Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Witam, dziękuję za odpowiedzi. Luzu nadmiernego na zebatkach nie ma ponad normę-tak określi fachowiec od turbosprezarek. Samochod ma 200tys km przebiegu. Została wymieniona część elektroniczna nastawnika, wiem ze nastawnik jest kalibrowany do turbiny dla tego zostały odczytane nastawy i skopiowane do (nowej)elektroniki dostarczonej przez firme od turbin(...
Muszę wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej pod nastawnikiem i szukam osoby z okolic Rybnika {Czerwionka} w celu późniejszego ustawienia. Osoba ta powinna rzecz jasna znać temat i posiadać odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Mam jeszcze pytanie. Mam na stanie "Polski VAG 2,5" Nie mogę doszukać się gdzie tam jest podany parametr mg/skok {szukane nasze...
Mam następujący problem: w Peugeot Partner 1,9D 2001r. wymieniłem cieknący nastawnik kąta wtrysku (czy jak się tam nazywa), ten umieszczony na spodzie , wystajacy do przodu, w pompie wtryskowej Delphi. Wkręciłem udostępniony mi używany, sprawny nastawnik wymontowany z innego Partnera. Po wymianie nierówna praca silnika, jasny dym z wydechu i chwilę...
Witam koledzy czy można wymienić sam nastawnik od turbiny?
Z powodu wyjątkowej "jakości" paliwa uszkodził się nastawnik pompy-zgniły połączenia. Udało mi się kupić sam nastawnik. Mam jednak problem jak go ustawić :jeżeli to jest tylko możliwe. Kiedy ustawię go tak że VAG pokazuje (kanał 01,08,01) 4,6ml/H i 1720V (silnik rozgrzany) to rano na zimnym trzęsie i po chwili pokazuje się błąd 17970(przekroczenie nastawy)....
Witam!!! jestem posiadaczem bmw e34,2.5TD moj problem polega na tym ze po regeneracji nastawnika nie moge odpalic bmw, niby zaznalczylem punkty na pompie z nastawnikiem, bo nie rowno pracowala na obrotach jalowych, doradzil mi znajomy mechnik ze moze byc uszkodzony nastawnik dawki paliwa, wyslalem nastwink do fachowcow. powiedzieli mi ze bylo sporo...
ECU 0281001181. Czy po wymianie nastawnika konieczna jest wymiana ECU? Słyszałem coś o przeprogramowaniu. Jakie to są procedury? Może ktoś powiedzieć jakiego szukać? (numer) w przypadku zmiany.
Witam! Mam wyciek paliwa z pod nastawnika pompy wtryskowej. Auto pracuje prawidłowo. Czy jest możliwa wymiana uszczelki spod nastawnika w własnym zakresie bez użycia VAG-a. Czy po zdjęciu nastawnika nastąpią samoczynnie , niekontrolowane jakieś przestawienia pompy. Chodzi mi o uszczelkę między korpusem pompy a nastawnikiem. Zamierzam wcześniej zaznaczyć...
1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu...
Wymiana nastawnika załatwiła sprawę. Pewnie go uszkodziłem zbyt dużą lutownicą. Następny który zakładałem też czyściłem i lutowałem ale już dużo mniejszą lutownicą. Wszystko śmiga do tej pory.
Witam. Panowie czy nastawnik od pompy wtryskowej 110km będzie pasował do pompy 90km? Silnik to AHU. Pytam bo mogę względnie tanio kupić taki nastawnik. W nawiązaniu do mojej usterki z postu
Witam serdecznie. Mam zamiar wymienić nastawnik w swoim samochodzie. Z racji tego, że jedyny ogarnięty pompiarz w mojej okolicy zwodzi mnie już drugi tydzień z przyjęciem auta na warsztat a posiadam interfejs ADS oraz postawionego DIS-a chciałbym to zrobić samemu. Nie wiem jednak w jakiej pozycji przykręcić nastawnik za pierwszym razem, żeby nie było...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Witam, podpowie ktoś na jaki inny nastawnik wymienia się nastawnik o nr 04E145725CH.. Jakoś w etka nie mogę znaleźć a ten nastawnik z końcówką "CH" ciężko dostać, a jak już to jest bardzo dorgi. Dzięki i pozdrawiam.
