Czy to nie odma?
To jest wężyk odmy, pełni funkcję odpowietrzenia skrzyni korbowej, i powinieneś go dostać w dobrym sklepie motoryzacyjnym.
Zerknij na opis wyjść tego zaworu bo tam masz wejście czyli z pompy vacum może być przez zbiornik próżniowy następny wyjście na turbo i wejście/wyjście powietrza przez filterek 1.6 hdi taki filterek ma między wtryskami a za worek jest z tyłu na silniku
Witam. Z tego co pamiętam to w 1.6 nie było krokowych. Posprawdzaj wężyki przy przepustnicy ,jak i uszczelkę pod nią. często obroty falują bo dostają lewe powietrze.
Przede wszystkim sprawdź wężyk od przepustnicy do mapsensora który jest na grodzi zawieszony - często parcieje poza tym sprawdź filtr paliwa (koło zbiornika paliwa przy prawym progu) - jeśli da się przez niego normalnie dmuchać to OK, jeśli czuć opór to do wymiany
O którym wężyku dokładnie mówisz? http://obrazki.elektroda.net/27_12448248...
Sprawdź MAP sensor i wężyk oraz gume przepustnicy. Tak jak mowia koledzu, parametry wszystko powiedzą.
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Tu będzie problem z krokowym lub z takimi wężykami z płynem chłodniczym przy przepustnicy
Problem rozwiązany sparciały wężyk przepustnicy idacy do zbiornika podciśnienia Dodano po 3 Dziękuję wszystkim co przyszli mi z pomocą jeszcze raz wielki dzięki,😀
Widzę że prowadzisz dziennik pokładowy , ale tak na poważnie to masz chyba nieszczelny ten zaworek na rurze do filtra powietrza , na niego wchodzi taki wężyk z przepustnicy.
Wężyk od mapa wpięty w korpus przepustnicy czy w ten króciec niżej?
Może komuś się przyda takie rozwiązanie: 1. Przyczyna pierwsza- zacięty termostat na "dużym obiegu"- po odpaleniu auta sprawdzamy grubą rurę biegnącą z termostatu do chłodnicy. Jeśli robi się ciepła od razu, to jest problem. Samochód wolniej się nagrzewa i zalewa świece na 2 i 3 cylindrze. Pomaga wymiana termostatu. Może być też uszkodzony czujnik temperatury...
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Wymieniałem wszystkie przewody i zauważyłem, że kolejna dysza wychodzi z wężykiem przy przepustnicy:( Ta do pomiaru MAP i sterowania reduktorem ma tam właśnie być.
Masz wyjścia z kolektora do różnych podciśnień, np do serwa wspomagania hamulców, do zaworu EVAP, do jeszcze innych podciśnieniowych dupereli, nie pamiętam dokładnie jakich w tym konkretnym silniku. Trzeba je zidentyfikować i albo sprawdzić że sa na 100% szczelne albo odłączyć i zaślepić celem eliminacji problemu. Później na tapetę EGR i to wejście...
Te co widać na zdjęciu są dobrze podłączone, ten zaznaczony możesz zaślepić jak do niczego nie potrzebny(fabrycznie raczej go nie było). Z przedniej części korpusu przepustnicy idą jeszcze 2 wężyki, jeden do przyspieszacza w aparacie zapłonowym, drugi do zaworu od par paliwa.
Wężyk krótki przepustnica-kolektor szczelny?
lewe powietrze jest chyba najczęstszym powodem.obejrzyj wężyki przy przepustnicy.
Problem rozwiązany, poluzowany wężyk na przepustnicy. Pozdrawiam
To bez znaczenia. Dodano po 7 Posprawdzałeś coś chociaż trochę co z silnikiem zrobiłeś, adaptację przepustnicy, sprawdziłeś wężyki od podciśnienia.
Oj chyba pomyliłeś wężyki.
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy. Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w gazie.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
ściągnij wężyk paliwowy z przepustnicy, włącz zapłon i zobacz czy podaje paliwo
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
metodą prób i błędów.
