To nie jest stara fura, żeby bylo tak łatwo. Aby nie było wiekszych problemów zaprowadź do warsztatu.
Może termostat po pierwsze do sprawdzenia?
Moze chociaz napisz jaki silnik.
W silniku 651 czujnikiem podającym temperaturę płynu chłodzącego na komputer silnika jest ten znajdujący się w obudowie termostatu.
Zmierz faktyczną temperaturę silnika, a nie wymieniasz czujniki. Dopiero wtedy można coś sensownego poradzić.
Podłączyć pod diagnoskop na zimnym silniku. Temp. przed i za katalizatorem może się różnić max. 50 stopni C. Dalej, odłączyć czujnik, zapłon włączony i między pinem 1 i 2 powinno być 4,8-5.2V. Jeżeli nadal wsio jest ok, to pozostają niełączące piny we wtyku, lub: uszkodzony czujnik/ uszkodzony sterownik silnika. Najprościej podmienić czujnik - ale wiem,...
Witam grono. Mam pytanie do przedmowcy o ile jeszcze tu zaglada i skonczyl projekt. Ewentualnie do innych znajacych temat. Mianowicie, ja rowniez wyzucilem 2.2 cdi i wstawilem 3.0 z mechaniczna pompa, lecz mam problem wlasnie z temperatura silnika i obrotomierzem. Sprinter 2003r. Czujnik mialem w obudowie termostatu i na chwile obecna nawet przy zworce...
Witam.A sygnał temperatury silnika sprawdzony,a świece sprawne.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej został sprawdzony?
Witam, może pytanie brzmi dziwnie ale nie wiem który czujnik odpowiada za kontrolkę ciśnienia oleju ew. komunikat graficzny( czy w ogóle występuje). Znalazłem mnóstwo sprzecznych informacji na ten temat. W moim silniku w bloku są 3 czujniki: 6511800315( zawór regulacyjny pompy oleju); 6511800115 zawór natrysku na tłoki) i czujnik z czarną wtyczką prawdopodobnie...
cortec co za bzdury wypisujesz, że te silniki są takie same.
Witam, staram się przeprowadzić statyczna regenerację - czyszczenie filtra DPF w Mercedes sprinter 2007 rok 2.2 cdi mam interfejs launch x431 więc uruchamiam procedurę sterownik oczekuje temperatury spalin 200stopni gdy zostanie osiągnięte potwierdzam procedura się uruchamia i silnik gaśnie, uruchamiam próbuje ponownie i zaskoczył działa obroty 2 tys...
bo wisko się cały czas kręci a przy pewnych temperaturach spina na sztywno
Wita. Jestem tu pierwszy raz. W moim Sprinterze 311 CDI VIN – WDB9061351N312406, poj. 2148 cm, moc 80 kW , nie ma wskaźnika temperatury i nie wiem jaka jest temperatura - czy jest silnik dogrzany czy nie. Chciałbym dołożyć jakiś uniwersalny wskaźnik. Czy możecie coś polecić i gdzie go zamontować.
Witam. Jakie mogą być przyczyny zbyt wysokiej temperatury cieczy chłodzącej? Do tej pory zrobiłem następujące czynności: 1)Nowa uszczelka pod głowicą, wymieniona z powodu wycieku płynu na zewnątrz silnika (przed naprawą temperatura na zegarze stale 85 stopni, niezależnie od pory roku, obciążenia samochodu i prędkości. Głowica sprawdzona. 2)Nowy termostat,...
P2006 Czujnik MAF zdejmowany przy pracującym silniku P2006/002 B17 / 8 Charge Czujnik temperatury powietrza: zwarcie do plusa lub otwarty
To nie jest ogrzewanie postojowe. To jest DOGRZEWACZ. Silniki CDI Mają wysoką sprawność i w związku z tym są niedogrzane. To właśnie urządzenie pozwala utrzymać właściwą temperaturę pracy silnika.
