To jest do układów z korkami w chłodnicy, też nie wiem jak i po co, a w tym silniku zainstaluj do zbiorniczka rurkę z wina w miejsce korka i nalej płynu. Ten Zestaw może pomóc przy japoncach, możesz pomierzyć czy korek sprawny tak sobie wymyśliłem
Jest tester obecności spalin w układzie chłodzenia... taki jednorazowy zestaw kosztuje ok 15zł. Szukaj na Allegro pod hasłem "tester uszczelki głowicy", albo wejdź w kategorię: https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Dobra sprawdzę to Jeszcze pytanie czy jak test z testera głowicy wychodzi pozytywnie ( w sensie zmienia kolor na zielony po 3 minutach trzymania na 3 tysiącach obrotów) a auto nie ma żadnych objawów uszkodzonej uszczelki to może on się mylić ?
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Czy jest sens to kupować? Jest. Ten tester działa ca zasadzie zmiany koloru płynu przy uszkodzonej uszczelce. E, jeżeli płyn zmieni kolor to na sto procent masz przedmuch, jeżeli koloru nie zmieni to nie oznacza to jego braku. Jest to pomocny ale nie jedyny test.
Sprawdzałem testerem uszczelka pod głowicą Tester się nie sprawdził.
Pewno kolega chcę głowicę sprawdzać. A chodzi o takie cudo co to na alle... można kupić pod nazwą tester uszczelki głowicy - płyn reakcyjny zmienia kolor w przypadku wykrycia CO2 Analizatorem też można
Wyszukaj na allegro pod hasłem tester uszczelki. Testery tego typu są dość kłopotliwe w użytkowaniu. Bo po każdym sprawdzeniu trzeba odczekać pół dnia albo wymienić płyn.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Witam. Mam objawy uszczelki pod głowicą, tester też tak wykazał. Rozebrałem i uszczelka nie ma żadnych ubytków metalu, pęknięć, za to w jednym miejscu z dwóch stron schodzi farba. Farba została też na cylindrze. Czy przez to miejsce mógł przedostawać się płyn do komory spalania i trzeba wymienić tę podkładkę? Oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie ma....
Kup TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml i wykonaj test, będziesz wiedział czy uszczelka padła.
A czy ktoś wie może gdzie w Krakowie można to kupić bo na allegro tego nie ma Wpisz na cytowanym przez ciebie portalu-tester szczelności uszczelki głowicy -znajdziesz tego sporo
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Dziś będę robił test głowicy i zobaczymy co wyjdzie Warto sprawdzić też uszczelkę! Są dostępne proste i tanie testery do sprawdzenia, czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Bez względu na wynik, zarówno uszkodzenie głowicy jak i uszczelki to awarie wymagające natychmiastowej naprawy. Korzystanie z samochodu w tym stanie skończy się jedynie poważnym...
No widzisz. Tu jest tak że na zimnym silniku nie pali na jeden cylinder (6) . Pompa podaje bo podłączałem wtryska na zewnątrz do pompy ustawionego na 280bar i pompa ładnie podaje. Dopiero jak się zagrzeje lub na wyższych obrotach chodzi dobrze. To są takie moje domysły tylko bo borykam się z tym już 4 miesiące i nie mogę tego rozgryźć. Powietrze w powrocie...
Kup sobie tester na sprawność uszczelki pod głowicą i będzie wiadomo. Prawdopodobnie tak jak koledzy piszą czapa w górę.
Nie, węże nie robią się twarde. Kupiłem tester uszczelki pod głowicą i nie jest uszkodzona. Ewidentnie śmierdzi z wydechu niespaloną ropą. Przewody od wtrysków też luzowałem i na każdym wychodzi to samo - obroty spadają, a wydechu nadal leci siwy dym. Po dodaniu gazu dymu jest więcej.
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
Opel zafira B 2010r. Czy można się w jakiś prosty sposób dowiedzieć czy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą czy uszczelka od pompy oleju? Podobno można sprawdzić uszczelkę pod głowicą tym testerem to nakłada się na zbiornik od płynu chłodzącego? Jest wyciek oleju kapie na rurę od katalizatora ale wygląda to na wyciek z pod uszczelki miski oleju bo...
Uszczelka pod głowicą? Kup tester i sprawdź czy masz spaliny w zbiorniku wyrównawczym.
hm moglbys doradzic kilka rzeczy jak mialbym sprawdzic czy to uszczelka? Najlepiej testerem do sprawdzania uszczelek głowicy ,ale to dosyć drogi sprzęt dobry warsztat powinien posiadać to
Jak jest wszystko odpowietrzone to kup tester co2 i zrób test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia z uszkodzonej uszczelki pod głowicą https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
Podjedź do warsztatu w którym mają testery do sprawdzania uszczelek pod głowicą, za niewielką opłatą wyeliminujesz lub potwierdzisz problem.
