Oglądając zdjęcie, odnoszę wrażenie, że kolega próbuje odkręcić głowicę. Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. Natomiast nie widzę śladów działania na nakrętkę złącza. Ustalmy więc, do czego zmierzamy. Czy ta opisana śruba to wrzeciono głowicy? W jakim celu walczysz z głowicą, skoro całość wyrzucisz na złom? Mam nadzieję, że podejmowane działania...
Witam, dziś przychodzę z problemem zapieczonych pierścieni. Otóż rozebrałem silnik 4t od kosiarki, w którym ktoś ewidentnie używał mieszanki. Wszystko w nagarze i żużlu po oleju. Pierwszy pierścień ciśnieniowy udało mi się ruszyć, ale i tak pękł, ale wydostałem go. Zgarniający bez większych problemów zdemontowałem, najgorzej z drugim ciśnieniowym, otóż...
I do tego zapewne brak kompresji i oleju ubywa? Zapieczone pierścienie, zużyty cylinder itd., w skrócie remont silnika się kroi...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Rozejrzyj się za innym silnikiem i pomyśl czy warto: cena skody + drugi silnik + przekładka >> cena sprawnej skody. Ten silnik może być zarżnięty, zrobisz głowicę a co z blokiem? Zapieczone pierścienie, panewki itp.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Zależy jak długo piła pracowała na czystym paliwie, czy zgasła podczas pracy, czy ją sam wyłączyłeś. Jeżeli tylko zapiekł się pierścień, a tłok nie przytarł cylindra, to kwestia paru stówek. Niestety jak poszedł tłok i cylinder, to będzie bolało (ponad tysiąc). Na Twoim miejscu oddał bym do serwisu, nie będąc zbyt wylewnym. Jak będziesz miał pokryć...
Dobra. Wszystko się już wyjaśniło. Zapieczony pierścień olejowy na 2 cylindrze
tłoki moga sie zapiec- w czym?. Mogą sie zapiec pierścienie w rowkach tłoka, może się zatrzeć tłok w tulei z powodu przegrzania i braku smarowania ale to rzadkość, prędzej z braku smarowania zatrze sie wał korbowy
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
miałem podobny problem, pierścień tak zapieczony że ni cholery, nie pomagało nawet lanie WD 40 przez kilka dni.Jedynym skutecznym rozwiązaniem było ostrożne przecięcie pierścienia przy pomocy "dremela" z mini tarczą (wystarczyło z jednej strony).
Odkręć tłumik i zobacz czy jest cały tłok bo może masz zatarty silnik albo pierścień się zapiekł i nie ma odpowiedniej kompresji.
Który rocznik pilarki? Jest wiele możliwości: - rusza się kołek w tłoku - kiepskie paliwo - wytarty wał - nieszczelność - uszkodzony gaźnik - nagar lub zapieczony pierścień
Jak jeździłeś już na półsyntetyku to szkoda kasy na lanie syntetyku, takie moje zdanie ale próbować możesz. Jeżeli silnik jest złom a syntetyk go wyczyści to zacznie Ci dzwonić z powodu luzów w silniku, jeżeli jest w dobrej kondycji a masz tylko zapieczone pierścienie to wypłucze spod nich syf i powinno być widać poprawę. Jeżeli masz powycierane prowadnice...
Na razie stoję z robotą. Simmering stwardniał i puszczał wodę. Z wewnętrznego łożyska został tylko zapieczony pierścień zewnętrzny który ani drgnie a wybijanie jego jest strasznie pracochłonne a efekty marne. Nie ma na czym dobrze oprzeć przecinak. Przerabiał ktoś temat jakieś sugestie.
Pierścienie popękały, zapiekły się bądź skończyły.