Wszystkie będą działać oprócz 1,7 cdi, wsadzilem od Vito, silnik działa prawidłowo patrząc na parametry oraz temperaturę. Temat zamykam i Pozdrawiam
jakie napięcie tam powinno być i czy wzrasta z dodawaniem gazu czy się obniża , Jak by to było takie proste, to zamiast zaworka byłoby zwykłe cięgno połączone z pedałem gazu :D Parametry brane pod uwagę dla stopnia otwarcia turbiny to: - temperatura silnika - stopień naciśnięcia pedału gazu - obciążenie silnika - obroty silnika - prędkość pojazdu -...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
WDB9056231R784615 Auto ma kod HH9 - SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C Jest to półautomatyczna klimatyzacja jednostrefowa. Ta NIN-iarka "łapie" twoje auto: https://www.ilcats.ru/mercedes/ Jak wbijesz VIN i klikniesz "VIN search" to znajduje twoje auto. Potem masz "options list" - pokaże wszystkie kody wyposażenia i "open catalogue" do katalogu...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
pod wplywem temperatury uklad cr traci szczelność. Trzeba zrobić diagnostykę na ciepłym silniku i będzie wiadomo gdzie jest błąd.
witam, mam mega zagadkę a mechanicy wskazują coraz ciekawsze rozwiązania oczywiście kosztowne a problem jak jest tak jest nadal, może ktoś z was panowie i panie wskaże przyczynę zanim wyląduje w psychiatryku :cry: autko to sprinter 311cdi z 2003r. silnik 2.2 problem: autko pali na dotyk zawsze, jednak gdy temperatura powietrza spada poniżej zera tak...
Warto dodać że przedwtrysk "zmiękcza" pracę silnika, a powtrysk ma na celu przyspieszenie rozgrzewania i zwiększenie temperatury katalizatora.
Przeładowanie raczej nie. Przy 2200 obrotów występuje cisnienie w kol. dolotowym 1,27 bara i powyzej tej wart obrotów natępuje otwarcie zaworu upustowego ( dane zczytane) i cisnienie spada . MAF i temperatury zasysanego pow. wydają sie poprawne i poprawnie reagują. Dzis pojawił mi się raz błąd P0471 ,ale po usunięciu juz sie nie pojawił
Zadziałanie zaworu skutkuje zmianą ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym. Jaka jest charakterystyka? Nie dojdziesz do tego, bo jest zależna od zbyt wielu rzeczy: obrotów silnika, stopnia obciążenia silnika, stopnia naciśnięcia pedału gazu, temperatury silnika, temperatury otoczenia, ciśnienia powietrza zewnętrznego i na pewno jeszcze o jakimś...
Mam problem z termometrem zewnętrznym a mianowicie od momentu kupna na wyświetlaczu pojawiają się jedynie kreski Od momentu kupna czego: auta czy może licznika? nie ma do tej funkcji jakiejkolwiek instalacji z uwagi na to ze zegary są europejskie w km natomiast auto jest przerobione z angola Jaki niby związek mają kilometry z temperaturą? Rozumiem...
Borykam się z dziwnym problemem. Auto dość często przeprowadza wypalanie DPF (auto buczy obroty minimalne silnika wtedy to około 1100obr, gorące spaliny z wydechu). - Średnio co 150km. Wiosna - zima - lato jest to do wytrzymania i auto nie komunikuje żadnych błędów... "Schody" i dziwne zachowania zaczynają się latem kiedy temperatura otoczenia przekracza...
Dzień dobry. Nie wiem, czy piszę w dobrym dziale, więc proszę przenieść do odpowiedniego. Chciałbym założyć dodatkowy parownik do busa (Crafter/sprinter 906) model Sirocco Austral z funkcją grzania. Ale potrzebuję do tego jakiś sterownik, coś na zasadzie jak w Transitach albo w innych busach z drugą strefą. Czyli obroty wentylatora, silnik posiada...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Na komputerze wyszło jeszcze że jest problem z pompą wspomagania hamulca i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie wiem czy któraś z tych usterek mogłaby wpływać na przerywanie podczas jazdy? Filtr paliwa był zmieniony na nowy.
