Sprawdź czujnik na tyle głowicy za cewką (brązowy)
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
a jaki tam jest silnik??
Brak możliwości diagnostyki to pierwszy błąd, którym masz się zająć. Chyba, że sprzęt to fejsiak za 5 zł.
Witam ,aby zamknąć temat. Pompa była uszczelniona ok, ale nowa ośka ,na której mocowana jest linka gazu okazała się trochę innej konstrukcji i powodowała,że trzeba było prawie całkiem wykręcić śrubkę regulacyjną ,aby uzyskać wolne obroty.
jeżeli chodzi o wartości to na wolnych obrotach powinno być w granicach 50-60 % a póżniej jak piszesz zejść do zera, więc moim zdaniem za bardzo otwiera na wolnych obrotach
aaaa... niektóre samochody mają to do siebie że przy wyższy obrotach rusza alternator. Nie napisałeś czy po zagaśnięciu i obniżeniu obrotów zapala się ponownie.
Sprawdź czy od pompy paliwowej masz cięgno do ukł. chłodzenia, do czujnika temp. Może to być ten czujnik.
Jaki rodzaj instalacji?
Witam poszukuje modułu do klimy półautomatycznej marki valeo o numerachN32 602916 Z CITROEN XANTIA 1995R. 1,9TDI KOMBI.Nie ma regulacji obrotów wentylatora a dmuchawa sprawdzana na stole i jest 100% sprawna regulacja obrotów .potencjometr na panelu sterowania też jest sprawny sygnał z niego do modułu dochodzi ,masy i plusy też posprawdzane .moduł dmuchawy...
to dzieje się jak jest zimno??
Turbina?
Czyli wobec tego wszystkie wtryskiwacze wtryskują jednocześnie raz na dwa obroty?
czy zauwazyles wieksze spalanie ??? za wyprzedzenia zaplonu odpowiada MAP SENSOR przyczyn braku regulacji moze byc wiele ,,,, rozgrzanie silnika i zmiana dawki reguluje czujnik temperatury plynu chlodzacego i temperatury zasysanego powietrza ,,,, czy przy jezdzie na samej bezynie zapala sie kontrolka od diagnostyki?? jesli tak i na samej bezynie wyzuci...
Parownik to właśnie reduktor :)
Nadajnik obrotów musiałbyś podmienić na drugi.
Rozbierz zegar,możliwe zimne luty
Z tego, co napisałeś to sonda nie pracuje na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach, wymiana sondy powinna pomóc.
Podobny problem miałem z Xantią 1.8. Wadliwy był komuter od gazu.
Podepnę się. Dziejek rozwiązałeś problem? Jakie kupiłeś tranzystory sterujące i darlingtony bo mam podobny problem. Tzn u mnie nie włacza w ogole dmuchawy, albo włącza na minimalne obroty po kilkunastu minutach od włączenia pokrętłem.
akumulator w zeszłym roku kupiony, zimą. Normalnie kręci, nie że jakoś zamulone ma te obroty. Ciśnienia nie spr. Nie mam czym.
Witam, Citroen Xantia Turbo CT zagazowane sekw. czy ktoś może pomóc i naprowadzić po jakiej stronie leży problem gdy po normalnym odpaleniu silnika auto nie wchodzi na obroty i zupełny brak reakcji na pedał gazu.. Dodam że auto jeździ tylko przy bardzo niskiej prędkości. Proszę o pomoc w tej sprawie. pozdrawiam
witam mam nasteoujacy problem w citroenie xantia 97r wersja 2.0 turbo ct mianowicie pali mi sie kontrolka ładowania ale gasnie po przekroczeniu 2000obrotów jak obroty spadna poniżej znów sie zapala co moze byc winą?
Witam. Kupiłem Citroena Xantie 2.0 16V z instalacją gazową BRC FLY SEQUENT. Instalacja nie działa tak jak powinna. W momencie jak np. dojeżdżam do skrzyżowania i silnik spada na niższe obroty to zamula go, a później po dodaniu gazu strasznie go dusi tak jakby nie dostawał takiej ilości gazu jak powinien. Dopiero po chwili i narzuceniu mu wysokich obrotów...
a dlaczego przerywa
dajmy spokój temu czujnikowi szybkościomierza obroty silnika to ten drugi czujnik ale najczęściej problem jest w liczniku
Ma znaczenie o tyle ,że jeżeli nie trafisz to przestawisz pompę o 180 *.Czyli ustawisz pompę na znak gdzie powinna być na pierwszym, a będzie na czwartym.
