Wtyczka od cewki zapłonowej była odpięta w czasie pomiarów ?
Musisz go wyjąć całkiem a nie włożyć, powinien siedzieć w złączu cewki.
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Producentem złącza jest AMP, tu znajdziesz w ofercie: http://www.swiat-kabli.com/index.php/cat...
Radze nie odłączać wtyczki od ECU na podłączonym akumulatorze bo może spowodować to jego uszkodzenie. Nie ma w tym silniku czujnika ssania. Niebieski czujnik podaje informację do ECU o temperaturze silnika. W tym aucie jest możliwość diagnostyki poprzez kody błyskowe - do tego służą kostki pod mieszkiem lewarka zmiany biegów lub żółta wtyczka obok cewki...
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Dzięki za podpowiedź, niebawem sprawdzę. A Wtyczka od cewki zapłonowej? tam są cztery piny i gdzie ma być prąd?
Dwie godziny dłubania i doszedłem. Wystarczy podważyć opaskę plastikową we wtyczce, później włożyć szpilkę, odsunąć skrzydełko na bok i piny wychodzi.
Zobacz fajki z bmw https://allegro.pl/oferta/wtyczka-fajka-... gume .można skrócić
Będą pasowały, tylko musisz kupić kostkę 4-ro pinową w ASO Skody bo pasuje jak ulał(wtyczka od cewki zapłonowej) kosztuje około 25PLN oznaczenie 1j0 973 724 tylko sprawdź czy jest z pinami jak nie to musisz dokupić :)
Proponuję sprawdzić czy dobrze łączą piny przy wtyczce do cewki zapłonowej. Powinno pomóc. Miałem takie dwa przypadki i były te same błędy. Wówczas pomogło
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Witam was po takiej długiej przerwie więc tak obiecałem ze dam znać co było zepsute a mianowicie główną awarią braku iskry był spalony moduł a pisałem ze niema napięcia to było po prostu nie wiedza żeby na module było napięcie to musi być podłączona wtyczka do cewki zapłonowej bo po podłączeniu wtyczki dopiero dochodzi napięcie a ja na odwrót niewiedza...
To jest taka sama jak na tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/citroen-peugeo... Jak mi się uda, to jutro podeślę zdjęcie
Bardzo dziękuję za życzliwe próby pomocy. Po ciężkiej grypie siedziałem (dopiero dziś) nad autem i nie udało mi się znaleźć rozwiązania problemu. Bezpieczniki ok. wtyczki ok. a kontrolka jak się nie świeciła tak nie świeci. DOdatkowo ustaliłem, że wtyczka wchodząca do cewki zapłonowej nie podaje napięcie...
Pod wtyczką od cewki zapłonowej jest plastikowy zaworek (EVAP), tam powinna być ta rurka podłączona. Katalizator sprawdzić nie przez wymianę, tylko np wykręcić sondę i tam sprawdzić ciśnienie spalin. Wymienianie części na takie tandety jak Hart (przewody WN) to tylko proszenie się o problemy.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Chodzi mi dokładnie o kolejność przewodów do cewki zapłonowej tej skody nie ma tam wtyczki a przewody zarobione na wsuwki żeńskie,sprawdziłem po zapłonie dochodzi +12V czerwony,masa brązowy i 2 cienkie ze sterownika (impulsy są).Wtyczka jest prostokątna,cewka jak na zdjęciu.
Witam Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Peugeot 206 Plus lub opis wtyczki cewki zapłonowej. Rok produkcji 2010 Silnik 1.4 benzyna 75 km Komputer valeo
Na zewnątrz aparatu nie ma kondensatora, dochodzi tylko wtyczka 8pin i wychodzą 4przeowdy WN. Sądzisz że w jednyn i drugim aparacie jest padnięta cewka?
4 piny wtyczka , masa,+12v , 2 sygnały od ecu
Sprawdź wtyczkę cewki zapłonowej. Jakieś błędy złapał? check sie świeci jak zapali?
