Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Ta nie denerwuj się. To nie chodzi tyle o Twoje finanse co wiedzę składającego. Ze coś tam trzeba popatrzeć, pomierzyc, nawet przetrzeć ręczna honownica i dalej powinno się kręcić. A takie pytanie, odma jest oczywiście sprawna i drozna? Nie rośnie ciśnienie w skrzyni korbowej?
Jedno pytanie.Jakie jest cisnienie oleju na rozgrzanym silniku?
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Ciśnienie masz jak na pompie w OSP Wólka Dalsza albo źle coś zmierzyłeś. W/g mądrej książki na wolnych; 2,1 , bez podciśnienia 2,6.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
No to wtryski są ok, źle ustawione. Mógłbyś nawet obniżyć ciśnienie gazu do 1.1 i ponieś początkowy mnożnik. Mnożnikiem 2-d precyzyjnie auta nie ustawisz, po to są korekty obrotów. Zastosuj się i powiedz czy działa. Na początek eksperymentalnie odetnij dotryski 1.7ms
Pęknięta głowica.
Witajcie Koledzy. Moja bolączka jest nastepująca: Ciepłe nawiewy nie działają, wskaźnik temperatury nie podnosi się na milimetr nawet po 20km jazdy. Wszystko wskazuje na termostat zablokowany w pozycji otwartej. Czy potwierdzacie moje przypuszczenia, czy może przyczyna może być gdzies po stronie czujników temperatury. Jeden odpowiada za wskaźnik temp....
Zostaje źle założona uszczelka lub blok, lub faktycznie turbina jeśli jest fizycznie połączona z układem chłodzenia. Skądś te spaliny idą, musi to być miejsce gdzie jest ciśnienie i gdzie jest fizyczna możliwość przedostawania się spalin.
Kolektor ssący sprawdzony Odma - w pokrywie zaworów jest kanał powietrzny ale tam nie ma membrany. Jest na przelot. Jest przewód powietrzny z bloku silnika z zaworem zwrotnym i poprowadzony jest do kolektora ssącego. Tam też jest w porządku. Dodano po 7 Pompkę paliwa sprawdzałem, ciśnienie 5bar. Dla porównania sprawdziłem w innym suzuki również podobnie....
Komp w rękę I sprawdź jakie widzi ciśnienie na listwie jak występuje problem.
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Czy ktoś widział gdzieś może zestawienie, co oznaczają różne sposoby mrugania kontrolki tpms? Naliczyłem, że jest przynajmniej pięć + ciągłe świecenie. Jakieś zestawienie? Co może być powodem, że system zaczyna wyświetlać ciśnienie dopiero po 10 minutach (wcześniej kontrolka miga)? Dodano po 9 W tym filmie o rozwiązaniach w Toyocie (notabene to też...
ok ,może pisałem to wczoraj trochę niezbyt przytomny.Więc zacznijmy od nowa. komputer od gazu to stag 300-6 instalacje montował poprzedni właściciel . silnik to aktualnie V6 2.5 12zaworowy poprzedni to był także V6 ale 2.0 też 12 zaworowy swapa robiłem ponieważ poprzedni silnik dosłownie się rozsypał , kupiłem sam "słupek"silnika ,mechanik przełożył...
A blad zapisany tylko DF038? jesli tak odepnij wtyczke egr i/lub klapy gaszącej i zobacz czy pojawią się błędy (jeśli tak można wstępnie uznać ze soft jest oryginalny - jeśli nie to byl przerabiany i trzeba przyjrzeć sie mu) czy zapala i gasnie po chwili czy chodzi troszkę? (parametry rzeczywiste typu ciśnienie paliwa itd przy zapalaniu są ok?)
Jest 2 możliwości- źle zrobione turbo albo dołożenie obrotów silnikowi zaraz po odpaleniu. Zanim silnik zrobił ciśnienie oleju i smarowanie turbiny dostał max obr. Turbo chodziło na sucho. Ta druga sprawa jest bardziej prawdopodobna.
za duże ciśnienie czy za małe jaki błąd dokładnie?
Świece zapłonowe są nowe i zabarwione na czarno (za bogata mieszanka), ciśnienie w cylindrach na zimnym silniku po 11 bar. <--- nie patrzyłem przez to luzów zaworowych. Zauważyłem że jak nie odpala a potem odpali to czuć niespalone paliwo tak jakby w momencie braku uruchomienia było paliwo a nie było iskry. Dzisiaj podmieniłem czujnik wałka rozrządu...