Ja bym raczej szedł w stronę że padła uszczelka pod głowicą i dmucha spalinami do układu chłodzenia. Zapowietrza go i wyrzuca płyn do zbiornika. Są testery obecności spalin w zbiorniku płynu chłodzącego.
Sprawdź czy masz całą uszczelkę pod głowicą-tester kosztuje ok20pln na al....Będziesz mógł spać spokojniej :)
Uszczelkę pod głowica, tester co2 byłby dobrym rozwiązaniem.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Witam , otóż mam pytanie z rury wydechowej wydziela sie biały dym. Otóż co może być jego przyczyną.Ilość płynu chłodniczego jest miedzy min ,a max i nie widać żeby był olej czy coś innego( wymieniałem płyn chłodniczy miesiąc temu ) w silniku olej cały czas jest na maksimum ( został wymieniony jakieś tydzień temu). Auto nie kopci na niskich obrotach...
Prawdopodobnie padnięta jest uszczelka lub pęknięta głowica. Płyn wcale nie musi przedostawać się do oleju. Może do cylindra(najczęstsza usterka), może również do kanału dolotoweg lub wylotowego. Jeśli chodzi o sprawdzenie po zdemontowaniu głowicy to jeżeli nieszczelność powstała w uszczelce każdy mechanik to zauważy. Natomiast jeżeli w głowicy to trzeba...
Sprawdź czy nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowica testerem CO2. Nie rozumiem tego " Bo raczej uszkodzony wąż tutaj nie ma nic wspólnego " jak masz uszkodzony wąż to go wymień .
Sprawdzić czy kompresja nie idzie w układ chłodzenia (jest do tego specjalny tester z płynem). Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą się skończyła.
Niestety może to być uszczelka pod głowicą,płynu Ci ubywa? Sprawdź testerem na szczelność uszczelki koszt takiego testera na allegro 15zł. do 20zł. Optycznie zobacz czy nie ma śladów oleju w płynie chłodzącym. W najlepszym wypadku termostat się nie otwiera czego Ci życzę.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Co do uszczelki pod głowicą to podjedź na normalny warsztat i sprawdzą . Powinni mieć tester z płynem koloru niebieskiego , wlewają do menzurki zaciągają opary z odkręconego zbiorniczka i jak zmieni barwę na zielony to znaczy że wywalona uszczelka pod głowicą . Na portalu aukcyjnym testery są od 30 zł .
Najprostszy i najtańszy sposób co prawda jest to tester uszczelki ale pokaże czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. https://allegro.pl/oferta/tester-uszczel...
Witam. Posiadam peugeot 106 . I od jakiegoś czasu wyrzuca mi płyn chłodniczy. Nie wiem gdzie tkwi problem . Ostatni wymieniłem termostat na nowy który wcześniej sprawdziłem gorącą wodą i był sprawny. Dodam jeszcze że sprawdzałem szczelność uszczelki pod głowicą testerem i było ok . Cały układ został przepłukany kilka razy . Co może być jeszcze przyczyną...
Zdiagnozuj lepszym testerem.
Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, Jakim testerem??? Masz typowy obiaw przedmuchu do układu chłodzenia. Układ masz szczelny bo ciśnienie utrzymuje przez noc. Więć nie oszukuj się i czapka do góry.
Witam, odbyłem dziś jazdę testową Audi A6C5 1999r 2.8 v6 lpg tiptronic (bez quattro). Zastanawiam się nad zakupem. Przebieg to około 360 tys. km. Skrzynia automatyczna. Kupuję od osoby prywatnej, po znajomości. Gość chce za nie 9200zł. Z rzeczy do zrobienia - muszę wymienić felgi na zimowe 15stki bo 18stki przednie biją (podobno drut). Właściciel radzi...
Problemów może być kilka : niesprawny układ chłodzenia np. wentylatory , termostat , uszkodzona pompa wody , uszkodzona uszczelka pod głowicą . To ostatnie powinno dać się sprawdzić testerem zawartości CO2 w płynie chłodzącym .
Może zaworek w korku jest niedrożny i nie odpowietrza,ale skoro jest też dużo powietrza to może i uszczelka pod głowicą popuszcza. Kup najtańszy tester na CO2 i będziesz miał wiedzę czy popuszcza uszczelka i spaliny idą w układ chłodzenia czy nie. Np taki https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... A to zawęzi...