Dzień dobry. Jestem z Koszalina i mam problem ze sprinterem 906 2009r.Traci na mocy, były momenty ,że kopcił wymieniłem komputer ,instalację elektryczna silnika. Już myślałem , że będzie dobrze a tu znowu traci moc. Diagnoza pokazała , że nastawnik turbiny, więc wymieniłem na nowy i nic teraz pokazuje że ma ten nastawnik czy jak tam się to nazywa ma...
dzięki za info. Powiedz mi jeszcze czy nową pompę trzeba adoptować czy wystarczy wymiana?
Witam kolego sprawdź przewody paliwowe pod względem obecności bąbelków powietrza, szczególnie przy większych obrotach. Przerobiłem identyczny problem. Podczas przyspieszenia powyżej 120 zdarzało mu się przerywać tak jakby brakowało paliwa. Do tego wyskakiwał błąd nastawnika. Problem związany jest ze smokiem w zbiorniku. Czasami pomaga wymiana oringa,...
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Winnym za nie działający nastawnik pompy był czujnik Halla. Podczas kręcenia rozrusznikiem nastawnik nie reagował. Kiedy odpaliłem agregat poruszając ręcznie dźwignią pompy nastawnik pracował właściwie. Pomiary wykazały, że podczas kręcenia rozrusznikiem obroty silnika były za małe aby czujnik wygenerował odpowiedni...
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo Dodam, że często wystarczy go wykręcić , przemyć...
Zakupiłem E61 525D 177 KM 2004 r. Po rozgrzaniu silnika (średnio po godzinie czasem dwóch godz.) zaczęło mi wyrzucać błąd nastawnika turbiny, 3F57. Wtedy auto wchodzi w tryb awaryjny, nie ma mocy. Pomaga zgaszenie auta odczekanie ok 15 minut i ponowne odpalenie. Kroki dotychczas podjęte przeze mnie: - wymiana kolektora wydechowego na żeliwny (stary...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
Olej jednak leci spod elektrozaworu (nastawnika wałka rozrządu) Nie wiem czy da radę to uszczelnić czy trzeba wymieniać cały nastawnik (cena ASO 1800zł) :cry:
Jesli pompa w silniku bmw była dobra to wystarczy przełożyć sam nastawnik i będzie chodzić niestety potem jest zabawa z ustawieniem tego ,nastawniki opla i bmw czymś tam się różniły mimo że wtyczki były takie same kilka lat temu przerabiałem ten temat w omedze
Kiedyś mialem okazje walczyć z takim silnikiem. Tak jak u pana wymiana regulatora wolnych obrotów nic nie dala, osprzęt sprawny. Przyczyną okazal sie jak że pięknie zalany sprytną masą ECU. Wymiana uleczyla pojazd. Nie twierdze że to regula, ale mam wrażenie że te sterowniki jakoś częściej platają figle :-)
Ja w swoim Polo zregenerowałem nastawnik poprzez odbudowanie prowadzeń palca magnetycznego, co przywróciło go do pacy w jego oryginalnej pozycji. Jednak dalej wyrzucało wspomniane błędy, i za nic nie dało się zrobić ponownej adaptacji czy przywrócić jakiś ustawień fabrycznych. Lecz po dwóch lub trzech dniach sporadycznie pojawiającego się błędu, samo...
Dwie uszczelki (cuś jak oringi) od spodu (koloru zielonego, gdyby to kogoś interesowało). PKi mam całą wiązkę (została mi z rozbiórki) gdybyś był zainteresowany pisz na PW Pozostaje tylko kwestia połączenia tego (oryginalnie jest zgrzewane), jeżeli jakoś to połączysz to z wymianą nie będzie problemu
Ten kto czyścił powinien zwrócić uwagę w jakim mniej więcej stanie są łożyska na pompie (tzn czy w nastawniku nie były widoczne opiłki zacierających sie łożysk). Jeśli tak było to wymiana nastawnika jest bezsensowna gdyż będzie się zasyfiał co rusz. Wiec cała pompa. Nyćmoże należy raz jeszcze ustawić dawkowanie. Mowię Ci to kolego na własnym przykładzie...
