Układ szczelny, raz uzupełniłem płynu i nie ubywa.
Sprawdź czy nie ubywa płynu w układzie chłodzenia.
Jest to normalne,szczególnie o tej porze roku,no chyba że ci ubywa płynu w układzie chłodzenia.
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Tak czy siak, najpierw trzeba wlać płyn do układu chłodzenia i od razu zajechać do mechanika, by sprawdził, dlaczego płynu ubywa. Choć powodem braku płynu chłodniczego w układzie chłodzenia, może być brak okresowej kontroli stanu płynu, czy w ogóle brak zainteresowania w dłuższym okresie czasu tym, czy jakiś płyn tam jest. :-) Pozdrawiam.
Jeszcze pytanie czy uzupełniałeś na zimnym czy gorącym silniku. Płyn się uzupełnia na rozgrzanym układzie chłodzenia.
No to trzeba by to na własne oczy zobaczyć, żeby było wiadomo z czym walczymy... Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, więc proponuję odwiedzić jakiegoś elektromechanika/elektryka samochodowego. A co do ubywania płynu chłodzącego, to należałoby wykonać test szczelności układu chłodzenia, może jest gdzieś wyciek?
Układ chłodzenia to układ zamknięty i nie ma prawa z niego nic ubywać. Nie ważne czy to woda czy płyn niezamarzający. Pogadaj z jakimś majstrem specjalizującym się w CC.
Wilgoć w samochodzie, uszkodzona nagrzewnica (ubywało by płynu w układzie chłodzenia), zatkane kanały, filtr kabinowy do wymiany - tak na szybko :)
Cóż, wszystko zależy od tego gdzie mogłaby być uszkodzona uszczelka...raz może ubywać szybko raz wolniej, to nie reguła. Po drugie, może być uszkodzona i płynu nie będzie ubywać, ale będzie zwiększać się ciśnienie w układzie chłodzenia. Na początek wymień korek, jesli to nie pomoże, to powinieneś sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia
Witam od dłuższego czasu walczę z używającym płynem z układu chłodzenia płyn ubywa zwłaszcza na dużych trasach typu 1000 plus potrafi nawet ubyć ponad 2litry płynu ! Ponadto auto potrafi nic nie piszczeć ani nic dopiero na 2 dzień przy odpaleniu informuje że ma mało płynu test na zimnym na ciepłym szukanie wycieku nic na uszczelkę też był robiony test...
Korek nie ma nic do tego - gdyby był uszkodzony to auto mogłoby się zagotować przy normalnej pracy, korkiem mógłby wylecieć płyn przy pracującym ciepłym silniku. Zapowietrzony? Tyle że ten układ sam się odpowietrza. Ubywa płynu?
Co się dzieje w układzie chłodzenia? Ubywa płynu? Węże twarde?
A czy ubywa płyn z układu chłodzenia ? Jeśli tak to jest uszkodzona uszczelka pod głowicą, o czym świadczy siwy dym z układu wydechowego - najczęściej właśnie tak jest jak dostaje się ciecz chłodząca do cylindra. Przy uszkodzonej turbinie kopcił by na niebesko-szary kolor lub na czarno.
Przykład, który podaję, to nie fikcja. Tak, a zdarzyło się to ciotecznemu bratu stryja szwagra dziadka sąsiadki z 3 piętra? Gdyby kolega wiedział jak działa układ chłodzenia silnika i ogrzewania wnętrza, to by takich bzdur nie pisał - nieszczelna nagrzewnica będzie powodować ubywanie płynu z układu chłodzenia - mokre dywaniki itd. a nie zasysanie powietrza...
ubywanie płynu z układ chłodzenia może wskazywać na uszkodzoną uszczelkę pod glowicą. należy zaobserwować czy w oleju nie pojawia się woda tzn.czy olej nie zmienia swego koloru na mlekowato brązowy, jeżeli tak jest należy niezwłocznie usunąć usterkę aby nie doszło do zatarcia silnika.
a test co2 zrobiony tylko na obrotach jałowych? jak podnieść obroty powyżej 3,5 tys. obrotów na otwartym zbiorniczku (oczywiście nie na gorącym silniku) to co się dzieje? Jak chłodnica na 100% ok to może gdzieś jest niedrożny/zagnieciony wąż, przytkany kanał w bloku/głowicy? Nie były jakieś specyfiki "naprawcze" dolewane do układu chłodzenia? Zamontowany...
