Tak, tam jest bateryjka podtrzymująca dane powypadkowe. Wystarcza zewrzeć śrubokrętem i sterownik jest odkreszowany.
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Widać i słychać jak w testach elementów zatrzaskuje sprzęgło? Czy na wtyczce od sprzęgła jest 12v? Podłączyć na krótko do wtyczki sprzęgła żarówkę 55w. Jeśli świeci, szukać problemów w sprzęgle. Jeśli nie świeci szukać problemów w instalacji sprzęgła (zewrzeć na krótko przekaźnik sprzęgła, bezpiecznik od sprzęgła czy nie spalony, jeśli go przepala to...
Jaki sterownik, chodzi o przekaźnik pracy czasowej?
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Może zwarcie wysadziło sterownik.
totalna bzdura! pompa ma pracować zanurzona, więc po prostu trzeba wziąć 6m dwużyłowego kabla i zewrzeć ją na krótko z akumulatorem lub ten transportować do bagażnika (wtedy wystarczy 0,5 m kabla:))) ;P piny + i - są bardzo łatwe do odnalezienia (w złączu pompy dochodzą do nich dwa najgrubsze kable, a ich kolory mówią o ich wartościach)
Dzięki Stefanek Czyli jak kupię takie coś: https://allegro.pl/oferta/renault-espace... To ten sterownik jest tam w środku? To tam widzę chyba pompkę paliwa. Łączę ją z jakimś wyjściem z tego podgrzewacza (schemat widziałem w tym topicu)? I muszę jeszcze dokupić pompkę obiegu wody? Czy jest w środku jak w moim Termo Top?...
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
W serwisie gościu twierdził ,ze czesto klakson daje jakieś zwarcie i sterownik pada
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Daj zdjęcie ze środka sterownika.
Próbowałem się łączyć z ABS i z silnikiem przepinając złącza bo wiem, że każde jest od innego sterownika. Faktycznie VAG KKL i Fiat ECU Scan łączy się z jednym i drugim modułem bez problemu, lecz nurtuje mnie dlaczego Autocom się nie chce łączyć. Próbowałem zewrzeć linie K z L lecz nic to nie dało. Teraz ciekawe czy to interfejs jest trefny czy może...
Mogły pęknąć, dostać rezystancji i się upiekły. Trzeba wylutować i sprawdzić czy zwarcie ustało.
Lub uwalony sterownik silnika dmuchawy , zwarty tranzystor.
Uszkodzony sterownik silnika lub zwarcie w jego wiązce
Zwarcie Albo usterka sterownika, jeśli mówimy o w miarę nowym aucie.
dci to comon rail wiec tylko wyciac ze sterownika silnika
w moim przypadku zwarcia w sieci can zrobil sterownik pompy wspomagania
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Temat uważam za zamknięty zwarcie robił czujnik kolektora dolotowego. Auto pali.
Zwarcie do plusa, to nie zwarcie , tylko przerwa - gdzieś nie kontakt. Przecież to czujnik zmienno-oporowy - brak oporu, to maksymalne napięcie widzi sterownik.
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
Gdy jest wpięta kostka do płyty, podanie napięcia na piny plus i minus tylko iskrzy, a silnik nie chodzi. Bo przekaźniki w sterowniku "trzymają" silnik zahamowany (zwarty + i - silnika), swoimi zabawami mogłeś uszkodzić przekaźniki.
Jeśli po włączeniu klimatyzacji sypie błędami i jeśli wiązka jest ok, to ja bym podmienił sterownik silnika.
czujniki nie maja zwarcia do masy? Napięcia na sterowniku+ masy są?
Więc od czego jeszcze raz byłoby to najlepiej sprawdzić, odcinek od gniazda OBD do sterownika? Czy możliwe by jakiś inny moduł robił zwarcie po drodze?
Do sterownika dostała się wilgoć i było jakieś zwarcie. Po wyczyszczeniu wszystko działa ;-)
113 już Ci wysłałem. 002 OBWÓD CZUJNIKA TEMPERATURY POWIETRZA CO.1: Obwód otwarty lub zwarcie z napięciem + 12 V Sterownik podmienię Nie zapominaj o immo :D
Napięcia brak. Mierzyłeś to na tych odciętych końcówkach przy ECU? Jeśli tak to teraz zmierz jeszcze na pinie 9 i 8 przy sterowniku świec i daj znać.
