Jeżeli wentylator się załącza, termostat działa, a waz od termostatu robi się gorący to wszystko jest dobrze. Należy pamiętać, że termostat ma dwie temperatury: początek otwierania i pełne otwarcie. I to też normalne że po chwili zrobi się przewód gorący jak płyn osiągnie temperaturę pełnego otwarcia termostatu.
Pierwsze to do sprawdzenia termostat, potem termo wyłącznik, ten w chłodnicy, wiem, że pisałeś iż wymieniłeś te elementy. Moim zdaniem masz dwie usterki i albo obieg wody przez chłodnice jest zbyt mały (np zamulona chłodnica, uszkodzona pompa wody, zapowietrzony układ) albo masz usterkę termo włącznika. Zmierz temperaturę na chłodnicy, bo gorąca to...
Sprawdzana była chłodnica czy nie zamulona?
Martwi mnie to że góra ma bardzo wysoką temperaturę a kilkanascie cm niżej dół jest zimny,czy zachodzi takie zjawisko jak zamulona chłodnica?
"Zamulona chłodnica".Miałem to......
Ja się zaopatruje na: www.techagro.pl Co do gotowania to może zacięty termostat lub zamulona chłodnica. Olej do wspomagania najlepiej spuść stary i zalej ATF poniżej 15zł za litr,a chyba wejdzie ci niecałe 4l. W pompie od wspomagania masz korek do wlewu. Co do filtra to pod spodem skrzyni masz tam gdzie wychodzi wąż do zasilania. Drugi masz z tyłu ciągnika...
Można jeszcze sprawdzić czy chłodnica nie jest zamulona... sprawdź czy temperatura chłodnicy na górze i dole nie różni sie za bardzo bo jesli tak to chłodnica slabo puszcza obieg i czujnik w niej nie nagrzewa się wystarczająco żeby włączyć wiatrak to też tłumaczyłoby twardość węży bo ztego co wiem nie powinny być zbyt twarde
Możliwe że pompa wody się skończyła i nie ma obiegu.Nie wykluczone też że chłodnica jest zamulona co powoduje przegrzanie układu chlodzenia właśnie w rejonie tego węża.Układ chłodzenia sam sie odpowietrza więc to odpada.
bo jest wszystko ok moim zdaniem jeśli stało się to zaraz po założeniu gazu to nie ma się co czepiać chłodnicy czy termostatu tylko sposobu podłączenia obiegu płynu do parownika z drugiej strony jeśli stało się to po pewnym czasie to może być winny termostat, czujnik wentylatora, albo zamuliła się chłodnica sam już trochę nie wiem co mam o tym myśleć...
Zamulona chłodnica lub jak poprzednika napisał termostat, ewentualnie słaba pompa wody.
Witam moim zdaniem masz ;zamuloną; chłodnicę.
Zabita brudem chłodnica klimy,silnika. Ew. wewnątrz zamulona.
Nawet jak "zawór" uszkodzony to nie powinien wywalić tyle płynu. Moje podejrzenie skłania się na uszczelkę pod głowicą ale zanim zaczniecie rozbierać to najpierw porządnie odpowietrzcie układ chłodzenia. Jeszcze może być zamulona chłodnica ewentualnie zawalona błotem na zewnątrz, słaby obieg czyli pompa wody do kontroli.
A może przekłamuje wskaźnik w konsoli, albo masz zamuloną chłodnice, wyciągnij i wypłucz.
Na przykład: pęknieta głowica, czego nie sprawdzili, zacinający się termostat, uszkodzony wirnik pompy cieczy, zamulona chłodnica
Przyczyną może być zamulona chłodnica , zobacz na rozgrzanym silniku czy jest na całej objętości ciepła chłodnica . Gdyby była to uszczelka płyn wyrzucało by też na zimnym silniku .
Na 99% masz zamuloną chłodnicę. Płukanie nie zawsze pomaga. Wymienna nową i powinno byc po sprawie.
raczej bym obstawiał zamuloną, zapchaną chłodnicę.
