http://obrazki.elektroda.net/8_127400762... http://obrazki.elektroda.net/86_12740076...
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Próba olejowa i wtedy można myśleć co dalej. Prawdopodobnie gniazda w głowicy powiedziały "papa" co się w tym silniku i bez LPG zdaża. A co do spalania to i tak nie dużo Ci pali i to mogła być przyczyna awarii.
A może jest słabe ciśnienie w cylindrze?
Ja bym robił to co mam,bynajmniej zrzucił bym głowice,i ocenił
Warsztat nie wchodzi w grę - w miejscu, w którym jesteśmy za naprawę zapłacimy tyle co za całego sprawnego Berlingo - bez sensu. Co do rozrządu to korzystaliśmy ze schematu http://obrazki.elektroda.pl/8160384400_1... I rozrząd był ustawiany pod niego. Dzwoniliśmy do znajomego mechanika, który stwierdził, że dziwne jest, że miernik pokazuje...
Korekcja mówi ogólnie o stanie garnka względnie reszty. Słabe ciśnienie cylindra również będzie miało wpływ na korekcje.
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Może być że nowa głowiczka jest felerna.Mając ją zdjętą można zaworki sprawdzić ; -dmuchając chociażby ustami w wylot ,powinno się nie dać dmuchnąć ,ciągnąć powietrze do siebie powinien być przepływ. -ssanie powinno odwrotnie działać,dmuchając powinno przechodzić powietrze,ciągnąć do siebie ,powinno się nie dać zassać powietrza. To możesz sprawdzić...
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Słabe ciśnienie w cylindrze!!!
ale gdyby było słabe ciśnienie na cylindrach to nie dał by rady smolić kapcia na 2 biegu a jak mowie do 120 na 4/5 idzie ale wiecej na blat żeby weszło to masakra Dodano po 42 ale gdyby było słabe ciśnienie na cylindrach to nie dał by rady smolić kapcia na 2 biegu a jak mowie do 120 na 4/5 idzie ale wiecej na blat żeby weszło to masakra
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Problem rozwiązany, a raczej zdiagnozowany. Słabe ciśnienie na 3 cylindrze.
jak się ma dobrą kompresję,dobry rozruch(akumulator) to autko zapali...a jak masz słabe ciśnienie w cylindrach do będzie długo kręcił..
Czy jeżeli korekta dawki na dany cylinder jest na minusie to oznacza że komputer ujmuje paliwa bo wtrysk leje stąd wartość ujemna?. A jeżeli wartość jest na plusie to komputer dodaje paliwa, bo na danym cylindrze jest słabsze ciśnienie i musi dodać by silnik równo pracował?. Chodzi mi czy (-) to lejący wtrysk a (+) to słabe ciśnienie na cylindrze?.
ciśnienie w cylindrze ok, pozostaje mi zbadać ciśnienie paliwa, na oko sprawdzałem, jak silnik chodził to luzowałem nakrętki przy każdym wtryskiwaczu i na 2 słabiej leci, czyli jak by było słabe ciśnienie paliwa na 2 cylindrze, czekam na wskazówki...
Ja mówię że takie coś występuje a ten człowiek zaraz przekłada to na cenę naprawy, jak z takim człowiekiem rozmawiać szkoda że jesteś tu zasłużonym i czytanie ze zrozumieniem stwarza ci problem Ty sam się ośmieszasz brakiem rozumowania tego co pisze Mało powiedziane wielu ludzi tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem i traktują to forum jak swoje prywatne...
Przepustnica nie otwiera się do końca? Ustawienie rozrząd? Hamulce blokują? Źle ustawiony zapłon? Podstawione zawory lub z innego powodu słabe ciśnienie na cylindrach? Itd. Itp. Wywaliłeś katalizator, a może tłumik się zapchał?
posiadam w nim Gaźnik Pierburg MERCEDES 2EE jak go wyregulować? i jak ustawić ten zapłon ja nic tam nie grzebałem od kupna. Nie wydaje mi się, że jest słabe ciśnienie na cylindrach silnik by musiał być strasznie dojechany a nie ma wcale duzo przejchane jak na te auto. Na świece idzie benzyna wiec powinnien zaskoczyć bo iskra jest.
