Przeważnie białe. A że u ciebie tylko jeden czerwony nie pasuje do standardowego schematu to bym stawiał na czerwony. Do tego jest jeszcze test grzałki multimetrem i przewody od strony auta(nie zawsze) są grubsze od grzałki. Więc multimetr i probówka 12 i sprawdzisz. Mając już taką "wiedze " chyba się nie pomylisz co?
Przetarta wiązka sondy lambda bodaj. Obwód wstecznego zasila tylko prędkościomierz
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu pracuje przekaźnik w gnieździe R12 (dolny rząd, pierwszy od prawej). Przekaźnik powinien działać przez jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu, później się wyłącza. Przekaźnik zasila pompę paliwa, wtryskiwacz i grzałkę sondy lambda. Jeżeli przekaźnik działa to dopiero wtedy bierz się za sprawdzanie zasilania na pompie.
Przed katalizatorem pracuje prawidłowo. Ta za katalizatorem "stoi" Bład dotyczy obwodu więc przed wymianą sprawdź stan przewodów i zasilanie grzałki.
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Normalne w nowszych silnikach, po "rezystancji" grzałki wyliczana jest temperatura sondy i komp pwm'em utrzymuje temperaturę.
Z tego co kojarzę w tym modelu ten sam bezpiecznik zasila również grzałkę sondy lambda, może tam należy poszukać problemu
sond w autach jest kilkanaście rodzajow pod względem dzialania.generalnie mozna je podzielic na aktywne(generuja napięcie) i pasywne (muszą być zasilane).sondy aktywne generują napięcie ok.0,2V-lambda mniejsza od 1 i0,7V lambda powyzej 1.Roznią się tez rezystancją grzalki i to jest wazne,gdy grzanie przechodzi przez sterownik,bo wtedy sterownik przez...
O matko, sonda nie generuje napięcia, o na jest zaliczona jako czujnik. Komputer ją zasila a w zamian sonda wysyła informacje do komputera. Widziałeś kiedykolwiek sondę lambda z bliska? I przebieg napięcia na jej wyjściu? Zasilana jest w niej tylko grzałka. Bez niej też będzie działać. Więc nie pisz bzdur.
Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
W sumie to najbliżej masz zasilanie grzałki sondy lambda, tylko masę podłączyć i działa.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Ze sondą, czy bez , były dwa rodzaje. Masa sterująca do przekaźnika z pinu 25 ze sterownika, podawana podczas kręcenia rozrusznikiem. Na włączonym zapłonie nie sprawdzaj, bo nic tam nie będzie. Przekaźnik zasila pompę, wtryskiwacz i sondę lambda
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
TFU źle mówię ;) M73 to pompa powietrza dodatkowego u BSE, pompa paliwa jak najbardziej może chodzić bez przekaźnika grzałek! Mój błąd, niemniej miałbyś raczej więcej błędów bo zasila on jeszcze kilka rożnych elementów na silniku... Tak to jest jak opierasz się na schematach wyszukanych w sieci, bo nie mam teraz dostępu do swoich :P Sprawdzisz multimetrem,...
Na sondzie piny: 4 - zasilanie grzałki +12V (z komputera, pin 17 złącze brązowe, poza tym zasila jeszcze grzałkę drugiej sondy, grzałkę odmy i zawór odsysania oparów z kanistra). 3 - masa PWM sterująca grzałką (z komputera, pin 30 złącze brązowe).
Sterownik silnika ją steruje i zasila.
Witam ano skróciłem sobie bo za gorąco 34 stopnie.Przekażnik zasila cewki, podgrzewanie sond lambda i wtryski.Numer przekażnika K11 984511B umiejscowiony " in the heat control panel " myślę że w środku przy regulacji nawiewów, sprawdziłeś czy przychodzi sygnał z komputera na sterowanie cewek ? Pozdrawiam
Grzałka sondy lambda jest zasilana napięciem wartości akumulatora czyli 12V do 14,4V. Typowe wartości sondy lambda są to oscylacje (zmiany wartości) z zakresu od 0V do 0,8V po około 2-ch minutach pracy, i można mierzyć pomiędzy pinami 12 i 19 sterownika ECU.