Witam Posiadam od niedawna Skodę 105 z 1978 r.Podczas jazdy temperatura płynu rośnie ponad 100 stopni i zaczyna się gotować. Wentylator chłodnicy załącza się ale nie daje rady. Czy chłodnica może być zamulona.Skoda stała kilka lat. Płyn wymieniłem. Jak ewentualnie udrożnić chłodnicę.Podejrzewam zamulenie chłodnicy.Czy to możliwe Krzysztof
w tym silniku jest tak że to działanie jest spowodowane pracą termostatu tzn jak silnik nie nagrzany to jest duży przepływ przez nagrzewnicę i masz ciepło a jak silnik dochodzi do temp przy której termostat się mocno otwiera to ogranicza przepływ przez nagrzewnicę jednocześnie puszczając dużo płynu przez chłodnicę aby jak najszybciej ochłodzić silnik...
A ta grzałka jest włączana przez sterownik silnika w momentach dużego obciążenia silnika, aby zapewnić lepsze chłodzenie. A to ciekawe. Termostat do sprawdzenia. To że nowy to nic nie znaczy. Być może zamulona chłodnica.Poza tym na krótkim ma grzać mimo zamkniętego termostatu.
Nie znam pritardera ale chyba ma swoją osobną chłodnicę. Prosze poprawic jeśli sie mylę. Byc może ona jest zamulona lub zapchana z zewnątrz. Jesli jest to od niej bym zaczął Nie ma tam żadnej dodatkowej chłodnicy - nie tam jest problem. Jak znam życie to skończy się na wymianie pritardera bo to co się najczęściej psuje już wymieniłeś. Instrukcję serwisowania...
Chcesz poprawić fabrykę ? Od tego jest chłodnica aby chłodziła , tam gdzie różnica miedzy wejściem i wyjściem jest mała oznacza to małą sprawność chłodnicy ( chłodnica zamulona , zapchana )u ciebie różnica temperatur jest duża , więc chłodnica sprawna . Coś się dzieje , ubywa płynu , gotuje ?
Czy w chwili wywalania wody (zalany jest płynem?) na chodzącym silniku chłodnica była gorąca? jeżeli tak to czy pracował wentylator ? --jeżeli nie to sprawdzić bezpiecznik i czujnik od wentylatora i sam wentylator ---jeżeli chłodnica była zimna to do sprawdzenia termostat lub czy nie zamulona sama chłodnica (pompa wody z dobrym kierunkiem łopatek wirnika?)---na...
Z tego co napisałeś jak góra jest cieplejsza to chłodnica jest pełna i jej nie trzeba odpowietrzać, ale świadczy o niepełnym przepływie przez nią. Ja w swoich samochodach nie spotkałem się z takim przypadkiem jak zamulona chłodnica czy układ chłodzenia i nigdy go nie przepłukiwałem. Termostat mechanik chyba sprawdził nim go założył. Pozostaje odpowietrzenie....
Problem rozwiązany, okazało się że nagrzewnica była zamulona prawdopodobnie starym uszczelniaczem do chłodnic.
Witam, może ktoś pomoże co może byc przyczyną:Samochód ROVER 420 benzyna.Uszkodzenie polega na tym iż podczas postoju,lub wolnej jazdy wskazówka temperatury podchodzi prawie na czerwone pole, po czym włącza się wiatrak i temperatura i wskazówka temperatury wraca na swoje właściwe połozenie.Dodatkowo kiepsko działa ogrzewanie, ale nie wiem czy jedno...
Kolego Janusz nie patrz na to co za usterke miał twoj kolega w swoim aucie ,i że ktoś postawił złą diagnoze! Usterka usterce nie jest podobna! Posłuchaj kolegi owika i śmigaj do mechanika zanim nie bedzie za pożno. Z tego co piszesz to twój Berlingo jest na "granicy zejścia" i jak będziesz dalej jeżdził z ubywającym płynem to może ciebie czekać nie...
Ktoś kiedyś nie chciał wymienić cieknącej chłodnicy bo auto było na sprzedaż i częstował ją uszczelniaczami.Aż przestała chłodzić.Wymienialiśmy nie tylko chłodnicę ale i nagrzewnice. Dodano po 1 Tak się zamuliły
Wygląda na małą wydajność pompy wymuszającej obieg cieczy. Zakładam, że chłodnica nie jest zamulona.
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
1 czujnik temp na krućcu(głowica- przewód) 2 czujnik chłodnica a chłodnica nie jest czasem zamulona?