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Podjedź do kogoś kto ma tester CO2 w układzie. Może być uszczelka ,może być mikropęknięcie głowicy.
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
Jestem na etapie diagnozowania podobnego problemu. Układ chłodzenia sprawdzony ciśnieniowo - 1.5 bara trzyma i nie schodzi. Korek zbiorniczka lekko podejrzany (powinien trzymać 1.4 bara a puszcza przy 1 bar) ale to raczej nie to. Zabrałem się za test uszczelki pod głowicą (płyn reakcyjny na spaliny w układzie) i co następuje. Przy zamkniętym termostacie...
Na początek pasuje podłączyć tester i przejechać pod górę obserwując parametry. Zrobiłbym też test na uszczelkę pod głowicą
Obstawiam uszczelkę głowicy,do sprawdzenia jest tester z niebieskim płynem reagującym na dwutlenek węgla zawarty w spalinach-test pokaże .Dodatkowo węże wodne będą twarde .
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
WITAM Wymieniłem uszczelkę pod głowicą...... Lecz auto nie odpala. Wtryski nie podają paliwa...tester nic nie wykrył,wtryski zakodowałem,rozrząd ustawiony dobrze. Nie wiem co dalej. POMOCY
pod maską lexus is 220d 2007 rok A co nad maską ? Zamówić z internetu tester ? Przelej mi kasę to ja Ci zamówię. Tak już na poważnie to wszystko wskazuje że uszczelka pod głowicą poszła się ....zepsuła się.
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą. Zaraz jadę do motoryzacyjnego zakupić tester. Jak zrobię test, dam znać.
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Jesli podejrzewasz przedmuch, to najlepiej jak sprawdzisz to testerem (szklana rurka z płynem barwiacym). Kupisz na Allegro.
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
Sprawdź testerem czy nie masz spalin w płynie chłodniczym bo wygląda to na padniętą uszczelkę pod głowicą.
to nie jest zmiana zeznań :), pierw sprawdziłem sprężarką i wartości były poprawne ale dla pewności bo objawy jakby padła przepływka zmusiły mnie do podmiany bo różne cuda już widziałem a miałem okazje. Ciśnienie paliwa zmierzone, wtryski podmienione bo mam dawce, kompresja sprawdzona, testerem do szczelności uszczelek pod głowicą sprawdzałem i jest...
Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta.
Schemat zakładania paska wielorowkowego focusa 1,6 16V. WP to pompa wody http://obrazki.elektroda.pl/9084491800_1... Dodano po 16 Jest sposób żeby sprawdzić głowicę bez zdejmowania (wstępnie). Ja u siebie w warsztacie mam taki tester do sprawdzania zawartości CO2 w układzie chłodzenia (zasysa się powietrze ze zbiorniczka układu i jeżeli...
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Dla pewności, na Twoim miejscy zrobił bym test. Nie wiele to kosztuje, a daje w miarę pewne zorientowanie się w sytuacji gdzie włożyć ręce. Są różne objawy nieszczelności głowicy,( to znaczy uszczelki pod nią), ale test pozwoli wykluczyć taką ewentualność. https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
Na moje oko ta tak jak na kolegi oko uszczelka pod głowicą. Albo podjedź do jakiegoś mechanika i zapytaj się czy ma tester do sprawdzania CO2 w układzie chlodzenia.
Ostatnio było troche pisane o wyrzucaniu płynu ale w innych autach. Zasada ta sama. Podjedź do kogoś kto ma tester obecności spalin w układzie chłodzenia to będziesz mieć 100% pewnośći co do diagnozy. Cena za naprawę uszczelki pod głowicą troche wysoka.
Witam. Mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 silnik Z12XE, 75KM, PB+LPG. 2004 rok. (Przebieg 252 tyś. km - przypuszczam, że większy). W samochodzie od kilku tygodni ubywa płynu chłodniczego, aktualnie gdzieś około 0,5-0,7L/350km. Co dotychczas sprawdziłem: *Brak wycieków, na zimnym i gorącym silniku sprawdzałem wszystkie węże, opaski, ściskałem...
Jest transponder w kluczyku? Sprawdziłeś testerem kluczy? Doprecyzuj opis procedur, które przeprowadziłeś. Twoje wpisy są chaotyczne i dlatego ciężko jest coś doradzić. Jakie elementy osprzętu podmieniałeś ?