W tym punkcie masowym masz 4 przewody. Dwa grube zasilają sterownik silnika pod pinami 17 i 34 . Można to sprawdzić odpinając wtyk sterownika i policzyć we wtyczce od wejścia przewodów dłuższa linia pinów to 1 do 18 a krótsza to 19 do 35. Tylko dlaczego ciągnęli dwa osobne przewody z tego samego punktu masowego do tego samego odbiornika? Trzeci przewód...
https://obrazki.elektroda.pl/8104405600_... Jeżeli Twój silnik to EW12J4 to (założenie ogólne, bo podstawiłem parametry, których nie znam jak np emisja spalin): 1350 sonda przed katalizatorem 4VE: gniazdo 4 pinowe koloru zielonego 1351B - zasilanie ogrzewania sond lambda 122 - sterowanie ogrzewaniem sondy lambda A przed katalizatorem...
Chrysler 300m 3.5 -podgrzewanie sond lambda,schemat. Jak naprawic usterke? Silnik pracuje nie rowno po osiagnieciu temperatury. Wyskakuja dwa bledy dotyczace podgrzewania sond. Zasilanie grzalek sond:masa jest ok,zasilanie to 8V ,pod obciazeniem spada do 0V. Schematu elektrycznego silnika znalezc nie moge. Mozliwe jest ze sterownik silnika zasila podgrzewanie...
Cześć chciałbym zapytać o te błędy audi a3 8l 1.6 525 Sonda lambda Sygnał wejściowy,obwód przerwany 525 Sonda lambda Sygnał nieprawidłowy 537 Permanentny Regulacja z sonda lambda Dolna wartość wyłączenia 668 zasilanie 30 obwód przerwany
Witam. Czy zasilanie grzałki sondy lambda w Peugeot 206 1,4l przed katalizatorem jest impulsowe czy stałe?
Prąd jaki płynie przez bezpiecznik, ruszając wtedy przewodami. Otworzyć skrzynkę bezpieczników, sprawdzić czy nie ma wody, pozostałości po niej. Od czasu do czasu proponują rozejrzeć się za wodą, i zgniłymi przewodami, te hmm, nowe auta z elektroniką naćkaną w każdym miejscu stały się słabo wodoodporne. Wiek wiekiem, ale to chyba nawet specjalnie robią...
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi co do emulacji grzałki to raczej nie jest ona sprawdzana przez mój ECU bo zasila ją ten sam prezekaźnik co pompe paliwa
Zrobić wymianę DPF, sprawdzić zasilanie sondy lambda.
Przekaźnik pompy masę otrzymuje z ECM z pinu 65. Przekaźnik ten zasila jeszcze cewki wtrysków , grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia baku z oparów paliwa. Masę na ECM masz na pinach 1,2 i 108. Przypominam ,że na wale i wałku rozrządu masz czujnika halla , trudno je zmierzyć multimetrem!
Pytanie zasadnicze: czy pcm zasila (choćby przez moment) tą grzałkę? Dla tego się pytałem czy driver sprawny. Wystarczyło zasilić płytę 12V i podać 5V na wejście choćby z 5V na procesor. Zakładając, że PCM daje napięcie na grzanie, to pewnie ma po driverze rezystor pomiarowy szeregowo z grzałką i stąd bierze wartość prądu na grzałce. Widzi mały spadek...