W tym silniku są dwa czujniki temp. Jeden przy termostacie, drugi w chłodnicy. Przy małym obciążeniu silnika termostat otwiera się dopiero przy 105*C, więc w chłodnicy pewnie była zbyt niska temp. do załączenia wentylatora. 100*C - 1 bieg, 105*C - 2 bieg. No dobrze ale te 111 °C nie osiągnąłem przy małym obciążeniu silnika, wróciłem z trasy przy włączonej...
A jak to zrobić wiesz może? tzn jak odpowietrzyć układ chłodzenia? mój mechanik po wymianie termostatu rozłożył ręce powiedział że chłodnica może jest zamulona ale samochód ma 89000 km więc uznałem że to raczej niemożliwe. A jak słabo grzał tak słabo grzeje ;/
usuń termostat jak pisał berlingo po czasie nagrzania i parametrach na czujniku, określisz czy termostat lub czujnik. A w ogóle może chłodnica zamulona po kamieniu z wody, dobry od mulacz to napój 7zup, wlej ze 2 w układ zagrzej i spuść zobaczysz jaki syf zejdzie.
Zwykle powody to: - Nieszczelny korek układu chłodzenia (nie utrzymuje nadciśnienia). - Chłodnica zamulona, zdeformowana po upadku, pogięte lub zabrudzone finy. - Pompa cieczy niesprawna, połamany wirnik lub brak napędu. - Uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Zbiornik wyrównawczy masz do tego, aby w układzie nie było powietrza (nie było korka powietrznego,...
Jak wygląda chłodnica? Była płukana/odkamieniona? Blok czasem nie zamulony? Co z termostatem? Z pod korka oleju będzie dmuchało, tylko zależy jak mocno. Pozdrawiam.
Ciśnienie w wężach się zbiera? Jeżeli nie to korek zbiorniczka do wymiany. Pompa wody ma być sprawdzona i ma być sprawna a nie "raczej ok". Jeszcze jedna sprawa - chłodnica może być zamulona, ale to można sprawdzić rozgrzewając silnik do temp. otwarcia termostatu i sprawdzić dolny przewód chłodnicy, ma być gorący, jeżeli zimny a ciecz wyrzuca, chłodnica...
Masz już "letnie" auto, w którym pewnie zamulona jest już chłodnica a może i cały układ chłodzenia. Corsy słyną z przegrzewania się silników a konstrukcja atrapy ma za mały wlot powietrza. Faktem jest, że auto musi mieć sprawną elektrykę, aby należycie funkcjonowało, więc szukaj odpowiedniego włącznika wentylatora (oryginał) tj. na korzystniejszą temperaturę...
Miałeś odpowietrzony układ (odpowietrznik na głowicy)? Te Peugeoty mają wadliwe pompy cieczy. Często ciekną, a że są nierozbieralne (klejone) to w grę wchodzi tylko wymiana na nową. Nie ukręcił się napęd? Sprawdź czy termostat zaczyna się otwierać przy 65°C. Nie było wydmuchu uszczelki pod głowicą? Chłodnica nie jest zamulona, ma właściwy przepływ powietrza...
A ile pinów ma ten czujnik ? 4 ? To dwa dla sterownika silnika i dwa dla wskaźnika. ad PW Są dwa czujniki w jednej obudowie, dwa termistory, które w zależności od temperatury zmieniają swe oporności. Jedne piny, 1 i 3, to czujnik podający temperaturę sterownikowi silnika. Drugie, 2 i 4 wskaźnikowi temperatury w liczniku. http://obrazki.elektroda.pl/1960256400_1...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Sprawdź chłodnicę,może być zamulona i nie ma przepływu,możesz wymontować termostat,wtedy ominiesz krótki układ chłodzenia ,sprawdź obieg cieczy chłodzącej,musi chłodnica się nagrzewać,a odnośnie nie załączania wentylatora chłodnicy,to może być uszkodzony czujnik temperatury cieczy,który jest na dole w chłodnicy,on powoduje załączenie wentylatora,a może...
Sorki, tak, jak najbardziej masz rację. Nie zwróciłem uwagi na rok w tytule. W tym roczniku nie zakładali już filterków w module olejowym tylko jest w pompie wody. W takim razie chłodnica oleju jest do sprawdzenia- może jest zamulona lub zatkana?