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
W pierwszej kolejności sprawdź wężyk podciśnienia ,który idzie do przepustnicy powietrza. Miałem kiedyś audi z tym silnikiem i obiawy były te co opisujesz powyrzej.Wymiana tego wężyka rozwiązało sprawę.
Użyłem skrótu myślowego. Nie odpalałem auta od momentu jak to gówno wpadło do środka. Generalnie zacząłem demontowac kolektor, ale to więcej roboty niż myślałem. Weź odkurzacz, zrób dławik z taśmy/izolacji i zamontuj jakiś wężyk np do paliwa (średnicę dobierz) wprowadź w kolektor od strony przepustnicy i spróbuj go "odessać".
Ściągnij wężyk od paliwa przy przepustnicy i zobacz jak leci z niego benzyna.
280-320mBar powinno być- albo masz nieszczelność w kolektorze albo jednak rozrząd przestawiony. Odma szczelna? Korek wlewu oleju + wężyk do separatora? Podpięcie separatora do przepustnicy z tylu szczelne?
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Posprawdzaj czy przewody powietrzne są szczelne wszystkie rurki, wężyki, czy regulator przepustnicy podłączony, przymocowany właściwie o ile taki występuje.
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Witam, Winny jest zacięty w pozycji otwartej zaworek podciśnienia na przepustnicy (klapie gaszącej). Wystarczy odpiąć wężyk, jak zapali, wtedy zaworek wymienić.
Witam. Tak chodzi o podciśnienie. Faktycznie jest to przepustnica. Jestem lepszym elektronikiem niż mechanikiem. Pozdr. Już sobie poradziłem. Wąż gumowy wychodzący spod przepustnicy musi być włożony do listwy sterującej wtryskiwaczami zaraz koło przepustnicy. Wężyk z czerwoną końcówka idący z dołu obudowy filtra wkładamy do złączki znajdującej się koło...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy (podciśnieniowy regulator przyśpieszenia). Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w...
Sprawdź czy ma iskrę , ale jeśli faktycznie paliwa brakło to mógł się układ zapowietrzyć.Musiałbyś zdjąć wężyk na przepustnicy (od strony kabiny) wężyk do butelki i pokręcić kluczykiem ale bez odpalania. W pozycję MAR.Jak nie leci to zapowietrzone (lub zapchane) a jak zacznie lecieć to złożyć wężyk i próbować odpalić. Regulator ciśnienia paliwa na wtrysku...
Najprawdopodobniej "zrzuciło" któryś wężyk podciśnienia z przepustnicy tam jest taki jeden dość głęboko obejrzyj dokładnie. pozdr
To ściągnij wężyk przy przepustnicy i zobacz czy podaje paliwo jak włączysz zapłon. Pompa powinna działać przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu, później się wyłącza i zaczyna pracować dopiero jak kręci się silnik. Może być problem ze sterowaniem wtrysku. Gazownik pewnie założył przekaźnik który go odcina i tu może być problem. Do wtryskiwacza dochodzi...
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
http://obrazki.elektroda.pl/9900252200_1... Wężyk już sam znajdziesz. Wszystkie węże muszą być szczelne które idą do przepustnicy.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
MAP sensor to stosunkowo łatwo sprawdzić... zdjąć wężyk idący do MAP sensora z obudowy przepustnicy, zatkać otwór w obudowie przepustnicy a wężyk wziąć do ust i lekko zassać, powinna być zauważalna zmiana w pracy silnika.
Jest wężyk podciśnienia na przepustnicy. Jutro sprawdzę czy otwór w przepustnicy jest drożny. Nie orientujesz się czy w przepustnicy jest jakiś potencjometr (czy coś w tym stylu), który w zależności od wychylenia klapki przepustnicy reguluje dawką paliwa?
109 jest od zasilania ECU przy silniku diesla. Sciągnij wężyk z przepustnicy i zobacz czy leci paliwo jak przekręcisz zapłon. Ewentualnie jak włączysz zapłon to na jakieś 3 sekundy włącza się przekaźnik w gnieździe R12 (pierwszy od prawej w dolnym rzędzie).