G. prawda, regulator obrotów jest obok silnika, nie jest to silnik prądu zmiennego z wbudowanym falownikiem
mam Xantię w niej wentylator pobiera sobie koło 10-14 A prądu , więc nie wiem czy twój wentylator może pobierać sobie ok 1A :D w każdym bądź razie układ ze schemat działa i spełnia należycie swoją rolę
Listwa zapłonowa .Obroty falują tylko na ciepłym na zimnym wszystko gra.Ale będę sprawdzał wszystko od nowa. Nie ma cudów to jakaś pierdoła.
Witam serdecznie, mam mały problem kupiłem Citroena Xantie 1.8 z gazem na systemie holenderskim 2 generacji. I od pewnego czasu mam problem z jazdą na " luzie " gdy przekraczam 3000 obrotów i wrzucam na luz samochód traci obroty i gasnie i to samo dzieje się od kilku dni z benzyną :/ nie wiem co się dzieje i co robić Prosze o pomoc :cry:
Witam wszystkich. Tak jak napisalem w temacie chodzi o citroena xantia 1.9 td z 1998r.Otórz niezaleznie czy silnik zimny czy cieply ciezko pali (potrzeba" dlugich" paru obrotów zeby zaskoczyl)> Paliwo dostaje filtr paliwa sprawdzony swiece takze. Z góry dziekuje za porady i pozdrawiam.
i bardzo dobrze zostala opsana tylko nie wiem po co kanal do tego ??? ja musialem urzyc wiekszej persfazji przy odkrecaniu i PAMIETAJ TYLKO DWA TRZY OBROTY A RESZTA PO OPUSZCZENIU POJAZDU I NAJLEPIEJ JESZCZE SPUSC CISNIENIE CHODZ NIE POWINNO BYC
Może mi coś doradzicie. Autko Xantia 1,8 16V Ostatnio mam problemy z wolnymi obrotami po odpaleniu zimnego silnika. Przy minusowej temperaturze jest ok. +5,+10 odpalam trzy a nawet cztery razy. Wchodzi na około 1100 obrotów i zaczyna stopniowo zchodzic w dół aż do zdławienia silnika. Wymieniłem silnik krokowy i świece. Ostatnio dochodzi do tego nie...
to nie jest typowe stukanie...puk...puk...puk... to raczj grzechotanie na wolnych obrotach i z reguły cichnie po dodaniu gazu, albo wciśnięciu sprzęgła
co do komputera staram sie tego na razie uniknąć Dodano po 56 xantia 2,0 16v rok 1999 zagazowana
Witam prosze mi podpowiedziec gdzie znajde urzadzonko regulujace obroty wentylatora w aucie CITROEN XANTIA 2000r,sterowanie manualne, cały czas wentylator pracuje na max.obrotach niemozna regulowac pokretłem,panel regulacji jest ok bo był podmieniany i zachowuje sie wszystko tak samo najprawdopodobnie jest ten regulator trafiony!!!,patrzyłem z grubasza...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Auto jak wyżej z problemem : nie startuje dmuchawa wewnętrzna, brak jakiegokolwiek biegu Zmierzone napięcia na suwaku-przewód folietowy AUTO -0.71V, 1- 1.5V, 2-2.2V, 3- 3.4V, 4- 4.5V GND oraz +12V na silniku i stopniu mocy OK, silnik OK po odpięciu różowego przewodu od masy silnika dmuchawa startuje zawsze po ACC z opóźnieniem ok 3-4 sek przy napięciu...
Dzięki.Silnik jest po szlifie cylindrów,zawory wyregulowałem,końcówki wtrysków nowe,ustawione na 135atm/więc mała różnica/.Pozostała jeszcze pompa wtryskowa do sprawdzenia.Już głupieję, "zawał" nastąpił podczas jazdy,nierówna praca,dymienie,brak wolnych obrotów,myślałem że wtryski. Pozdrawiam Jacek Rykała
Witam. Taki sposób "mrygania" diodek na przełączniku sugeruje tylko i wyłącznie wychwycenie "anomalii" w odczycie któregoś z parametrów które są potrzebne centrali gazowej. Najczęściej błąd sondy, TPS lub obroty ale to można dokładnie sprawdzić po wpięciu w sterownik gazowy.