Jak wtyczka cewki jest 3-pinowa to w tym samochodzie jest moduł zapłonowy, na ścianie grodziowej, na środku na wsporniku poduszki zespołu napędowego.
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
Hmm... No właśnie problem w tym, że pod zaślepką z prawej strony nie ma nic (ta zaślepka to tylko taki plastik przyklejony do tapicerki). A szyb nie mam elektrycznych. Szukałem koło bezpieczników, też nic nie ma. W takim razie wie ktoś, po co jest ta wolna niebieska wtyczka pod maską obok cewki zapłonowej. Ps. Z tego co się orientuje w Mono-Jetronic...
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Świeca mokra czy sucha? Na pewno dochodzi paliwo? Bo jak stoi lubi się zapychać, przynajmniej tak u mnie jest, z gaźnikiem. Możliwość braku masy na module. Przy akumulatorze masz dwa zielone przewody - i dwa czerwone + zielone muszą być ze sobą zespolone to jedyna masa od obudowy do modułu (gruby zielony idzie do obudowy metalowej przy rozruszniku,...
Okazało sie ze na jednym przewodzie były impulsy na drugim nie. Ten drugi miał zwarcie do masy. Okazało się że przetarty był przewód w wiązce pod filtrem powietrza. Po usunięciu zwarcia impulsy w normie. Teraz myśle nad założeniem innej cewki która też stosowana była w 406, prostokątna z wyjściami na 4 przewody do świec. Wtyczka też jest na 4 piny....
W Samochodach Renault Clio, Twingo, Kango z silnikiem D7F sa montowane dwa rodzaje cewki zaplpnowej - z wygladu sa prawie identyczne, roznia sie tylko wtczka doi podlaczenia do instalacji - wtyczka jest owalna lub prostokatna.. I stad moje pytanie: Czy uklad wyjsc i kolejnosc przewodow cewki z wtyczka owalna jest identyczny z cewka z wtyczka prostokatna...
Rezystencja jest ok. Chyba znalazłem problem. Wtyczka na dolnej cewce zapłonowej, jest cała połamana i wypada z z gniazda cewki. Po włożeniu jej na swoje miejsce sei zaczął normalnie jeździć. Dzięki za pomoc. Zamykam temat.
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Świece obowiązkowo droższe i nowe przewody. Skontroluj też wtyczkę cewki zapłonowej (3 kable) które lubią się urwać i powodować takie problemy. Zanim wymienisz cokolwiek zleć sprawdzenie uszczelki pod głowicą oraz ciśnienia sprężania poszczególnych cylindrów.
Żeby żarówka zaświeciła to musi być podłączona do plusa i minusa akumulatora. Odłączasz akumulator, wypinasz złączę sterownika silnika, wypinasz wtyczkę cewki. Podajesz plusa na styk 57 wtyczki sterownika silnika i minus na styk 71 wtyczki sterownika silnika. Podpinasz żarówkę pod styk 1 i 3 wtyczki cewki zapłonowej. Żarówka ma świecić, możesz też w...
Trzypinowa-skrajny plus, środkowy impulsy sterujace, drugi skrajny minus.
Jak już masz tester "rezyster i diodę LED", to na środkowych pinach wtyczki cewki zapłonowej , sprawdź kluczowanie! Oczywiście w czasie pracy silnika!!!
Do cewki zapłonowej podłączona jest 3 pinowa wtyczka, dwa przewody są takiego samego koloru tylko mają inne paski, na obu jest sygnał obrotów
Witam Mam problem z POLO 9N3 1.4 75KM 2006 rok automat Auto w czasie jazdy zgasło, okazało się że jest spalona cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze. Stopiona częściowo została stopiona również wtyczka cewki. Sprawdziłem pozostałe cewki, niestety nie ma na żadnej iskry zapłonowej. Po podłączeniu do kompa był ciągły błąd wyłącznie tej nadpalonej cewki....