Jeśli problem pojawia się po opadach deszczu to musi być przyczyną wilgoć. Sprawdził bym pod wykładzinami w bagażniku, nadkola tylne w bagażniku, dywaniki w kabinie głównie przy progach (tam są główne wiązki przewodów, złącza elektryczne, bezpieczniki i różne moduły), pod deską rozdzielczą, pod tylną kanapą, słupki, drzwi. Czy nie ubywa płynu w układzie...
Witam. W sumie, jak silnik nie pracuje, to nie ubywa płynu, test spalin w układzie chłodzenia zrobić. Śmierdzi spalinami to ok, ale olejem to nie powinien. Olej dostaje się do komór spalania, może przez odmę, zajrzyj do odmy, albo pierścienie zgarniające zapieczone, uszczelniacze na zaworach. A ten dym na pewno biały, a nie niebieski? Ile ma silnik...
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Zaobserwuj czy nie ubywa płynu w układzie chłodzenia,oraz sprawdz czy się w nim nie wytwarza ciśnienie (rozgrzewaj silnik i kontroluj gumowe węże jak będą się robiły bardzo twarde to będzie wskazywać na uszczelkę bądz głowicę).Rozgrzej silnik do temperatury przy której załącza się wentylator chłodnicy i obserwuj co się dzieje z płynem ale uważaj jeżeli...
Może lać któryś wtrysk , tylko ten biały dym raczej nie od tego. Sprawdz inercooler czy nie jest dziurawy , Dodano po 3 Nie ubywa ci płynu w układzie chłodzenia ???
To że pod korkiem nie ma "masła" nie znaczy że nie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą - to zależy w którym miejscu puści . Zdarza się tak że płyn przedostaje się do komory spalania i wtedy mimo braku wycieków ubywa płynu, w układzie chłodzenia wytwarza się nadmierne ciśnienie co powoduje zapowietrzanie, często towarzyszy "wywalanie" płynu i biały...
Co mam zrobić ? Szybko ubywa mi płyn chłodzący. Ulany mam prostokątny zbiornik widoczny od spodu(co to jest). brak płynu w oleju.kopci
nie ubywa płynu chłodzącego ,albo daje kompresje w układ chłodzenia ?
Rok 2007 euro 4, płynu nie ubywa, nie wyrzuca, temperatura w normie, płyn czysty raczej wykluczam przedmuchu do układu chłodzenia, nic się z min nie dzieje.
ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. !. Czy można zauważyć, jak obniża się poziom płynu chłodzącego w zb. wyrón. w tym czasie? 2. Jaka ilość płynu ubywa na postoju, po zgaszeniu silnika? 3. Czy ubywa płynu w trakcie jazdy, czy tylko na postoju? 4. Czy wykonano test/testy szczelności układu chłodzenia?
Pogoda ;) jest duża wilgotność i woda skrapla się na ściankach układu wydechowego, po uruchomieniu silnika zaczyna parować i stąd biały dym. Jeśli dodatkowo po uruchomieniu nierówno pracuje to możesz mieć spaloną jedną lub kilka świec żarowych lub lekko Ci się zapowietrza układ paliwowy. Czy poza dymieniem są jakieś inne problemy? Nie ma problemu z...
Test na co2 układzie chłodzenia.
witam serdecznie. Od pewnego czasu w moim volvo można zaobserwować gotujacy się płyn Chłodniczy i wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia. Przy delikatnej jeździe płynu ubywa ale nie gotuje się się. Gdzie może leżeć przyczyn? Termostat i chłodnica są nowe.
Czy serwis sprawdził ciśnieniowo głowice? Często jest tak że omijają ten pkt. remontu silnika. W najlepszym przypadku - rozszczelnienie układu gdzieś na wężach, rurkach. Może być pęknięta chłodnica. Płyn odparowuje w lekkich ilościach przy nagrzanym silniku i ciężko jest bez warsztatu znaleźć miejsce skąd. W najgorszym układzie będzie głowica lecz przed...