Naucz sie edytować posty a nie piszesz za każdym razem nowy! A może lewe powietrze gdzieś zaciąga- posprawdzaj wszystkie wężyki przy przepustnicy. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy! poszukaj na forum postów o falujących obrotach na przykład, tam moga być też jakieś wskazówki. A kontrolka CHECK Ci sie zapala? sprawdź jeszze czujnik temperatury chłodziwa
Czyli przy np. 4886 mV mam bogatą mieszankę? Zawsze tkwiłem w tym przekonaniu :-) Dodano po 4 Każda nieszczelność na jednym tylko przewodzie podciśnieniowym da różnicę 2-3 kg powietrza w odczycie przepływomierza... Układ pochłaniacza par paliwa szczelny? Wzrokowo i akustycznie wygląda, że układ szczelny. Od przeplywomierza do przepustnicy na pewno,...
Tak zawór jest elektryczny ale on steruje zaworem podciśnieniowym i od tych zaworków podciśnieniowych idą wężyki do gruszek turbiny oraz tej przepustnicy - kierownicy jak zwał tak zwał , w każdym razie w czasie jazdy powietrze ma iść poprzez intercoler bo po to on jest aby schładzał powietrze dostające się do cylindrów , ja tym bawiłem sie w silniku...
Pewnie mechanik przełożył wężyki przy korpusie przepustnicy. Zamień miejscami ten z odmy i ten co wchodzi od pochłaniacza oparów paliwa.Są nad sobą.Jeden wlot do przepustnicy jest większy drugi kryzowany dlatego obroty są wyższe
Ja miałem podobny problem w Fordzie. Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, który miał przedziurawioną membranę i zasysał "lewe" paliwo. W fordzie jest to urządzenie w kształcie małego bączka umieszczonego na listwie paliwowej gdzieś przy wtryskach. Jego zadaniem jest utrzymywanie właściwego ciśnienia w szynie paliwowej. Jest ono sterowane...
Silnik podobny jak u mnie w renówce, powiedziałbym nawet, że ten sam tylko u mnie mniej podciśnienia. Dużo mniej! Czy silnik po rozgrzaniu równo pracuje? Nie żuca silnikiem? Czy sprawdzałeś kompresję? Masz możliwość podmiany przepustnicy? Sprubuj przeczyścić wężyk idący do czujnika podciśnienia.
Wtryski wydaje mi sie że są w porządku. Jeśli chodzi o zawór bezpieczeństwa to jest on połączony wężykiem z dolotem powietrza. wężyk jest wpięty koło przepustnicy.
w Astrze F czujnik jest w zegarach a zegary są na linkę, jednakże on niema wpływu na gaśnięcie, choć obniża obroty po zatrzymaniu, więc może obniża Ci za bardzo, choć ja tam podejrzewam że masz np poparciałe wężyki pod zespołem przepustnicy, albo ten do mapsensora, ten od mapsensora MUSI być dobry i szczelny, a te pozostałe co tam pod przepustnicą są...
Przebieg naprawy: - w samochodzie wymieniono świece oraz sprawdzono z inna cewką - nie przyniosło rezultatu (cewkę oddałem, nowe świece zostały) - sprawdzono i wyczyszczono przepustnicę - brak poprawy pracy silnika, błędy wystepowały nadal - kupiłem sondę lambda (przed katalizatorem) i niestety nie pasowała kostka znalazłem jednak przecięcie cienkiego...
Witam, a teraz z lolei zamontowanie zaworu upustowego w TD.... jak to wygląda z małym wężykiem w dieslu niema przepustnicy.
Czy auto ma LPG? Błąd czujnika MAP może być spowodowany nieszczelnością w obrębie dolotu. Sprawdź wężyki dochodzące do przepustnicy. Spójrz też w Live Data na Examinerze na odczyty z czujników temperatury.