Witam! Mam takie małe pytanko do kogoś znającego się lepiej na tych sprawach. Czy taki układ pracy wzmacniacza operacyjnego jest poprawny? Jest to, a raczej ma to być, wzmacniacz sygnału z sondy lambda ok.3V/V, co najważniejsze jest on zasilany napięciem pojedynczym ( 5V ) i ma pracować w samochodzie. Kłopot jest taki że zrobiłem w ten sposób ale na...
ogrzewanie sondy lambda Nieprawidłowość 635 Zasilanie 30 Obwód przerwany 668
niebiesko-biały sygnał brązowy masa grzałki drugi brązowy masa sondy czerwono-czarny zasilanie grzałki
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Zasilanie D80 jest na pracującym motorze (zasila też pompę paliwa). Wydaje mi się że możesz zrobić taką podmianę ale najpierw sprawdź przejścia schemat masz. Dodano po 2 Czy na wtyczce sondy po włączeniu zimnego silnika powinno być 7 do 9V Powinno być 12V
Z cut-off mniej więcej się zgadza, choć stosuje się tą funkcję również dla lepszego hamowania silnikiem. Ale... ... NIE MA ZNACZENIA CZY SILNIK NA MONO CZY MULTI WTRYSKU! (różnica jest tylko w ILOŚCI kanałów emulatora wtryskiwaczy) Tak samo ma pracować komputer od gazu, bo silniki mono i multi są identycznej budowy i zasady działania oprócz samego urządzenia...
Nic nie przepalisz,większość jest zasilana cały czas
Witam, Chciałbym poprosić o wsparcie. Potrzebuję wykonać ręczny emulator sygnału sondy lambda sterowany potencjometrem. Sonda jest czteroprzewodowa, 2 przewody to zasilanie podgrzewania sondy, kolejne 2 to sygnał sterujący podawany do ECU. Sprawdziłem na wtyczce prowadzącej od sondy do ECU - masa sygnałowa nie jest połączona z masą podgrzewania sondy....
przedzwoń przewody od ECM do Sondy :pin40 do pinu B i pin57 do pinu D. Taki spadek napięcia może powodować chwiejny styk. ECM tym stabilizatorem zasila też inne czujniki ,popatrz na parametry pracy -odchyłki wskazań innych czujników .
Masz drugi i nie podstawiłeś na próbę? podstawilem i dziala aczkolwiek inaczej bo nie zalacza sie na 2 sekundy a na ciagle zasila pompe mozliwe ze wynika to z innego systemu grzania sondy lambda , stary komp grzeje przez kolejny przekaznik strerowany dodatkowym sygnalem a ten komp grzeje przez przekaznik pompy
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
kup emulator sondy lambda do swojego auta. Zasilanie możesz przypiąć z zaworu gazowego, przeciąć czarny przewód od sondy i przypiąć stosownie do instrukcji montażu zgodnie z kolorami. T raptem 4 kable na pewno sobie poradzisz. Pozdrawiam
A może rezystor będzie w samym przekaźniku???? Warto sprawdzić. Według schematu nie mogło by tak być (w rzeczywistości raczej też nie) ,ponieważ ten przekaźnik zasila również pompę paliwa i grzałkę sondy lambda itp... Dodano po 1 Witam W uno był na ścianie grodziowej lub przy lewym kielichu (coś tak mi się wydaje)... Wartości nie pamiętam - jednakże...
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Sonda LAMBDA też ma przewody do komputera sterującego, a dopiero zasilanie dwoma przewodami. Nie rozśmieszać klientów (przed chwilą oglądałem zmienników). Lambda pracuje bez żadnego zasilania, dwa przewody to zasilanie grzałki która przyśpiesza pracę sondy i utrzymuje temperaturę na stałym poziomie.
Jeżeli to jest sonda z podgrzewaniem, to najprawdopodobniej uszkodzone jest zasilanie podgrzewacza sondy (to najczęściej powoduje świecenie lampki "chech engine") - jeżeli wykluczyć uszkodzenie sondy, to należy dobrze sprawdzić przewody zasilające. Miałem taki przypadek.
