Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
Zasadniczo podłącz komputer i sprawdź zużycie sprzęgła bo jego wartości mogą być nie właściwe. Będzie trzeba szykować się na wymianę sprzęgła, powoli się kończy i stad czasem ten błąd - taka diagnoza elektryka po podłączeniu kompa i pomiarach sprzęgła.
+ po zapłonie i - z ems, działa po spełnieniu odpowiednich warunków takich jak pedał gazu 0, sprzęgło zwolnione, bieg załączony, prędkość pow. 20 km/h
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Albo odpieła się kostka od siłownika, albo zawór boczny na skrzyni biegów padł. Oczywiście przy założeniu że wysprzęgnik jest sprawny. Ten błąd mówi o elektrycznym uszkodzeniu czujnika położenia sprzęgła.
Nie równa praca wentylatora,możliwe uszkodzenie wiązki:zwarcie,przerwa lub uszkodzone sprzęgło wentylatora.
Czyż by zapowietrzone sprzęgło? lub coś nie halo ze wspomaganiem od strony pneumatycznej.
Czyli rozumiem że mam za mocno wysunięty trzpień? Dobrze rozumuję? Pozdrawiam
Dodam że skrzynia jest po remoncie sprzęgło nowe Sprzęgło było kalibrowane? Jakie błędy wyświetla?
A co pokazuje zegar ciśnienia powietrza w układach 1,2 i 3. Wilgoć w układzie pneumatycznym plus niska temperatura robią swoje. Nabój osuszacza wymieniałeś jesienią? A sprzęgło też działa po czasie?
Sprawdź poprawność działania czujników sprzęgła i hamulca przy pedałach
a powiedz mi kolego gdzie i jak sprawdzić to sprzęgło???
Na 12 biegu potrafi wyrzucić i wbić bieg, nie dzieje się to notorycznie, rzadko ale się zdarza. Co możne być przyczyną? Jest to możliwe, że sprzęgło się śliźnie??
jak wcisne guzik od półbiegów na dół to jest zgrzyt w skrzyni Ale zanim wciśniesz sprzęgło? Zgrzyt jest od razu po przełączeniu?
Ja ostatnio miałem problem z firmowym VOLVO również automat, problem polegał na tym że samochód ruszał od połowy gazu. Testy diagnostyczne wykazały że pedał przyśpieszenia jest ok. Więc przeprowadziłem kalibrację sprzęgła z wyznaczeniem X1 następnie kalibracja skrzyni i momentu załączania sprzęgła. Po wszystkim samochód jeździ jak należy.
Witam, jestem w trasie i pojawil mi sie problem. Palą się zarówki swiatla postojowego (lewy tył). Po wymianie swiecą jakis czas ( max godzine) - w tym czasie nie ma na tej lampie stop-u. Gdy sie spalą, stop dziala poprawnie. Co moze byc ne tak, dam rade sam usunac usterke ? Gdzie szukac. Bezpiecznik OK. Miernika nie mam, mam skrzynie z wieloma narzedziami,...
Witam Panowie Potrzebuje w Premiumce DXI wyczyścić rurkę zasilająca powietrzem osuszacz . Stalowa rurka pomiędzy sprężarką a osuszaczem . Ma ktoś jakieś sposoby aby ją skutecznie wyczyścić od wewnątrz ??
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Da się jeździć bez sprzęgła, znajomy z Krakowa przyjechał (60km) golfem 3 w którym w ogóle sprzęgła nie było, pedał zostawał w podłodze. Znam też jednego kolesia co jeździ KAMAZ'em i RENAULT PREMIUM 250 i sprzęgła używa tylko do ruszania.
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
W sprzęgle i w samej skrzyni biegów. Akurat zgrzytająca 3 i 7 w ZF to żadna nowość. Skoro 7 nie wchodzi to tak czy inaczej skrzynia do wyjęcia. Skrzynię naprawić a przy okazji sprzęgło zmienić. I będzie dobrze.