Pozostaje wypalone gniazdo ,grzybek zaworu. Wtedy by było identyczne ciśnienie na 4 tłokach?
auto przerywa i jest słabe. Nie wiem gdzie szukać... Ciśnienie na cylindrach sprawdzałeś, bo jak tam coś wpadło to któryś zawór mógł dostać
Teoretycznie rzecz biorąc ,jeśli jest ciśnienie [14.5],iskra sprawdzana na świecy wykręconej -to podmień na inną sprawną świece[np.zamień 1 z 3].Spotkałem się z taką usterką , że świeca wykręcona miała iskrę ,a po wkręceniu [dostała ciśnienia]nie paliła .Podmieniłem miejscami świece i okazało się ,że usterka zmieniła lokalizacje.
Swiece są w porządku ciśnienie po 12 tyle tylko że przekładałem silnik od balneo i regulowalem zawory i dałem po 15 i zastanawiam się czy nie za luźno iczy to nie jest przyczyną jak sądzisz ??? Witam, nie pamiętam wartości luzów do 16v ale jeśli za luźne, to na pewno nie będzie problemów z kompresją - za ciasne powoduja podparcie zaworów i nieszczelności.......
Niskie ciśnienie czyli jakie jest na rozruszniku?
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
Czyli jakie te ciśnienie powinno być?
Wlej mu troszkę paliwa w "gardło" i sprawdź czy zaskakuje A potem sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie
A kieliszki są ok ? ciśnienie oleju ok ? no i czy wałki zgrane czyli rozrząd .
Pompa nie równo podaje ciśnienie, zobacz jak na zimnym masz ciśnienie na szynie.
Sprawdź ustawienie zaworów bo maja duży wpływ na spalanie i pomierz ciśnienia w cylindrach, jeśli ciśnienie nie wzrośnie zrób próbę olejową i ponownie zrób pomiar ciśnienia, jeśli wzrośnie pierścienie do wymiany, jeśli nie wypalone zawory lub gniazda, co się zdarza jak jeździ się na gazie i nie reguluje zaworów
Kolego jeśli masz tak że odpali i chodzi dobrze ale do 2.5 3 tyś obr/min a jak depniesz do się dławi ewentualnie chcesz jechać a auto dopada padaczka. Wyjmij pompę paliwa i wtedy sprawdź czy ma non stop ciśnienie czy tylko na początku. najlepiej zadzwoń do mnie i opisz swój przypadek tel to 695662518 lub gg 8705819. ja dziś zmieniłem pompę paliwa autko...
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
Praca wentylatorów wymuszona jest najprawdopodobniej wysokim (zbyt wysokim) ciśnieniem po stronie wysokiego ciśnienia. W układach klimatyzatorów występuje czujnik, przetwornik mierzący wzrost ciśnienia. Wskazanie tego czujnika może załączyć wentylatory, lub wentylator na najwyższym biegu. Brak wskazań z takiego czujnika (np. przerwa w jago obwodzie)...
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompka paliwa. Po odpięciu czujnika temperatury mgła leci aż po nogawkach.
Czyli wraca na PB przy cut offie. Samemu bez programu diagnostycznego będzie Ci ciężko. Trzeba posprawdzać ciśnienie gazu jak puszczasz pedał gazu, temperatury itd...
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Zmniejszyłem odstęp między elektrodami w świecach ale to nie pomogło. Po skasowaniu błędu, po chwili pojawił się ponownie. Pojadę sprawdzę ciśnienie w cylindrach i chyba ponownie zlecę regulację zaworów. Jednak pytam dalej. Jeśli nie jest to przyczyna słabej iskry, to może czujnik, który podaje sygnał na cewki jest uszkodzony i dlatego wypadają zapłony...
Witam Mam problem s silnikiem J20A w Suzuki Grand Vitarze. Samochód z 2005roku. Budowa prosta jak w dużym fiacie a jednak. Pewnego czerwcowego dnia zagotował płyn chłodniczy przy wolnej jeździe polną drogą. Sprawdzenie termostatu, wiskozy, chłodnicy oraz pompy wody nie ustaliło przyczyny. Po rozmowie z mechanikiem profilaktycznie zmieniłem termostat...
Ciężko się doczytać o co ci chodzi w tym ostatnim poście. Podłącz komputer , zobacz w parametrach jakie ciśnienie pokazuje w dolocie po przekręceniu zapłonu. Powinno być zbliżone do atmosferycznego. Napisałeś że przejścia są , a sprawdzałeś na zwarcie ? Jeśli czujnik ok , wiązka sprawdzona to nie pozostaje nic innego tylko ECU. Dodano po 6 Odepnij jeszcze...