Witaj! Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wszystko wskazuje na zapieczone pierścieni lub zużyte. W dobrym warsztacie może za pomocą sądy sprawdzić gładź cylindrów oraz szczelność zaworów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Kolego 8850 zapieczenie pierścieni występuje zazwyczaj na wszystkich cylindrach. Zapiekają się łącznie z pierścieniem zgarniającym olej. Wtedy pomiar pomiar ciśnienia nie wykazuje błędu jednakże silnik pobiera nadmierne ilości oleju i dymi. Ty masz inną sytuację. Masz padnięty jeden cylinder . Oczywiście możesz zalewać naftą i innymi specyfikami . Życzę...
(at)wopor, urwało mu "uszy" w których normalnie pracuje sworzeń, reszty destrukcji dokonała korba, która tez na tym trochę ucierpiała ;) Konstruktorzy przesadzili trochę z mocą tego silnika, wolnossący ma 165kM, uturbiony o 100 więcej. Silniki Subaru nie są tak cudowne, jak się w ogólnych opiniach słyszy, standardem jest zapieczony pierścień zgarniający,...
Co mają niesprawne wtryskiwacze do zapieczonych pierścieni ???.Tyle co piernik do wiatraka. Przegrzany silnik był i tyle. Zamykam temat.
Jeżeli świeca zostaje zalewana przez olej to tak jak właśnie napisałeś problemem jest zbyt duży luz, ewenutalnie zapieczony pierścień ale to rzadkość. Proponowałbym zobaczyć na początku na tłok. Jak się rozgrzeje to dalej występuje to kopcenie?
Maja przylegać na styk. Jak dasz na zakładkę to będzie za grubo w tym miejscu i efekt będzie taki jakby pierścień zapieczony był.
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
Masz zapieczone pierścienie olejowe, które nie zbierają oleju i stad olej na świecach. a pierścienie odpowiedzialne za ciśnienie w miarę trzymają choć drugi cylinder ma trochę za mało 9. minimum to 10. Wiec na pewno masz pierścienie do wymiany. a co więcej okaże się po ściągnięciu głowicy. Dodano po 7 możesz spróbować zrobić płukankę choć wątpię ze...
Sprawdzałem. Stare były twarde dlatego dałem nowe kable. Nic nie pomogło... ciągle to samo.. Dodano po 11 Już zanim wymieniłem iskrownik cewke i moduł dałem nowe kable bo tamte były przegrzane i pękały. Iskra jest dużo lepsza niż była niestety to nie pomogło. Może wydmuchało uszczelkę pod glowica albo zapiekło pierścień? Sam już nie wiem co mam robić
Dzwonienie w cylindrze znamionuje zapieczenie pierścieni tłokowych. Tłok obija się o gładz cylindra. Spada moc i uruchomienie silnika jest niemożliwe. Pociągając za linkę rozruchową pod ciężarem sprzętu wyciąga się w całości. U mnie w kosie pierścień się zapiekł, bo użyłem do sporządzenia mieszanki paliwowej taniego oleju Husq-Oil, produkowanego przez...
Słabsza kompresja może być spowodowana zapieczeniem pierścieni. Nieraz pomaga zalanie tak na noc kilkoma mililitrami nafty do każdego cylindra
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Przy okazji ściągania nie popsuj gwintu. Wkręć tam śrubę z centralnie nawierconym otworem dla stabilizacji ściągacza. Posmaruj olejem wałek, poczekaj cierpliwie. Jeśli łożysko się rozpadnie, można rozciąć wewnętrzny pierścień flexem.
Nalej tam troche nafty i po 24 godz sprawdz ponowne. Może pierścień sie zapiekł w nagarze.
Miernik wyskalowany w barach. Co sądzicie o czwartym cylindrze?? Zacinający się zawór w głowicy, zapieczony pierścień na tłoku lub uszkodzony miernik. W sumie nigdy w żadnym silniku nie słyszałem o kompresji 20bar w silniku benzynowym. Max 17. Przy kompresji 8 bar powinny być problemy z odpalaniem choć tutaj tylko na jednym cylindrze to było.