Według schematu trzeba włożyć pin nr 5 do wtyczki opisanej przez Ciebie jako nr 2. Ty się podpiąłeś pod sterowanie cewką zapłonową.
Kupiłem cewkę NGK która ma wtyczkę płaską owalną, a w moim jest wtyczka "kwadratowa". Jak dojść który kabel we wtyczce (jeden zasilający, trzy sterujące) za co odpowiada? Może ktoś ma schemat samej wtyczki płaskiej...
może i nie ta cewka ale zasada działania ta sama !! do precyzuje swą wcześniejszą wypowiedz pomiar zasilania pin 2 wtyczki cewki zapłonowej pomiar cewki pin 1+2 , 2+3 0,45-0,55 oma pomiar cewki w gniazdach przewodów zapłonowych cylindry 1+4 12000-14600 omów cylindry 2+3 12000-14600 omów Pozdrawaim
Ta żółta wtyczka z jednym przewodem obok cewki zapłonowej to złącze diagnostyczne, jest połączona z tą pod mieszkiem od lewarka zmiany biegów ale skoro masz sterownik z MK3 to do niczego Ci się ona nie przyda. Musiałbyś sobie podłączyć złączę diagnostyczne które tutaj wygląda jak to pod lewarkiem od zmiany biegów ale w MK3 powinno być koło włącznika...
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
... wtedy kiedy nie możesz odpalić to wypnij wtyczki zasilająca cewki zapłonowe i sprawdz czy po przekręceniu kluczyka wtedy kiedy słychać przez te chwile pompę paliwa to na jednym z przewodów wypiętej wtyczki pojawia sie +12 . powinien tam być przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka , dokładnie tyle ile trwa czas pracy pompy . Jesli jest +12 na...
sprawdź przewody ktore prowadzą do cewki zapłnowej,wtyczkę na cewce zapłonowej.
Kilka uwag : do cewki trzeba użyć kabla WN a gwint świecy do masy, bo to co zrobiłeś prosi się o pieszczoty. Wtyczka od instalacji musi być podpięta. Plus diody podłączasz do plusa akumulatora a do podanych węzłów dajesz minus diody. Dioda oczywiście musi w szeregu posiadać rezystor bo się zjara. Próby możesz robić niezależnie.
wytczka jest taka sama jak od modułu zapłonowego VW Golf II,passat B3
Witam Dużo już mi to pomogło ale mam problem tuz obok cewki zapłonowej jest gniazdo dwupinowe i od niego idzie wtyczka i tu pytanie gdzie ? gniazdo idzie do komputera a wtyczka ? Proszę o pomoc. CyberTom
Wymienię też cewkę impulsatora, bo wtyczka pokruszyła mi się w palcach i nie wiem ile wytrzyma. Dużo "zabawy" jest z jej wymianą?
Tak, nawet spogladałem na to ale patzryłem raczej za przewodami elektrycznymi. W to urządzonko wpięta jest dwupinowa wtyczka i jest bankowo wpięta. Jutro sprawdzę pod kątem wężyków.
Przeczyść wszystkie możliwe wtyczki i kostki używając odpowiedniego sprayu, pędzelka i w miarę możliwości powietrza, aby wydmuchać wilgoć. Nieco zaśniedziałe styki we wtyczce cewek zapłonowych (Astra G) były powodem, że motor wchodził w tryb awaryjny, gasł itd. Zdarzało się to sporadycznie - raz na tydzień - znalezienie usterki trwało kilka tygodni.