Ten na kole wałka widziałem. Tego na kole zamachowym nie. Poszukam. Hmm tylko jak ustawić wał? Dwa obroty wału to jeden wałka rozrządu. Chyba zdejmę pokrywę zaworów i wykręcę świece, żeby wyznaczyć gmp.
Witam. Podepnę się pod temat, mam podobny problem. Xantia 1,8 8v + lpg (sekwencja). Na benzynie odpala na 20 - 30 sek, obroty ok 1500 bez dodawania gazu, przy próbie wciśnięcia gazu, gaśnie natychmiast. Natomiast gdy odpalam na lpg, to "załapuje" na ok 1-2 sek. "Wymigałem" mu błędy i pokazało: słaby akumulator (kiedyś faktycznie go rozładowałem), uszkodzona...
Witaj, mam podobny problem, silnik identyczny w Xantii 97', instalację II generacji z komputerem, powiem tak, załączenie opcji CUT OFF, naprawia problem obrotów spadają szybko w dół, ale wtedy pojawia się problem "wystrzałów" w kolektor, obecnie wyłączyłem tę funkcję, nie strzela, ale obroty jak u Ciebie wolno schodzą w dół, i też niewiem co z tematem...
Czy może któryś z szanownych kolegów natrafił na podobny problem. Okresowo, w zupełnie różnych warunkach silnik gaśnie. Zarówno podczas jazdy - występuje wówczas chwilowa przerwa w pracy silnika, jak i na postoju - silnik po prostu zgaśnie. Ponowne uruchomienie bezproblemowe od razu pali i znów jakiś czas chodzi. Czasami 5 min czasami 10 a czasami wogóle...
kombinowalem oi jeszcze strzelil drugi kruciec tym razem od wlewu oleju:/ eh ale jakos sprubuje to poskladac Dodano po 4 zalozylem dzisiaj rurke przelotową chyba to jakis odpowietrznik troche pojezdziłem obroty nie falują nic się nie działo czy mogę tak zostawic?zeby tak bylo?
Tłoki powinny być podobno na tzw. równej wysokości na nie w górnym punkcie. Podobno? skąd masz taką informacje? Tłoki na równej wysokości to spotkają się w połowie suwu . Żaden silnik nie ustawia się w ten sposób . Sprawdź po wykręceniu 1 świecy czy znak wału pokrywa się z miejscem gdy tłok jest "na szczycie". (Co drugi obrót) powinien grać jak nie...
witam . mam pytanie dotyczące regulatora obrotów silnika wentylacji są tam dwa tranzystory /duże metalowe/ z napisem T1829-1 MEXICO 9551 co to za tranzystor poz.piotr
Mam wielki problem ze swoją Xantią. Gdy chodzi na benzynie, to bardzo słabo wchodzi na obroty, przydusza się i strzela w kolektor dolotowy. Na gazie wchodzi nieco żwawiej na obroty i nie strzela. Za to przy prędkości pomiędzy 110 a 120 km/h zaczyna przerywać (na benzynie i na gazie) i na gazie zaczyna strzelać. Przy prędkości powyżej 120 można już jechać...
Witam, sfer nie wymienisz sam. Trzeba podniesc samochod i sposcic cisnienie z ukladu. To nie prawda że nie wymienisz sam. Czynność jest bardzo prosta. Potrzebny jest klucz łańcuchowy (Do luzowania gruszek bo dokręcasz ręką) kawałek najazdu lub kanału, podnośnik nie nadaje się do tego celu. Podnosisz samochód w pozycję serwis i luzujesz obie gruszki...
Witam. Wymieniałem dziś sondę lambda w xantii 2.0 8v (XU10J2C) na Magneti Marelli 8P-20 96 rok. Samochód dużo palił, w parametrach wyszło że sonda stoi na 240mV. Po założeniu nowej na wolnych obrotach jest 30mV, a po dodaniu gazu(również lekkim) wzrasta na chwilę do ponad 800mV (tak jakby widziała wzbogacenie mieszanki), po czym spada znów do ok. 30mV....