Pierwsze do sprawdzenia uszczelniacze, potem czy pierścienie nie zapieczone. Tak to zazzwyczaj jest że nikt nie może zgadnąć co mu dolega jak w przebiegu znikła jedynka z przodu.
Oleje różnią się. Pierwotny z rafinerii jest trwalszy niż te z przeróbki Dodano po 3 Wracając do wątku głównego.... Wiele zagazowanych i przegrzewanych silników Daewoo również cierpiało na zapieczenie pierścieni, a lubryfikacja w tamtych latach nie była stosowana.
Mogło dojść do zapieczenia pierścieni na tym tłoku z którym miałeś problem, jeszcze możliwe jest że uszczelnienia na turbinie nie trzymają i dochodzi do zasysania oleju z smarowania turbiny z powietrzem do komory spalania.
Nie baw się już z iskrą, odkręć tłumik i szukaj rys na tłoku, i cylindrze, ewentualnie zdejmij cylinder bo mógł się zapiec pierścień. Masz czym zmierzyć kompresje, bo na palca to nawet nie pisz że ma sprężanie.
Sprawdź uszczelniacze wału, brak podciśnienia może być spowodowany ich uszkodzeniem. Membrana pod gaźnikiem cała ? Zdejmij głowice ( cylinder ) sprawdź czy nie ma rys, lub zapieczonych pierścieni, 6 atm to stanowczo za mało.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Mieszanka 25:1 jest ok wszystkie chińczyki na takiej pracują. Regulacji dokonuje się na uruchomionym silniku, odpalasz , kilkukrotnie wciskasz gaz na full i widzisz czy dobrze wchodzi na obroty, na zgaszonym byłby to praktycznie nie wykonalne. Oraz czy czymś grozi złe lub nie do końca prawidłowe wyregulowanie gaźnika? Na dłuższą metę oczywiście że szkodzi...
Witam Twój opis pasuje jak ulał do zapieczonych pierścieni tłokowych (długi czas nie używania). Trzeba zdjąć cylinder i to sprawdzić, może po wyczyszczeniu będą się nadawać do dalszej eksploatacji, jak nie to trzeba nabyć nowe, zalecam ostrożność przy zakładaniu (mogą pęknąć). Pozdrawiam Grzegorz
Te 15 minut na wolnych obrotach może doprowadzić do zapieczenia się pierścieni tłokowych.
Wydają się a są dobre to różnica. Może być też pierścień zapieczony.
tak ale piła normalnie pali i chodzi ma cała moc. No to Chińczycy się popisali, brak kompresji a pracuje i ma moc. A ludzie kupują jakieś markowe pilarki, których, przy braku kompresji, za żadne skarby nie można uruchomić. Tak poważnie to możliwe, że był zapieczony pierścień w rowku a olej go uwolnił.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
witam , a więc wyżej jak w temacie opisywałem, czujnik od intercoolera nie pomógł, silnik w tryb awaryjny przy 130km/h, wyjście ponowna próba rozkręcenia turbo lub zakup nowej...macie może jakieś sposoby rozebrania turbo, nie idzie jej rozebrac po stronie wylotu do wydechu zapieczony pierścień, śruby poszły
Uszczelniacze zaworowe można zmienić bez ściągania głowicy silnika. Natomiast w przypadku Twojego silnika zazwyczaj oprócz uszczelniaczy potrafią być zużyte prowadnice zaworowe oraz zapieczone pierścienie.
Witam, Corsa B, sprawa wygląda tak, że trochę kopci i oczywiście bierze olej w ilości około pół litra na 1000 km. Będę zmieniał olej i przy okazji chciałem wlać naftę do cylindrów i zostawić to na noc aby wyczyścić je z nagaru i być może spowodować, że puści jakiś zapieczony pierścień. Chciałem zapytać ile wlać tej nafty do każdego cylindra? Aż pojawi...