Zawór evap powinien mieć 21.4 ohma w/g książki sam naprawiam wyd WKŁ. Przekaźniki mają więcej. Ty masz układ na dwóch przekaźnikach przy sterowniku wtrysku czy na jednym zespolonym? Pompę uruchamia sterownik tzn załącza masą przekaźnik który zasila plusem pompę ,zawór evap ,cewki zapłonowe wtryskiwacz i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli pompa pracuje...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Problem był z uszkodzoną sondą lambda, ponieważ oba urządzenia zasilane są z tego samego obwodu
diagbox pokazuje błędy P0003 P0245 i P0031 jako zwarcie z masą czyli brak napiecia 12V na tych 3 elementach Jeśli nie ma +12v to komputer pokazuje to jako zwarcie do masy wszystkie 3 elementy (regulator na pompie CR podgrzewanie sondy lambda i sterowanie turbiny) zasilane są z BSM I to dlatego tyle szukam tego << zwarcia"
Które jeszcze czujniki mam sprawdzić? Sonda ma coś do tego? Żadne. Masz sprawdzić zasilanie. Apka za 5 zł ci tego nie pokażę.
Grzalka sondy sterownik nie steruje bezposrednio ale przez przekaznik wiec wieksza moc nie uszkodzi stopnia wyjsciowego(czesto tym samym przekaznikiem zasilane sa wtryski,cewki itp.peryferia) Ja tam na schemacie nie widzę żadnego przekaźnika, chyba że wewnątrz sterownika? Tak?A ja widze,nazywa sie ENGINE CONTROL RELAY i zasila wtryski,pompe paliwa,EGR,EVAP...
Pokaż który to bezpiecznik, bo mi 15 to wychodzi zasilanie sond Lambda i coś jeszcze. Chyba że to był bezpiecznik 15A... Rok i pojemność też możesz podać, choć to raczej będzie 3,5 litra.
Bo sonda to jest element pracy silnika, a do tego nie podłącza się "bajerów". Dobrze by było znaleźć inne zasilanie.
Od góry idąc po wejściach to będzie po kolei: masa, sygnał i zasilanie. Tylko układ jest w teorii dobry, a w praktyce niekoniecznie. Nie ma potrzeby dawać stabilizacji bo dokładność pomiaru i tak jest słąba, a LM3914 może być zasilany napięciem 14V. Co najwyżej LM będzie się więcej grzał, ale to też zależy jaki tryb wyświetlania jest ustawiony i jaki...
podejrzewam że pin 80 "Massa" upper oxygen sensor z czarnym przewodem sondy. Akurat sondy lambda mają szary przewód masy sygnałowej, czarny to jej sygnał, a białe zasilają grzałkę
A co się dzieje? Zasilanie z przekaźnika pompy paliwa jak pamiętam i masa.
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
ja mam co prawda inny silnik (2.6) ale wlasnie u mnie gazownicy zrobili podobnie -odcieli przewod pradowy zamiast dwoch przewodow od sterowania wtryskow ( wtryski sa polaczone rownolegle po 3 - u ciebie pewnie po 2 , oczywiscie jeden koniec jest wspolny dla wszystkich i idzie do plusa po stacyjce) Kiedy pozniej wywolalem kody bledow (tez palila mi sie...
Czy centralka ,który "non stop" daje sygnał , to gazowa - emulator sondy lambda? Jeżeli tak , to jest źle skonfigurowana jej zasilanie lub jej uszkodzenie!
Dobra teraz tak Masa na cewkach jest wtedy gdy mam wpięta sondę lambda, po odłączeniu przy próbie uruchomienia dalej nie mam zasilania na tym zielono czarnym, zmostkowałem ten czerwony przekaźnik i już mam zasilanie na cewkach w tym zielono czarnym (zielono czarnym i masa z karoserii), teraz przy odłączonej sondzie dalej nie mam zasilania (teraz minusa)...
jak jest to jednopunkt to emulator będzie tylko dla wyglądu ,a bład sondy prędzej czy puźniej wystąpi najlepiej ustawić emulację sondy na masę ,a jak denerwuje ciebie kontrolka wtrysku to odpowiada za nią 18 pin przy kompie ,a odcinasz to przekażnikiem zwierno rozwiernym ,a zasilanie podajesz z niebieskiego kabelka od gazu.Jak jest to wp. to koszt emu...