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
Stary sprinter, wymieniałem już ten układ i nic się nie zmieniło, jest tam jeszcze prawdopodobnie jakiś układ odcinający potrzebę włączenia świec przy ciepłym silniku, coś w rodzaju czujnika temperatury, świadczy o tym dodatkowy konektor wchodzący do sterownika, ale nie mogę go zlokalizować. Walczę z tym koło roku i nie chce mi się dalej, chcę iść na...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Witam ponownie problem rozwiązany - był nim zapchany filtr cząsteczek stałych (zregenerowalem go) i ma juz pełną moc. wszystko jest ok dziekuje za podpowiedzi Dodano po 2 dodam jeszcze ze bład czujnika pojawial sie gdzyz komputer odcinal tym czujnikiem turbine bo jak byl filtr zapchany nie mialy jak wydostawac sie spaliny , i zeby nie uszkodzic turbiny...
Gerri z tą temperatura to nie istotne W liczniku pojawiają się jakieś dzikie sygnały - skąd masz pewność, że własnie to nie rzutuje na błąd z którym walczysz? Ja bym te masy przejrzał. Zresztą nie trzeba się wysilać - wystarczy podpiąć woltomierz jednym końcem do masy silnika a drugim do masy licznika i uruchomić silnik. Przy dodawaniu gazu nie może...
Jeśli cała deska idzie po CAN (MIL, temperatura, obroty, etc.) i komunikuje się z ECU, to wstawiając inne ECU, trzeba zrobić emulator - oczywiście jest to wykonalne ale na pewno nie zrobi tego pierwszy lepszy "naprawiacz" a i tak 10x taniej wyjdzie założenie porządnego LPG.
Oto błędy: -system odpowietrzania komory korbowej -czujnik różnicy ciśnienia filtra cząsteczek stałych -czujnik temperatury powietrza otoczenia Pierwszy błąd udało się skasować, reszta powraca. Jaki kabel/programator potrzebuje aby sczytać wsad z sterownika silnika? Sterownik Bosch A 646 150 02 77
Witajcie na tablicy Mercedes sprinter 2012 rok 2,2 cdi ambulans . Powstaje problem z ciśnieniem doładowania przy wysokiej temperaturze powietrza na zewnątrz zostało wymienione turbo wyczyszczony i sprawdzony przepływomierz. Podciśnienia w silniku wszystko jest ok wiem że przy tych silnikach lubiły puchnąć Intercoolery , Ale niestety u mnie tego nie...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
To jest webasto a czy moze to być przyczyną termostatu bo temperatury też do końca nie pokazuje nawet jak jest ciepło to temp. Silnika jest maksymalnie 50 czasami 60 czy tez moze być to wina pompki obiegu wody
Witam. Mam problem który wystąpił przy przełożeniu silnika om646 z samochodu osobowego do sprintera 906 mianowicie podczas przezbrajania silnika i podmiany miski olejowej pojawił się problem z czujnikiem temperatury i poziomu oleju który nie pozwala na zamontowanie miski z uwagi na walki wyrownowazajace przy silniku z e klasy. Czy ktoś może robil taka...
Witam Autko jak w temacie,dwa dni temu przy stromym podjeździe,temperatura podskoczyła wyżej niż zawsze ok. 100 stopni (czerwone pole ma przy 120),silnik zgasł. Po chwili zapalił ale wydawał trochę dziwny dźwięk,jakby stukot,po za tym pracował równo,nie stracił na mocy. Dojechał na miejsce bez problemu...tylko coś stukało. Z uwagi na weekend wizytę...
Czy jeśli wskażę na termostat to serwis ma obowiązek go wymienić ? Auto jest nadal na gwarancji Po gwarancji tak. W czasie gwarancji nie. Chyba że za to zapłacisz. Podczas tego ogrzewanie chodzi na pełnej mocy. Po tym czasie w samochodzie jest ledwo ciepło. Samochód ma problem żeby nagrzać powietrze w kabinie. Ten model nie ma bezpośredniego odczytu...