Bywa różnie zależy jak jest podłączony Jeśli na wolnych obrotach działa, to po przygazowaniu trochę się cofnie (opóźni zapłon), jeśli na wolnych nie działa, to po przygazowaniu zaczyna "wyprzedzać" Wszystko zależy od wpięcia wężyka w okolicę przepustnicy Jakie auto?
Witam! Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej...jeśli podczas pracy pompy paliwa w wężyku dochodzącym do przepustnicy pojawia się paliwo to jest on uszkodzony. Pozdrawiam
Panowie mam problem z falującymi obrotami w 2.3 kompressor. Wkońcu udało mi się znaleźć przyczynę. Wypadł przewód podciśnienia przepustnicy. Ten co wychodzi z przepustnicy i wchodzi pod kolektor. Problem w tym, że nie wiem, gdzie go z powrotem wpiąć. Na forum też nic nie znalazłem. Jak ktoś może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. Mój merc to przedliftówka...
Witam Szanowni koledzy proszę o pomoc , wyjmowałem rozrusznik (szczotki się skończyły) i aby było wygodniej zdemontowałem przepustnicę , przy okazji wyczyściłem i teraz przy montażu przepustnicy dwa wężyki wiem gdzie podłączyć - zaworki membranowe , ale gdzie podłączyć pozostałe dwa wężyki z jednej i drugiej wiązki wężyków . Dodam zdjęcia aby było łatwiej
Hej ;-) Poziom oleju prawidłowy. Pasek osprzętu zdjęty i dalej wyje. Ciśnienie oleju na zimnym 3 bar potem spada. Rozrząd oko-kontrolnie na znaki jest w porządku. Kompresjo-metru nie mam niestety. Po głębszym osłuchaniu wydaje mi się że to lewe powietrze gdzieś piszczy. Rozebrałem cały dolot, włącznie z kolektorem, przepustnicą, wężykami do przepustnicy,...
Witam. Wg. passat forum: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... "17916 system reg. wolnych obr. górna wartość osiągnięta, wskazuje na brudną przepustnicę. U mnie był uszkodzony jeden z wężyków wychodzących z przepustnicy (najcieńszy). Po wymianie nie wykazuje błędu. Tak więc zacznij od sprawdzenia węży."
Gaz na wtrysku tyle wiem. Przepustnica się domyka w diagnostyce wskazuje położenie -1% Czyszczenie przepustnicy, wymiana wężyków, wszystkie pomiary robione były na benzynie z zakręconą instalacją gazową. Błąd P0314 - sygnał z czujnika wałka rozrządu
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
witam również miałem ten problem długo się zastanawiałem nad decyzją zakupu nowej przepustnicy jednak zaślepiłem wężyk tak jak to opisał kolega i teraz silnik nie faluje ,nie gaśnie, czasami zapala się kontrolka ale wszystko jest ok. Pozdrawiam
Już nie pamiętam gdzie jest zaworek ciepłego/zimnego powietrza, sprawdź czy nie zasysa lewizny przez niego, możesz na test zaślepic przy przepustnicy wężyk, dla gazu nie ma to znaczenia. Jeśli pomoże, możesz ustawić klapę w airboxie na zimne powietrze albo nowy zaworek. W przepustnicy lubialy zatykac się kanały podciśnienia, jest taki czarny plastik...
Możliwe, ale sądzę, że zwaliłeś wężyka jaki idzie do korpusu przepustnicy.
Tak jak w temacie. Bez dodania gazu silnik nie odpali. Nie ma wolnych obrotów. Wszystko na zimnym. Po rozgrzaniu pracuje normalnie. Co zauważyłem. Z przepustnicy idzie wężyk do Dodano po 5 Poprawię, że chodzi o Cordobę, nie Toledo.
No to polemizowałbym czy dolot szczelny,jest tam taki wężyk przy korpusie przepustnicy,lubi często zlatywac.Te problemy nasuwaja mi tez myśl o czujniku temp.cieczy,często nawala tak że zablokuje się na wartości odpowiadającej 20-30 st.cels.