Jak podłączysz potencjometr to go spalisz. Skoro zawór ma 24 Ohmy to nic nie da,wstawianie rezystancji w obwód jeżeli jest ona poprawna. Odczytując błędy powinieneś mieć informacje o co dokładnie chodzi sterownikowi - otwarty obwód, zwarcie do plusa/masy. Co widać dokładnie w opisie błędów? Moze ta rezystancja nie jest poprawna.
Z takiego luźnego tłumaczenia to problem w komunikacji między licznikiem a sterownikiem skrzyni (zwarcie do masy) Podłącz clipa to się dowiesz.
Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Zwarcie jakby nie patrzył. Jaki komputer odłączyłeś że przestało przepalać bezpiecznik? Do przemierzenia wiążka od bepieczxnika do tego złącza na zwarcie i wszystko się wyjaśni. Dla odpowiedniej osoby bółka z masłem. Dla lajka może skończyć się uwaleniem sterowników, a w najgorszym przypadku pożarem
Według opisu ważne dla załączenia świec są PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury czy zatem są to obojętne styki ? przerwa czy zwarcie ?
Czy po włożeniu używanego sterownika z innego auta, auto pojedzie w awaryjnym? Czy ktoś ma taka diodę do odsprzedania? Tak, będzie jechać w awarii (trzeci bieg). Na komputerze powinno pisać Volvo, ponieważ te skrzynie montowane były w innych markach samochodów (np. Opel, Ford, Renault itp).
Zadną. Obwód otwarty bądź zwarty do masy.
nigdy nie robiłem nic z immo i nie wiem czy tu można wył. w mapach jak egr czy jest na oddzielnym eprom (a z tego co wyczytałem to tak jest) a wtedy czym zczytać ? był bym wdzięczny za podpowieć . ewentualnie widziałem kasownik immo renault i wrzuce inny sterownik ale jeszcze poszukam przyczyny może jakieś zwarcie albo brak poł. z ecu bo dziwne że po...
Napięcie na styku EA 27 sterownika silnika przekracza 4,95 V. Przewód może być zwarty do plusa lub do przewodu sygnałowego lub uszkodzony czujnik.
Czuję się wywołany do odpowiedzi Nie prawda- Po pierwsze... moga wystepowac zwarcia na lini CAN - ktore nie powoduja zadnych dolegliwosci tejze sieci - a jednak sa to zwarcia!!! Dla mnie zwarcie na CAN oznacza zwarcie między sobą obu przewodów CAN = całkowity brak komunikacji w sieci . Mogą występować jeszcze zwarcia do masy i do zasilania - a to w...
W chwili zwarcia samochód był na LPG czy na PB? Który z kabli dotknął do masy - zielony, czy zielono-czarny? Wewnątrz sterownika LPG wtryskiwacze benzynowe rozłączane są przekaźnikami elektromagnetycznymi lub elektronicznymi, czasami kluczami MOSFET. ESGI nie jest popularne w moim regionie - jeszcze takiego nie rozbierałem. W sterownikach LPG, które...
Na innym Renault nie testowałem. Ale poradziłem sobie. Przelutowałem płytkę CAN i pomogło, tak więc wina po stronie sondy. Na tą chwilę eweidentnie mam zwarcie do masy na dwóch czujnikach położenia wysokości xenonu.
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
No to widać przecież, że coś na wyjsciu na zasilaniu elementów wykonwaczych ma zwarcie. Stąd niskie napięcie zapewne.
df052 zwarcie do masy, przepatrzyłem instalację podmieniłem sterownik no i finał tragiczny bo uszkodzony NOWY wtrysk z Renault prosto z opakowania , przebicie występowało tylko w momencie pracy, na testy izolacji wypadł dobrze 180kom.
Z czytaj dane z starego sterownika w czytaj do nowego Jak go ma zaczytać skoro autor pisze że uszkodzony? Hej. Winny faktycznie okazał się moduł ECS (ecas) robił zwarcie.