W twojej Corsie niema czujnika wału.NZ ma nadajnik impulsów w aparacie zapłonowym czujnik Halla.W tym rozwiązaniu padają moduły zapłonowe (element z wtyczką pod cewką zapłonową)
golf II 1.8 na mono wtrysku miał pod maską, na ścianie grodziowej obok cewki zapłonowej taka bodajże niebieska dwupinowa wtyczka i ona słuzy do diagnozy, nie pamietam jak jest w 1,3 i p.s. nawet jeśli tam jest samodiagnoza to i tak nic konkretnego sie z niej nie dowiesz, napisz moze jakie masz objawy to pomyślimy co to moze być !!
Po postoju gdzie będzie występował problem odpiąć wtyczkę cewki zapłonowej. Zakręcić rozrusznikiem przez ok 10sek. Wykręcić świece zapłonowe. Podejrzewam że będą zalane płynem chłodniczym, stąd ten zapach. Może być UPG a może leci z reduktora o ile membrana ma tu z nim styczność. Pomiar ciśnienia na cylindrach by tu pomógł. Napisz jaki masz reduktor...
Expertem nie jestem , ale z doświadczenia wiem , że jak szarpie w ten sposób, że zupełnie traci moc to prawie na 100% problem z zapłonem i to na odcinku gdzie zapłon jest jeszcze nie rozdzielony na 4 swiece. Moze byc : woda we wtyczkach , aparacie zapłonowym (czesto po umyciu karcherem), kabel WN od cewki do rozdzielacza, pekniety rozdzielacz (jesli...
A jak tam nie ma czujnika wału? Bo ja stawiam na moduł zapłonowy, jest na aparacie.
Witam mam problem z ojca samochodem Opel Corsa A 1.2i 8V 1993 rok. Wczoraj gdy wracał z pracy nagle samochód zgasł, i już nie chciał odpalić. Dzisiaj zajrzałem pod maskę, i zrobiłem następujące rzeczy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, sprawdziłem czy dochodzi napięcie do cewki po przekręceniu zapłonu, dochodzi, wyczyściłem wszystkie styki we wtyczkach...
OD silver777 "Jeśli zupełnie traci moc to prawie na 100% to problem z zapłonem i to na odcinku gdzie zapłon jest jeszcze nie rozdzielony na 4 swiece. Moze byc : woda we wtyczkach , aparacie zapłonowym (czesto po umyciu karcherem), kabel WN od cewki do rozdzielacza, pekniety rozdzielacz (jesli jest ), cewka zaplonowa, czujnik położenia wału (hallotron),...
Znalazłem usterkę (prawdopodobnie). Otóż jak wymieniałem przewody zapłonowe i cewkę, to zauważyłem, że pod cewką nie ma wpiętego kabla do kostki od czujnika temperatury. Szukałem tego kabla w okolicy, lecz nie mogłem znaleźć. Jutro spróbuję z kanału zobaczyć, może znajdę. Słyszałem, że jeżeli takowy czujnik jest uszkodzony, to auto przechodzi w tryb...
Dziękuje za zainteresowanie, przepraszam nie miałem czasu się odezwać. Zajmuję się naprawą samochodów ale trafił się nietypowy model. Dzięki za link szukałem zasilania na dwóch wtyczkach a po drugiej stronie jest jeszcze jedna i tam brakowało zasilania. Przyczyną był przerwany przewód.
Podepnij wtyczkę do listwy cewek zapłonowych bo jest wypięta
Witam Od jakiegoś czasu próbuję uporać się z problemem Fiata stilo. Nie pali na 3 cylinder. Wymienione zostały świecę i cewka zapłonowa( dodam że są 4 cewki i wymieniona została jedna z 3 cylindra) i niestety wciąż nie ma iskry na świecy. Do wtyczki cewki zapłonowej przychodzą 3 przewody. Podczas pracy silnika sprawdzając napięcie na nich to na dwóch...