Odłacz na chwile zasilanie z akumulatora i sprawdz samą benzyne. Napewno emulacja sondy lambda rozwala mape benzyny.
Pierwsze wyniki są takie: napięcie na podstawkę przekaźnika (robocze) grubym czerwonym przewodem dochodzi. Zwarcie z grubym białym nie daje żadnych efektów. Podanie plusa bezpośrednio na biały również nie daje efektów. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, zarówno w kabinie jak i komorze silnika (chyba że są jeszcze gdzieś jakieś inne, o których nie wiem)....
Styk 87 czerwonego przekaźnika zasila plusem pompę paliwa, wtrysk, cewki. , oraz elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa i podgrzewacz sondy lambda (przez bezpiecznik 10A przy czerwonym, przekaźniku.Nie ma innych dodatkowych wiązek w tej instalacji co opisałem. Jak podałem wcześniej u mnie w czarnym przekaźniku pod pinem 86 jest plus stały ciągnięty...
Dlaczego zaczynasz od immo i stera? Dlaczego nie sprawdzisz dlaczego brak zasilania na wtryski? Wtryski, evap, czy sonda lambda maja to samo zasilanie. Co za problem to sprawdzic lub nawet podac jak brakuje?
Mam pytanie, czy sonda lambda ma wpływ na pracę silnika, który jest zasilany gazem z instalacją bez komputera? Wydaję mi się, że nie ale wolę się upewnić.
Napięcie to różnica potencjałów a Ty nic nie napisałeś czego Ci brakuje. Zazwyczaj plus idzie z przekaźnika co zasila wtrysk, pompę paliwa i pierwszą sondę. Masa jest modulowana przez sterownik silnika. Dzięki temu możliwe jest sterowanie grzałki. Jeżeli brakuje plusa to można dać go z pierwszej sondy. Można po wiążące dojść gdzie jest łączenie. Jeżeli...
W twojej ravce chyba na B6 ci powinien wchodzic sygnał z sondy (0-1V) a A11 załącza masę do sterowania grzałką. Wtyk A 26pinów, B to ten po środku. Dodano po 6 Dlaczego najpierw należy odłączyć kable od aku przed sprawdzaniem kabli? Napięcia możesz sprawdzać przy podłączonym ale rezystencje (przejścia) na odłączonym. Dodano po 7 ten ekranowany kabel...
Zawrcie,typowe.Należy wziąć pod uwagę że ten bezpiecznik zasila też inne komponenty-najczęściej zaworek odpowietrzenia zbiornika. Co za samochód?Jeżeli BMW to tam zaobserwowałem tendencję do notorycznego zwęglania wtyczki.Plastik pokryje się "takim czymś" co przewodzi prąd.
Sprawdziłem zasilanie na sondzie lambda . Grzałka grzeje po podłączenie zasilania pod białe przewody. Jest to sonda NTK JAPAN 9 G 7 Prosze o pomoc , co mam zrobic dalej
Witam ponownie. Niestety nie mam dobrych wieści. Kilka dni temu wystąpił identyczny objaw jak przed zaślepieniem EGR-u, powtarzam, identyczny. Żadnych kontrolek, silnik zgasł podczas jazdy po wysprzęleniu. Gdybym nie zdjął nogi z gazu i nie wcisnął sprzęgła jechałbym dalej, ale dynamika byłaby słabsza. Po zgaśnięciu zapalił od razu jednak nadal nie...