Witam. Mam problem z zapalaniem premium 385. Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu. Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest? Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
Witam ! Jakiś czas temu ( 5-8 tyś km) podniósł się stan płynu w zbiorniczku ponad max, obserwowałem nic nie robiłem, jak zrobiło się chłodniej zauważyłem że na wolnych obrotach było słabe ogrzewanie, teraz stan podniósł się jeszcze bardziej, wywala płyn przez górny korek, temperatura skacze, ogrzewania brak. Nie jest to wina sprężarki ponieważ wykluczyłem...
witam mam problem stalem ostatnio 3 dni na warsztacie wymienili jeden wylacznik (ten w kabinie)drugi wylacznik(poza kabina ) kasete sterujaca wylacznikami ( ta co jest tam przy akumulatorach) przejechalem 300 km wszystko bylo ok/ stanalem na weekend i dzis zapalilem pochodzila z 30 sec i zdechla / slychac ze wylacza prad w tej kasecie kolo akumulatorow...
Witam, powstał dzis problem z reno 420 dci , po ujechaniu 15 km wzrosla temeratura na maxa , w zbiorniczku jest rdza , ale to juz o dlyzszego czasu , nawet po kilkukrotnym płukaniu, ale dzis zaczęla sie przegrzewać , zauważyłem że jak to w renowne było , w zbiorniczku płynu przelewal się płyn z góry takim cienkim przewodem jak silnik pracował . dziś...
Witam, zakładam temat problemu z odpalaniem i zapowietrzaniem premium dxi. Z własnego doświadczenia opisze wam usterkę która dopadła jedną z moich premiumek. Problem pojawił się około 1 miesiąc do tyłu. Auto miało moc dobrze chodziło nie zapowietrzało się podczas pracy. Problem pojawiał się po zgaszeniu auta ,ponowne odpalenie wiązało się z dłuższym...
Witam posiadam Renault Premium DcI 2003r. Pokazała się usterka "awaria hamulca silnikowego", Lecz wszystko działą tzn. górski i retarder auto. działa. Proszę o pomoc;)
Dzięki za odpowiedź,błąd skrzyni pojawił się przez 50000 dwa razy,po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy,samochód od nowości ma przejechane 250tyś.Jak bez rozbierania sprawdzić poprawność funkcjonowania sprzęgła ewentualnie na co zwrócić uwagę?
Zarówno nad pedałem sprzęgła jak i hamulca są czujniki wciśnięcia ( podobne jak przy wieńcach fonicznych przy piastach kół do ABS) kasują one podtrzymanie tempomatu. Skoro wciśnięcie sprzęgła powoduje błąd to być może blaszka nad czujnikiem monitorująca położenie pedału jest nieco odgięta (na granicy zadziałania), być może wiązka, kostka do tegoż czujnika.
Panowie nigdy nie robilismy wymiany łożysk w skrzyni biegów od Renault premium 2001r 420dci, ma ktos może blade pojęcie jak sie do tego zabrać, przy okazji wymienimy całe sprzęgło.
Witam.w RENAULT PREMIUM 460 DXI EURO 5 z 2011roku 4x2 w automacie wyskakuje mi wyżej wymieniony błąd-PSID:204 FMI:8.Błąd wskazuje na uszkodzenie tak zwanego w moim warsztacie 'Kraba' przylegającego do górnej części obudowy skrzyni biegów.Autko zmienia biegi dość póżno dopiero w wysokich obrotach chce przerzucać.Dodam że jest to sprowadzony samochód...
sprzęgło wentylatora chłodnicy sprawdź przewody powinien być +24v na jednym przewodzie przy wiskozie Dodano po 4 i bezpieczniki sprawdź
bardzo prosta sprawa czujnik sprzęgła trzeba wyczyścić lub wymienić ( przeważnie wystarczy wyczyścić i poprawić styki) Znajduję się on nad pedałem sprzęgła pod obudową zablokował się w pozycji ze sprzęgło jest wciśnięte i dlatego nie pokazuje jaki jest bieg wrzucony i nie działa tempomat
(at)januszkk Wiem o tym. Kilka lat temu, zostałem poproszony o uruchomienie Renault Premium dCi (chłodnia, solówka) stojące kilka lat pod chmurką. Gdyby nie próba urychomienia z "prostownika z rozruchem" przy całkowicie niesprawnych akumulatorach, to bym odpalił i pojechał. Niestety, padła większość sterowników (wzrost napięcia w instalacji powyżej...
