej większości klientow podnośnik jest brudny i suchy a mechanicy użytkując podnośnik trzymają pokretło sterowania do połowy. Śruby w podnośnikach uje....ne smarem grafitowym albo miedzianką - a później to bo zepsute nakretki albo że droga naprawa - jak ma być tanio jak zanim cokolwiek...
Wg. mnie smar nie jest dobrym pomysłem. Szczególnie przy tak dużej RPM ślimaka. Po pierwsze smar ma dużą lepkość i będzie zwiększał tarcie przekładni do momentu rorzucenia go po obudowie i wypłynięciu resztek gdy przekładnia się rozgrzeje. To ostanie nastąpi wręcz natychmiastowo. Po drugie: Przekładnie ślimakowe mają niską sprawność ok 70%, więc grzeją...
Na filmie jest prezentowana puszka ze smarem który ma być użyty w przekładni, przekaz jest jasny. Przekaz jest taki, że smarem do kieratów, posmarowano delikatną przekładnię - jakiś czas pewnie podziała. Tyle że niezbyt długi. Więc? Więc zrobiono niedobrze i o to pytał autor tematu, ale Ty odbiegając od treści pytania stwierdziłeś, że na filmie jest...
http://obrazki.elektroda.pl/2187134200_1... MECHANIKA Projektowanie zacząłem od pojechania na złomowisko w poszukiwaniu czegoś co nadawałoby się na łożyska liniowe - od tych elementów zależało być albo nie być całej maszyny. Miałem bardzo dużo szczęścia - znalazłem dwumetrowy profil stalowy z 2mm blachy wygięty wzdłuż pod kątem 110°,...
Ktoś z elektody przysłał mi kiedyś iluminofonię j-50 z prośbą o naprawę, użył do lutowania zamiast pasty właśnie czegoś przewodzącego. Efekt był podobny. Żeby nie odbiegać od tematu, smarem grafitowym smaruję piszczące wózki w reflektorach scenicznych.
Pióra- pomiędzy są smarowane smarem grafitowym (nie wszystkie) i jak wypłukać to coś takiego może się dziać. Nie przypuszczam że są takie zużyte że mają zęby na składaniu. Wybity silentblock powinien wyjść na pralce.
Mnie zadziwia debilność montażu na taśmie produkcyjnej. Szkoda prysnąć miedziowym czy grafitowym smarem na wielowypust.
Wiatraki A - dolny B - górny. Co do awarii tych wentylatorów /czytaj silników / winowajca jest zatarte łożysko ślizgowe na wirniku przy ściance piekarnika. Jeżeli jeszcze wam pracuje warto je przesmarować smarem grafitowym lub teflonowym. Gdy widoczne jest spowolnienie pracy termoobiegu oczyścić np. WD-40 i następnie przesmarować. A gdy się zatrze ale...
Eee - przecie widać na zdjęciu skąd cieknie - spod dławika pokrętła /to bardzo stary zawór wtedy wszystko było obsługowe i naprawialne nie ma co zmieniać. https://obrazki.elektroda.pl/6291945800_... Dokręć dławik może przestanie. Jak już dokręcisz do końca a dalej kapie to trzeba zawór zakręcić /wystarczy ten co kapie/ - ten element...
Łańcuchy smarowane smarem z zewnątrz też widziałem i metoda ta nadaje się najlepiej do brudzenia nogawek spodni. Za moich młodych lat łańcuchy rowerowe czy motorowerowe gotowało się smarze grafitowym z domieszką oleju. Po ostygnięciu wycierało się szmatą i po robocie :) V.
Ostatnio spotkałem się z opinią, aby końcówki kabli WN posmarować lekko smarem grafitowym przed założeniem na świece i rozdzielacz zapłonu, aby połączenia nie śniedziały. Czy myślicie że to ma jakiś sens?
Oryginal ma M4 delikatnie rozwiercic wiertlem 4,2mm i tez z ostroznoscia naciac nowy gwint M5. Zbezpieczyc smarem grafitowym lub miedzianym .
Nie no błagam. O czy my tu mówimy? Brecha pod otwarte drzwi. Na jej koniec szmata, żeby nie porysować skrzydła, na podłogę szmata żeby nie porysować paneli. Jedno mocne dźwignięcie i drzwi schodzą. Nie chcą zejść po są jakimś smarem grafitowym posmarowane (aż wypływa). Taki smar jest silnym problemem przy ścinaniu. Weź WD40, pryśnij na zawiasy, zostaw...
Sprawa jest banalna .Męczyłem Sie z tymi zamkami w Cordobie ale wystarczy popryskać smarem grafitowym zapadkę zamka .Pomaga w 100% no i nie trzeba rozbierać zamków.