Jakieś błędy? Sprawdź wężyki podciśnienia, w szczególności ten przy przepustnicy. Świece i kable w dobrym stanie? Jest LPG?
A co to za gaz, jakie dokładnie podzespoły? Jak byś miał kabel do podpięcia to byłoby dużo łatwiej. Jeśli na benzynie źle odpala, reduktor może puszczać wężykiem podciśnienia gaz do kolektora dolotowego. Sprawdza się to wypinając wężyk podciśnieniowy od kolektora (okolice przepustnicy jeśli poprawnie zamontowany) i po zgaszeniu auta na gazie wkładasz...
Rozrząd sprawdź po prostu czy zgadzają się znaczniki na kołach pasowych... MAP - tylko nie bijcie, ja nawet nie wiem czy w tym silniku jest MAP - wypadało by sprawdzić na komputerze ale "na oko", jest taka możliwość o ile jest na zewnątrz przepustnicy połączony z nią wężykiem, to można go odpiąć na włączonym silniku, zatkać palcem króciec na przepustnicy...
W tym aucie NIE MA gaźnika. Jest przepustnica układu wtryskowego! Wężyk wychodzący bezpośrednio z zespołu wtryskiwacza na wysokości przepustnicy idzie do elektrozaworu, a następnie do pochłaniacza par. To możesz zaślepić. Map sensor jest podłączony niżej, z kolektora dolotowego.
Prawdziwy niemiec z gazem potomek samego adolfa... Sprawdź bo często się zatykają wężyki podciśnienia przy przepustnicy tj króćce przepustnicy. Sprawdź szczelność kolektora bo tam cienka ścianka jest bardzo i na wkrętkach mogło sie rozszczelnić albo nawet wyrwać gwint. Podaj ile pokazuje MAP na rozgrzanym na wolnych rpm bez świateł klimy itp.
witam czy ktoś posiada schemat podciśnień w siniku F3N. Potrzebuje go ponieważ mechanik coś mi pogrzebał i nie wiem jak teraz podłączyć niektóre wężyki. dokładnie chodzi mi o wężyki które idą od przepustnicy do kolektora ssącego
W moim podpisie masz program diagnostyczny do tego silnika... zrób z niego użytek to może coś więcej się wyjaśni. Bez komputera to szukaj nieszczelności w wężykach podciśnieniowych odchodzących od korpusu przepustnicy. Są tam 3 wężyki - do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej (przy okazji sprawdź czy nie ma w nim paliwa), - do czujnika...
Po tym czyszczeniu nie zapomniał ktoś podłączyć jakiegoś wężyka na dolocie? Może być lewe powietrze.
Taka różnica, że wężyk wpięty jest w dolot za przepustnicą, nie przed nią więc panuje tam podcinienie podczas pracy silnika, nie ciśnienie atmosferyczne
Błędy kasujesz odpinając klemę od akumulatora na 1 min. Przekaźnik pompy u mnie jest poniżej kompa. Nie wiem gdzie ty masz czujnik ciśnienia, ale u mnie jest zamontowany na przegrodzie komory silnika i wlotu powietrza. Przychodzi do niego wężyk z okolic przepustnicy. Posprawdzaj może wężyk spadł albo wtyczka nie łączy. A co do krokowca to może ci się...
u mnie problem się rozwiązał , jeden wężyk się wypiął i działa zaraz koło przepustnicy
To podaj linki do najlepszych filmików. A co do tego czy to możliwe to na Discovery w pogromcach mitów goście uruchomili silnik benzynowy przy pomocy wodoru. Rozkręcili gaźnik i wypuszczali wodór z wężyka w pobliże przepustnicy. Autko działało bez problemu dopiero po pewnym czasie był wybuch ale to z powodu prymitywnego zasilania.