Głównymi produktami spalania lpg jest woda i dwutlenek węgla. Gromadzi się w wydechu, jest chłodniej to teraz widać wyraźnie jak para wydostaje się z wydechu. Kolega hunter999 nie napisał nic konkretnego o okolicznościach ubywania tego płynu. Przy montażu instalacji gazowej trzeba się "wpiąć" do układu chłodzenia i tam najpierw bym szukał ubytków płynu.
Silnik pali bez problemów? Jego praca nie budzi zastrzeżeń, czy jest zimny, czy po zagrzaniu? Jeśli po zagrzaniu silnika i dłuższej jeździe, nadal kopci białym dymem, to znaczy ze coś nie tak z uszczelką pod głowicą, lub z samą głowicą i do komory/komór spalania dostaje się płyn z układu chłodzenia. Sprawdź, czy ubywa płynu w ukł. chłodzenia. Czy w...
Miałem kiedyś też taki problem. Ciekło mi z uszczelki przedniej szyby . Sprawdź tę ewentualność . Może też z układu chłodzenia być . Płynu nie ubywa ?
Wlej paliwo i przejedż za jednym razem tak min. około 100km i powinien "wypalić" wode z ukladu wydechowego. Przypuszczam że dostała się do niego jak ściągałes głowice i nie do końca spuściłeś cały płyn z układu chłodzenia. Pozdrawiam! ps. Sprawdz jednak także czy płynu nie ubywa w układzie.
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Czy robiłeś test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia?
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Jakie Punto? Jaki silnik? Nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Układ chłodzenia w Punto nie odpowietrza się sam a już zwłaszcza jak jest LPG. Masz dwa odpowietrzniki - jeden na chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy, niestety masz LPG więc zapewne najskuteczniejszą metodą na odpowietrzenie będzie popuszczenie węża przy reduktorze.
Syczenie i wyrzucanie płynu przy otwieraniu gorącego układu chłodzenia to normalny objaw. W układzie chłodzenia wytwarza się nadciśnienie jak płyn jest gorący, powoduje to wzrost poziomu w naczyniu wyrównawczym. Podczas stygnięcia wytwarza się podciśnienie i poziom się obniża. To jest normalne zjawisko. Natomiast jeżeli chodzi o ubywanie płynu i dymienie...
U mnie w megance miałem inny problem z układem chłodzenia, na który nie mam logicznego wyjaśnienia - piszę miałem, bo nie mam już meganki. Zauważyłem ubywanie płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. problem pojawił się (zwróciłem na to uwagę) po zagazowaniu silnika. Nigdzie nie miałem wycieków. Podejrzewałem właśnie uszczelką pod głowicą, tym bardziej,...
Z pod wtryskiwaczy wyciek chyba paliwo,dostają się też spaliny do układu chłodzenia i ubywa płynu chłodniczego. Możliwe że ten wyciek to również płyn chłodniczy bo jak zluzuje korek od płynu chlapanie jest zdecydowanie mniejsze, no i kopci okropnie co to może oznaczać?
Czujnik spalania stukowego koryguje kąt wyprzedzenia zapłonu, a jest to czujnik ("mikrofon") piezoelektryczny. Problemy z odpalaniem są zawsze czy tylko jak jest zimny? Odpal go wtedy kiedy jest problem, zgaś zanim zacznie normalnie pracować, wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Nie ubywa Ci czasem płynu z układu chłodzenia?
No to podłącz powietrze np 1,5 bara do chłodnicy na kilka godzin i patrz co się dzieje, czy ubywa płynu, czy poziom oleju rośnie.
Witam.Z tego co przeczytałem to na zimnym po odpaleniu jest ok.a dopiero dymi jak się nagrzeje.Sprawdzić powinieneś stan płynu w układzie chłodzenia czy nie ubywa a jeżeli tak jest to głowica ma pęknięcie pod którymś z gniazd zaworowych.