W nagrzewnicy znajdowało sie bardzo duza ilosc mułu, Bardzo często czytam, że przyczyną złego działania układu chłodzenia oraz ogrzewania są zamulone lub zakamienione chłodnice lub nagrzewnice, podejrzewam, że w podobnym stanie sa bloki silników. Pytanie może głupie, ale zastanawia mnie jak eksploatowane są te silniki, że dochodzi do takich sytuacji....
Półsyntetyk? U mnie jest motor 1.6 16V w którym po150 tyś. jest zalecany mineral. 7 lat jazdy na gazie bez zająknięcia. Dodano po 13 W tej dwójce jest chłodnica oleju? Może jest zamulona?
Kolego, jeśli sie da, sprawdź czy gdy się zagrzeje, chłodnica jest ciepła, sprawdź termostat, może się zaciął i gotuje wodę na małym obiegu. Ewentualnie sprawdź drożność układu chłodzenia, może ktoś dodał uszczelniacza do chłodnic i gdzieś się zamuliła.
Jeśli można dodać w temacie wody i płynu, to praca silnika wyłącznie na płynie! Bo jeśli ktoś powie że na wodzie może chodzić... To się potem okazuje że: - Pompa wody do wymiany bo przecieka (pewnie powie że nawet oryginał długo nie wytrzyma). - Termostat do wymiany. - Uszczelki i węże do wymiany bo twarde lub się pokruszyły. - Chłodnica zamulona, obudowa...
Przy wlewie masz króciec do połączenia ze zbiornikiem wyrównawczym, oczywiście połączenie z zbiornikiem znajduje się za zaworkami zwrotnymi w korku wlewu płynu (zewnętrznym nadciśnieniowym i środkowym podciśnieniowym). Muszą być sprawne inaczej płyn gotuje się w niższej temperaturze (około 100 °C) i układ nie wypełnia się cieczą w całości. Do tego uszczelka...
Jakoś nie mogę uwierzyć że tak szybko się nagrzewa. W moim sprawnym ciągniku przejazd 250 metrów nic nie robi, głowica ledwo się letnia robi. Ogólnie rozgrzewa się do temperatury roboczej przez jakieś 10 minut. Nie rozumiem po co kombinować z termostatem. Nowy termostat woskowy kosztuje obecnie 30 zł i elegancko utrzymuje temperaturę. Wyrzucanie termostatu,...
Najlepiej to wywal całkiem termostat i zobacz co sie dzieje. Jeśli chłodnica cała się nagrzeje a wentylator zacznie pracować za późno to problem może być z czujnikiem który jest w samej chłodnicy. Jeśli chłodnica nagrzeje się nierównomiernie to albo "zamulona" albo coś z obiegiem płynu. Obstawiam raczej to pierwsze.
Pewnie jesteś zdziwiony ale jadąc pod górę silnik pracował pod większym obciążeniem.Tylko mnie się wydaje że masz problem z czujnikiem temperatury bo powinien się załączyć wentylator i zbić temperaturę ok.85 do 90 stopni.Dodatkowo sprawdz czy masz drożną chłodnicę bo jak jest zamulona to brak jest chłodzenia oraz pompę wody.Pozdrawiam
No to gitara, jak naprawiłeś i działa :) Trochę wątpiłem by w 5 letnim samochodzie zamuliło nagrzewnicę - ktoś by to musiał chyba uszczelniać jakimś szuwaksem do chłodnic. Zamykasz ?
A chłodnica to drożna jest? Nie pisałeś czy nowa czy nie itd. może jest zamulona i za słabo odprowadza ciepło. Ogólnie to jest tak : przyczyn wiele skutek jeden :)
Osobiście w to wątpię. Ale co niby z odmą? Pracę czujnika temp. możesz sprawdzić pod komputerem jeśli masz gdzieś dostęp, jeśli nie to u mechanika. Nie wiem jak w Corsie, ale w Vectrze inny czujnik podaje na zegary, inny załącza chłodnicę a jeszcze inny daje temperaturę do ECU. Trzeba porównać czy wskazania się zgadzają (2 mam na chłodnicy i jeden ten...
To może być też pompa wodna. Nie ma obiegu, silnik się grzeje. Gdyby nie było obiegu wody w silniku to by się przegrzał albo nawet zatarł. Co do niedrożności chłodnicy to jest to możliwe jest że to jest powodem szybkiego nagrzewania się..... podczas jazdy pustym ciągnikiem jak piszesz silnik pracuje na wolnych czasami średnich obrotach więc przepływ...