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Po porostu łapie większe obciążenie. Ciśnienie słabe bardzo słabe. Ja na wymianę cylindrów.
Mam problem ostatnio w Golfie 3 robiłem uszczelkę pod głowicą. Gdy została złożona głowica nagle wynikł problem - auto ma ciężko zapalić i duże ciśnienie pod wlewem i bagnetem oleju. Mechanik powiedział ze podobno słabe ciśnienie na cylindrach. Ale oleju nie brał kontrolka się nie paliła od oleju. Więc pytam co może być czy naprawdę padł silnik?
Niebieski dym za dobrze nie wróży, prawdopodobnie kończący się silnik. A oleju dużo Ci bierze ? Prawdopodobnie kolega ma słabe ciśnienie na cylindrach, jak się silnik nagrzewa to to ciśnienie jeszcze bardziej spawa i stąd szarpanie silnika. Ewentualną przyczyną może być jeszcze pęknięta głowica, w której to pęknięcie poszerza się pod wpływem ciepła....
tak samo miałem w escorcie za słabe ciśnienie na jednym cylindrze i nigdy nie chodził jedynie po dodaniu gazu wskakiwał u mnie było wypalone gniazdo zaworowe nic Ci nie da jedynie wyciągnąć głowice
Było słabe ciśnienie. Na jednym cylindrze 30 pozostałe po 20atm. Próba olejowa dała 40atm. Mechnik polcił zmiane pirścieni i tak zrobie. Zobacze co będzie dalej
Widzisz ja wymieniałem wszystkie poduszki i też nie pomogło ciśnienie w cylindrach myślę ok. na rozgrzanym silniku miałem 13,5 z odchyłami 0,3 .Początkowo stawiałem na słabe ciśnienie w którymś z cylindrów, niedługo będę zmieniał wydech to odpisze czy pomogło.
do samej awarii samochód chodził bezbłędnie.Żadna z tych objaw nie występowała,płyn uszczelka.ok Naładowałem Akumulator i nic, kolega pomagał mi przez zalanie gaźnika benzynom Tylko były wystrzały.ale nie odpalił.Powiedział mi ze prawdopodobnie pasek rozrządu przeskoczył o kilka Ząbków i ze zawory mogły mi pójść na 2 cylindrach ale jest nie pewny.Dlatego...
Brawo - przegrzany i przez to podtarty silnik :) . Stary olej, słabe chłodzenie? Radzę zmierzyć ciśnienie na cylindrach - jeśli spadło to silnik do remontu. Jeśli nie - dziękuj bogu.
Zapewne na pierwszym cylindrze jest słabe ciśnienie standard a do tego mało ropy wtryskuje więc praktycznie nie pali ten cylinder jedynie przegazowanie daje coś . Sprawdź jak koledzy mówią ciśnienie , wtryski , a potem pompę .
Podobno jak zgaśnie auto po odkręceniu korka wlewu to lepiej dać spokój, czemu ? Może mi ktoś wytłumaczyć ? To bo oznaczało baaardzo duże "przedmuchy", czyli bardzo słabe ciśnienie sprężania na co najmniej jednym cylindrze. Ale jak gaśnie, to już hardkor jest. Nie powinny się stamtąd wydobywać widoczne spaliny ani bryzgać olejem (pojedyncze kropelki...
auto przerywa i jest słabe. Nie wiem gdzie szukać... Ciśnienie na cylindrach sprawdzałeś, bo jak tam coś wpadło to któryś zawór mógł dostać
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Mechanik stwierdził że w jednym cylindrze jest słabe ciśnienie 4 bary To jest słabe ciśnienie? To jest totalna kaplica. Mogłeś np. uszkodzić gwint świecy krzywo ją wkręcając albo pomiar źle wykonany. Przy takim ciśnieniu ten cylinder by w ogóle nie pracował.