Zapieczone pierścienie na tłokach, też mogą być przyczyną. Pierścienie stoją w miejscu, nie zgarnając oleju a tłok sobie ciśnie ten olej na świece. Przez co świeca zalana, zapłonu nie ma i ot co? Wypada w nim zapłon, i koniec balu.
No i co się stało z tym silnikiem? Moim zdaniem nie było tragedii. Przerabiałem to. Masz zapieczone pierścienie na tłokach i tyle. Użyj jakiejś płukanki plus czegoś na tłoki i powinna zwiększyć się kompresja. Dla potomnych - nafta daje radę, ale trzeba rozebrać silnik i zostawić na 12 h. Lepsze są płukanki, bo szybko działają, ale pamiętajcie szukać...
Próbował ktoś wał korbowy w tej nietypowej kosie spalinowej, z jednostronnym (jednoczopowym) wałem korbowym? Jak włożyć blok silnika w prasę i jak wyciskać, żeby nie połamać? Blok silnika jest razem z cylindrem, potrzebuję wyjąć tłok gdyż prawdopodobnie zapiekł się pierścień.
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
zgodnie z podejrzeniem, brak kompresji, zapieczone pierścienie
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Przy zapieczonych pierścieniach walił by odmą , ale też stracił by na mocy , pobierał olej i miał niską kompresje . Kiedyś zalewało się cylindry naftą i to pomagało . Zapieczone pierścienie puszczały i można było uratować silnik . :| Dodano po 4 W celach testu na szczelność pierścieni też się zalewało naftą . Jak wytrzymał do następnego dnia to był...
Witam. Posiadam Forda fiestę z 2002r. benzyna. Zrobiłem remont silnika 8 m-c temu (pierścienie, uszczelniacze, itp.) gdyż brał olej i już nie chciał jechać. Po remoncie - oleju już nie brał, palił, wszystko było super. Teraz znów zaczął brać olej (ok. 1 l / 1000 km) i dymić głównie przy paleniu. mechanik z którym robiłem remont stwierdził że mogło zapiec...
okazało się że to na 94% zapieczone pierścienie mechanik stwierdził sprawdzał ciśnienie ale nie pamiętam jakie było remontu nie będę robił bo się nie opłaca ładować kasy w stary samochód zrobiłem 36 tys km i branie oleju nie zwiększyło się nie wiem jak bardzo ok 1l na 6 tys sorki że tak długo nie odpowiadałem ale zapomniałem hasła do konta Dodano po...
To normalna przypadłość Przechodzonych Toyot, szczególnie corolli. Litr oleju na 10tyś. km to jeszcze nie tragedia. Doradzam też zastosować olej mineralny-15W40. Na pewno czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów, co niekoniecznie całkowicie wyeliminuje nadmierne zużycie oleju. Może się okazać że objaw "palenia" oleju ustąpi po wymianie ( często zapieczonych...
Witam.Czy ktoś na forum miał taki przypadek,ze po wymianie oleju w silniku i poprzejechaniu ok.10 000 tys.km.doszło do zapieczenia pierścieni (w matizie),a w oplu do zapieczenia samoregulatorów zaworów i wałka rozrządu,a w konsekwencji do zerwania paska rozrzadu? Pytanie może banalne, ale biorąc pod uwage to że obydwa auta zalane były castrolem 10 w...
Na pewno nie jest to spowodowane przez zapieczone pierścienie, więc płukanka ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi. Jak dla mnie strata pieniędzy.
Pierścienie chwycone? To znaczy mogły się zapiec? Czy pękły? Wymiana samych pierścieni wystarczy?
Panowie wyjaśniło się, dzisiaj rozebrałem kosę i okazało się, że tłok został przytarty i zapiekły się pierścienie z jednej strony, dlatego nie było sprężania takiego jak powinno być, paliwo nie zostawało sprężone tylko przelatywało tym bokiem do komory wału! Naprawa polegałą na wyjęciu tłoka i wystukaniu zapieczonych pierścieni. Potem trzeba było przeszlifować...