Witam Problem dotyczy Nissana Micra K12 2003r z silnikiem 1.2 16V 80km Samochód nie chce zapalić. Iskra na świecy zapłonowej pojawia się tylko na chwile (jeden przeskok iskry) po dłuższym postoju samochodu. jeśli co chwilę kręcimy rozrusznikiem iskra się nie pojawi, a jeśli samochód postoi kilkadziesiąt minut to iskra pojawia się tylko na moment. Co...
mimo złej pogody zrobiłem następne podejście do samochodu - Zmierzyłem napięcia, w/g sugestii S.q, na wtyczce cewki zapłonowej, i tak Na pinie 1 => 12 V na pinie 2 => 0 V ; przejście do masy ~ 0 ohm I tak jak już wcześniej pisałem iskra jest tylko przez parę obrotów wału. Jutro po południu dalszy ciąg - mimo tego co wcześniej napisałem obstawiam jednak...
Szanowni Koledzy! Dziś grzebałem w moim rekinie i okazało się że mam "zimne luty" na cewce toridalnej w aparacie zapłonowym pod kopułką rozdzielacza. Do tej cewki dołączona jest wtyczka. Gdy je wyeliminowałem samochód zapalił no i na razie chodzi. Zobaczę co będzie dalej. Dzięki za rady i może moje doświadczenia komuś pomogą. Pozdrawiam!
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Witam Prosze o dokładną rozpiske napięć na poszczególnych pinach 4-pinowej wtyczki do cewki zapłonowej do opla vectry B 1.8 16V.Z góry dzięki za pomoc
Nie zbieg okoliczności tylko wtyczka od halla pewnie brudna lub uszkodzona jak już wcześniej pisałem.
Ta cewka z VW ma wbudowany moduł zapłonowy (3pin wtyczka), ale nie tu jest problem. Uzwojenie pierwotne ma małą rezystancję (impedancję) i jak masz zapłon z przerywaczem, to go zniszczysz, a jak cdi to iskra będzie słaba. Jeśli już koniecznie chcesz użyć cewki samochodowej to poszukaj od starej wersji malucha z kopułką i przerywaczem
wtyczka jest taka jak na rysunki wyżej tylko brązowa. a kopułka normalnie tzn kopułka jest z prawej strony cewki zapłonowej wchodzi do niej jeden przewód właśnie z cewki 4 wychodzą na świece i do cewki idzie jedna kostka a do kopułki druga kostka
Witam. Mam problem z układem zapłonowym. Od pewnego czasu jak jest wilgoć (odwilż) wszystko pod maską jest wilgotne i jak rano zapalę samochód, to na cewce zapłonowej podczas dodawania gazu, między fajkami cewek widać mocne iskry. W tym aucie są dwie cewki po dwie fajki każda. Jak auto się zagrzeje i wszystko wyschnie, to jedzie super bez żadnych problemów....
Proszę podać screena z odczytu błędu tak by było widać jego dokładny opis. Piszesz że wymieniłeś przewody - czyli masz wersję z jedną cewką i przewodami zapłonowymi. Skoro masz drugi zestaw przewodów i świec to zobacz czy na tym 4 jest iskra. Pewnie nie będzie iskry na 4 i na 1 bo w wersji z jedną cewką iskra pojawia się jednocześnie na 2 cylindrach...
Witam Zakupiłem Cewką zapłonową do Skody Felicja 1.3 MPI 96r. tylko Nowszy typ i nie pasuje wtyczka , na forum wyczytałem że trzeba skrzyżować dwa przewody tylko nie wiem które ponieważ połączyłem je podobnie jak w starszym typie ale samochód nie chce odpalić Proszę o pomoc
Witam, posiadam Opla Astrę G z silnikiem Z16XEP. Kiedy jest zimno albo stoi po nocy zimnej to po odpaleniu i jeździe zaczyna migać kontrolka check i silnik zachowuje się tak jak by nie paliły wszystkie cylindry. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu. Ale dzisiaj przed jazdą wypiąłem wtyk do aparatu zapłonowego / modułu cewki i problem się nie pojawił...