Podepnę się do tematu, u mnie wywala błąd P0011 (niewłaściwe położenie wałka ssącego) do takiego stopnia że nie mogę w ogóle odpalić silnika jak załapie to chodzi około 10sek. taj jak by na jeden cylinder i gaśnie. Teraz pytanie czy słabe ciśnienie oleju może mieć wpływ na to ?
Warto sprawdzić kompresję. Miałem W124 i podobne objawy na jednym cylindrze. Przyczyną było gniazdo zaworowe z niewielką rysą (pęknięciem).Jeżeli świece grzeją i zimny nie pali na któryś cylinder to przeważnie winne jest słabe ciśnienie sprężania.
sory ale nie mam nic na temat tej pompy, sprawdzałeś może ciśnienie w cylindrach może to nie wina pompy tylko słabe ciśnienie sprężania ???
Same zawory lekko pouginane(słabe ciśnienie), po ściągnięciu głowicy okazało się że cylindry są w masakrycznym stanie, panewki lekko podarte, pierścienie przyklejone do tłoków. Dlatego złom
Jak masz iskrę (nie wiadomo czy na samych świecach) i sterowanie wtryskami to zostają takie rzeczy: słabe ciśnienie paliwa przestawiony rozrząd słabe sprężanie zatkany wydech złe paliwo
Wlałem nafte, bez zmian nadal drga silnik, cylinder 4 i 6 z lewej strony koło siebie świece okopcone z lekkim olejem. Ściągnąłem dwa kable od cewek z tych świec, odpaliłem i chodził silnik tak samo jakby nie miał iskry. Dodano po 2 Na to wychodzi, że to wina pinów, nie daje prądu na cewki. Jak sprawdzić czy w pinach jest prąd? Byłem jeszcze u elektryka...
Jak nic nie zrobisz to się nie dowiesz. Jakie ma ciśnienie sprężania, słabe to ile. Sprawdź czy się nie rozkręcił karter, luzy na wale i uszczelniacze, jak jest OK to ściągaj cylinder no i będziesz wiedział czy cylinder uszkodzony albo pierścienie przegrzane albo zapieczone. Czasami wydaje się że sprzęt nie do uratowania a po naprawie chodzi jak nowy....
Witam ! Każdy wolnossący diesel przy wyłączonych świecach żarowych trudniej odpala (przy 70 stopniach świece nie grzeją). Inną sprawą jest jak ciężki jest to rozruch . ( Nie opisałeś tego szczegółowo). Na rozruch ciepłego silnika ma wpływ wiele czynników np. słaby akumulator ,ciśnienie w cylindrach ,pompa wtryskowa itd. Trudno zgadywać co akurat w tym...
Witam kolegów, potrzebuje pomocy odnośnie dużego spalania w scani r 480 hpi z 2008 roku. Padł silnik i kupiłem drugi słupek ale od r 420, pompowtryski i reszta osprzętu poszło od starego, praca silnika bez zarzutu ale spalanie ok. 40 litrów. Po różnych diagnozach wyszło że słabe ciśnienie na 5 cylindrze więc w warsztacie zdjęta głowica i wyjęty tłok,...
Nie na wężu, na sztywnej rurce. Manetka do końca, no i raczej nie dotarty, bo nowy cylinder i tłok.
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Witam, problem z Sprinterem 906 2.2cdi 110KM. Mianowicie wyskakują błędy: 2011 Miernik masy powietrza, zbyt mały przepływ. 2624 Czujnik Maf, dryf przesunięcia przy silniku pod obciążeniem. Zrobione praktycznie wszystko od uszczelnienia dolotu po regenerację turbin a nawet wymianę silnika na regenerowany (stary miał słabe ciśnienie na 1 i 2 cylindrze)....