Witam Mam problem z Sprinterem 313 cdi z roku 2001 mianowicie nie odpala ,po wpięciu interfejsu w immo jest czysto ale miga ten czerwony trójkąd przy przełączniku do zamykania drzwi od środka,natomiast w sterowniku silnika są 2 stałe błędy P1482 i P1481 które dotyczą przekaźnika świec żarowych i kontrolka świec raz gaśnie a raz nie,czyżby to było przyczyną??chyba...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
średnio webasto do podgrzewania samochodu ktorego pojemność silnika nie przekracza 4litrów, a pojemność ukł. chłodzenia 15litrów -pobiera: 1.przy pełnej mocy jak silnik rozgrzewa się (poczatek jazdy) -ok. do 0,5l na godzinę 2.po osiagnieciu temperatury a dalej pracuje (np.niskie temperatury na zewnątrz a w układzie dużo płynu) -ok. do 0,25l na godzinę
(at)janekrudy Co do podgrzewania ON, ja mam tak zrobioną instalacje że zawsze się podgrzewa i ON przed przełączeniem i jeździłem też na samym podgrzewanym ON (70-90St.) i nic się nie działo u Lelek_der_1 możliwe ze podgrzewanie sprzyjało zapowietrzaniu się pompy gdyż ma obieg ON zapętlony. Rzeczywiście po jeździe na podgrzewanym ON ze zbiornika po otwarciu...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Nie piszesz który to model Sprintera CDI - przyjmuję, że ten starszy. Zacząłbym faktycznie od kontroli błędów. W tym typie przecierają się wiązki silnika w trzech miejscach: w miejscu mocowania do wspornika pod kolektorem ssącym, w miejscu mocowania do wspornika na dole, (na przejściu wiązki z silnika na ramę) oraz trochę w prawo może trzeć o kant podłużnicy...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Akurat Twój mechanik ma rację, a to co według Ciebie jest "podgrzewaczem świec" jest włącznikiem ogrzewania dodatkowego - więc więcej pokory kolego i szacunku do wiedzy ;) Polecam lekturę instrukcji obsługi - nie jest to jakieś trudne zadanie, a przynajmniej będziesz wiedział jak używać samochodu. Pozdrawiam ;) Przeczytaj proszę jeszcze raz mojego...
Proszę was o pomoc i tylko konkretne odpowiedzi bez zbędnych pierdół jak w większości postów To znaczy jak mam to rozumieć? Informacja to informacja - która niby jest pierdołą? W samochodzie mam pokrętło do włączania dogrzewacza jedynie z rysunkiem trzech kresek i plusem nad nimi. Jesteś pewien, że to pokrętło? nie przypominam sobie rozwiązania dogrzewacza...
Witam chciałem się spytać o taki drobiazg, czy w autku jak z tematu są dwa czujniki temp. deska i silnik, + ewentualnie od wentylatorów. Czy może jeden od wszystkiego? Może ktoś zna orientacyjne parametry czujnika na sterownik? Dodatkowo może podpowiecie gdzie szukać w nim złącza diagnostycznego? Szukałem trochę i nie mogę go namierzyć. Pozdrawiam
Mam problem z odpaleniem samochodu (auto odpala na 5 sekund i gaśnie, tak jakby komputer blokował silnik). Samochód wcześniej chodził normalnie, aż do momentu pojawienia się kontrolki temperatury silnika, która zaświeciła się na czerwono. Myślę, że to mało istotne ponieważ ta kontrolka nie świeci już na czerwono, a silnik dalej nie chodzi. Po podłączeniu...
Witam, mam problem ze sprinterem 2,9 rocznik 1997 Nie dostaje prądu automat grzania świec żarowych ani nie pali się kontrolka grzania świec na desce rozdzielczej. Automat wymieniłem i dalej to samo, odłączyłem czujniki temperatury w głowicy, bez skutku. Świece sprawne ale po przekręceniu kluczyka prąd do nich nie dociera. masa i przewody są sprawne...