Sam silniczek reaguje niestety nie mam drugiego na podmianę ( 6 pinów) ale sprawdzałem go rozebranego i wyglądał ok. zobaczę jeszcze wiązki w aucie może faktycznie gdzieś jest przerwa. A ten cały EVAP jeśli wcześniej pracował cicho prawie był nie słyszalny a teraz gdy silnik się nagrzeje to tyka tak uciążliwie że go w kabinie słychać zaznaczam iż tykanie...
Panowie, mam problem. Po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło...
A co tu wróżyć skoro już wiadomo sporo. 23- czujnik polozenia pedalu przyspieszenia P 67 nieprawidlowe dzialanie 49- przekaznik czasu wstepnego grzania silnika K25 64- obieg objetosci wtrysku - mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy koncówki 1, 2, 39, 14, 21 na K70 91- tempomat za male napiecie, zwarcie na mase 92- tempomat za duze napiecie, powyzej...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Jeśli mechanik robił diagnostykę t jakie błędy były w sterowniku. Przy twoich objawach to narazie nie brał bym się za pompę a raczej za czujni położenia wału , wymianę filtra paliwa i uszczelnienie układu paliwowego.
Nie mam:( .Nie wiem czy jest zabrudzona, wyczytałem na forach, że przyczyną może być nieszczelna " sparciała" podstawa gaźnika lub jakaś uszczelka wtrysku ale nie bardzo wiem o jaką uszczelkę chodzi. Jutro jestem umówiony na wizytę u gazownika, ale obawiam się że zacznie się wymiana wszystkiego po kolei. Jak mogę sprawdzić ten silnik krokowy?
Jesteś pewny że to silnik VVT? Może po prostu zbieg okoliczności z jego wymianą. Jeśli silnik miał zarejestrowany błąd valvetronica, to vanosy też nie pracowały. Zobacz w Inpie czy skaczą wartości wychylenia zaworów ssących.
Witam. Audi A4 B5 1.6 AHL 1998r. Chciałem spytać tylko o wymianę. Kogoś kto to już robił. Wystarczy odpiąć kostkę elektryczną, odkręcić 2 torxy i wysunąć? czy coś jeszcze? i czy wyjdzie bez demontażu przodu auta lub unoszenia silnika ? Zdjęcie poglądowe.
Zazwyczaj pomaga wymiana samego łańcucha ale powinno się wymienić go w komplecie z napinaczem i tak zrób. Momenty dokręcania 10Nm pokrywy wałków jak i nastawnik.
Witam, przy okazjj wymiany rozrządu i wymiany uszczelnień pod nastawnikami oraz simmeringów wałków myślę nad wymianą uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy, chciałbym podeprzeć zawory sprężonym powietrzem ewentualnie zabezpieczyć tłokiem aby nie wpadły. Dylemat jest jak zachować się ze szklankami? Czy wycisnąć z nich olej czy składać jak gdyby...
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
miałem podobne objawy, komputer mi się zapełniał a przyczyną była instalacja gazowa, trzeba udać się do serwisu gazowego i dodać urządzenie eliminujęce zapisy w komputerze audi. Skaczące obroty to też nastawnik przepustnicy czasem się zacina.
nie zadziała,dwie różne pompy(inne nastawniki)
Coś kiepski ten Twój mechanik skoro nie potrafi spasować rozrządu z ADR przed liftem z ADR po lifcie. Ten wspomniany lift dotyczył zmiany napinacza ŁAŃCUSZKA rozrządu ze zwykłego hydraulicznego na elektrohydrauliczny (zmienne fazy). Poza tym ten starszy silnik ma kolektor bez układu zmiennej długości (od czoła masz nastawnik podciśnieniowy). O ile pamiętam...
Witam i dziękuję za zainteresowanie. Przelutowana została pamięć 95080, auto zapaliło na nowym komputerze, jednak niestety powtarzają się błędy ze starego komputera czyli potencjometr nastawnika przepustnicy, brak nastawów podstawowych przepustnicy. A zanim przelutowałem tą pamięć nie było żadnych błędów na nowym komputerze (oprócz błędu immo) i wykonywał...
Kiedyś, nie tak dawno kończyłem podobną przekładkę. Właściciel zarzekał się, że skrzynia i sprzęgło zostały z 1.6, przy układzie chłodzenia i elektryce poddał się. Komputer z wiązką zostawiłem od 1.6, trzeba było tylko przełożyć piny od wtryskiwacza, oraz zamienić nastawniki przepustnicy i odpalił. Żeby pasowały długości kabli rozciąłem wiązkę i owinąłem...