Gdzie masz czujnik a gdzie mierzyłeś ciśnienie? Mało prawdopodobne, żeby na jednym oleju kontrolka świeciła (jak dobrze pamiętam ok 0,3 bar) a na drugim oleju było 2 bar, tym bardziej że mają ten sam indeks lepkościowy. Olej jak woda to też nało miarodajne-mam stary silnik, wyjeżżdzony, i wlewam 5W50, konsystencję ma znacznie bardziej wodnistą niż wcześniej...
na początek sprawdz ciśnienie w cylindrach bo prawdopodobnie jest słabe
Podłączyłem pod komputer. Klimatyzacj to czujnik ciśnienia, to może słabe ciśnienie, diagnostyka to że druga świece cylindra i że uszkodzony przewód czy tam obwód.. Dodano po 1 Swiece kiedyś wymieniałem..błąd usunięty a i tak się świeci..
Gdy się tak robi jak napisałem to szczelinę się sprawdza zaraz pod progiem w cylindrów by pierścienie nie popekaly jak się nagrzeja. Ważne jest to by olejowy pierścień był jednolity a nie z kilku części bo inaczej nie da się do szlifować. Mam pytanie czemu go rozebrales? Olej palił czy ciśnienie na cylindrach słabe?
Sprawdź wydech może katalizator zatkany, sprawdź ciśnienie na cylindrach.
kolego sprawdz na lampie zapłon czy jest równomierny i niezmienia położenia,powodem może być również czujnik Halla w aparacie zapłonowym, w najgorszym wypadku niedomyka sie któryś z zaworów i ma słabe ciśnienie.musisz zmierzyc ciśnienie na każdym cylindrze.
Rano muszę na samo starcie odpalać bo inaczej nie da się czy potem pali od strzału postoji do wieczora też nie można odpalić Dodano po 2 Może to być wina złego ustawienia rozrządu ? Czy te ciśnienie za słabe
W sklepach motoryzacyjnych są specjalne płukanki i tych należy używać. Nafta rozrzedzi olej i zatrzesz silnik. Jeszcze jedno, czy jak wlejesz do tego słabego cylindra trochę oleju to ciśnienie się poprawia? Jeżeli nie albo niewiele, to trzeba też wziąć pod uwagę niedomykanie zaworów wydechowych- wypalone albo jakaś inna przyczyna. Może lepiej zlecić...
Witam, w marcu zrobione gniazda zaworowe ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach było tak słabe że samochód nie odpalił. Po tej naprawie po 1000km dokręcenie głowicy i ustawione zawory (ponownie), a po ok 2000km na gorąco na II cylindrze ciśnienie 0. Świeca czarna od oleju (zmostkowało ją). Wyczyściłem ją i zaczął chodzić na wszystkich, mierze ciśnienie...
Akumulator za słaby to tego motorku , ładowanie też za słabe powinno być na odpalonym silniku 14,2 - 14,4 . Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Sprawdzę ciśnienie na wszystkich cylindrach i dam znać. Tak apropos, jesli okaże się, że jest słabe ciśnienie, nie będzie opłacało się robić szlifu. Cały silnik z anglika można kupić za 850zł. Co o tym myślicie?
Sprawdź ciśnienie w cylindrach, może już swoje przejechał. Jaki ma przebieg ?
grzegorz44 stan mechaniczny silnika (słabe ciśnienie na jednym z cylindrów) nie powinien mieć wpływu na czasy wtrysku na danym cylindrze. Tak jak wyżej napisał kolega rs07 czasami wtrysku steruje ECU. Robi to na podstawie pomiaru różnych parametrów (ciśnienie i temp. powietrza, paliwa, obciążenie silnika, prędkość obrotowa, sygnały z sondy itd.) a ciśnienie...