1-3-4-2 a na myśli mam to że cewka generuje impulsy odwrotnie czyli tak jak by wtyczka do cewki była podłączona odwrotnie lub była wtyczka zmieniana i została podłączona odwrotnie.P I ten tekst rozjaśnia temat: Znalazłem w sieci takie kompendium na temat układów zapłonowych. Tytuł: Bezrozdzielaczowe układy zapłonowe Zawiera opis i schematy elektryczne...
Przyczyn było kilka, zwarcie przewodów w dwóch wtyczkach w listwie za silnikiem nie widoczne na pierwszy rzut oka z tego powodu że przewody były zwarte przy samym wejściu do wtyki/gniazda ale to chyba nie miało zbytnio wpływu na iskrę. Drugim powodem był czujnik położenia wału, dopiero delphi podrasował No i trzeci chyba główny powód gubienia iskry,...
A zakręciłeś przewody masowe do głowicy? nie pomyliłeś wtyczek zasilania (obok cewki zapłonowej) Sprawdź....
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
sn0 jeżeli też tak masz w renówce to wyprowadz sobie impuls z wolnego pinu we wtyczce od cewki zapłonowej ( dolutuj kawałek kabelka i podłącz impulsowy od centralki AL 700) to działa
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
Co do sprawdzenia czy jest iska, to nie bardzo wiem jak to wykonać profesjonalnie. Narazie zrobiłem tak: Podpiołem się multimetrem pomiędzy piny 4/5/6 wtyczki cewki zapłonowej a masę. Jako że mój miernik nie posiada funkcji pomiaru częstotliwości to ustawiłem go na pomiar napięcia DC (z tego co wyczytałem to cewka sterowana jest przez wyjścia typu OC)...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Proponuję sprawdzić czy jest napięcie na wtyczce idącej do cewki zapłonowej. Rozrząd też było by warto sprawdzić.
Możesz go założyć i odpiąć wtyczce z cewki zapłonowej, jeżeli silnik będzie lekko kręcił to głowica do remontu, jak będzie kręcił normalnie to jest nadzieja. Spróbuj też znaleźć przyczynę czemu spadł pasek - uszkodzony napinasz, odkręcony napinacz, pompa wody itp.
Witam! Chciałem zapytać jak można uruchomić wyjęty silnik z Fiata 126p. Silnik jest kompletny, posiada cewkę zapłonową itp. Jednak nie wiem do końca jak podłączyć elementy instalacji elektrycznej. Do rozrusznika idzie taki gruby przewód podłączam do +, nad nim jest "wtyczka" na konektor gdy podam na niego + automat wyrzuca, ale rozrusznik nie ma siły...
wielkie dzięki za zainteresowanie ,dziś walczę nadal z ta kupa złomu ,wczoraj znalazłem owinięty kabel wtyczki do cewki zapłonowej ,po odwinięciu rozczarowanie 2 przewody były tak jakby przepalone mam fote ,[url=http://81.102.53.157/cpg15x/displa...
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
Wtyczka jest zakładana na cewkę zapłonową, jeden przewód we wtyczce to masa. Luźne przewody to : -impuls wyzwalania -ładowanie CDI -gaszenie Z tymi kolorami przewodów się jeszcze nie spotkałem, dlatego potrzebna jest informacja od czego jest moduł.
Prościutko.Wyciagasz wtyczkę z aparatu zapłonowego,i cyklicznie zwierasz środkowy pin z masa.Jeżeli słyszysz cykanie wtryskiwaczy a nie słyszysz przeskoku iskry w kopułce to uwalony cewkomoduł.Możesz jeszcze sprawdzić czy do cewkomodułu dochodzą impulsy zpłonowe,tez na srodkowy pin wtyczki.
Cześć koledzy, mój kłopot dotyczy samochodu audi 80 b4 z silnikiem 2.0 na monowtrysku. Czy cewkę zintegrowaną beru da się przerobić tak aby można było do niej podpiąć przewody od instalacji lpg które mam podpięte aktualnie przy starej cewce to jest chyba obrotomierz? W starej cewce przewody podpiętę są do śrub wychodzących z cewki, w zinegrowanym zamienniku...