Witam Niedawno kupiłem Vitarę 1.6 8v. Silnik na wolnych obrotach nie pali na drugi cylinder. Po dodaniu gazu jest ok. Sprawdzałem ciśnienie i jest 13-14 bar na lekko ciepłym silniku, takie samo ciśnienie jest również na pierwszym cylindrze. Świeca nie jest zalana. Zamieniałem świecę z 1 na 2 i bez zmian, zamieniałem przewody WN i bez zmian, wymieniłem...
Jeśli wtryskiwacz nie leje to nie poda Pb i LPG. jeśli wtryskiwacz leje to poda za dużo i nie mgiełkę Zgadza się.Bardziej mi chodziło u to że jeśli przepuszcza to poda noPb i LPG.Zwłaszcza że panuje ciśnienie w układzie noPb. Ale to tylko drobny szczegół. Najważniejsze że się udało uruchomić. A pisałem o zapłonie :-P. Pozdrawiam.
Witam. mam nietypowy problem. Suzuki xl7 grand vitara silnik 2.0 hdi 2005r. Silnik głośno chodzi. komputer pokazał błąd 0190. brak zasilania +12 po sprawdzeniu wtyczki, istotnie żadne napięcie nie występuje. Po przedzwonieniu kabli do ecu wszystko jest ok. wygląda jakby sygnał nie wychodził z kompa. Może ktoś pomóc od czego zacząć? jestem w Norwegii...
Dzięki. Konkretna odpowiedź. Jedna z części jest plastikowa, ale mam nadzieje, że sylikon podoła. Zamoczę całość w wodzie z octem na noc na razie, a potem zastosuję i sylikon wewnątrz (jak dobrze go rozprowadzę to mam nadzieje, że ciśnienie wewnątrz będzie dociskać sylikon przez co będzie się samo-uszczelniać), natomiast z zewnątrz zaklajstruję poxipolem...
Witam Mam suzuki vitara 1.6 8v 91r z przebiegiem jakieś 150 tysięcy. Silnik zaczął brać olej wiec odstawiłem go do mechanika który stwierdził ze trzeba zrobić remont głowicy. Gdy go odbierałem zapewniał mnie ze reszta jest ok. problem w tym ze teraz 3 miesiące po tej naprawie silnik pochłania 1l oleju na 300km. Mechanik opowiada mi jakieś bajki ze może...
świeczki na zimnym silniku nie wiem ile grzeją bo nie słyszę stuknięcia przekaźnika więc chyba długo, ja zimny odpalam jak sobie policzę do 10 choć kontrolka gasnie mniej więcej po 3 sek. a na rozgrzanym to nawet nie ma trzech sekund i jest pstryknięcie i faktycznie sprawdzałem kontrolką świeczki gasną....ale jak np podgrzeję ze trzy razy to jest prawie...
Witam.Udało mi sie rozwiązać problem z moim autkiem!!!!!!!Zacznę może od początku , ponieważ mam inny amochód niż w temacie ale podobny silnik.Moje autko to Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi 16V(RHW).Obserwowałem to forum (i nie tylko to)ponieważ odpalanie w zimę to była tragedia.Odpalał mi przy -3, a przy temp.-4 już kulawo.Jeśli miał kaprys i już odpalił...
Witam. Mam SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS z 2006roku, nie świeci na liczniku kontrolka ciśnienia oleju, Ma ktoś schemat lub wie gdzie idzie ten kabel? Czujnik 1 pniowy, wygląda że działa na zasadzie zwarcia do masy.
Jak plug and play to taki sam reduktor i te same wtryskiwacze: Jak już kupujesz inny reduktor to nie na styk z mocą ale na zapas AC STAG R01 (Czerwony) ma 250 a nie 180, wtryskiwacze coś innego niż valteki bo to najtańsze gówno. Kupujesz to samo bo przykładowo wystarczy że musisz to potem skalibrować a najprościej będzie zamontować te same wtryskiwacze...
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
grand vitara ciśnienie suzuki grand vitara ciśnienie grand vitara czujnik ciśnienie
instalacja elektryczna altana vestel 17ips72 deska rozdzielcza kontrolki
keysight 34465a suszarka electrolux
Strąg 24 – piszczenie i brak uruchamiania, diagnoza zasilacza i LED HP Compaq Presario A900 modem Conexant HDA – sterowniki, instalacja, diagnostyka