Witam.Minęło już trochę czasu i dalej mam problem z cykaniem które jest ok co 2 sekundy , wymienioną mam kule konżektorową auto miękkie czyli sfery raczej wszystkie ok,głośna praca pompy lhm<charczenie> aż pasek piszczy w trakcie dopompowania najgorzej przy skręcaniu na wolnych obrotach strasznie stawia opór paskowi ale wspomaga dobrze. czy to...
dobra rada: skręcenie ilosci spalanego gazu w większości przypadków nie tylko zmniejsza moc silnika, ale również zwiększa spalanie, i to znacznie. W przypadku sterownika Stag50 znaczenie ma parwidlowe ustawienie progu sondy lambda (ok.0.46V), pracy na wolnych obrotach, funkcji cutt-off oraz wzbogacania. Jeśli istnieje taka możliwość, proszę o przeslanie...
Odpaliłem niedawno autko kontrolka gaśnie lekko się dławi przy dodawaniu gwałtownym gazu , i potrafią podfalowac obroty , sprawdzałem cewkę nie ma w niej wilgoci jest sucha , wydaje mi się że to może byc wina sondy? nie mam niestety jak zmierzyc napięcia na niej.
Pomyliłęm się. nie 70A, a 80A.Alternator jest Valeo. W nastepnych rocznikach wkładali juz 90A i 120A. Tylko tak sobie myślę że jakby zdechła dioda to by pewnie światła pulsowały, ale nic takiego nie ma. Dodano po 8 POliczyłem ze swiatła (mijania,drogowe, przeciwmgielne, pozycyjne) to około 400W. Do tego dochodzi dmuchawa wnętrza i wiatraki na pierwszym...
i własnie w tym cały problem, że nie wiadomo co jest grane. Na gazie strasznie muli, jest słabsza, strzela na niskich obrotach jak się nagle chce przyspieszyć tak jakby gdzies się gaz gromadził i później w rurze sie dopalał. Ciężko ujechać. Na wysokich obrotach już tego nie czuć ale przyspieszenia nie ma. Na biegu jałowym silnik drży. Na beznynie ma...
Na pierwszym filmie prawidłowa praca sondy , dopuki nie złapie 300 *C , nie działa , a do tego ze względu na temnp. silnika obroty są podwyższone bo dawka paliwa zwiększona. Ciekawe zjawisko na drugim filmie, sonda stoi. Czy silnik njuż był rozgrzany , czy jechałeś te 100 m na zimnym? Sprawdz omomierzem czujnik temp. silnika na zimnym i ciepłym.
jak miąchanie gruszką przed odpalaniem nic nie zmienia to nie wina pompy wstępnej, zresztą jak by się zapowietrzała to by nie palił z rana od dotyku tylko trzeba by judłać i judłać zanim zapali, tak zajechaną pompę wtryskową miałem w Xantii 1.9d po taksówce i tam założyłem przed pompą wtryskową elektryczną pompkę i po problemie a ten przypadek to książkowy...
Witam. Posiadam xantię 1.8i z klimatyzacją i mam problem z układem chłodzenia. Problem polega na tym ,że kiedy włączę klimatyzację wentylatory włączają się oba na maksymalnych obrotach na około 10 sekund po czym po 20 sekundach włączają się znowu, i tak kilka razy. Kiedyś po włączeniu klimy wentylatory chodziły na wolnych obrotach non stop. Bez klimy...
witam auto zapala ale chodzi jak stary szrot i zle wchodzi na obroty tak jakby nie chodzil na wszystkie cylindry i dodatkowo smorodzi i kopci na czarno ALE jest jeden numer: po przestawieniu rozrzadu o 2 zeby chodzi juz prawie normalnie tylko ze duzo pali 15 litrów i po przekroczeniu 4 tys obr/min dostaje kopa pozdro T
Witam. Od niedzieli nie mogę przełączyć na gaz Xanti 2.0i z gazem(1 rok parownik, Instalacja 1 gen. komputer stag 50, reduktor tomasseti ).Odpalam bezproblemowo na benzynie samochód sie zagrzeje i daje obroty ok 2000 tys i auto gaśnie. Nie słychać charakterystycznego pstrykniecia elektrozaworu. Czy wystraczy wymienić elektorzawór przy reduktorze czy...