Do weryfikacji takiej usterki trzeba kupić tester CO2 który zmienia kolor. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Odkręć korek od zbiorniczka odpal niech pochodzi z godzinę zobacz czy będzię bąblować w zbiorniczku. Możesz na rozgrzanym dać mu w palnik zobaczyć czy wywali płyn. Te testery nie zawsze się sprawdzają najlepsze są ciśnieniowe jeśli chodzi o wyciek. Może być małe pęknięcie głowicy i się cuda dzieją i tester wtedy może zawieźć. Temat przerobiłem u siebie...
Chyba nieco odbiegamy od tematu. Silników 1.8 było kilka wersji - autor mówi o wersji 140. Według obiegowej wiedzy, jaką zasłyszałem, to wszyscy polecali wersję 122 (akurat nie było jej w AH), a potem jest gorzej. Skąd negatywne opinie? 1.8 są dosyć delikatne od strony głowicy i nie lubią przegrzania - często niedomagania osprzętu (np. wentylatory chłodnicy...
Zrób test testerem do wykrywania dwutlenku węgla w układzie chłodniczym .Podmienił bym jeszcze korek od zbiorniczka płynu chłodniczego ,ale stawiam na uszczelkę pod głowicą .
Nie powinno sie gotować zamiana tych węży nie gra roli, zamiana węży w głównym obiegu mogła by spowodować takie przegrzanie. Sprawdź termostat, pompe wody. Jak to nie pomoże musisz sprawdzić testerem czy nie ma spalin w płynie chłodniczym, jeżeli są uszczelka a jak nie to głowica do wymiany.
Szanowni koledzy pacjent to Megane z silnikiem 1.5dci . Wymieniony termostat i zaczęły się problemy z odpowietrzaniem układu a mianowicie rośnie ciśnienie w układzie i węże robią się twarde do tego stopnia że nie można ich ścisnąć . Po wymianie termostatu zgodnie z instrukcją odkręcone 2 odpowietrzniki i zalewany nowy płyn . Po tym jak wyleciał płyn...
Gotowanie to wcale nie musi być wina termostatu-chociaż jest to najtańsza wersja naprawy.Możesz też mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą,a to już tanie nie jest.Kup sobie prosty tester obecności spalin w zbiorniku płynu (na znanym portalu koszt ok 30pln)-jak zmieni kolor to tanio nie będzie
Witam serdecznie i z góry dziękuję za informację. Mam problem z wysoką temperaturą. Nabyłem motocykl juz z tą usterka. A mianowicie, silnik posiadał niesprawne czujniki temperatury. Po wymianie czujników okazało sie, że temperatura silnika szybko rośnie od razu po odpaleniu silnika. W czasie jazdy temperatura jest w połowie skali czyli ok, w normie....
Uwagę mariusza możesz sobie darować. Co do opisu z Autodaty to trafiają się tam czasami pomyłki np. za niskie ciśnienie paliwa skutkuje siłą rzeczy ubogą mieszanką a nie bogatą. Przy"nerwowym" podszarpywaniu usterki szukał bym w układzie zapłonowym (generalnie usterki tego typu widoczne są na elektrodach świec zapłonowych jako ciemne przykopcenie).Lub...
najpierw bym zaczął od testu VAS lub VCDS i zobaczył parametry pompowtryskiwaczy... bloki 13, 18 i 23... ale to już musi ocenić ktoś kto się na tym zna... bardzo często się zdarza, iż jest uszkodzona instalacja pompowtryskiwaczy ta która jest w głowicy i generuje problemy z poprawnym działaniem pompowtryskiwaczy... a jej wymiana przywraca wszystko do...
Na zimnym silniku po rozruchu czasem słychać przez chwilę bulgotanie powietrza w układzie. W aucie gdy jest rozgrzane w trakcie pracy silnika można odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i stan płynu znajduje się w okolicy minimum. Testerem CO2 sprawdzałem i kolor płynu się nie zmienił mimo że mam wrażenie lekkiego zapachu spalin w układzie (albo...
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
Miałem podobne objawy w silniku renault przyczyną tego typu anomalii okazała się uszczelka pod głowicą . Ok, jutro to zrobie, a jak zrobić test obecności CO2? Są testery w sklepach motoryzacyjnych
Sprawdziłem dzisiaj obecność spalin w płynie chłodniczym testerem ,który nabyłem na allegro i płyn zabarwił się na zielono ,więc są spaliny w płynie. Pod korkiem znalazłem jeszcze więcej białego nalotu. Jest prawie pewne ,że to uszczelka pod głowicą . Teraz moje pytanie , jakie są tego koszty , ponieważ nie chcę zostać naciągnięty i co powinno się wymienić...