Witam, mam problem z odpalaniem po długim postoju (np. po nocy) Seata Cordoby z silnikiem 1.9TDI 1Z. Muszę odłączyć kostkę od czujnika świec żarowych żeby mogły grzać ok 8-10 sekund, wówczas odpala dużo lepiej, ale zawsze zadymi dość ostro. Myślałem że problemem jest głowica lub pierścienie bo miał słabe ciśnienie na cylindrach, zdjąłem głowicę, okazało...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Miałem ten sam problem- z tym że ogrzewanie było ,,słabe". Wymiana uszczelki załatwiło problem. Oglądając starą dało się zauważyć miejsca podssysania płynu chłodniczego, oraz ubytki w drugą stronę (ciśnienie z cylindra dostawało się do układu-słabe grzanie) . Możliwy wyciek na nagrzewnicy -jednak w takim wypadku miał by kolega problem z pocącymi się...
moim zdaniem silnik chodzi głośno , wręcz słyszę stuki twarde i metalowy klekot na zimnym zanim osiągnie temperatura . i puszcza letko niebieskiego-białego dymka po odpaleniu - jak sie nagrzeje est ok . Kąt wtrysku w normie, może świece nie dogrzewają i puszcza dymka, sprawdź ciśnienie sprężania, robiłem ostatnio golfa z to puszczał dymka przez to,...
czy udało Ci się rozwiązać ten problem? U mnie podobny wystąpił... z tym ze pali 14 a nie 25l/100. Gazownik powiedział ze gaz jest ustawiony ok, ze to problem z benzyna - najprawdopodobniej sonda lambda... okazało się ze moja sonda lambda jest niepodłączona od dawna do niczego i gdzieś wtyczka od niej zniknęła :) czujniki temperatury są ok świece są...
Gniazda zaworów słabe cisnienie na cylindrach
Mechanior sprawdzał świece i przekaźnik, wszystko ok . . . i podpowiedział żeby rano dopiero odpalać po około 20 sek od włączenia zapłonu żeby dać się dobrze cylindrom nagrzać bo słabe ciśnienie i ciężko pali gdy kręcimy zaraz po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. Rozrusznik ładnie kręci. Chyba sam jeszcze sprawdzę rezystancję i jak długo idzie napięcie...
Witam. Szanownych. Dokonałem pomiarów na silniku Perkinsa ww ciągnika i wyszły 24 23 23 23 bary na cylindrach. Dziś jeszcze zrobię próbę olejowa i pomiar innym manometrem. Zastanawia mnie to słabe ciśnienie i co z tym fantem zrobić. Czy klient ma trzymać ten sprzęt.
Dokładnie. Skoro nie pracują wszystkie cylindry na zimnym to raczej na pewno słabe ciśnienie sprężania bym obstawiał. Skoro to nie wtryski i zapowietrzenie układu paliwowego. Ile silnik ma przepracowane?
klej BOOL w zielonej tubce Ciekawe, znaczy chodzi o klej BOLL? Skoro przedmuchy z cylindra go nie wydmuchały to tym bardziej słabe ciśnienie oleju go nie powinno ruszyć.
Ciśnienie w cylindrach: 1.3, 1.25, 1.2, 1.2
Zaprzyjaźniony mechanik (niezbyt mocny w elektromechanice) dał za wygraną i zostawił mnie samego z tym problemem. To z nim podmienialiśmy cewkomoduły ( w sumie cztery) i sterownik. Po objawach zarówno ja , jak i on był przekonany na sto procent, że to wina cewkomodułu.. niestety, chociaż trudno w to uwierzyć Musi być inna przyczyna Ciśnienie musi być...
Ciśnienie sprężania silnika na poszczególnych cylindrach?
Jeśli uszczelka przedmuchana pomiędzy cylindrami to oba by nie miały ciśnienia a przynajmniej jednakowo słabe. Poza tym w takim przypadku uszczelka wykańcza się na max (cylindry wcale nie pracują) w kilkadziesiąt km. Zanim rozbiórka to najpierw próba olejowa.