No i tu jest problem: zero informacji o aucie. W sprinetrach były dwie generacje tych sterowników: starszy-mniejsza wtyczka miała pięć przewodów i był to całkowicie niezależny układ adoptowany z silników serii 600... stosowanych w Mercedesie 124 oraz 201 i układ nowszy, na małej wtyczce ma dwa lub trzy przewody. Ten układ współdziała ze sterownikiem...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Bzdura. Ma on za zadanie przerwać obwód w przypadku przekroczenia zbyt dużej temperatury opornicy. Ograniczyć -zamiast obniżyć , tak powinno być Co do bzdur..w starszych sprinterach , uszkodzenia włączników wentylatora to niemal w 100% skutek nieumiejętnych napraw Nie ma szans, aby opornica zredukowanego biegu elektrowentylatora osiągnęła taką temperaturę...
Powrót do ławy szkolnej oszczędził by wielu "wynalazcom" niepotrzebnych nadziei ... Para wodna (dopóki jest parą) nie różni się od innych gazów: tlenu, azotu, CO2 ... Jeśli do cylindra dostanie się jakaś porcja pary wodnej, to już o tyle mniej będzie powietrza, w którym 21% stanowi tlen. O ile tlen jest niezbędny dla spalania paliwa, to para w tym procesie...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Witam wszystkich. Ponieważ zainteresowanych rozbudową dogrzewacza, który montowany był m. in. w samochodach Wolswagen Sharan jest dość sporo, opiszę tu jak rozbudować ten właśnie dogrzewacz do pracy samodzielnej bez potrzeby odpalania silnika. Układ ten pracuje u mnie już jakieś dwa tygodnie i jestem z niego bardzo zadowolony. Zalety to ciepły silnik...
Trzeba uważnie przyglądnąć się parametrom podczas pracy: Weź pod uwagę czujnik ciśnienia spalin oraz parametry NOX (PPM) temperatury katalizatora w czasie rzeczywistym. W oknie które przedstawiłeś nr:IMG_20210127_125436.jpg jest parametr ciśnienia spalin które wynosi powyżej jednego bara. Z pozostałych parametrów można wywnioskować że ramka zapisała...
Witam serdecznie. Brak już mi słów na temat mojego problemu... Od około roku mam błąd P2263, powraca on co jakieś 500km. Wydaje mnie się jakby zimą nie było to tak często jak latem. Wiele już czytałem na ten temat - nie tylko na PL forach. Wymieniłem już m.in: - turbosprężarka - filtr DPF (+ wszystkie czujniki od niego w dół) - przepływomierz - czujnik...
Witam jechalem ostatnio sprinterem po czym zapalilo mi sie kilka kontrolek na liczniku m.in. olej, świece i kilka innych. Obrotomierz nie wskazywal obrotów tylko spadl w pozycji "0", podobnie temperatura cieczy, nie bylo wskazania. Jechalem jeszcze kilka kilometrów bo nie bylo gdzie sie zatrzymac po czym zgasilem silnik celem sprawdzenia poziomu oleju....
Co do przypadków grzana się silnika odpowiedzialna jest chłodnica do któej mógł być nalay uszczelniacz lub woda czyliu powstałały kamień (dlatego żaden z producentow nidgdzie nie pisze żeby w lato lać wodę :!: Ja nistety mam problem z temperaturą w sprinterze 311cdi jego normalna praca przy 120 to około ~99stopniC. co jest jak na diesla za duże bo normalnie...
Samochód jeździ ponownie. Jest jednak kłopot- po odebraniu z naprawy ( wymiana sterownika silnika oraz całej pompy wtryskowej) dobrze było przez jakieś 15km, teraz chodzi chyba w trybie awaryjnym i nie ma mocy. Ma ktoś jakieś pomysły co mu może być? Wtrysk sterujący ma oporność około 125-130ohm, nie dymi, przemyłem czujnik ciśnienia bez rezultatu. Po...
Witam Ponownie. Wczoraj troche posiedziałem i napewno musze wrocic tam gdzie robiłem program.Na dzien dzisiejszy brak jakiegokolwiek napiecia w sondzie lambdzie oraz temperatura w układzie wydechowym dochodzi tylko do 35C a z tego co wiem to jest powiedzmy ze extremalnie goraco kiedy silnik jest rozgrzany. Powinno byc raczej 350C .Teraz wtryski dostaja...