To raczej nie zapieczone pierścienie, a bardziej wytarte, czyli zużyte. Dolewanie motodoktorka, to strata pieniędzy. Albo wymiana pierścieni, jeśli to tylko pierścienie, albo poważny remont.
Witaj! Wszystko wskazuje o zapieczonych pierścieniach /mogą być popękane/ Czyli remoncik.Zdejmij głowicę i będziesz widział. Zanim zapadnie Twoja decyzja to sprawdź ciśnienie w cylindrze. Pozdrawiam Miro.Nasz
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
jak tak zapieczone pierścienie to można też nalać parę razy nafty do cylindrów do pełna, zostawiając po każdym nalaniu na parę godzin, też ładnie puszcza, potem po nocy pojudłać bez świec by w razie jak coś zostało to wyleciało przez otwory świec, zakręcić świece, odpalić niech z pół godziny pochodzi na wolnych obrotach (gratisowa płukanka) i zmienić...
Patrząc od przodu zaworu zobaczysz taki pierścień z cyframi 1-8. Pierścień ma 2 zagłębienia po przeciwległych stronach a pozycję regulacji wskazuje wgłębienie na zewnętrznej nakrętce. Generalnie do tej regulacji stosuje się specjalny klucz ale mnie udało się to zrobić przykładając śrubokręt z jednej strony i delikatnie stukając młotkiem tak, aby obrócić...
tego oleju sie trochę dużo tam zbiera wiec nie wydaje mi sie że pierścień aż tak by przepuszczał olej. I czy jakby były zapieczone pierścienie lub był na nich nagar to porysowały by gładź cylindra ( kolega robił mazde 6 w dieslu i tam były zapieczone pierścienie które porysowały cylinder) a w golfie gładzie cylindra wyglądają oki.
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Często tak jest ze w przytyranym silniku jak się uszczelni górę to zaczyna ciągnąć olej przez pierścienie. Moim zdaniem w starszych autach robienie samej góry mija się z celem. Zwłaszcza jak ktoś zmieniał olej zgodnie z zaleceniami producenta. Prawie zawsze są zapieczone pierścienie.
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Jakieś sugestie? 1. Nie ruszaj tych zapłonu, rozrządu i wtrysków. 2. Zapieczone pierścienie? Zalanie na noc nafty do cylindrów?
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Cylinder i tłok mają około 67 mm . Okazało się też że jeden pierścień jest zapieczony .
Za banke 5l trzeba zapłacić około 60zł wiec cena mała A skąd jak za mineralne gó...... to cena normalna jakościowo nadaje się do c330 , fiata 126p i kosiarek do trawy. Jakoś nie przypominam sobie żeby któryś z silników samochodowych miał dedykowany do użytku olej 15w40. Miałem x10xe po zalaniu orlena zapiekło pierścienie na jednym cylindrze. Także...
A jak udowodnisz kłopoty ze silnikiem, gdzie sprzedawca o tym wie, ale nie powie, a śladu nie znajdziesz przecież po tym w żadnych dokumentach? Dajmy na to zapieczone pierścienie, albo tak zużyte cylindry? Nie wszystko jest takie proste. Ale, kupujący też mają swoje za uszami. Ja osobiście każde auto jakie sprzedaje wystawiam jako uszkodzone i dokładnie...
Gumowy przewód został założony raptem na dwie godziny aby sprawdzić czy sprężarka będzie w stanie wybić 8 bar. Tłok nie był porysowany tylko przegrzany, zapieczone były pierścienie i sworzeń ponieważ sprężarka pracowała ciągle w starze. W końcu zdecydowałem się na budowę kompresora ze sprężarki HS 17 filmik z budowy oczywiście do obejrzenia na moim...
Uszczelniacze zaworowe, odma, uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzone lub zapieczone pierścienie tłoków.