Objawy się nasiliły, samochód gasł przy każdym dojeździe do skrzyżowania. Przeczyszczono silnik krokowy, i zregenerowano sterownik wtrysku przy jednym z cylindrów (było zwarcie, i nierówno podawane paliwo) Sprawa rozwiązana
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ''spalony procesor sterownika'' Wymień sterownik i dopisz go do auta i Renia bedzię śmigać. :)
Obawiam się, że sterownik klękną na skutek zwarcia w instalacji wtrysków lub nieprzemyślanych działań. Podmiana wtrysku nic nie da.
Witam. Mam problem z Laguną II, błędy w airbag: -Poduszka chroniąca klatkę piersiową pasażera / zwarcie w obwodzie. Błąd stały, sprawdziłem instalacje multimetrem przejście między masą a instalacją oraz przejście między pinami, brak zwarcia, Wypięte piny z wtyczki przy sterowniku, sterownik nadal widzi błąd zwarcia do masy. Gdzie szukać przyczyny? Usterka...
Najczęściej to wina karty, może coś w niej nie łączy np cewka. Jest druga karta? Gdyby to była karta to zapłon by się nie właczył . Świecąca na stałe dioda IMO sygnalizuje problem z " dogadaniem się " pomiędzy sterownikiem silnika a sterownikiem kabiny (UCH) - brak zasilania tego pierwszego lub uszkodzona linia CAN
Witam Proszę o pomoc z instalacją jak wyżej. Zwarte mam przewody od kabiny (czerwona wtyczka) do sterownika na silniku. Niestety nie posiadam schematu tego samochodu a połączenie przewodów nie wchodzi na tym etapie w grę - wszystkie mam stopione .Dodatkowo na desce sygnalizuje komunikat uszkodzone wtryski.
Witajcie, poproszono mnie o naprawę lodówki samochodowej 24v z ciężarówki Renault Premium prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy mogę go zastąpić uniwersalnym sterownikiem do lodówek ? np takim ze zdjęcia ? Proszę...
Zwarcie lub brak zasilania gdzieś na ECU. Przejrzyj dobrze klemy i zasilania do sterownika łącznie ze skrzynką bezpieczników czy w środku nie jest zielona.
Dzieje się tak niezależnie od temperatury silnika,czujnik jest zamontowany drugi,sonda także nie świecą się żadne kontrolki na zegarach. Właściciel tego auta mówił że pękły mu przewody od nagrzewnicy w środku i zalała się skrzynka bezpieczników pod nogami kierowcy.Zrobiło się zwarcie ,może sterownik silnika poleciał.Może ktoś miał taki przypadek??
1. Zapewne czujnik wału 2. Sterownik klimatyzacji (albo pod deską, albo pod nogami kierowcy) - zwarcie tranzystora, taki wystajacy na płycie będzie widać.
Problem wraca niestety po takim czasie... Wytrzymało pół roku. Dziś dodatkowo pojawił się błąd: P0120 - Przepustnica/czujnik położenia pedału/przełącznik A - usterka Dotyczy to braku mocy w pedale. Nie reaguje na wciśniecie. Czasami wystarczy wciśnąć i odcisnąć i moc wraca, a czasami tylko pomaga przepalenie całkowicie silnika. Przeszukałem masę neta,...
Powodem zwarcia był przycisk do tylnej lewej szyby ! Mimo tego dalej mnie zastanawia dlaczego po podłączeniu plusa bezpośrednio z akumulatora do żółtego kabla w sterowniku na zdjęciu nr. 2 było zwarcie mimo iż nie było tam plusa .... to wszystko .
po kilku tygodniach walki okazało się że podczas przekładki najprawdopodobniej gdzieś zrobiło się zwarcie i upadł sterownik, instalacja poprawiona sterownik wymieniony i kangurek śmiga już 3ci miesiąc bez problemów.
Wychodzi na to ze sygnał zwrotny od potencjometru na pedale przyspieszenia ma gdzieś zwarcie przepatrz cala wiązkę od pedału gazu do sterownika silnika pod względem zwarć miedzy przewodami i zwarciem do plusa i masy. Sterownik nie "widząc" w jakim położeniu jest gaz ustala domyślnie obroty na 3000. Sprawdź to dokładnie!
Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas No właśnie kolego wyrzuca brak komunikacji a co do zasilania na zawór już lecę i sprawdzam wcześniej przed odpięciem wszystkich możliwych wtyczek na zaworach paliło bezpieczniki F 47 jak i F 33 po odpięciu jest tak samo też pali konkretnie to robi mi problem przewód 274-A przy pilocie [pilot...
Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
Witam, Problem rozwiązany, zwarcie na kablu zasilającym sterownik , poprawienie styku na masach i auto ożyło. Temat uważm za zamknięty. Pozdrawiam
Renault Megane Classic 1,6b 98/99r. Problem polega na tym, że silnik gaśnie np. po załączeniu kierunkowskazów, awaryjnych, wycieraczek, albo po spuszczeniu szyby. Po tym słychać przekaźniki jakby zwierały się (cykanie). Po podłączeniu do komputera w silniku błąd "Napięcie zasilania sterownika" w centralnym układzie elektronicznym, błąd zwarcia w/w podzespołów...
Jeżeli wszystkie (w 3 miejscach) bezpieczniki sprawdzone to prawdopodobnie masz problem ze sterownikiem UCH. Sam tego nie ogarniesz. Możliwe jest także zwarcie w tej zalanej lampie. Odepnij na próbę całą jej wiązkę.
Przecież wystarczyło sprawdzić na kilku czujnikach np MAP czy innych, czy nie ma zwary do masy w instalacji, a jak jest to wtedy odłączyć ECM , Choć jest to mylące bo linie łączą się czasem w ECM.Dlatego trzeba dobrze pomierzyć. A jak już masz sterownik na stole to poszukaj stabilizatora i sprawdź czy ten zwarty kond jest na wyjściu. Mówimy tutaj o...
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Witam. Trafic 2007 2.0 dci mr780 Potrzebuje opis wtyku(5pin) wchodzącego do przepustnicy oraz oznaczenia miejsca (od strony złącza) gdzie dochodzi do sterownika silnika. Po poruszeniu wiązką silnika pokazało błąd „czujnik pozycji zaworu przepustnicy / stały / zwarcie lub obwód przerwany. Ew podpowiedz jak sprawdzić samą przepustnicę
Dzięki tak jak pisaliście ze nie ma przerywacza jest sterownik oświetlenia, który znajduje się nad bezpiecznikami ale problem był w instalacji zwarcie przewodów tuż przed kierunkowskazem bocznym na lewym nadkolu za kabina kierowcy
Mam problem z Renault Gamma T 460. W sterowniku ACM+RET czyli uzdatnianie spalin mam obecny błąd P26E7 FMI:11 o treści Uruchamiacz 4.Zasilanie. Zwarcie do masy. Diagnostykę robiłem Jaltestem. Mam problem z rozwiązaniem tego problemu. Czy może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi z tym błędem?
Witam Może tak być ,wszystko zależy jaki sterownik jest zastosowany.Elektroniczny sterownik (Reno Kango)ma przykładowo wyjście na świece dzielone 1-2,3-4 przykładowo .Jeżeli świeca będzie miała zwarcie (przykładowo nr1),to sterownik nie załączy świec 1-2.Sprawdź mimo wszystko jeszcze raz świece lub sterownik.
Jutro: wyczyszczę klemy, jeśli to nic nie da spróbuję odpalić kablami rozruchowymi od innego auta, Nawet nie próbuj, uszkodzisz sobie elektronikę w aucie. Jeśli akumulator tak się zachowuje, należy bezwzględnie go wymienić. Nie zrobisz tego, uruchomisz silnik, a alternator zniszczy Ci sterowniki. Prawdopodobnie akumulator ma wewnątrz przerwany obwód....
Te komunikaty mówią o tym że program diagnostyczny nie rozpoznaję wersji tych modułów, i nie może w związku z tym odczytać kodów błędów. A UCBIC o ile się nie mylę to puszka z bezpiecznikami - tyle że w Renault robi to od razu za sterownik połowy samochodu... jak będzie z nim coś nie tak (woda,zwarcie itp) to też nie będzie chciało odpalać...
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
Albo sterownik widzi znaczne obciążenie silnika, i próbuje coś z tym zrobić (wystarczy przekłamanie z MAP) albo szukaj w okolicy pedału gazu. Prześwietlenie wiązki na zwarcie także!