Kolega myśli ze uszczelka pod głowicą jest uszkodzona.Ale to można zdiagnozować na dwa sposoby jeden to olej w płynie chłodniczym lub biały dym z rury wydechowej przy większych obrotach silnika.Są też testery ale czy wiarygodne nie wiem nie sprawdzałem.
plynu z ukladu chlodzenia po odpaleniu silnika plyn lekko bombluje, Uszkodzona uszczelka pod głowico robiłem 5 razy test na obecność spalin w układzie nic nie wykazał Miałem podobny przypadek też sprawdzałem testerem nic mi nie wykazywało a po wymianie uszczelki problem znikł
Witam Trochę się pomyliłem, pompa była wymieniana 2 lata temu i nic się nie działo przez 1,5 roku , skoro byłoby powietrze w układzie chłodzenia po wymianie tejże pompy , objawy powinny wystąpić od razu . Nie znaczy to , że nie ma problemu z uszczelką , głowicą czy blokiem , bo jak wącham wlew zbiornika płynu chłodniczego wyczuwam spaliny, czekam na...
A jakim testerem było wykonywane badanie na zawartość spalin w układzie (może nie jest wiarygodny ten przyrząd)? Jak chcesz mieć pewność, że układ chłodzenia jest szczelny, to wykonaj dodatkowy test ciśnieniowy i koniec. Ubywa ale minimalnie A nie masz czasami jakiegoś małego wycieku? Wspomniany test ciśnieniowy powinien wyjaśnić, czy warto filozofować,...
Do naczynka zbiorczego wstaw tester na obecność dwutlenku węgla w układzie chłodniczym.Powinno wykazać obecność CO2, według mnie zaczyna padać uszczelka pod głowicą, warto to sprawdzić. Zobacz czy pod dywanikami z przodu nie jest wilgotno, jeżeli jest to nagrzewnica rozszczelniła się i trzeba wymienić. Taka ilość płynu musi gdzieś zmykać, nie ma mowy...
Witam. W ukladzie chlodzenia pokazuje sie olej. Pod korkiem papka kakao. Samochod jezdzi caly czas. Co dwa tygodnie ubywa ok. 0.5l oleju. Brak bledow diagnostycznych. Zakupilem tester uszczelki pod glowica. Nie wykazala spalin w ukladzie chlodzenia. Jedyne moje podejrzenie pada na chlodniczke olejowa. Zostala sciagnieta z auta. Uszczelka wewnetrzna...
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczem BMW e92 325i 2006 r. Problem polega na tym, iż nie wskazuje poziomu paliwa, nie działają wycieraczki, brak komunikacji z OBD, ciągle świeci się kontrolka zaciągniętego ręcznego, centralny zamek nie działa. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie są w porządku. Podmieniłem już moduł JBBF (moduł komfortu). Nic to nie pomogło,...
Witam mam problem otóż pojawiła mi się żółta maź pod korkiem wlewu oleju.. kupiłem tester do sprawdzenia sprawności uszczelki i płyn reakcyjny nie zmienił swojego koloru..dodam że jakieś 2tygodnie temu wyskoczyła mi kontrolka od temperatury ..okazało się że mam zbyt mało płynu chłodniczego =/ oczywiście płynu dolalem I od tamtej pory nie zauważyłem...
Witam, niedawno zakupiłem samochód od handlarza tzn. Tourana 1.9tdi z 2004r. Po powrocie nim do domu okazało się, że ucieka gdzieś płyn chłodniczy więc oddaliśmy do mechanika i on "testerem" wykrył, że w płynie chłodniczym są też wyczuwalne spaliny i zdiagnozował, że to może być uszczelka pod głowicą. Po dogadaniu się z handlarzem oddałem samochód mu...
Cześć, posiadam taki problem, że nie mogę rozwiązać problemu bogatej mieszanki. Próbowałem chyba wszystkiego, oprócz wtrysków. Tutaj moje zapytanie: czy ktoś się spotkał z czymś takim? Auto rocznik 2002 na niskich obrotach, ale podczas ruszania trochę trzęsie. Muszę mu dać więcej obrotów. Obroty jałowe perfect, ale jak chcę utrzymać obroty na biegu...
uszczelki głowicą uszczelki glowica wymianie uszczelki głowicą naprawa uszczelki głowicą
sprawdzić agregat lodówki indesit prąd zgrzewarka router zakłóca bluetooth
najlepszy multimetr transformaror probierczy
Wrzutnik monet do oświetlenia boiska szkolnego Command EAWCBT-Tuya with OpenBK: Step-by-Step Guide