To pompa bez sterownika, wyłącznie część mechaniczna z czujnikami i nastawnikiem. Kupujesz z takim samym numerem na pompie, zakładasz, ustawiasz, odpowietrzasz i jedziesz.
czyli ie ma innej opcji jak mozolne dłubanie i czekanie na szczęście? Dodano po 2 na pewno z tego czujnika. uszczelniłem dekielek od nastawnika jak i jego podstawę. a teraz na postoju tam cieknie bo po dotknięciu są krople i łapka pachnie ropą.
Witam, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodziło autorowi opisującego wymianę rozrządu w tym samochodzie ? Dokładnie chodzi i o pogrubiony fragment. Ścisnąć napinacz łańcucha rozrządu i zablokować narzędziem blokującym T40011. Poluzować śrubę wałka rozrządu. Użyć w tym celu narzędzia przytrzymującego T10172. Uwaga: Śruba regulatora VANOS ma gwint lewy....
No dobrze nie sprecyzowałem wypowiedzi. Nastawniki wychyla się w pozycje "najmniejszego doładowania" Po prostu źle mnie zrozumiałeś. Tak, ale nie dlatego silnik ma ograniczoną moc bo tak zaprogramowano nastawnik pod tryb awaryjny, ale dlatego, że zaprogramowano w trybie awaryjnym mniejszą dawkę wtrysku. Reszta dzieje w ramach standardu. --------- Jeszcze...
Witam mam problem już od roku mój seat ma tak że dochodzi do 3000 tys obrotów i odcina mu gaz po kilku sekundach wchodzi z powrotem w jazdę po wizycie elektryka uspokoiło się trochę ale po 2 dniach przy nagrzanym silniku załącz szarpać i wydawać dziwne stukanie z dołu auta. W tamtym roku u mechanika została wymieniona przepustnica na używana była zaadaptowana...
Oba są w zasadzie tak samo dobre/złe. Na koło bym nie stawiał, raczej albo zapowietrza się pompa albo problem jest w nastawniku kąta wtrysku, ewentualnie w samej pompie.
1.6 XEP to rozwinięcie silnika XE1. Jak mnie pamięć nie myli "stare odmiany" silników GM posiadały hydraulikę zaworową, zaś po zmianie na XEP/XER - zrezygnowano z niej. Ponadto silniki XEP/R posiadały zmienną długość kolektorów dolotowych. Elektroniczne przepustnice itp... Czyli będą inne wiązki. Ale proponowałbym fachowej wiedzy szukać po forach oplarzy...
Witam, chce się podjąć wymiany pompy wtryskowej, bo moja już się kończy, nie pali na ciepłym silniku. Mianowicie chodzi mi czy wystarcza numer nastawnika pompy, czy trzeba końcówkę numeru pompy wtryskowej. U mnie jest brak tego numeru, nie widać go. Widzę tam tylko ten duży numer 3 cyfrowy i jest taki 515, i po jakim numerze poszukać pompy po numerze...
Spróbuj przesunąć trochę nastawnik w stronę rozrządu. Tak żeby na wolnych obrotach w grupie 1 pole 2 było w okolicy 4-5 mg. I jeszcze w turbinie coś nie gra, pewnie geometria niedomaga.
JAk szarpie na wolnych to moze dawka na pompie za wysoka lub nastawnik do wyczyszczenia
Tylko że falowanie pojawiło się po regeneracji wtrysków I to ciężkie palenie na zimnym. Biorę pod uwagę też nastawnik ale czy nastawnik będzie miał wpływ na zapalanie
Witam na początek pacjent Ibiza 3 z 05r silnik 1.4 benzyna kod silnika BBY Jak w temacie problem wygląda następującą po dodaniu gazu nie otwiera przepustnicy przez to obroty maksymalnie do 2tys i faluje na nich, auto wywalało błędy przepustnicy, związane z nastawnikiem, pojechałem po inna te same nr , podłączona nie chodzi , kolejna to samo, w końcu...