ello Skoro masz sonde lambda to masz na tyle "nowoczesny" pojazd że zasila sie go paliwem bezołowiowym czyli nie musisz tosować dodatku potasu. Jak masz sonde lambda to masz też katalizator... w dłóższej perspektywie stosowanie tego dodatku moze mieć wpływ na katlizator ( z czasem sie może zapchać) a nie na sonde lambda. Pozdro RZezniol
Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Jeśli tak twierdzisz do do jakich pinów sterownika idą przewody od wtrysku ?? Bo jak dla mnie tak jak Ci napisałem pin 2 wtrysku będzie poprowadzony do 16 pinu sterownika a pin 1 wtrysku będzie poprowadzony do 14 pinu sterownika wraz z przewodem z linii 15 za bezpiecznikiem który zasila sterownik, zawór regulacji wolnych obrotów, zawór filtra z węglem...
Przekaźnik pompy zasila bezpiecznik nr: - 28, 15A- pompa paliwa - 32, 10A - wtryskiwacze - 34, 10A - elektrozawór regulacji turbiny - 43,10A - przepływomierz, elektrozawór zbiornika z węglem, grzałkę sondy lambda. Skoro nie ma żadnych efektów tych błędów czyli one nie pojawiają się w czasie jazdy a w momencie odpalania auta. Jeżeli masz słaby akumulator...
W UNO był przez krótki czas montowany ten sam silnik co w SC ale nie na tym samym osprzęcie, bo z tego co kojarzę to w Uno był na Boschu, a w SC na Magneti Marelli, więc trzeba się z tym łączyć jako z Unem, a nie jako z SC. Miganie kontrolki przełącznika LPG zazwyczaj oznacza nieprawidłowe warunki do pracy instalacji - za niska temperatura parownika...
No właśnie, u mnie dochodzi do sondy tylko jeden, czarny kabelek, nic nie mogę do pomiarów odłączyć bo automatycznie odetnę jej zasilanie, pozostaje oscyloskop, czy się mylę?
druga sonda sprawdza prace katalizatora. zrób analize spalin, sprawdź zasilanie na grzałke sondy i zmierz jej oporność.
Miałem to samo, to znaczy kondensator - kaput. Wymiana nie pomogła, ale pomogło bezpośrednie zasilanie. Podłączyłem +5V (USB) do pinu w zasilaczu, na wyjściu przetwornicy, i o dziwo działa już tydzień.
Mariusz ma rację. Zasilanie grzałki sondy jest 12 V . Natomiast zasilanie czujnika tlenu jest 5 V. Jest to typowa sonda oporowa - zimna 100 kΩ, ciepła 10 kΩ.
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
oczywiście bardzo przydane urządzenie jeśli podepniesz to np. pod zasilanie akumulatora i kabel sygnałowy do sondy lambda to będziesz mógł sprawdzić czy sonda jest dobra (za pomocą diod )
Silnik: 1.Zasilanie na zacisku 30 napięcie za niskie. 2.Sonda lambda bank 1 sensor 1 brak aktywności 3.Zawór zawór pochłaniacza oparów evap obwód otwarty. błędy tymczasowe Klima:błedy potencjometrów silników nastawczych klap.Błedy tymczasowe. W temtych modułach 35,45 błędy mówią o wyzwoleniu alarmu przez różne czujniki.Są też błedy z zamkiem tylnych...
Daj znać czy sonda rozwiązała problem. W drodze eksperymentu Możesz odpiąć przewód zasilający grzałkę i w to miejsce wstawić R 6 Ω
Witam.Temat dla znawców amerykańców.Gdzie najbliżej silnika podepnę się do kostki aby uzyskać sygnał z sondy aby połączyć go ze sterownikiem gazowym. Jest jedna kostka koło przepustnicy która zasila wtryski i z ogólnych oględzin mogą tam być kable z sondy ale nie jestem tego pewien. Bezpośrednio do sondy się się podepnę ze względu na ciasnotę w tym...
Raczej 98-grzałka sondy lub zasilanie.
Grzałka to odbiornik , musi mieć zasilanie czyli na jednym plus na drugim minus...