Przyczyn może być kilka. Za małe ciśnienie w cylindrach, niesprawne świece żarowe, zużyte wtryskiwacze, zbyt wolne kręcenie rozrusznika(słaby akumulator)
Nie jest słaby nawet gdy się dobrze rozgrzeje. Cylinder nie wiem w jakim stanie. Ten co zmienił pierścienie mówił że ładnie wygląda w środku ciśnienie też niby miał. Z silnika wychodzi regulator obrotów może z tamtad cieknie . Nie rozbierałem nigdy więc nie wiem czy to możliwe
a bierze ci olej ?? bo mozesz miec słabe cisnienie w cylindrach przez to to długie kręcenie
Zobaczę do tych śrub w przyszłym tygodniu i dam znać. Ciśnienie oleju też jest słabe 1,3 na rozgrzanym silniku więc muszę miskę zwalić i wszystko przejrzeć.
Witam. Nadal moje audi jest słabe. Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i miał po 22 potem zrobiłem próbę olejowa i okazało się że po wstrzyknięciu oleju nadal nanometr pokazywał 22 wiec rozebrałem silnik z myślą ze zawory przepuszczają. Przylgnie zaworowe były świecące z duża ilością wżer. Wiec zaworki dotarłem na igiełkę wymieniłem hydro(samoregulatory)...
jeżeli różnica pomiedzy cylindrami jest wieksza niż 1bar to znaczy że jest układ tłokowo -korbowy, nierówno zużyty i obciążenia na korbach jest niejednakowe i zuzycie bedzie następować bardzo szybko albo coś było kombinowane np. z głowicą lub ktoś wymienił tłok, zróbcie równiez próbe olejową, te 19 to graniczna wielkość ,jak jest 19 to czeka remont...
Niech ci ktoś sprawdzi ciśnienie w cylindrach powinno być max31-min24,5bar,jak będzie słabe to możesz mleć problemy.Akumulator zmieniłeś na nowy sprawdź jeszcze rozrusznik żeby ci dobrze kręcił,musisz mieć to uderzenie a nie stękanie rozrusznika.
przy takim apetycie na olej to remont jest nieunikniony pewnie ciśnienie też słabe a świece zawalone nagarem , prawdopodobnie nie zawsze pali na wszystkie cylindry przez to te wszystkie objawy głowica do regeneracji i obowiązkowo wymiana pierścieni
Sprawdź kolego ciśnienie w cylindrach, może pasek rozrządu przeskoczył i sprawdź wydech, może zatkany.
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Podstawa -jakie ciśnienie na cylindrach (sprawdzanie po nocy na zimnym silniku) poniżej 30 to bedzie :-(
Takim samym zegarem co w samochodzie też mierzyłem ale tam pokazywało 12-13 bar jest to zegar który tam w środku ma ten płyn jest szczelny w aucie mam tak komusterkę że słabnie czasami na mocno rozgrzanym silniku i na benzynie i lpg to samo jest, jak jest upał i te wszystkie czujniki wymienione komputer i dalej to samo jeszcze rozrząd muszę sprawdzić...
Zakodowałem je wreszcie :) launchem dałem rade. Ale auto nadal nie odpala choć teraz na samostart chwyta - lecz kuleje jak by na jeden gar nie chodził oraz jest słaby. Ciśnienie podam jutro dziś w tym mrozie mi się nie chce:)
Aby sprawdzić kompresję należy wyjąć wtryskiwacz i w jego miejsce włożyć końcówkę próbnika ciśnienia. Obrócić kilka razy rozrusznikiem i odczytać wartość ciśnienia. To samo dla drugiego cylindra. Jeśli wartości mieszczą się w odpowiednim przedziale podanym przez producenta to jest ok. Jeśli jeden cylinder ma słabe wyniki wykonać próbę olejową. Jeśli...