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
To pesymistyczny i rzadki zapewne scenariusz Ani pesymistyczny, ani rzadki. A Kolega niech cewkę wypnie, w to miejsce żarówka 21W i będziemy wiedzieli. Jak świeci światłem ciągłym, zwarcie w wiązce lub sterownik. Zamiast bezpiecznika, lepiej do testów wsadzić żarówkę H4. Nie będzie problemu z wymianami bezpiecznika po każdym teście.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik.... A czy wymiana samej pompy paliwa może rozwiązać problem zwarcia? Nie widzę żadnego zasilania w niej poza czujnikiem poziomu paliwa w zbiorniku.
Woda w sterowniku albo zwarcie w wiązce, w renówce jest specyficzny wieniec na kole zamachowym, jak go nie przeczyta w całości, to nie da iskry, dlatego czujnik wału bym pominął
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Witam wszystkich autko na tapecie to Renault Magnum 480 DXI automat wersja przejściowa tzn. nowy silnik i karoseria a wnętrze kabiny jak w e-tech rok 2005r Moje pytanie jest następujące czy może któryś z kolegów miał problem z ecu silnika, chodzi o sterowanie wiskozy. A teraz dlaczego pytam: Pasek klinowy się zerwał i urwał przewody od wiskozy w tym...
Przewody idą do sterownika. Sterownik będzie na tunelu środkowym przed lewarkiem biegów lub pod dźwignią ręcznego. Z opisu wychodzi na to że poduszka jest 2 stopniowa więc ma 2 wtyczki. Tutaj chodzi o poduszkę w desce. Odepnij wtyczki i zewrzyj w nich przewody. Zobacz czy zmieni się opis błędu na zawarcie. Powinno być to też widać w parametrach jak...
wtryski podmienione auto nie pali a jak były wtryski padniete tow sterowniku był błąd który mowił o braku spalania Dodano po 13 wtryski podmienione auto nie pali a jak były wtryski padniete tow sterowniku był błąd który mowił o braku spalania Dodano po 1 wtryski podmienione auto nie pali a jak były wtryski padniete tow sterowniku był błąd który mowił...
Koledzy mam pytanie dotyczy reno clio 1.2 8v 2004rok podlaczylem z pospiechu odwrotnie prostownik do akumulatora wyskoczyly bledy obwod otwarty lub zwarcie na wyjsciu z akumulatora ponoc padl sterowniki komputera kupilem nowy czysty sterownik i nadal nic nie pomoglo swieci sie kontrolka stop i nie ma iskry
Przednie drzwi po stronie kierowcy - mimo odłączenia wszystkich przycisków sterowania szybami, silnik podnośnika szyby jest nieustannie zasilany, nawet na wyjętym kluczyku. Silnik gorący, na szczęście ma chyba zabezpieczenie termiczne bo się nie sfajczył i działa poprawnie po podłączeniu niezależnego zasilania. Domyślam się, że mam sklejony przekaźnik,...
Te nowe auta chyba nie dadzą rady dojechać do 100tys km. Silniki 0.9, 1.0, 1.2 to jakaś porażka. Blacha cienka jak gazeta. Sterowniki w PSA od 1.2 valeo- Continental po 800zl jeśli w ogóle się pojawią. A uszkadzją się podczas wypadku gdy wystąpi jakieś zwarcie już trzy sztuki wymieniłem. Brak słów
Kolego, o ile pamiętam, to do sterownika wchodzą 2 plusy ( jeden stały, drugi po "stacyjce") i 3 minusy. Jeśli zasilanie jest OK, a na elementach wykonawczych jest brak 5V, to uwalony jest sterownik. Najczęściej upalają się masy zaraz przy płycie, co mogło się stać przy zwarciu na kablach. Czasami można to sprawdzić podłączając MASĘ na obudowę sterownika....
Tak dokładnie sirius 32n, miał wycinane immo pół roku temu. Złącze sterownika silnika i wtyczki od sondy czyste. Zwarcia do masy nie ma, a po odpięciu wtyczki od sondy nadal pokazuje 0mV. Ten wyciek koło filtra oleju jest z wspomagania tamtędy sobie spływa. Czyli sterownik jest uszkodzony ?