Czytałem na wielu forach o tym problemie lecz nie znalazłem rozwiązania. Jakiś czas temu miałem problem z Leonem 1.6 SR AKL 99r benzyna, wariowały obroty, auto gasło. Wymieniona została przepustnica. Po tym zabiegu auto odżyło, nie gaśnie ale trzyma podwyższone obroty (ale nie zawsze) na biegu jałowym. Komputer wskazał błędy: 00515 czujnik halla 00525...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
a masz zasilanie podgrzewania sondy?
Nestor85 ile ta sonda ma kabli i jakiej jest firmy ? Jezeli to Ngk/Ntk to masz tak: Sondy cyrkonowe czyli te ktore samoistnie generuja napiecie: http://www.ngk.de/pl/produkty-i-technolo... Sondy tytanowe czyli te ktore przez czerwony kabel idzie zasilanie grzalki oraz napiecie...
Skład mieszanki ma się zmieniać co chwilę, czyli ma być bogato, po chwili ubogi i tak w kółko. Skoro w aucie nie masz katalizatora to ciężko z danych będzie powiedzieć czy jest ok. Chyba że ktoś to będzie porównywał do auta bez katalizatora. Ogólnie to z analizatora ciężko powiedzieć czy jest ok bo nie ma kata, auto może brać olej więc do czego to porównywać?...
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Wpisz w nasza szukajkę ; sonda diagnostyczna i ... czytaj , tam wszystkiego dowiesz się! Dodam ,że sonda winna oscylować w granicach od 0,2 do 0,9 V. Sprawdź czy masz zasilanie na grzałkę sondy.
Witam, na końcówce 18 (wtrysk) pojawia się napięcie stałe, wtrysk zalewa kolektor dolotowy i sonda Lambda wyłącza zapłon, k.18 zasilana jest ze scalaka L9150/9170 lecz nie ma ich w hurtowni (RHH w Rzeszowie); czy ktoś może mi podpowiedzieć, kto zajmuje się ewentualnie naprawą centralek sterujących???
Jest to autko z gaźnikiem na 100% (miałem go wykręcone w celu wyczyszczenia). Kolektor wydechowy też miało zwykły(bez sondy), dlatego będzie wymieniany od audi 80 z wtryskiem i z sondą lambda. Ja bym podłączył grzanie sondy pod zasilanie po stacyjce A czy to nie będzie miało wpływu na żywotność grzałki w sondzie lambda?
Po pierwsze nie wyżucaj kata, bo to jest głupota, jak masz zapchany to wymien go na metalowy odpowiednik, który szybciej sie nagrzewa i dzieki temu szybciej zaczyna działać, no i stawia mniejsze opory dla przepływu spalin. A co do sondy to jest taka sprawa, jezeli masz jedną sonde przed katem to nie robi jej różnicy czy jest kat czy go nie ma, natomiast...
Po sprawdzeniu stacyjki przewodów do jednostki sterującej, głównych przewodów zasilających zmieniłem na próbę sondę lambda na nową i problem zniknął. Pojazd nie gaśnie chodzi normalnie. Pozdrawiam.
Z tego co wiem i sprawdziłem kiedyś to grzałka jest zasilana cały czas niezależnie rozgrzana sonda czy też nie czy nie.Taka sonda czteroprzewodowa na napięcie 0-1V sama sobie generuje to napięcie na podstawie różnicy jonów tlenu w spalinach i w powietrzu atmosferycznym a dzieje się to dopiero w warunkach przewodzenia tych jonów czyli w temperaturze...
zasila sonda sonda lambda sonda regulacyjna sonda lambda sonda diagnostyczny
kosztorys przykład piosenka radia zasilać miniusb
kosiarka hortmasz top256 dioda
Brak połączenia z serwerem Satel w module ETHM + GSM: przyczyny i rozwiązania Uszkodzone koło zębate w panelu klimatyzacji VW T5: wymiana czy nowy panel?