Najpierw zrób diagnostykę jakiś zaprzyjaźniony elektronik może ma kabelek żeby się podłączyć. Kody błędów wklep na Google i będziesz wiedział co tam mu dolega. Napisz co to za błędy na elektrodzie wtedy stwierdzimy czy remont czy wymiana silnika. Dobrze by było jeszcze sprawdzić czy w układzie chłodzenie nie ma spalin u mechanika są na to odpowiednie...
Myślisz że jest przednich z układu chłodzenia ? Płyn chłodzący nie ubywa , nie widać przedmuchów do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego . Masz jakieś inne opcje ? Dzięki za zainteresowanie tematem!
Parę pytań: 1. Czy chłodnica jest drożna, nie dla cieczy chłodzącej, ale dla powietrza chłodzącego. 2. Czy przewody po wystygnięciu silnika miękną do takiego samego stopnia jak po odpowietrzeniu układu: - jeżeli tak, a poziom cieczy w zbiorniku wyrównaczym wrócił do poprzedniego poziomu i nie było wyrzucenia płynu z układu, to wg mnie układ jest tylko...
No ale w sumie jaką temperaturę osiąga silnik? Ubywa płynu? brak płynu chłodniczego w jednym z węzy układu chłodzenia jest to dokładnie wąż który idzie z samego dołu pojemniczka wyrównawczego do pompy wody Czyli jak, w zbiorniczku jest płyn, a w wężu, który wychodzi z dołu zbiorniczka nie ma płynu?
Włączę się do tej dyskusji trochę jako myśliciel-teoretyk. Ja w przypadkach, których nie umiem ugryźć, to zwracam się do ASO żeby to zbadali. Nie jestem mechanikiem samochodowym i nie wiem czy ten silnik nie jest taki sam jak u córki peugeocie, z trzema wałkami rozrządu i bez przepustnicy. Jeżeli tak, to po tej uwadze Od tekj pory pojawia się wypadanie...
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
A płynu/wody ubywa? Bo jak już tak wali, a będzie to z układu chłodzenia, to powinno w miarę szybko znikać.
A co słychać w układzie chłodzenia silnika , płyn w normie czy ubywa?
No i niestety, znowu się przegrzewa... :( Co ciekawe, już nie na wolnych, a przy szybkiej jeździe autostradą. Już myślę - "kurde, chyba faktycznie uszczelka pod głowicą", bo węże twarde (nie jakoś mocno, bo zgiąć palcami się da, a siłaczem jakimś nie jestem). Ale! Nie ma żadnego "bulgotania" w zbiorniczku, nawet przy ostrym dodawaniu gazu, nie wywala...
Jeżeli płynu w układzie chłodzenia nie ubywa to nie masz czym się przejmować. Jak przegonisz auto 400km to majonez zniknie chyba, że wcześniej się ociepli zimą taki efekt jest w co drugim silniku.
SILNIK NAGRZEWA SIE DO TEMP NAWET 120 ^C. TO MAM ROZUMIEC ZE NAGLE SAM SIE UKŁAD CHŁODZENIA ZAPOWIETRZYŁ , PŁYNU NIE BRAKOWAŁO OBJAW::: JADE I NAGLE SILNIK MA 120 A CHŁODNICA ZIMNA? ZALEWAM DO PEŁNA UKŁAD CHODZENIA ZAPALAM ICZEKAM PŁYNU NIE UBYWA A NAWET PÓZNIEJ ZACZYNA GO WYRZUCAC
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
witam jeżeli zbiera ci się masełko - to może to być wpływ niskich temperatur i wilgotności - zbiera ci się olej zmieszany z wodą jest jeszcze jedna możliwość - masz wywaloną uszczelke pod głowicą sprawdź bagnet - jeżeli olej nie ma podobnych objawów i nie ubywa ci płynu w zbiorniku wyrównawczym od układu chłodzenia - to nie ma się co za bardzo stresować...
Witam, od pewnego czasu zaświeca mi się podczas jazdy, bądź od razu po zapaleniu silnika kontrolka układu chłodzenia. Płyn w układzie chłodzenia jest na odpowiednim poziomie, nic nie ubywa. Jest to o tyle irytujące, że samochód przy wyżej prędkości traci czasem 'moc', a także na biegu 1 lub 2 falują mu obroty tzn. sam przyśpiesza i za chwilę zwalnia....