Rozumiem, że masz na myśli elementy z drugiego rysunku? Nr 15 to jest zaworek strowania elementem zmieniającym długość kanałów w kolektorze ssącym. 46 to zaworek od odpowietrzenia oparów ze zbiornika paliwa - wężyk dochodzi w okolice przepustnicy.
zanim zaczniesz kupować sprawdź : wężyki od podciśnień, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temp. silnika, EGR
Po odkręceniu filtra powietrza stwierdzam, iż nie ma tam żadnego wejścia na jakikolwiek wężyk ;/ jedyne co jest to do przepustnicy, ale podejrzewam, że tam to nie pójdzie. Jakieś inne pomysły ?
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma czasami nieszczelności w kolektorze za przepustnicą typu jakieś sparciałe oringi pod przepustnicą , luźne wężyki podciśnieniowe do kolektora ssącego , wybita ośka przepustnicy itp. Producent nie podaje wartości obrotów biegu jałowego dla zimnego silnika. Podaje tylko dla rozgrzanego tak jak w załączniku.
Kolego zmianę podzespołów LPG póki co odpuść sobie. W mx-6 miałem taki zestaw tylko że na stag 4eco i do spokojnej jazdy wystarczy, zajmij się silnikiem bo tu masz problem. Jeśli nie odpala od szczała to może kończyć się aparat zaplonowy(cewka/modół), sama wymiana uszczelek nie oznacza że nie ciągnie lewego powietrza, no i napisałeś że w miarę wzrostu...
Witam, dziękuję za odpowiedź. Szukam źródła lewego powietrza za przepływką. Objawy to szarpnięcia silnika podczas jazdy i chwilowy spadek mocy, czasem nierówna praca na biegu jałowym. Sprawdziłem wszystkie wężyki wokół przepustnicy i są ok. Sprawdzałem układ odsysu oparów ze zbiornika i doszedłem do tego urządzenia którego przeznaczenia nie znam. Jest...
Odłączyłem dziś przypadkiem jeden z wężyków odchodzących z przepustnicy i obroty wzrosły wraz.(1tys). Przewód ten wychodzi z przepustnicy(zasysa powietrze) ,wchodzi do obudowy i tam jest chyba zawór zwrotny i następnie wychodzi z obudowy wężyk, który dochodzi do filtra powietrza i on za pomocą powietrza, przekłada taką klapkę, aby móc pobierać powietrze...
Wymieniłem zawór par paliwa, ale bez dalej wyrzuca ten sam błąd. Wyciągnąłem listwę wtryskową i przeczyściłem. Wtryski wyglądają na mechanicznie sprawne, zaworu regulacji ciśnienia chyba nie ma. Jak zdiagnozować ten reduktor? Odpiąć i zaślepić wężyk który idzie do przepustnicy? Problem po wielu próbach i po wizycie u kilku mechaników udało się rozwiązać....
Biały wężyk który idzie do chyba filtra paliwa, potem do przepustnicy nie ma paliwa To odpowietrzenie zbiornika ,ma nie mieć. Sprawdz manometrem cisnienie. Iskra jest? Jak pryśniesz plakiem do przepustnicy odzywa się?
Zawór sterowany bezpośrednio dziurką przy motylka przepustnicy. Jak w starych Oplach
Wymieniłem przepływomierz i nie pomogło a co do EGR który to elektrozawór od niego?? Dodano po 5 EGR zaślepiłem tylko wężyk od niego od podciśnienia ale nie pomaga Dodano po 1 przepustnica to jest ta sterowana podciśnieniem od intercoolera ?? bo ją mam czystą. Dodano po 37 Na razie pomogło zdjęcie wężyka od podciśnienia od przepustnicy intercoolera...
A może tak zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa, sprawdzić czy nie ssie lewego powietrza, sprawdzić napięcia na potencjometrze przepustnicy, sprawdzić czy wężyki od podciśnień są prawidłowo podłączone.
wężyki toledo niedrożne wężyki toyota wężyki
olimpiada wiedzy technicznej ciśnienie układ chłodzenia schemat motocykl suzuki
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Podłączenie dwóch czujników ciśnienia do pompy głębinowej Migająca dioda w transformatorze lampek choinkowych