Witam. Trafił mi się Renault Premium 420 dci z walnięty modułem VECU (sterownik pojazdu). W module spaleniu dokumentnemu uległa ścieżka połączona z pinem na którym pojawia się zasilanie po stacyjce. Oprócz tego zwarcie wykazuje duża dioda (na moje oko 6-amperowa) zaporowo podpięta anodą do masy. Poszukuję jakiejś dokumentacji (chodzi mi o schematy instalacji)...
Rozmawiamy o sterowaniu sagem 3000 czyli takim jak na schemacie? http://obrazki.elektroda.pl/2662344000_1... Masy i plusy sterownika sprawdzone. Sprawdził bym ciągłość przewodów (3-- C m3) i (5--- C m4) oraz ewentualne zwarcie do masy oraz 30 i 15. W sytuacji problematycznej uciąłbym oba przewody przy sterowniku i łącząc raz jeden a...
Panowie mam problem z webasto przy ciężarówce Renault Magnum - objawy: 1. Programując sterownik czasowy - sterownik załącza ale nic się nie dzieje tylko po chwili wyrzuca. 2 Sprawdziłem napięcia zasilania - komputera typ 5HB 005 494-07 fimy Hella (Made in Germany) jest napięcie na zasianiu 24V. 3. Komputer posiada 2 złacza A i B A- 4 pinowe - zasilanie...
witam Mianowicie mam taki problem: kupilem sobie przełącznik autronik al-700 i po podlaczeniu go dziala mi tylko automat, przycisk nie reaguje na przełączanie ale sprawdzalem miernikiem to robi sie normalnie zwarcie. Odesłałem go do firmy i firma stwierdziła ze jest dobry. pojechałem do zakładu i tam mi powiedzieli ze nie wiedza co mu jest.Jesli robie...
Wszystko przeczściłem, ale czytam jescze inne fora i dowiedzałem się takich rzeczy, że to moze być wina rozrusznika, bo ktoś miał podobny przypadek tylko że w silniku benzynowym. Obiawy były identyczne, ale nie rozumiem co ma awaria rozrusznika do włączania sie wentylatorów na chłodnicy i że może być jakieś zwarcie na przewodach pod obudową filtra i...
Witam SIRIUS 32 nie włącza przekaźnika głównego, w parametrach pokazuje 8V napięcie zasilania sterownika. Jak podeprę przekaźnik główny to pokazuje dobrze 12V. Jak podeprę przekaźnik główny to auto pali. Kabel sterownia do przekaźnika pin 39 sprawdzony, nie steruje przekaźnikiem Masy pin 3, 28,33 sprawdzone nawet podawałem masę bezpośrednio z aku też...
Witam Samochód Renault Premium 460 2010r. występuje w nim błąd EBS Mid 136 psid 60/61/62/63. Są to błędy od elektrozaworów ABS na przedniej osi tylko problem w tym, że ten samochód nie ma elektrozaworów, przewody pneumatyczne z siłownika idą bezpośrednio do modulatora jednokanałowego niema śladu po wiązce elektrycznej wszystko wygląda tak jakby było...
Silnik 1.4 kfx sterownie magnetti marelli Nie odpala. Błąd stały brak komunikacji sterowanie silnika, BSI. Pompa się nie załącza. Przy próbie komunikacji ze sterownikiem silnika włączy się pompka i chodzi cały czas. Komunikaja nie zostaje nawiązana. Połączenia sterowań OK 27 i 48 pin. Proszę o wskazówki. pozdrawiam Witam, Sprawdz oba przewody CAN....
Witam Mam pewien problem z brakiem informowania o zuzyciu okladzin,do niedawna wszystko dzialalo ok,czyli przy probie odpiecia wtyczki od klockow pojawiala sie na desce info o bledzie,natomiast teraz nie dziala ani przod ani tyl. Dodam ze na jednym pinie wtyczki jest 12v na drugim nic nie ma,przy rozpietej wtyczce oczywiscie. Nie wiem co moglo sie stac,jak...
zewrzeć renault renault zewrzeć renault przerwa zewrzeć
diody wnioski zamek kabina samsung telewizor włącza wyłącza
hydraulika siłowa kyocera km1635
Automatyczne blokowanie wejścia w centrali Versa - przyczyny i diagnostyka Zielone kwadraty na pulpicie - przyczyny i rozwiązania