Czytałeś w ogóle instrukcję obsługi takiego opryskiwacza? Jakby ktoś nie wiedział to nurnik smarujemy smarem grafitowym zgodnie z instrukcją (nie były wtedy dostępne smary silikonowe).
To co przesuwa sie w środku to najzwyklejszy płaskownik mosieżny, a tak po za tym z czego zamierzasz zrobic cylinder?? Cylinder to kawałek rurki miedzianej, wysmarowałem ją lekko smarem grafitowym i odlałem w niej tłok. Jest nawet szczelny znaczy jak zalutowałem otwór z jednej strony za pomocą pięciogroszówki to czuje jak rośnie ciśnienie w cylindrze...
Witam, jakiś czas temu spadła mi osłona z przekładni kierowniczej. Od tego czasu podczas skrecania słychać ciche zgrzyty. Chciałbym się dowiedzieć jakiego smaru moge użyć to smarowania przekładni? najlepiej umyj i nasmaruj smarem grafitowym
Od jakiegoś czasu zacząłem delikatnie smarować nasuwki i konektory grzałek zwykłym smarem grafitowym i jest dużo lepiej - porównując do nieposmarowanych te trzymają się znacznie lepiej -rdzy nie ma a przy okazji styk jest lepszy więc mniej się grzeją.
Smar grafitowy też powinien pomóc.
Smarem grafitowym
Witam. Ostatnio zakupiłem maszynę marki Predom - Łucznik klasa 455. Po ogólnych oględzinach okazało się, że uległo zniszczeniu koło zębate zespołu ślimaczego. Niestety nie pamiętam jak było ustawione owe koło - prosiłbym o pomoc w celu regulacji. Drugie pytanie natomiast dotyczy tego, czy mogę takie koło nasmarować smarem grafitowym - w celu uniknięcia...
Jesli juz to zrobiles to milo by bylo abys to opisal. Nieczesto sie takie rzeczy robi, a i ja nie pamietam szczegolow po 35 latach. Pamietam jedynie ze laczenia byly na tulejach dwustronnych stozkowych, uszczelniane smarem grafitowym i czlony sciagane razem dlugimi srubami.
spróbuj może najpierw smarem grafitowym prowadnice nasmarować u mnie lewa szyba nie chciała się do końca dosunąć nasmarowałem prowadnice o od razu szybciej zaczęły pracować. Coś ją blokuje na pewno i dlatego się nie podnosi/opuszcza tylko pstryka.
Zdemontuj zespól wodny.Wymień membramę na nową .Koniecznie nasmaruj smarem grafitowym oskę metalowego talerzyka bo jest zapieczona i to jest główną przyczyną uszkodzenia.Z naprawą nie zwlekaj bo może dojśc do nieszczęścia.Życzę powodzenia.
tofik501 może przesmarowanie smarem grafitowym pomoże...:idea:
Coś masz źle. Te tulejki smarowało się smarem grafitowym i wystarczały na bardzo długo.
Jeśli jest to smar grafitowy to się nie nadaje.
Po pierwsze niczego nie smarujesz :) a juz tym bardziej smarem grafitowym no chyba ze chcesz wykończyć proxxiona .... Po drugie drgania to kwestia wyważenia i jakości uchwytu ...
Posmaruj ten frez smarem grafitowym tylko z umiarem. A uzsczelnienia żadnego tam nie ma
Wtedy gra za cicho. Co oznacza, że wzmacniacz nie daje rady czy o co w tym chodzi? Ja to jeszcze podejrzewam, że masa jest słabo umiejscowiona. Nie mam tylko pomysłu do czego ją podłączyć żeby to sprawdzić. Tak myślałem, żeby może to sprawdzić na kablach np od spawarki :D, dobry to pomysł? Kiedyś miałem podobny problem. Okazało sie że jakimś cudem...
Spróbuj smarem teflonowym w sprayu. Sruby wahacza najlepiej smarować miedzianym lub grafitowym smarem i dociągać dopiero na opuszczonym na glebę aucie.