Witam. Mam tego peugeota 806 i znowusz zakładam temat z racji tego że mało jest o nim i ogólnie o eurovanie koncernu psa/fiat/lancia w sieci. W Peugeocie na rozgrzanym silniku mam około 900 obr/min co uważam teraz za obroty zbyt duże. Latem też tak było ale jakoś mnie to nie zaalarmowało. W zimie skoczyło zyżycie paliwa szczególnie w niskich temperaturach...
Witam, Citroen Xantia 1.9 D turbo. W zeszłym roku wymieniałem głowicę bo po wymianie rozrządu ktoś zapowietrzył układ chłodzenia i zwichrowało głowicę. Stara nie nadawała się do niczego i poszła regenerowana. Wszystko jest niby ok, nie wywala płynu, nie gotuje się itp itd, silnik pali z pół obrotu na wszystkich cylindrach. Po uruchomieniu sinlika bardzo...
Witam jestem posiadaczem xantii 1.8 8v z 1995 roku ze sterownikiem magneti marelli mm8p i mam następujący problem samochód po uzyskaniu nawet niewielkiej temperatury gaśnie po dojeżdzaniu do krzyzówki badż puszczeniu pedału gazu.A stało sie to pewnego razu gdy nagle wskazówka prędkościomierza spadła do zera i po dojechaniu do swiateł moje auto poraz...
Witam. Jestem na etapie wymiany listwy wtryskowej Matrix w samochodzie Citroen Xantia z silnikiem 2.0 16V, moc: 150km. Usterka listwy polega na uszkodzeniu jednej cewki. Instalacja Lpg - Zavoli AliseiN. Wtrysk w tym silniku to typowa sekwencja. Czas otwarcia wtrysków Lpg na wolnych obrotach (temp 90C) nie schodzi poniżej 4,10 ms. Jak wiadomo nowy Matrix...
Witam, mam xantię 2.0hdi. Wymieniałem w aucie pompę paliwa w baku, stara podłączana na krótko nie dawała znaku życia. Z nową auto po ok. 20s na rozruszniku z trudem odpala. Zagaduje po jednym cylindrze, aż się rozkręci. Przy próbie ruszania- gaśnie i dalej tak samo trudno go odpalić. Tak samo gaśnie jak dostanie wiecej obrotów i puszczę gaz. W baku...
Witam i proszę o fachową poradę: Samochód: Citroen Xantia 2.0i 8V RFX (123KM) rok 1993. System wtrysku Magneti Marelli 8P20. Mam niesamowity problem z pracą tego silnika. Mianowicie: gdy dodaję gazu strasznie go zadusza i potrafi strzelić w kolektor ssący. Problem te jest narastający. Po zapaleniu strasznie go zalewa i ciężko mu utrzymać obroty. Jak...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
Ja zakładałem komp z Citroena Xantii 2,0 , ma wbudowamy map sensor , tylko jakiś potencjometr 3 przewodowy masa,5V,sygnał musisz jakis zaadaoptować sobie. Aby widział obciażenie .Można od hdi np. Steruje to to zapłonem elegancko. Koło 60-2 załozysz sobie.Wtryski i reszta dupereli mu niepotrzebne. Albo od f126el tylko zabawa z kołem pasowym aby dobrze...
Mam citroena Xantię 2 z 98 roku, 1,8 benzyna w automacie. Po odpaleniu na pozycji P i D migają dwie lampki od sport i trybu zimowego jednocześnie. Na R jedzie jednak wsteczny załącza się przy dość wysokich obrotach i potrafi szarpnąć do tyłu. Na 3 jedzie i zmienia biegi od 1 do 3. Na 2 zmienia 2 i 1. Czwarty bieg nie wchodzi, na D migają lampki i jest...
Witam Dzięki lukas.komp za tak obszerny opis. Jeżeli chodzi o Twoje pytanie ,to jest wersja z regulacją temperatury 18-26 C. Prawie na wszystkie moje pytania już uzyskałem odpowiedż wcześniej. W większości przypadków samodzielnie doszedłem, ale wcześniejsze sugestie kolegów zweryfikowały moje diagnozy za co dziękuję. Cenną informacją jaką mi podałeś...
witam problem polega na tym ze nie dziala poprawnie uklad chlodzenia, plyn w chlodnicy gotuje sie a nie zalaczaja sie wentylatory, i tu pytanie, ktory wentylator jest do chlodnicy?, bo sa dwa ( ktos mi podpowiedzial ze jeden do chlodnicy, drugi do klimatyzatora - czy to prawda ??) ... nie moge tez zlokalizowac czujnika temperatury w chlodnicy ... gdzie...
