Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Hej johnny833, Dzięki za odpowiedź. Mam sterownik zamka centralnego już zamontowany (jego schematy wrzucam w załączniku). Zdziwiło mnie, że sterowanie zamkiem (w sposób opisany wyżej) po prostu prądem na akumulatorze nie zadziałało. Podłączyłem zamek pod sterownik zgodnie ze schematem "sterowanie masą". Zamek podczas klikania pilotem się nie ruszył....
wewnątrz drzwi kierowcy na module pin 10 i pin 20 masą
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Pozycja ??? którą opcję wybrać ? Negative trigger - sterowanie impulsami "masy". apropos zamka to musisz wiedzieć czym sterujesz + czy - To jest Golf 4, więc wiadomo czym sterujesz ! (-)
Twoja centralka ma tyle samo kabli co ta ze schematu tylko niepotrzebne wyciągnięto ze złącza :D Clarus ma sterowanie masą, żółte do czarnego, sterowanie na białych
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Ze stronki hadron-u ster. Maxicar powiniem Ci pasować. Pozdr.
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Jak podajesz masę (przez probówkę) na te przewody to zamek zamyka się i otwiera?
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Sterowanie odbywa się przez podawanie impulsów masy.
Tutaj jest chyba inna sprawa. W alarmie z pilotami od samochodu to alarm dostaje sygnał żeby się załączyć (CAN wejście) a pilot zamyka zamek tak jak zamykał. W alarmie z pilotami od alarmu pilot załącza alarm który musi wysłąć sygnał do zamków. Z tego co pamiętam to szara kostka 16-pinowa w BSI jest za to odpowiedzialna, niestety u mnie nie działa....
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
Steczow czy ty czytasz posty przeciesz kolega nawet opisal kolory kabli wychodzace ze sterownika pozatym tresor jest do sterowania dwoma masami i jest w kompletach uniwersalnego zamka tak jak pisalem poprzednio musi to byc sterownik sterowany jedna masa przesle ci na priv adres i typ tego sterowanika
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Sterowanie z pilota wpinasz w wiązkę drzwi kierowcy (lock/unlock) w lewym przednim słupku. Sterowanie masą. Znajdziesz kontrolką.
Jak dobrze rozumiem, wpiąłeś się w wyjścia lock out i unlock out fabrycznej centralki ? A powinieneś podłączyć się do wejść lock i unlock, piny 3 i 5 a czy tam jest sterowanie + czy masą to sobie sprawdź
Zamek sterowany masą, przewód niebieski z przycisku konsoli zamyka, a przewód szary-pin 27 w 40-to pinowym białym złączu przy BSI otwiera. Drzwi: piny 27, 5, 34, 33 też w białym konektorze przy BSI. Bagażnik: pin 16-ty w szarym 40-to pinowym konektorze przy BSI. Drzwi i bagażnik podają masę, potrzebne diodowanie po dwie diody na krańcówkę. Kierunki...
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Żółto/czerwony i biało/czarny Przewody znajdziesz w szarym, 24-pin złączu. Sterowanie impulsami masy
Takie przewody pamiętam,biały z czarnym (otwórz) sterownie masą biały z czerwonym (zamknij) sterowanie masą. Żeby zaryglował sterownik musi podać drugi impuls masy na ( zamknij). Sterownik nad bezpiecznikami.
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym podłączyć nowy sterownik centralnego zamka o nazwie Bloker 50 i szukam schematu, gdzie go najlepiej wczepic... I jak, bo żaden sposób z instrukcji nie działa :/ nie wiem tylko tyle, ze po podlaczeniu w naprostszym ukladzie (sterowanie masą) zamki reagują słychać cykniecie ale niestety wygląda to tak jakby nie dostawaly...
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
Mam pytanie , czy orientuje się ktoś jakie kolory kabli są od centralnego zamka w Yarisie 3 generacji ?? (chyba najlepiej szukać w progu ??) Chodzi o podłączenie alarmu can z dodatkowymi pilotami pod fabryczny c.zamek tak aby oprocz pilota w kluczyku zamykały i otwieraly też te dodatkowe piloty. I jeszcze jedno pytanko , Yaris ten ma sterowanie plusami...
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam.
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Samochód był u mechanika, jak podłączył pod komputer wyszło że w zamku plus idzie na masę ,sterowanie zamka masą powoduje zamknięcie drzwi lub zamknięcie okien, na sygnał otwarcia nie ma żadnej reakcji, boje się że padł moduł komfortu w drzwiach, wkładka jest sprawna sprawdzałem przez wyjęcie.
Sterowanie zamka masą (przewody centralki łączysz według pierwszego schematu z instrukcji): - podłączyć do żółto-jasnoniebieskiego przewodu (zamykanie - w twojej centralce to biały) i fioletowego (żółto-zielonego) przewodu (otwieranie - w twojej centralce to biało/czarny) znajdującego się w wiązce przewodów wewnątrz drzwi kierowcy. Jeśli ma działać...
Ja podaję masę wg schematu "sterowanie masą" podłączenia nowej centralki alarmu/zamka na te wetknięte przewody. Te przewody to wyjścia z mojego dołożonego alarmu, i to wszystko... Drugi obrazek z Twojego pierwszego posta, czyli biały i czarno/biały wtykasz Ty. Podaj masę na te dziury we wtyczce, w które wpiąłem przewody, przez próbnik (i żarówkę), lub...