Jaki jest obieg ciśnienia oleju w tym silniku ? Pompa oleju -> filtr oleju -> chłodnica oleju -> reszta ? Tak duże ilości oleju silnikowego, jakie mam w zbiorniczku wyrównawczym świadczyłyby że olej przedostaje się do układu chłodzenia pod ciśnieniem (znacznym), natomiast obejrzawszy nową pompę wody, wynika że smarowana jest raczej pod niskim ciśnieniem...
Hej. Czy wyjaśniła sie ta sprawa z wrzącym płynem? Moja meriva nie otwiera termostatu a na desce rozdzielczej czasem temperatura skacze do czerwonego pola. Po chwili spada i znow to samo... test co2 nic nie wykazuje. Węże są względnie twarde a plyn wrze. Jal zbyt dlugo jade to aż ogrzewanie zaczyna dmuchać chłodem. Termostat nowy, pompa nowa, plynu...
A płynu z układu chłodzenia ile ci ubywa? Ten zimny wąż wygląda na nie otwieranie drugiego obiegu. Przetestuj dobrze ten termostat, kiedy się włącza(otwiera)...
a co z temperaturom wywala płyn czy coś innego się dzieje na przykład ubywa stopniowo płynu a może ogrzewania niema :?::?::?:
racja oxygen0, trochę mogłem swoją odpowiedzią zasiać paniki i faktycznie przyczyn ubytku płynu może być wiele - ja podałem ten najczarniejszy scenariusz ale nie życzę koledze aby się okazał trafny. radekjanicki, gdyby okazało się, że jest coś nie tak z układem chłodzenia i ubywa płynu to dokładnie opisz w jakich warunkach do tego dochodzi a na pewno...
Zrób jeszcze test układu chłodzenia na obecność CO2. Jak wynik będzie pozytywny to innego wyjścia nie ma jak rwanie.... Płyn ubywa w dużych ilościach Ile? Np na 100km, 1000km, dzień, tydzień? Pozdrawiam.
Witam . mam problem z VW transporter 1.9 td 96r z układem chłodzenia , czym szybciej jadę tym coraz wyższa temperatura , ktoś mi powiedział że pod chłodnicami jest umieszczony pompka elektryczna która dodatkowo napędza układ chłodzenia , zdjąłem więc wtyczkę z tej pompki i sprawdziłem czy dochodzi tam prąd na gorącym silniku i przy załączonych wentylatorach...
problem z układem chłodzeni i ogrzewaniem, płynu nie ubywa nie ma go też w oleju. po rozgrzaniu "puchną" przewody od płynu
Jeśli nie możesz zidentyfikować wycieku zrób tak kup płyn do uszczelniania układu chłodzenia i po sprawie wiem to z autopsji miałem już dość szukania ciągle ubywało zalałem uszczelniacz i 6 miechów spokój .
Jak kolega wyżej napisał. W AIO prędzej zdechnie pompa niż trzeba by uzupełnić ciecz. Układy są szczelne, chyba że mają wadę produkcyjną. Za to wszytkie, praktycznie bez wyjątku mają wadę projektową. Blok na CPU zintegrowany z pompą. Pompy są najbardziej awaryjnym elementem każdego układu chłodzenia cieczą. Do tego z praktyki wiadomo że nie przepadają...
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
Membrana w żadnym mi znanym parowniku nie może powodować ubywania płynu na zasadzie zasysania, co najwyżej przedostający się do układu chłodzenia gaz spowodowałby wzrost ciśnienia w układzie i wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy (nie we wszystkich reduktorach jest to jednak możliwe). Jaki masz parownik? Nagrzewnica nie cieknie?Słodki posmak...
Czy tego płynu ci ubywa (gdzieś znika), czy zostaje on wypychany do zbiorniczka wyrównawczego? Jeśli płyn znika z układu chłodzenia (nie przybywa w zbiorniczku), to może to być: -> Uszkodzona pompa - należy dokładnie obejrzeć pompę oraz jej okolicę. -> Nieszczelny układ chłodzenia - koniecznie należy obejrzeć wszystkie elementy układu chłodzenia. Zwłaszcza...