Popatrz na zdjęcie: 1. Sprawdź triak i przekaźniki P1 i P2(po wylutowaniu) 2. Podłącz do modułu zasilanie 230V AC, obróć nastawnik programu aby załączyć zasilanie i zmierz napięcie na wyprowadzeniach kondensatora elektrolitycznego, powinno być ok. 12V DC. Uwaga!!! Napięcia na płytce nie mają izolacji od sieci! W załączniku jest omówione działanie tego...
Siema. Mam duży problem. Samochód przyjechał do mnie bo brakowało mu mocy. Ale odpalał i jeździł. Klient przywiózł drugą pompę, bo prawdopodobnie była przyczyną. Wymieniłem, samochód ciężko zapalał i nie wkręcał się na obroty, potem okazało się że druga pompa długo leżała i zardzewiała w środku. Więc założyłem z powrotem starą - silnik nie odpala. W...
Witam serdecznie. Jestem w trakcie składania swojego samochodu, ale niestety uprzejmi blacharze ukradli mi silniczki sterowania nawiewami i tutaj mam teraz pytanie. Brakuje mi w całym "zespole nagrzewnicy i klimy" dwóch silniczków. Mam drugi cały taki zespół i tutaj pytanie czy te silniczki mozna stosować zamiennie? Tzn każdy z nich jest oznaczony numerami...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Test robiłeś na zgaszonym czy odpalonym? Jak na zgaszonym to brak sygnału obrotów będzie normalną rzeczą. Włącznik biegu jałowego jest w nastawniku przepustnicy, pomiędzy stykiem 3 a 4 nastawnika. Styk 4 jest podłączony do masy a styk 3 do styku nr 3 ECU. Wypadało by sprawdzić czy połączenia o których napisałem są ok. Jeżeli tak to można bawić się w...
Stare dzieje. Autko śmiga pół roku bezproblemowo. Na trzecim elektrozaworku pompa działa bez zarzutu do dzisiaj. Poprostu używane zaworki, które montowałem były najprawdopodobniej zmęczone życiem i szybko uszkadzały się. Najlepiej kupić nowy, są dostępne w handlu. Pompa nie wymagała remontu a sterownik jest sprawny. Błąd p1335 wynikał z braku możliwości...
Witam, Mam 2 problemy z autem (prawdopodobnie jedna przyczyna). Pierwszy problem jest taki, iż auto na biegu jałowym nie ma stałych obrotów (ok. 800 obr/min) jak zawsze, tylko obroty skaczą od 400 do 1600, dodatkowo w trakcie jazdy szarpie autem, czasami powodując gaśnięcie pojazdu przy ruszaniu. Drugi problem jest taki, że od momentu powstania tych...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
W tym aucie nie ma silniczka krokowego - jest nastawnik przepustnicy. Zwarcie do masy bo pewnie emulacja sondy na LPG jest ustawiona na masę. Skoro masz błąd dotyczący V60 a wymiana nastawnika przepustnicy nie pomogła to może warto przejrzeć instalację pomiędzy nastawnikiem a ECU i pomiędzy przepustnicą a ECU.
OK nastawnik - mam jeszcze jedno pytanko.Czy wymiana nastawnika może mieć wpływ na kłopoty z odpałką na ciepłym silniku lub 'gubieniem' mocy?
wymiana nastawnika dawki paliwa do wykonania w dobrym serwisie (BOSCH) koszt nastawnika ok 450PLN + robota ok 200PLN proponuję jednak przeprowadzić kompleksową diagnostykę pozostałych elementów układu wtrysku
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
Jaki to silnik ? może to zabrzmi śmiesznie czyszczenie lub wymiana nastawnika wolnych obrotów tylko trzeba zachować wstępne ustawienie albo nieszczelnośc układu dolotowego odnośnie chłodzenia to sprawdz bezpiecznikF 19 bo sterowanie masą jest z układu ECC
Jedyne pewne wyjście to wymiana nastawnika przpustnicy.Jak się chcesz z tym problemem męczyć to jak silnik wejdzie na obroty to nacisnij energiczne na pedał gazu i i zwolnij, obroty ustatkują się .Kolega elektrolit ma rację---zdarza się że problem się ustatkuje ale trzeba trochę cierpliwie przejechać parę setek km.