Pomyślałem o czymś podobnym, tylko ja chciałem zrobić wężownice z pexa i zanurzyć w studni przez co przepuścić wodę w CO w domu. Na kaloryferach założyć małe wentylatory. Ciekawy jestem wydajności takiej klimy. Ogólnie zużycie prądu niewielkie w porównaniu z tradycyjną klimą To czemu tego nie policzysz ? Kogo byś zatrudnił do wycierania wody kapiącej...
Witam, Od dwóch lat jestem posiadaczem Clio II. Do tej pory nie było z nim wiekszego problemu. W ubiegłym tygodniu przy gigantycznym upale na dworze zaczął mi się bardzo grzać i włączała się czerwona kontrolka temperatury. Upały minęły a problem pozostał. Po około 5 minutach jazdy zapala się czerwona kontrolka, bo wskazówka temperatury zbliża się do...
Witam! Ostatnio wymieniłem w passacie termostat gdyz stary bylcaly czas otwarty i silnik był niedogrzany. Po tej operacji po wyjedzie od mechanika wszystko bylo dobrze. Dolna rura goraca. Niestety potem termostat juz sie nie otwierał. Pozyczylem drugi termostat i znowu do mechanika. Przed wymiana wlozylismy oba do gotoujacej sie wody. Oba otwieraly...
jakie masz sterowanie ogrzewaniem? sprawdz to bo moze nie otwiera ci do konca zaworu na chłodnice która jest w samochodzie sprawdz tez chłodniczke w środku auta , moze jest zamulona moze jest przewod nieszczelny i sie zapowietrza
Witam. Sprawdź chłodnice czy w ogóle się grzeje,ale z rozsądkiem żebyś się nie poparzył, po 2 czy jest obieg płynu bo może być wadą nie otwierający się termostat,bądź zła praca pompy, lub zarośnięta chłodnica /jeśli wcześniej układ ciekł to po dużej i nieumiejętnej dawce uszczelniacza mogło ją "zamulić"
Jap masz gaz w aucie? Bo jeśli tak, to więcej wody płynie przez parownik, a nie przez nagrzewnicę. Kolejne pytanie - skąt wiesz, że nagrzewnica nie jest zamulona? Jeśli silnik jet nagrzany to powrót z nagrzewnicy powinien być gorący na wolnych obrotach. Pozrawiam.
Teoretycznie, jeszcze nic ... stara, zamulona kamieniem, być może jeszcze jakimś nieznanym, kosmicznym grzybem ... instalacja kontra NOWIUTKI JUNKERS GAZOWY - nietani Jak masz dojście do kogoś, kto Ci przeczyści tę instalację pompą płuczącą to wypłucz ją mechanicznie bez użycia chemii. Zainstaluj przed kotłem dobry filtro-odmulnik magnetyczny i zapomnij...
Witam Jak w temacie w moim polonezie mam słabe ogrzewanie płyn w zbiorniczku na ful, nigdzie nie ucieka pokrętło od ciepłego powietrza działa, nagrzewnica zamulona raczej być nie może bo wcześniej było ok. Chłodnicę zatkałem kartonem temperaturę mam 90 a z nadmuchów leci tylko letnie powietrze, dawniej to przy 90 leciało zarąbiście gorące. Dodam jeszcze...
zakołkowana nagrzewnica Tak zamulona jeśli się nie wymienia płynu regularnie zmniejsza się przepływ płynu cieczy chłodzącej i nagrzewnica nie grzeje. Ale zacząłbym od wymiany termostatu jeśli jest otwarty to przepływ jest cały czas przez chłodnice i silnik nie dogrzany. A w następstwie tego nie grzeje nagrzewnica.
Witam! Mam problem z renówką midlum z 2000r. silnik MIDR602 jeszcze stary na pompie sekcyjnej taki jak w midlinerze. Mianowicie chodzi o to: W układzie chłodzenia zaczęła się robić rdza od jakiegoś czasu. Płyn zrobił się brązowy oraz zrobił się taki nalot jak kamień czy coś takiego. układ był płukany ale bez demontażu chłodnicy(to ja chyba załatwiło)....