Pytam, bo podejrzewałem sprzęgło/koło zamachowe. Kuzyn tak miał w swojej ,jak przyczepkę ciągał, ale skoro kopci na czarno to coś z paliwem lub samym ciśnieniem.
Witam. Mam problem z Premiumką 400 z 99r. A wiec kopiłem ja tydzień temu i jeżdżę pod lodka na żwirowni. Mam z nią wielki problem a mianowicie pali mi ok 56-58l/100km. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, czujnik temperatury powietrza doładowującego oraz czujnik ciśnienia powietrza doładowującego i dalej jest to samo. Szczelność intercoolera tez sprawdzałem...
Witam,mam renault premium 450dxi automat zf. i pojawił sie problem przy redukcji na 6 i 3 ,pojawia się zgrzytanie i głośne stuknięcia,najczęściej kiedy dopiero startuję po dłuższym postoju,potem raczej przestaje ale czasami też potrafi zazgrzytać.Problem ten pojawił się dość dawno,jakiś rok temu ale nie było to tak dokuczliwe a czasami jakby zanikało...
Witam mam problem z Renault Premium 2007 rok 450 KM euro4 a mianowicie podczas jazdy przestaje reagować na gaz wcisnę sprzęgło zgaśnie, w tym momencie wyświetla sie kilka komunikatów m.in difficult engine start, auto odpala z kluczyka lub na biegu i jedzie dalej normalnie do póki nie powtórzy się to. Czasami zgaśnie w ciągu godziny 5 razy a czasami...
Witam Posiadam Renault premium 450dxi z 2008r. ze skrzynia manualną ZF z intarderem, przebieg Milion KM 1. Problem polega na tym że bardzo ciężko na ciepłym silniku wchodzi wsteczny, za każdym razem zgrzyta i czasami trwa to nawet 15s, pedał sprzęgła chodzi lekko, reszta biegów wchodzi w miarę czytałem trochę tematów ale nic za bardzo mi to nie pomogło,...
EECU CR - SPN: 1639 - FMI: 12 ph1Czujnik prędkości wentylatora: CO, CC Vbat, CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B4, B9, B14, B22, B23, B34) i sprzęgłoUSTERKA CZUJNIKASerwis VECU - SPN: 598 - FMI: 07 ph0/ph1Stycznik sprzęgła. Stycznik zablokowany w położeniu "zamknięty". Wystąpiła nadmierna prędkość podczas gdy nie stwierdzono żadnej zmiany przełożenia•Sprawdzić...
Witam. Mam błąd w skrzyni mid130 psid 27 fmi8. Jest to błąd wysprzęglika elektronicznego, tego z boku w skrzyni. Podmieniany był nowy i to samo. Sprawdzane było sprzęgło oraz wysprzęglik pneumatyczny w środku skrzyni, 100% szczelny i pracuje bez zacięć. Błąd jest aktywny od razu po włączeniu zapłonu i nie da się go wykasować. Był robiony remont skrzyni...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Witam wszystkich mam renault Premium z 2010roku dxi460 skrzynia optidriwer i mam z nią problem po przejechaniu 50-70 km zaczyna głośno wbijać biegi jakby bez sprzęgła głośne stuki i szarpniecia. Sprzęgło jest nowe wysprzeglik też łożysko w kole zamachowym wymienione. Nic nie pomogło dodam że mój znajomy nie wyczytal żadnych błędów komputerem twierdzi...
renault premium premium renault sprząc renault
dziać silnik prąd stałego sharp ic501 volvo silnika
nadajnik szaflika nadajnik szaflika
Instrukcja serwisowa zmywarki Triathlon typ 45_1 DBL 04 Instrukcja obsługi zmywarki Triathlon 45_1 DBL 04