Czyli kolego kable biały i biało czarny są odpowiedzialne za sterowanie masą centralnego zamka i jak je podepnę będzie wszystko chodzić tak ?
Tak, ale nie w przypadku centralki Cyklop C2 Potrzebujesz najzwyklejszy sterownik zamka, sterowany dwoma przewodami z impulsami masy.
W Audi A3 np. 98r. w przypadku uszkodzonej wkładki zamka można podać sygnał ręcznie. W tym celu odkręcamy 3 wkręty mocujące dźwignię otwierania maski i odchylamy plastikową pokrywę słupka drzwi kierowcy. W brązowej kostce dwa górne przewody to sterowanie zamka masą. Wystarczy nacisnąć przycisk na pilocie i podać masę na jeden z przewodów (np. przez...
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
troche nie rozumiem tego schematu co jest co i jak to zrobic Zdjęcie zapożyczyłeś ze starego tematu o HRV: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamieść swoje zdjęcia wiązki przewodów sterownika i wiązki wchodzącej do siłownika zamka drzwi kierowcy. Sprawdź czy masz ten sam układ połączeń jak na schemacie: https://obrazki.elektroda.pl/9446390400_...
co mogłem spalić? Jakiś przekaźnik, czy mikrostyk, który odpowiedzialny jest za przekręcanie kluczyka w prawo Rozbierz zamek i zmierz (wymień) mikro switche. Sterowanie "masą" podłącz do jasno-niebiesko/fioletowego - otwieranie i szaro/żółtego - zamykanie w brązowym złączu na słupku po stronie kierowcy.
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Wygląda na to że zamek szyfrowy ma na stałe "+" na wyjściu pomarańczowym. ( Potwierdza to Twoje podłączenie bo zamek masz podłączony do pomarańczowego i masy - jest ciągle zasilany) Zamek jest sterowany podaniem "-" na wyjściu fioletowym. Podłączyłbym wtedy wg takiego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/5152202900_...
steruje podanie masy
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
to jest centralka dokładanago centralnego zamka,przy niej możesz podebrać sterowanie nim za pomocą dwóch mas.
Potrzebuje instrukcje obslugi do tego alarmy. Czy moze ktos posiada?
Jest u góry przy bezpiecznikach, po lewej stronie kolumny kierowniczej. Poznasz po dochodzących przewodach sterujących niebiesko/białym i niebiesko/czerwonym - sterowanie masą.
Serdeczne dzięki za pomoc,pozostałe połączenia rozgryzłem sam. Podaję opis może komuś się przyda. CZERWONY - zasilanie +12v BIAŁY - +12v kierunek NIEBIESKI - wyzwolenie alarmu masą(czujniki drzwiowe) FIOLETOWY - wyzwolenie alarmu masą(czujniki dodatkowe) ŻÓŁTY - +12v syrena ZIELONY - masa załączana po uzbrojeniu alarmu(czujniki dod.) BIAŁY - +12v kierunek...
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka) - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).
nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale w tym roczniku sterowanie masami zamkiem złapiesz w wiązce klawisza zamka na konsoli.
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
Sterowanie masz w orginale na jednym przewodzie, masa i masa+parametr 1K
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
Witam,wToyocie Yaris,jeśli jest fabryczny centralny to sterowanie 2x masa.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Każdy uniwersalny, pilotowy sterownik zamka. Sterowanie impulsami masy. - Otwieranie - fioletowo/biały. - Zamykanie fioletowo/czerwony. Wiązka drzwi po stronie kierowcy.
Wszystkie kable w drzwiach przeleciałem i plusem i minusem i dupa,dziwne bo kilka dni temu montowałem w takiej hondzie i bez problemu sterowała masa.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Witam dzieki za pomoc ale mam jeszcze takie pytanie czym jest sterowany centralny zamek masą czy plusem i gdzie najlepiej się wpiąć i jak to znaleźć bo troche tego nie ogarniam.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Mozesz zalozyc alarm bezpilotowy pod istniejacy zamek centralny ,wtedy gdy nacisniesz fabryczny kluczyk zamkna sie drzwi i uzbroi alarm. Mozesz tez zalozyc alarm pilotowy ,ktory podepniesz do zamka. W takim przypadku auto bedziesz zamykal dodatkowym pilotem uzbrajajac jednoczesnie alarm. Wybor nalezy do Ciebie. Podlaczenie do zamka centralnego w Toledo...
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
Wymiana silniczków szyby pomogła, zamki chodzą. Dziękuję serdecznie za pomoc, a zamki w Octavii są sterowane masą.
A np pod przycisk zamykania we wnętrzu wozu. Albo pod przewody zamka (kasety), sterowanie masą.
Chce podłączyś do primery z 95r uniwersalny sterownik do zamka. Może ktoś z kolegów juz robił i podpowie jakich kolorów przewodów szukać i jak jest zamek sterowany - masą czy może plusem.
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
sterowanie masą centralny zamek zamek sterowany masą sterowanie plusem masą
licznik otwarcia drzwi bloody sterowniki ignis czujnik
Tylne prawe światło pozycyjne nie działa w Skoda Fabia III Zgodność faz w instalacji fotowoltaicznej z licznikiem