Może masz wyeksploatowany silnik z brakiem kompresji, cylinder w górę sprawdzić tłok i pierścienie. Ostatnio miałem taki sam motyw w podkaszarce dwusuwowej. Zapiekł się pierścień, iskra jest, świeca mokra i niby jakaś tam kompresja, ale za chiny ludowe nie odpalisz. Rozebrałem, rozruszałem zaciśnięty nagarem pierścień i maszyna gwizda.
ciśnienie na tłokch 6 na każdym, zapieczone pierścienie czy raczej wytarte tłoki?
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Wielkie dzięki. Rysunek rozwiązuje sprawę ułożenia korbowodu na wale. Pozostaje jeszcze sprawa strzałki na tłoku. I pozostaje to dymienie. Czy przyczyną są jednak pierścienie? Jak widać na zdjęciu tłok jest czysty, pierścienie też. Brak zapieczeń. Myślę, że jak by pierścienie puszczały olej to by występowały jakieś zapieczenia na tłoku. Chyba, że może...
Naucz się człowieku czytać. Wyraźnie napisałem, że jeżeli silnik jest po remoncie zalecam nalanie lepszego oleju. Gdy silnik jezdzi kilka lat to oczywiste jest, że pierścienie tłokowe robią się cieńsze i pod pierścieniami zbiera się nagar z syfiastego miksola(zresztą w całej skrzyni korbowej). Gdy naleje oleju o dobrych właściwościach myjących wszystkie...
Sprawdz ciśnienie w cylindrach po nagrzaniu.Mogą być zapieczone pierścienie.
temat zamknięty zapieczone pierścienie,wymieniłem na nowe problem zniknął.poz
Nafta na przytarty silnik niewiele pomaga, to dobre tylko na zapieczone pierścienie, ale też nie w każdym silniku daje radę.
Może zanim zaczniesz rozbierać silnik wypróbuj płukankę do silnika. Jeżeli masz zapieczone pierścienie to jest szansa że taki zabieg je "uwolni".
Ja bym nalał odrobinkę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jeżeli silnik da głos to bym obstawił że jest coś z przewodem paliwa lub gaźnikiem, dolotem powietrza. Ale wtedy by było wyeliminowane prawdopodobieństwo uszkodzonego zapłonu. Spróbuj najpierw na starej świecy, a jak będziesz miał nową to też można. Dodatkowo sprawdź kolor świecy. Jeżeli będzie...
Raczej zapieczone pierścienie zgarniające na tłokach...
Prawdopodobnie przytarty/przypalony tłok i cylinder albo zapieczone pierścienie. Filtr powietrza i gaźnik czysty? Pasek był zmieniany?
Witam. Zastałe mechanizmy, pewnie zablokował się starter, możliwe, że zapiekły pierścienie. Najlepiej rozebrać ją na czynniki pierwsze, wrzucić do benzyny/ropy, wyczyścić i złożył, jeżeli pierścienie zapieczone to wymienić je lub jeśli jest taka potrzeba cylinder,tłok,pierścienie.
Być może zapieczone pierścienie? Przydało by się ściągnąć tłumik i ocenić stan powierzchni tłoka.
Takie remonty około 3 tysie wychodzą. Tylko że to stare auto i niewiadomo czy kupisz lepszy silnik. Po taniości może znajdziesz kogoś kto zmieni uszczelniacze, możesz próbować z płukankami na zapieczone pierścienie. Ale najlepiej jeździć i obserwować.
Pewnie zapieczone pierścienie tłokowe częsta przypadłość tych silników
Spróbuj zrobić płukankę (polecam engine flush od liqui moly) i wymienić olej, może pierścienie zapieczone i chociaż doraźnie bo pomoże..
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Mogło zapiec Pierścienie w rowkach Tłoków.
zapieczony gwint zapieczony termostat zapieczony wirnik
żarówka piekarnika f700b obudowę gasik przekaźnik
wzmacniacz grundig corolla wtyczka
Typowe usterki wzmacniacza Sansui B-3000 Niedziałający podgrzewacz powietrza w Renault Celtis - diagnostyka i naprawa