Masz trzy różne problemy i (myślę) że trzy różne przyczyny. 1. To że silnik się niedogrzewa może być winą termostatu który nie zamyka sie do końca (ma się otwierać książkowo przy temp 81-85 'C). Możesz to sprawdzić w taki sposób: uruchom (na zimnym) silnik i po ok 4-5 min pracy na biegu jałowym zacznij obmacywać przewody chłodnicy ten u góry i u dołu...
Panowie, w płynie zawsze będzie rozpuszczone CO2 - diabli wiedzą skąd się on tam bierze, ale powiem ciekawostkę - jeździłem dwa lata autem, które zdrowo bąbelkowało i w oczach barwiło wskaźnik - ani cieczy zbytnio nie ubywało, ani innych anomalii typu woda w oleju nie było. Tak że ten test nie zawsze jest miarodajny. W dieslach chyba najczęstszym wskaźnikiem...
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU Z CHŁODNICY.
świece na 3 cylindrach ok na 4 osmolona ciśnienia w układzie chłodzenia nie ma płynu nie ubywa tak samo na niskich jak i na wysokich chodzi tylko na 3 cylindry zdejmowałem i zamieniałem świece kable i cewki brak jest iskry tylko na jednym cylindrze
Test na obecność CO2 w układzie chłodzenia odpowie Ci na to pytanie.
nagrzewnica może być zapchana w 90% i nie będzie ogrzewania, a przewody będą oba ciepłe bo to nie jest wężownica, a co do wydmuchanej uszczelki, hmm trzeba sprawdzić czy nie puchną przewody podczas pracy silnika sam wyciek oleju nie oznacza wydmuchanej uszczelki i zapowietrzania układu chłodzenia. Płynu chłodniczego ubywa?
Te usterki się wykluczają, szlam pod korkiem oleju - płyn idzie do oleju (lub rzadka jazda w mieście) Ciśnienie w układzie chłodzenia - ciśnienie sprężania idzie w układ chłodzenia. Sprawdź stan oleju na bagnecie i twardość węży układu chłodzenia przy lekkim dodawaniu gazu - jeśli puchną - na bank kompresja idzie do układu chłodzenia. Aby się upewnić...
Termostat nie ma nic wspólnego z olejem. Na pewno sporo oleju pozostało w układzie chłodzenia po poprzedniej awarii np. w chłodnicy ,boku i zbiorniczku wyrównawczym.Kontroluj stan oleju w silniku czy go nie ubywa .
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
A jak sprawdzisz już wszystkie powyższe /łacznie z p-pą wody, która może puszczać w trakcie pracy i zaraz odparowuje/ zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.
Niestety uszczelka może być uszkodzona. Przegrzałeś go w ostatnim czasie? Ubywa Ci płynu chłodniczego?
Nie mam pojęcia po co taka konstrukcja zbiornika płynu. Możliwe że skoki poziomu płynu mogą być wywołane konstrukcją układu chłodzenia i tym, że nagrzewnica jest powyżej silnika. W takim układzie powinny być stosowane zaworki zwrotne przed spływaniem płynu z nagrzewnicy do chłodnicy. Bez niego poziom płynu w chłodnicy na uruchomionym silniku byłby niższy...
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
Witam ponownie. Otóż Nagrzewnica się sprawuje celująco, cały układ się szybko nagrzewa jak na diesla, nie widzę żadnych nieprawidłowości po za tym że z pod kokpitu a dokładnie wnioskuję że z nagrzewnicy dobiega dźwięk chlupotania płynu przy zwiększeniu obrotów silnika. Próbowałem odpowietrzyć kilka razy korkiem od nagrzewnicy na wężu, fakt przy tej...
sprawdź płyn w chłodnicy czy czasem, go nie ubywa. u mnie to było powodem, że gaz sam sie wyłączał poza tym ogrzewanie w aucie nie działało (wiało zimnym powietrzem)po dolaniu płynu chłodniczego problemy ustąpiły. To miało związek z tym, że gaz włącza sie przy jakiejś tam temperaturze a gdy spada poniżej zadanej temp. to sie wyłącza:) taki dziwny patent....