Problem z przegrzewaniem był spowodowany jakimś zamuleniem pompki chłodnicy, nie wiem dla czego. Nadal nie wiem nic o problemie z przycięciami. Podłączyłem pompę pod komputer brata i nie uświadczyłem problemów z nią. Podłączyłem inny zasilacz i przycięcia nadal występują (jeśli kogoś jeszcze ten temat interesuje) Przypuszczam, że to jest problem z płytą...
Sprawdze wszystko w najbliższy piatek, nawet na pełnych obrotach nie zapiszczy na ulicy, a się zamuli. Płyn w chłodnicy oki, a ponadtto szybko się grzeje czy to normalne( na wskaźniku temperatury po paru minutach 90-100stopni. Pozdrawiam.
Jeżeli wskaźnik temperatury pokazuje prawidłową wartość, to może być coś z nagrzewnicą. Może zawór nie otwiera się do końca, zacina się albo potrzebna regulacja cięgien. Może się zamuliła i trzeba ją przepłukać (takie coś może się zdarzyć jak ktoś nie dba o płyn chłodzący i leje co popadnie, ja tak robiłem i po 200000km zapchała sie całkiem i chłodnica...
Witam! Mam problem z ogrzewaniem w swoim autku. Audi 90 b3 PS 115KM pb+lpg Co było robione: -nowa nagrzewnica (bo myślałem, że stara się zamuliła) -nowy termostat (na w razie co) -nowa chłodnica (bo ciekła) -nowa pompa wody (bo rozrząd) -zaklejone klapy metalowe ciepło-zimno Jak kupiłem auto to wystarczyło przejechać ~3km i z kratek leciało ciepełko...
Usuń te pierdoły, jak nagrzewnica nie będzie grzała, to zaciśnij wąż gumowy z małego obiegu silnika, oraz ten gruby (przed pompą wody) pomiędzy silnikiem i chłodnicą(wykluczasz termostat, jak uszkodzony). Po zaciśnięciu tych przewodów nie ma bata, płyn musi pójść z silnika tylko przez nagrzewnicę. Jak nie będzie grzała to jest zamulona lub przewody...
To całkiem normalne.W końcu redarder jest chłodzony z chłodnicy(płynem)Może być zamulony cały układ chłodniczy.Tak ogólnie to trudno powiedzieć od czego.Poz artur
Jeżeli jest odłączona i masz możliwość wyjęcia jej, to można sprawdzić szczelność. Jeżeli nie ma możliwości wyjęcia a szybciej będzie ją podłączyć, to trzeba tak zrobić, dobrze ją odpowietrzyć i dopiero sprawdzić czy przepływa płyn, czy jest gdzieś zatkany wlot płynu. Jeżeli był zakładany gaz, może być wadliwie umieszczony trójnik do podgrzewania gazu...
Ja wentylatora tym programem nie włączałem bo on nie obsługuje tych benzynowych silników. A ciekawa sprawa wyszła z tym chłodzeniem silnika. W czasie jazdy włączał się wentylator i wytwarzało się duże ciśnienie w układzie chłodzenia tak że miałem przeciek na dolnym wężu chłodnicy lub na zbiorniczku wyrównawczym. Wymiana węża na nowy nic nie pomogła....
Zamulona chłodniczka nagrzewnicy,niski poziom płynu w chłodnicy,urwany zawór nagrzewnicy..
Panowie a co powiecie jeżeli w czasie lata będzie do odwiertów dolnego źródła doprowadzona woda deszczowa z dachów? Ciepłe deszcze skutecznie ogrzeją wyziębiony grunt a w dodatku grunt mokry spowoduje lepszą wymianę temperatury Wystarczy doprowadzić odpływ z rynny i co jakiś czas (deszczowy czas) będzie nawadniał odwiert. Nadmiar można zaprojektować...
dołącze się do tematu. Mam Cinquecento 900 gaźnik Weber. Mam wskaźnik temperatury. I mam ze wskazaniami tego wskaźnika. Opisze po krotce: np. dzisiaj po krótkiej przejażdzce (kilka km.), w trakcie parkowania załączył się wentylator, wskaźnik pokazywał temp. ok. 80st., zgasiłem samochód, po chwili wentylator przestał pracować. Gdy zaraz przekręciłem...