Witam Co może być przyczyną że dmuchawa nawiewu działa tylko gdy stacyjka jest w pozycji zapłonu a po odpaleniu silnika już nie działa? Autko bez klimy, ręczne sterowanie klapkami i od dmuchawy ma zwykly suwak z podziałką prędkości obrotów. Domyślam sie że jest tam elektroniczny regulator dmuchawy i ma problem z wyższym napięciem bo przy 12V działa...
A jakie są objawy usterki, czy szukasz dziury w całym? Oj to dluga historia. Nawet pisalem niedawno: Xantia '94 1,8i 8v + LPG II generacji Gdy chodzi na benzynie, to bardzo słabo wchodzi na obroty, przydusza się i strzela w kolektor dolotowy. Na gazie wchodzi nieco żwawiej na obroty i nie strzela. Za to przy prędkości pomiędzy 110 a 120 km/h zaczyna...
samochód cytryna xantia 2,0 16v gaz lovato loveco pro II gen automatyczne przełączanie gazu witam kolegów taki problem :zaczęło sie od tego ze po kilku uruchomieniach samochodu (różnie 3 do 7) samochód nie chciał przełączać sie na gaz kontrolka na przełączniku zostawała pomarańczowa .wystarczyło zgasić auto odpiąć wtyczkę centralki podłączyć i jazda...
Witam, mam autko Xantia 1998 2.0 16V i założony trzy miesiące temu gaz sekwencyjny IV generacji Versus z wielozaworem Tomasetto. Ogólnie auto chodzi dobrze, ma dobre przyspieszenie na Pb i LPG podobne. Świece założone nowe. Problemem są jednak spore szarpnięcia przy puszczaniu gazu z obrotów ok 2000rpm, głównie na biegu 1 i 2 i głównie na ciepłym silniku...
Witam Panowie, zwracam się do Was z takim problem jak w tytule, mianowicie od jakiegoś czasu auto nie przełącza się na gaz i jeździ tylko na benzynie (wir w baku). Wskaźnik poziomu gazu tylko miga i nic więcej. Jedyny bezpiecznik który jest na widoku przy sterowniku sprawdziłem jest w porządku. Sterownik na inny podmieniałem i bez zmian.Przed chwilą...
To stare BMW spali 10 litrów ropy, albo więcej, w polo będzie Ci trzęsło kierownicą na wolnych obrotach i pobudzisz całą"wieś" w zimowe ranki. Astra to gwarantowane kłopoty z blacharką , elektryką . Za porównywalną kasę do tych wymienionych przez Ciebie aut osobiście kupiłbym o kilka lat młodszą cytrynę xantię, w budzie w ocynku, skretna tylną osią...
witajcie, podepne sie pod temat z lekka. posiadam citroena xantie z instalacja gazowa holenderska. moj problem polega doslownie na tym samym co wyzej, ale czy przyczyna ta sama? czasem slysze "wybuch" w silniku i troche mnie to stresuje. oprocz tego kiedy juz odpale auto na gazie to jak juz zgasnie to koniec, musze odpalic z benzyny. kolejnym problemem...
Witam. Samochod Citroen Xantia 2, motor: 1.8i 16v 110KM (XU7 JP4), istalacja LPG: Stefanelli Sis Plus. Problem następujący: Przy podłączeniu komputera pod instalację pokazuje mi dziwne odczyty. Tzn: https://obrazki.elektroda.pl/3218237500_... https://obrazki.elektroda.pl/1233931200_... https://obrazki.elektroda.pl/3930859900_...
wykręciłem tą cewkę jest ona firmy elektrofill rok produkcji 2000 :D. Zauważyłem na prawej szpilce kondensator 2,2 uF. Elektrofill hmnnn jakiś wynalazek do tego z kondensatorem po bokach?? Dla pewności mówimy o silniku na jednopunktowym wtryskiwaczu Boscha Ma3.1 ?? Oryginalnie ma tam być cewka zapłonowa z sygnaturą Boscha nie pamiętam już dokładnie...