Ostatnio ustawiłem rozrząd ale to też nie pomogło myślałem że może kat jest zapchany ale po zdjęciu wydechu okazało się że nasi już tu byli i założyli strumienice. To co najbardziej mnie zastanawia do ciśnienie sprężania na cylindrach. https://obrazki.elektroda.pl/1374051100_...
Dalej możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach .Jeżeli będzie słabe to i problem będzie z rozruchem przyczyna nie szczelne zawory lub pierścienie .Następny powód mogą być lejące wtryski.Z tym samostartem to bym ostrożnie podchodził lepiej podaj mu plak ten do nabłyszczania tapicerki jest lepszy bo tłusty a samostart wysusza i silnik aż dęba staje przy...
Witam mam problem z Oplem Fronterą A 2.0 benzyna, nie pali na dwa cylindry wymieniłem kable, świece zapłonowe, cewkę zapłonową, czujnik położenia wału, na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, ciśnienie na cylindrach po 12 bar na wysokich obrotach łapie na wszystkie cylindry problem jest poniżej 2tys obrotów nie mam pomysłu już co może być przyczyną...
Kolego! Jeździj z manometrem i kluczem do świec, na początek sprawdź na który cylinder nie pali. Jak będziesz już wiedział to sprawdź czego nie ma podczas słabnięcia, mozliwości są dwie: jak nie pali to albo nie daje odpowiedniej iskry albo słabe ciśnienie. Jeśli chodzi o iskrę to cewka może??? a jeśli o ciśnienie to nieprawidłowy luz na zaworkach.
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Witam, mam problem z tym samochodem, mianowicie z silnikiem, wczoraj przyszedł silnik, bo tamten miał słabe ciśnienie i brak mu było mocy, cylindry były już zjechane i na tłokach zbierał się już nagar, remont był nieopłacalny, ale wracając do tematu: kupiłem drugi silnik, wsadziłem i.. na początku nie było iskry, później gdy już "znalazłem" iskrę silnik...
Postanowiłem się zabrać za regulację gazu i chyba nastąpiła poprawa, kręciłem tymi śrubkami co są przy reduktorze. Tylko tak, ta na węzyku jest wykręcona o 1,5 obrotu od maxymalnego dokręcenia, przy reduktorze ta na normalny kluczyk o 2 obroty, a ta zaraz obok aż o 10 obrotów te dwie są od skłądu mieszanki, tylko nie wiem co się dzieje jak je wkręcam...
Jeżeli chodzi o parametry do podglądu. Nie pamietam, czy jest synchronizacja, masa powietrza na bj. i przy 2000, 4000 obr., czasy wtrysku, zmierzyć podciśnienie na bj i obserwować pod obciążeniem, opóźnienia zapłonu na poszczególnych cylindrach, ciśnienie paliwa itd.
Wtryski włożone i.... Nie działają 2 cylindry-1 i 5. Przy popuszczaniu przewodów zasilających wtryski wyraźnie słabsze ciśnienie na tych dwóch pompach. Za słabe pompy do wtrysku? Wywalić czy wyczaruje coś na SD, na co zwrócić uwagę na SD? Zapowietrzony? Pół godziny chodził i popuszczalismy przewody...
Mechanik działał w czoraj a dziś zadzwonił , głowica była zdejmowana bo dmuhło uszczelkę rozrząd został stary silnik czysty bo wszystko było umyte po tej mieszance płynu z olejem . Gdyby padła pompa to chyba ciśnienie było by słabe a jest odwrotnie
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
słaby ciśnienie ciśnienie sprężać cylinder megane ciśnienie cylinder
obliczać strata transformata fouriera sinus zabrudzenie czujnika
proste konstrukcje lampowe audio ekspres delonghi dedica
Głośnik 16cm w telewizorze Rubin bez magnesu Galmet Basic 270 - wybijanie bezpiecznika grzałki