A ubywa płynu? Poza tym wszystkim co napisałeś, jakoś nie mogę doczytać w czym problem... Tam faktycznie zastosowano ciśnieniowy układ chłodzenia i po odkręceniu korka wlewu płynu może być fontanna - jak najbardziej to normalne... Co do testu CO2, to trochę dziwne, ale o tym pogadamy, jak odpowiesz na moje pytanie.
Właśnie ubywa, a sprężarka jest jakoś chłodzona płynem ?
1. regulacja zaworów Była robiona z 10k przed. 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. Świece też jeszcze są ok. Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Problem ustał całkowicie "przypadkowo", a mianowicie... po wymianie cieczy chłodzącej. Układ chłodzenia jest szczelny bo płynu nie ubywało w jakoś znaczących ilościach, od wymiany do wymiany...
Ogólnie biorąc w silnikach tych stosowany jest układ chłodzenia pod ciśnieniem (by osiągnać przekroczyć wyższą temperature wrzenia ponad 100st.) dlatego węże są twarde. Jak temperatura ok a płynu ani nie ubywa ani nie przybywa to moża powiedzieć ze tak ma być.
Jeżeli węże są twarde i ubywa płynu to prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ewentualnie głowicę lub blok. Ale najpierw sprawdź czy dobrze jest odpowietrzony układ chłodzenia oraz czy niema wycieku z nagrzewnicy do wnętrza auta.
Witam. Mam taki problem mianowicie zniknęło mi ogrzewanie w samochodzie renault Thalia 1.4 75km. Zauważyłem że węże do nagrzewnicy są po prostu puste, zdjąłem je i są puste,nie ma w nich płynu. Czy to normalne? Samochód wyposażony jest w instalację LPG. płyn w zbiorniku wyrównawczym jest między max a min ale gdy odkręce korek na gorącym silniku to płyn...
Witam, mam problem jak w temacie. Otóż niedawno zakupiłem asterkę, podczas wymiany płynów okazało się że w układzie chłodzenia była woda. Zalałem układ petrygo i od tego czasu zaczęły się problemy. Płyn szybko ubywał ze zbiorniczka wyrównawczego. Myślałem że układ cały czas odpowietrza się, jednak niedawno odkryłem wyciek płynu. Prawdopodobnie uszkodzeniu...
Tak jak napisał kolega bodek powyżej - jeśli płynu nie ubywa to wszystko jest w normie i niema się czym martwić.
Powiem w ten sposób, czujniki są sprawne gdyż przełożyłem je ze sprawnego cc, wiatrak sprawdzony na krótko, sprawdziłem w tym momencie płyn w zbiorniczku, wygląda jak rosół. Wszystkie przewody układu chłodzenia nagrzewają się, i są miękkie auto nie kopci na niebiesko ani na biało płynu nie ubywa.
Jak wywaliło płyn i nie włączyło wentylatorów to z układem chłodzenia jest coś nie tak. Termostat? Czujnik? Poza tym jeżeli Ci pojawia się olej tzn że musi ubywać go w silniku.
To uszkodzenie w postaci uszkodzonej uszczelki pod głowicą objawiało by się "bomblowaniem" w układ chłodzenia i finalnie wywalało by chłodziwo przez zbiorniczek wyrównawczy tworząc w układzie duże przedmuchy. Pozdrawiam Witam, VW Caravelle 2.0 TDI T6, 2015r, przejechane 111000km Ubywa płynu, są bombelki w płynie, jest taki biały nalot na korku, w dodatku...
Auto rok czekało aż się do niego zabiorę... i dziś zdejmowałem układ chłodzenia - i znalazłem szlam w chłodniczce oleju - tej w która wkręcony jest filtr oleju . Czy to może być przyczyna ubywania płynu i przybywania oleju ?
płynu układzie chłodzenia ilość płynu układzie chłodzenia ubywa płynu
renault scenic zawieszenie odkurzacz electrolux obudowa chomikbox pobierać
falownik allen bradley powerflex marantz ud7007
Zanikanie sygnału zakończenia prania w pralkach Bosch, Samsung, LG – diagnostyka brzęczyka i ustawień Peugeot Boxer II – demontaż przełącznika zespolonego, Valeo COM2005, airbag, instrukcja