Wybór zależy od Ciebie, bo każdy chwali swoje, jeden japońca, drugi francuza, ja powiem tak, miałem hondę civic z 95 r, samochód mało pali ładnie się wkręca na obroty, małe opłaty. Przez 3 lata tym jeździłem, i oprócz wymiany oleju, i filtrów nic nie robiłem. Ojciec mój miał Citroena Xantie 1.8 16V, przez 3 lata padała wielokrotnie elektryka oraz zawieszenie...
Witam, od srogiej zimy mam problem z wentylatorami chłodnicy w mojej XII 1.9TD. Objawy są takie że po przekręceniu kluczyka zanim jeszcze zagrzeje świece żarowe wentylatory już się rozkręcają na maksymalnych obrotach! zimą był koszmar z zapalaniem teraz jest cieplej to da się odpalić. Podłączałem nowe czujniki ze sklepu do przewodów nic się nie zmieniło...
Witam mam problem z citroenem na pb jak zimny po odpaleniu próba jazdy konczy sie tym że jak dodajesz gazu to silnik sie dusi a jak juz uda sie rozpedzic go do 2500 3000rpm to jest lepiej. Kontrolka check engine czasami sie zapala i gaśnie nie zależnie od tego czy jazda jest eco czy pedał w podłoge. Wczesniej przed wymiana przepustnicy podczas odpalania...
posiadam zabytek w postaci citroena xantia 2.1 td z pompą epica. Mam dziwne zjawisko przy odpalaniu. Podbija obroty i spadając gaśnie i trzymając na rozruszniku takie zjawisko się powtarza i gaśnie. Raz już tak było, ale odpaliłem na rozruszniku i chodził. Laweta go zabrała na warsztat, ale tam okazało się że normalnie odpala, cud. Wreszcie pociekła...
Mam następujący problem z moim autem gdyż jakiś czas temu zaczął gasnąc na wolnych obrotach.Po podpięciu pod komputer wyszło,że padł silniczek krokowy.Zamówiłem nowy przez internet i po jego wymianie tylko utrzymuje obroty na ssaniu.Kiedy chce go wkręcić na zimnym silniku aby przełączył się na lpg to zachowuje się tak jak by brakowało mu benzyny i strasznie...
(-) samochód odpala normalnie, jak jest zimny to jeszcze można nim chwile pojeździć. Jak się nagrzeje to gaśnie, czasami po chwili czasami po kilku minutach. Sprawdzałem już na prawdę wiele opcji zaczynając od pompy paliwa w zbiorniku, przekaźnika obok komputera oraz napięć na nim, świece, wtryski, regulator wysokiego ciśnienia, podłączałem pompę na...
Witam, silnik po wymianie głowicy (stara pęknięta w 2 miejscach). Samochód po odpaleniu raz na jakiś czas sprawia wrażenie jakby brakowało mu ropy (obroty gwałtownie spadają po czym je podnosi) dzieje się to dość cyklicznie, podczas jazdy jest to niezauważalne. Zapala się check. Sterownik Bosch EDC AS 3.1 błędy: czujnik przesunięcia iglicy - błąd zapamiętany;...
Problem polega na tym, iż płyn że zbiorniczka wspomagania, przechodzi do zbiorniczka podnoszenia tyłu. Ponoć mechanik przeprowadził jakies czyszczenie i wymienił zaworek zwrotny. Niestety jest jak na początku, a mechanik zamknał warsztat, i nie mam z nim kontaktu. Jak uzupełni sie płynem zbiorniczek wspomagania to na wolnych obrotach, wspomaganie działa...
Witam wszystkich, Mam problem z pracą silnika XU10JP - RFX 2.0i w Xantii z1994r. Silnik sterowany jest przez ECU MM 8P.20. Silnik zasilany jest w benzynę i gaz. Na gazie pracuje idealnie chociaż na swoje 121KM powinien być mocniejszy. Problem jest następujący: - zapala ciężko na benzynie i spada z wolnych obrotów, jak jest ciepły to nawet utrzymuje,...
citroen xantia obroty xantia korektor xantia ładować
mercedes wentylator dmuchawa automatyczne przełączanie elektrowni skoda spadek obrót
zamiast neostrady samsung tizen
How to Test Car Battery Voltage with a Multimeter: AGM, EFB, Lead-Acid, Lithium, Common Faults Zmywarka Bosch błąd E92-40: przyczyny i rozwiązania