Witam Proszę o pomoc .Mam auko od pół roku.Od samego początku mam problem z silnikiem.Auto szarpało na niższych obrotach i od czasu do czasu przerywa.Pierwszy problem rozwiązany przez wymianę nastawnika na pompie wtryskowej.Niestety dalej przerywa.Zdarza się to bardzo rzadko ,bo raz co 300 km raz co 600 km raz co 150(różnie).Na komputerze wykazał jeden...
co to za jezyk?? nie rozumiem ?? pompe zrób,, a dokładnie co, czy wymiana nastawnika konta wtrysku pomoże ?
Daw2, właśnie chcę powoli pokombinować, na razie sam program a z czasem mam zamiar wrzucić tam wtryski od 2.5 V6 TDI (nie pamiętam oznaczenia silnika). No i zastanawiam się nad pompą wtryskową od AFNa, chociaż obiło mi się o uszy, że wystarczy wymiana samego nastawnika, to prawda?
Koledzy Renault Celtis 456rx motor 74kw. Mam zanik wysterowania pompy wtryskowej kiedy napięcie akumulatora osiągnie 12,1V (brak zasilania pompy) w trakcie kręcenia rozrusznikiem spada do ≈8V i rzuca palenie kaput. Zakładam, choć nie wiem tego, że sterownik nie dysponuje przetwornicą DC/DC (jak w np. w scani) stąd normalnym wydaje się być zwyczajne...
Ja naprawiam same sterowniki. Jak pompa mechanicznie słaba, to już nie do mnie. Faktycznie, jeśli za samo uszczelnienie i wymianę nastawnika dawki, zapłaciłeś 1300, to coś jest nie tak. Niech Ci napisze dokładnie, co zrobił. U mnie naprawa sterownika jest droższa. Za to daję gwarancję. Dodatkowo wzrasta koszt, jeśli trzeba wymienić czujnik położenia...
Wymiana nastawnika HDK111.
Witam, mam problem z astrą, na benzynie szarpie podczas jazdy, czasami trudno się uruchamia, na gazie nie ma tych problemów... Przeszedłem już po 4 różnych warsztatach w ciągu ostatnich 2miesięcy i nic poza kosztami (3x zwykłe + 1x w desperacji ASO) Co wymieniono: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana...
witam odgrzewam kotleta ale potrzebuje pomocy ... czy po regenarcji pompy (wymiana sterownika i nastawnika) tez bede musial ja ponownie kodowac zaznaczam ze pompa jest ta ktora byla wczesniej
Witam serdecznie mam problem z seatem Cordobą 1.9TDI 110 km A mianowicie samochód faluje na obrotach wymieniłem wszystkie wtryski i nic nie pomogło podobnie jak wymiana nastawnika a później pompy (kąt wtrysku jest dobrze ustawiony) po podłączeniu komputera widać jak dawki paliwa skaczą raz dolewa a raz ujmuje i tu nasuwa się pytanie w czym jest problem?
Witam. Kilka dni temu tak samo jak kolega Bzyk wsadziłem drugi silnik do mojej audi a4 b5. Był w niej silnik 1.8 ADR z 98' z elektronicznym nastawnikiem wałka rozrządu. Drugi silnik 1.8 ADR z 96' rzekomo identyczny był bez tego nastawnika. Czyli w tym silniku łańcuszek rozrządu regulowany jest hydraulicznie. Wsadziłem silnik, podłączyłem wszystko jak...
Witam Trochę tego dużo , ale postaram się dać odpowiedzi na wszystko 1.Wg mnie,ten serwis coś tu kręci.Dlaczego wymienić filtr paliwa,skoro jest praktycznie nowy?Miałoby to sens,jakbyś tankował jakieś podejrzane paliwo,lub nie daj Boże lał olej opałowy.Coś mi się zdaje,że chcą cię naciągnąć na kasę.Co do opiłków - skąd niby w paliwie te opiłki?I z czego...
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Ciąg dalszy przygód z autem. Coraz częściej zdarza mi się, że auto nie wchodzi na obroty ponad 3,5k. Po ponownym rozruchu jest 5k bez większych problemów. Turbina jest mechaniczna i nie wiem w jaki sposób miałaby się niby zawieszać. Zwłaszcza, że wymieniałem ją jakiś rok temu. Idąc dalej, zauważyłem dzisiaj jakieś wycieki paliwa z pompy. Dokładnie nad...