Witam wszystkich serdecznie.Jeśli umiesciłem post nie w tym miejscu proszę o przeniesienie . Otóż problem jest następujący w wózku widłowym suchedniów -( brak typu i tabliczki )zasilanie gazowe , I generacji ,silnik ford jakaś fiesta chyba , popracuje chwilę i wyrzuca wodę z układu chłodzenia korkiem. Do tej pory wyrzucał dośc rzadko , ale od jakiegoś...
Jaka powinna być temp. cieczy chłodzącej w tym modelu i silniku? Jaki mam problem? Obserwuję w Torque temp. cieczy chłodzącej i wygląda to tak: - rośnie liniowo do ok. 82-84 st. - po osiągnięciu tej temp. spada do ok. 76-77 st. - następnie waha się między tymi 76/77 a 82/84 st. Normalnie pomyślałbym że termostat za wcześnie przepuszcza (powinien chyba...
Witam Dzisiejszym pacjentem jest ciągnik siodłowy daf xf 95 2006r 480tyś km. Problemem jest grzanie się owego pojazdu. Szukam możliwych przyczyn takiego stanu rzeczy. Jeżeli chodzi o hamulce to do tej pory zostały wymienione takie rzeczy jak: -klocki hamulcowe -modulator abs prawej przedniej strony gdyż w siłowniku było szczątkowe powietrze po wymianie...
pompę wyjąłem zbadana organoleptycznie wrociła na swoje miejsce,nie ma opcji,metalowe łopatki wirnik mocno przytwierdzony wróciła na swoje miejcse.Chłodnica aluminiowa jak nówka nie puści,wydaje mi się ,że zamulony jest tanim płynem chłodniczym ale ciężko wszędzie się dostać.Co dolać?
Nie powinien być obieg wymuszony w tym układzie? Tzn krótki z nagrzewnicą ? Zamulenie to długi proces ja mam to autko od nowości i zawsze był czysty płyn w chłodnicy A problem pojawił się w przeciągu kilku ostatnich dni . Tak jakby był drugi termostat ?
Usterka okresowa niepozostawiająca po sobie żadnych śladów w kompie to jest troche problem. W takim przypadku rozrząd zostawił bym raczej w spokoju. Tak sobie przypominam i opiszę 2 przypadki związane z brakiem mocy a w których nie było żadnych błędów w kompie choć sprawny diagnosta napewno by coś zauważył. Odrazu zaznaczam że mechanik ze mnie żaden...
Wałek nie wyjdzie!. Potrzebne są specjalne przyrządy do ściągania dźwigienek, o czym wspomniał Krick 1987 lub docisku wszystkich dźwigienek i popychaczy "na raz". Ja sobie zrobiłem specjalne dźwigienki do wyjmowania kolejnych dźwiginek zaworów ale to mój chałupniczy pomysł i wyrób. Filtr-zgoda, olej to ja osobiście polecam mobil. Ważne jakie ..W/.....
Pogubilem sie w twoich opisach zaworek z twgo co piszesz nie utrzymuje w jednej pozycji... Bo nie ma tak robić... podczas testu ma przejsc od jednwj strony do drugiej. Zaworki pytałem jakie sa czy nowszy czy stary bo stare byly wadliwe ale nie maja znaczenia na sterowanie... A czujnik cisnienia jaki ? O czym piszesz ? Jesli chlodnica agr bedzie zawalona...
To masz nieszczelność w układzie chłodzenia, sprawdź czy nagrzewnica nie cieknie. A może uszczelka pod głowicą puściła. Istnieje również możliwość że nagrzewnica jest zamulona. Co do termostatu to może się zaciął, sprawdź czy jak rozgrzewa to przewody od chłodnicy robią się ciepłe. Jeżeli tak to otwarty jest duży obieg.
Uszczelniacz w proszku nie ma nic do rzeczy i nie niszczy zadnych przewodów. W moim pasku tez lekko ciekła chłodnica( wilgotna) wsypałem ten proszek nie cały do dzis przewody całe- efekt : chłodnica sucha i grzeje tak jak powinien, nic nie zamula Tzn chłodnica zimna bo jest tylko na małym obiegu do nagrzewnicy. Do autora: (zaczynaj od najtańszych kosztów)...