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Silnik D7F rocznik Clio II rocznik 2006. Tak pomiar ciśnienia na postoju. Zastanawiam się w jaki sposób rozrząd może wpływać na taką anomalię, czy mógłbyś rozwinąć temat? Co do sondy przed katalizatorem (teraz już emulatorem) odczyty ok, co do sondy za odczyt na poziomie 98mV jednak przy dodawaniu gazu czasem spada do 0mV co pewnie świadczy o uszkodzonej...
Witam mam problem z fiatem brava 1.4 12v a mianowicie auto jeździło do pewnego czasu aż zaczęło szarpać i stanęło. Jak w temacie brak iskry wymienione świece, kable, cewka i czujnik położenia wału, przekaźnik wtryskowo-zapłonowy sprawny, po przekręceniu kluczyka pompa pracuje. Do cewki jest wtyczka na 3pin (2 zielone i pomarańczowy) wyczytałem na forum...
Witam. Postanowiłem się zabrać za problem zakłóceń w mojej astrze g 1.6. Zakłócenia mam już rozpracowane. Jedne pochodzą od alternatora a drugie niestety radiowo od układu zapłonowego. Silnik posiada moduł zapłonowy (4 cewki) który do połowy chowa się w pokrywie głowicy. W związku z tym czy jest sensowne zaekranowanie cewki kawałkiem blachy? Bezproblemowo...
Przepustnica była czyszczona , krokowy też . Niewiem ale chyba to niema wpływu sprawdzałem to też na odłączonych wtyczkach i przy podwyższonych obrotach bo wzrastają gaśnie. Powiem co było robione, wymienione przy silniku ; nowe świece zapłonowe irydowe , nowe cewki zapłonowe , przepływomierz powietrza , 2 czujniki temperatury + czyszczenie tej przepustnicy...
Witam, Poszukuję schematu elektrycznego instalacji zapłonu do samochodu Ford Focus MK2 1.6 16V TI-VCT 2005. Próbuję zdiagnozować przyczynę błędu P2300. Zależy mi na informacji, jakie napięcia powinny być na wtyczce od cewki zapłonowej. Cewka, przewody, świece wymienione na nowe. Rozrusznik kręci ale auto nie zapala. Brakuje mi już powoli pomysłów co...
Bezwład sprawdzony. Wtyczki mam takie ale w innej osłonce, sprawdzałem błędy ponownie nic nie miga. Sprawdzałem napięcie na wtyczce ecu ale cewki zapłonowej i wytrysków i jest w każdym. A zasilanie ecu to które pin-y?
Zrobiłem dokładnie, tak jak Ty pisałeś oraz Koledzy w postach wcześniej. Sumując potrzebujemy: 1.nowe najlepiej oryginalne przewody WN od Mk2 (300 zł w serwisie po rabacie) 2.podstawa cewki / mocowanie do silnika (20 zł na szrocie) 3.cewka od Mk2 , która pasuje do wielu modeli Forda i nie tylko , ja założyłem cewkę używkę o symbolu 988F-12029-AB ( 65zł...
Zdjęcie robiłeś w tunelu kolejowym? Nie zamieniliście czasem wtyczki na cewkę z wtyczką na przepływomerz?
szczelina cewki zapłonowej impulsów cewki zapłonowej przegrzanie cewki zapłonowej
tablet reset biosu kyocera wydruk prawidłowy soczewka rozpraszająca
analogowa vectra ariston hotpoint
Peugeot 607 2.2 EW12J4 – momenty i kąty dokręcania głowicy, kolejność śrub, narzędzia Kondensator trzyprzewodowy jako dwuprzewodowy – podłączenie, TDK, EPCOS, dual-run, X2/Y2