Witam, szukam jeszcze jakiegos sprawdzonego sposobu na wyciek z nakrętki bardzo starego zaworu typu grzybkowego.. Nie ma szans na odkręcenie tej nakrętki i uszczelnienie od środka smarem i pakułami.. jest za duze ryzyko bo wszystko jest jeszcze bardziej skorodowane niz na tym zdjeciu.. Wiec pomysł żeby nasmarować smarem grafitowym uszczelniającym, potem...
panewki tak mi sie kojazy ze sa z fosforo-brazu i grafitu wiec smarem grafitowym ale kropelka oleju do maszyn nie zaszkodzi
Niech będzie łożysko ślizgowe. Smarujesz takie olejem i w połączeniu ze smarem grafitowym i innymi zanieczyszczeniami lubi to na tyle zgęstnieć, że wentylator odmawia współpracy. Tylko dokładne czyszczenie i coś rzadkiego do smarowania może dać zadowalające rezultaty. U mnie pomogła oliwa z oliwek, to akurat muałem pod ręką. :D
Czytałem to . U mnie migają wszystkie koła . Dziwna sprawa , bo po przejechaniu kilku kilometrów koła przestają migać . Ale gdy wyłączę zapłon i włączę ponownie to znowu zaczynają migać . By nie zakładać nowego tematu . Z każdą chwilą użytkowania coraz bardziej zaskakuje mnie ten samochód . Po paru razach poprawnego działania zaczął niedomykać się przedni...
No i znowu... OLEJ SILNIKOWY TEŻ SIĘ NIE NADA. Proponuje przeprowadzić eksperyment. Wrzuciś jakiś zepsuty wentylator do oleju silnikowego. Plastik spęcznieje i zrobi się porowaty po jakimś miesiącu. Czyli to samo stanie się w gnieździe łożyska lub tulei które najczęściej jest z plastiku. Już widziałem taki wentylator. Ciekawie to wyglądało. Smar grafitowy...
Witam ! Akurat to już przejrzałem, wyjąłem cały mechanizm, przeczyściłem wszystko, ( czy fabrycznie mechanizm jest smarowany smarem grafitowym - właściciel mówi, że nie był naprawiany od czasu zakupu w sklepie)) bo pod spodem wszystko było ubabrane w smarze i oleju, ale niewiele to pomogło ! Pozdrawiam !
Oryginalnie był to SZNUR ŁOJOWY jest taki na Alle... 6mm poszukaj. A jak nie to teraz nazywają to SZCZELIWO SILIKONOWE teraz jest białego koloru są różne rozmiary na hurtowniach lub sklepach rolniczych,przemysłowych itp. i tak jeden i drugi smarujesz smarem grafitowym robisz według wskazówek Pamietaj o kierunku nawijania sznura, zgodnie z kierunkiem...
Ja osobiście staram się stosować smar teflonowy do magnetowidów, chyba że widze że bylo smarowane smarem grafitowym (czarnym), to staram sie zastosowac taki sam. Co do swith'a to polecam preparat KONTAKT smaruje i usuwa tlenki ze styków.
Aha czyli dzwignia od wybieraka jest powodem. Jak ja obrócę "do góry nogami" to jak najlepiej ustawiać? Na Luzie i trzymać sie tej pozycji czy na jedynce?jakos wizji nie mam... Odnośnie rozrusznika to po naładowaniu aku przy odpalaniu jakby coś go blokowało i czuć że dużo prądu wyciąga. Rozkręciłem żeby sprawdzić szczotki i tulejki ale są ok.Po skręceniu...
Ja mam to samo z Unitra. Najprawdopodobniej wiinny jest potencjometr regulacji glosnosci. Jak sie zluzyje to sie potem tak robi. Sprawdz czy tak jest w calym zakresie regulacji glosnosci. Potem mozna sprobowac spryskac potencjometr smarem grafitowym w sprayu.
milimetr różnicy między nimi wystarczy To rada troche niebezpieczna. Luz liczy sie co najwyzej w dziesiatych milimetra, nie w milimetrach. Yogi, wystarczy usunac rdze ze wspornika zacisku i z klina u gory i lekko nasmarowac smarem miedzianym lub grafitowym (bez przesady, aby nie zabrodzic tarcz i klockow). Klocki musza sie luzno przesuwac we wsporniku.
Dobrym sposobem jest też uprzednie wkręcenie śrub na smar grafitowy. :wink:
kolega sebek1987 dobrze kombinuje :)u mnie było to samo,też silnik 1,4.Sprawdź kopułkę rozdzielacza bo te 4 styki wewnątrz się utleniają.Wyczyściłem to przesmarowałem smarem grafitowym i pomagało ale tylko do czasu aż smar się rozchlapał.Jak pomoże to wymienić kopułkę na nową bo tania jest,albo smarować dalej co jakiś czas:P
Proponuje smar grafitowy.Zrób to co pisałem .
brudzi smarem styki smarem konserwacja smarem
radioelektronik miernik częstotliwość wymiana kondensatorów zasilacz powiększyć partycję
gruntowanie starych scian siemens lodowka
Daewoo Nubira szarpie przy dodawaniu gazu i po zmianie biegów – diagnostyka zapłonu, dolotu, paliwa SAMSUNG ML-1660 – opłacalność zakupu bez zamienników, oryginalny toner MLT-D104S