- termostat wymieniony jakoś tydzień temu tez tak myślałem - zamulony układ -nagrzewnicę wymieniałem 2 lata temu całą -zapowietrzony układ chłodzenia -jest ok -za mało plynu w chłodnicy -jest ok temeratura silnika -jest ok Brak innych pomysłów ????
U mnie jest tak ze górny sie robi ciepły,góra chłodnicy terz a chłodnica i dolny wąz zimny-to by wygladało na cały czas otwarty termostat...dobrze mówie??? Odwrotnie.Cały czas zamknięty. Dodano po 59 wy też zgłupiejecie totalnie po przeczytaniu.. Ja już zgłupiałem :D A tak serio:ze znanych mi przyczyn braku ogrzewania w samochodzie są: 1. zerwane linki,zablokowane...
kolego w każdym sklepie motoryzacyjnym ja np kupiłem szczotki 8/10/18 innych nie było dlatego też na papierze ściernym zjechałem z 10-tki na 9 -tkę. one są wlutowywane drut dopasuj resztę odetnij. - POWODZENIA Dodano po 4 tak a propo ja też ma V230. Teraz będę rozpracowywał elektrozawór nagrzewnicy gdyż miesiąc temu jak mi wąż strzelił w Czechach to...
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
...Wymieniłem termostat, czujnik temperatury, czujnik wentylatora chłodnicy, nowy płyn chłodniczy. I nadal to samo. Juz mam brak pomysłów. Podejrzewam jeszcze chłodnice.... ...chłodnica prędzej przerdzewieje niż ci się zamuli.... kranówy tam nie lejesz więc kamień ci się nie wytrąci... Po wymianie płynu rozumiem iż odpowietrzyłeś układ chłodzenia......
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Nie kupuj uzywek są ZAWSZE zamulone. Koszt nowej ok 100zł.
Uszczelkę już zdiagnozowałem tester co2 i przelewający się płyn w zbiorniku wyrównawczym duże przedmuchy. Auto jeździ trochę zamulone i znika płyn chłodniczy.
Według wskazań samochodowej sondy płyn rozgrzewa się do blisko 120*C Co masz na myśli wskaznik na liczniku. Sprawdzałeś w parametrach na komputerze. Może zamulony układ chłodzenia.
Z ciekawości spytam jaką temperaturę ( w zimie ) nastawiasz do grzania wnętrza auta, może zbyt niską i masz takie efekty. Ponadto jeśli rzadko używasz "ogrzewania", to mogło dojść do "zamulenia" nagrzewnicy, na którego wpływ ma rodzaj stosowanych płynów chłodniczych. Znam taki przypadek, że w aucie sprowadzonym z Włoch (gdzie rzadko włącza się ogrzewanie)...
Sprawdź dłonią ciepłotę nagrzewnicy i jej króćców ( na wejściu i wyjściu), jeśli będą zaledwie letnie, to szukaj usterki np. termostatu lub awarii pompki wodnej (urwany wirnik), zbyt małej ilości płynu chłodniczego lub zapowietrzenia układu. Sprawdź w jakim stanie masz filtr kabinowy, może jest "zabity" i wówczas nie będziesz miał efektu grzania, nawet...
Moje propozycje: 1. Mało płynu chłodniczego 2. zamulona nagrzewnica, przewody nagrzewnicy, zanieczyszczony i pompa przy niskich obrotach nie przepcha ciepłego płynu do nagrzewnicy.. (jeśli będziesz miał ubytek płynu chłodniczego sprawdź także czy Ci nie przybyło oleju-możliwe wtedy że uszczelka pod głowicą) Wymień termostat, jest otwarty, lub nie zamyka...
Wyjąłem chlodniczke spalin przy zaworze egrze .. Wydaje się nie zapchana, puśćilem dymka z papierosa i przeszedł gładko, obecnie czyszczę ja środkami z sadzy choć żadna sądzą tam nie wyleciała. Mam też inna przepustnice, z 2009 roku z c30 ten sam nr co moja sprawdzę działanie... Czujniki map podmieniłem i czujnik temp dolotowej przy czujniku map.. Dam...
zamulona kryza zamulona astra zamulona nagrzewnica
cewka dwubiegunowy pilot urz0083 usterki drukarek atramentowych
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Muzyka powitalna Windows XP: title.wma inSSIDer nie wykrywa sieci Wi-Fi - możliwe przyczyny i rozwiązania