No jeszcze może ulec awarii czujnik w nastawnik i pokazywać źle napiecie. Wtedy konieczna jest jego wymiana, bo bez względu na to czy przelicznik jest prawidłowy czy nie jest to niezbędny sygnał sprzężenia zwrotnego potrzebny do pozycjonowania nastawnika. Tym co interesuje ECM jest właśnie informacja o tym położeniu w odpowiedzi na wysterowanie solenoidu....
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Samochód ma fabryczną mapę i moc? Jeśli chodzi o moje pomiary, wiem, że moje urządzenie nie jest najlepsze do pomiarów, ale jest to jedyne, co miałem dotychczas dostępne. W weekend będę mieć Launcha do dyspozycji. Przed ostatnią wymianą turbosprężarki miałem maksymalne ciśnienie 1.55 bar, a teraz jest 1.45 bar. Wiem, że można więcej, bo wczoraj robiłem...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Dziękuje za wszelakie podpowiedzi był upalony sterownik pompy , nowy nastawnik zatarty , wymiana nastawnika i naprawa sterownika pomogła , prawdopodobna przyczyna to złej jakości paliwo.
140 km/h około 3 tyś obrotow licznikowe, Tdi naprawdę mało pali jeżeli umiesz jeździć dieslem lub się nauczysz miałem 4ke, o symbolu ALH nie szukałem taka kupiłem i mogę polecić z czystym sumieniem sprowadzona z niewielkim przebiegiem po miesiacu czy dwoch przy okolo 50 tys km zmieniłem rozrzad, później gdzieś okolo 120 tyś km przepływomierz i ponownie...
Sprawdź czy pralka utrzymuje temperaturę wody zgodnie z wybranym programem, jeśli jest za niska to może okresowo przerywa przekaźnik grzałki i elektronika czeka na właściwą temperaturę i nie przesuwa dalej nastawnika. Jeśli tu będzie wszystko w porządku to pozostaje-jeśli masz taką możliwość-wgrać w moduł nową zawartość pamięci,jeśli to nic nie da to...
Wymiana wtryskow pomogła oraz czyszczenie nastawnika.
Pomocy. Standardowy problem czkawki na niskich obrotach. Układ paliwowy uszczelniony , brak bąbelków powietrza . Wymienione gumy łączące kolektor ssący . Brak błędu na desce rozdzielczej Mechanik mówi o problemie pompy Lucas Epic i jej nastawnika. Proponuje mi wymianę pompy na mechaniczną Bosch. Jaką pompę Boscha i od czego szukać ? Mechanik mówił o...
tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być. Odczytać w parametrach można dawkę paliwa i napięcie na nastawniku, ale nie można stwierdzić jego uszkodzenia takiego jak opisujesz. Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje....
Jeżeli czujnik jest w nastawniku to wymiana przepustnic nic nie da, chyba że kupisz z nastawnikiem.
Tak, z trochę innej beczki: wymieniałem ok miesiąc temu EGR w 1,6 HDi, standard, skorodował czujnik położenia w nastawniku. Założyłem nowy Magnetti Marelli za ok 600zł, tydzień temu przyjechał na linie, odpala i gaśnie. Urwał się grzybek w nowym, miesięcznym zaworze, Na szczęście nie zdążyłem wywalić starego na złom, zamiast kombinować z reklamacją...
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Witam, mam nastepujacy problem - gdy podczas jazdy wcisnie sie za mocno gaz to silnik zaczyna sie dlawic i szarpac, gdy zrobi sie to b.powoli to przyspiesza bez takiego objawu. Wyglada na brak mocy, lub powietrze w paliwie. Dodam wiecej szczegolow, zeby nie bylo, ze pytam zamiast cos robic... BMW rok 1994 r. przebieg 240 tys, zalozona 2 lata temu 2...
Z całym szacunkiem panowie ale ja widzę że tutaj będzie serial Moda na sukces. Jak można radzić autorowi skoro nie wiadomo: 1. Jaki ma system wtrysku. Ja wiem że ma Boscha a nie Marelli 2. Nie wiadomo w jakich okolicznościach padła pompa paliwa, czy w ogóle padła, jak długo auto jeżdziło bez tej pompki paliwa (pod warunkiem że nie działała) 3. Nie wiemy...
Uszkodzony nastawnik pompy. Regeneracja/wymiana.