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Sprawa wyglada tak ze wiazke bede sam robil . Przypuscmy ze mam juz zrobione zalaczanie dmuchawy na przekazniku. Przekaznik moze mi zalaczac + lub mase to wszystko jedno wiadomo. Gdzie teraz mam sie wpinac zeby uruchamiala sie dmuchawa? Czy dac + bezposrednio pod silnik ale chyba bedzie chodzil na full wiec glosno i chyba nie trzeb atakiej wydajnosci....
Zadano kilka pytań i robi się zamieszanie. Najlepiej zamykać tematy i tworzyć nowe własne. Po pierwsze ogrzewanie wodne jako tako nie wymaga sterowania temperaturą wody z zewnątrz. Pracuje ono w oparciu o własny czujnik temperatury wody i stara się utrzymać temperaturę cieczy na poziomie 80°C. Sterowanie temperaturą nawiewu w kabinie odbywa się poprzez...
Cześć Tych danych to jest tyle co kot napłakał... Po pierwsze: oznaczenie handlowe "313 CDI" nosił zarówno poprzednio produkowany model Sprintera (II generacji) jak i aktualnie produkowany model 906. Z tekstu dopiero można się domyślić, że masz ten nowszy, ale lepiej to wyjaśnić, bo zaraz się zaczną mnożyć rady dla Sprintera 313CDI starszego. Wymieniony...
Ustawa nie zna określenia "masa graniczna". Oczywiście. To moje określenie prawnej granicy między zmianą prawnego podejścia do jednej grupy urządzeń, w tym wypadku układów klimatyzacji w jednej grupie pojazdów (masa odniesienia mniejsza lub równa 1305kg), a drugą grupą urządzeń, w tym drugim przypadku układów klimatyzacji w pojazdach o masie odniesienia...
Mechanik powiedział mi, że turbina nie ma zmiennej geometri. Żart. To nie jest żart. Obie turbiny mają stałą geometrię, a regulacja jest przy pomocy bypassów. Wielokrotnie zmieniałem przepływomierz Adaptację robisz po wymianie? Myślę że pozostało ci poszukać dobrego fachowca ze SD bo ani sam ani twoi mechanicy nie podołają naprawić tego auta Też jestem...
Te wypalenia laminatu wyglądają strasznie :-( Ja nic nie naprawiam, tylko nadstawiam uszu ;-) Ale moze z racji podobnej usterki w moim ex-zestawie zegarów coś zdołam podpowiedzieć. Otóz w moim fabrycznym zestawie liczników do passata B4 znajdował się mikroprocesor Motorolli, który już podczas zakupu auta nie działał jak nalezy. Po rozbiórce zegarów...
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
Od pewnego czasu mam problem z licznikiem w moim Sprinterze. Drżą w nim wskazówki po otwarciu drzwi z kluczykiem w stacyjce, po zgaszeniu silnika. W czasie jazdy włączają się wszystkie kontrolki potem wszystko gaśnie, wskazówki opadają do zera i wraca do normy. Problem często występuje przy niskiej temperaturze. Mercedes Sprinter 315 CDI Diagnostyka...
Witam Zamontowaliśmy w silniku 1,6 16V od Fiata Bravo turbo. Do tego został zamontowany ECUMASTER ( coś jak SMT6 ) i wszystko fajnie chodzi ale do czasu. Jak samochód postoi w korku albo po kilku sprintach 0-200km/h zaczynają się dziać niezłe jaja. Silnik zaczyna sam podnosić sobie obroty, zubaża mieszankę do takiego stopnia że cięzko ruszyć a jak sie...
sprinter temperatura silnika sprinter sprinter silnika
samsung jasny otwieranie klapy focus podzielić neostrade
widzenie przez ściany widzenie przez ściany
Xerox WC 6605 – konfiguracja adresu e-mail, DNS i hostname w ustawieniach SMTP Klawiatura: jak wpisać ukośnik / na PC, Mac, QWERTY, QWERTZ, AZERTY