wymienić czujnik ewentualnie sprawdzić przewody i zasilanie czujnika
Jeżeli masz taki błąd: P1530, to ci wyłączy zasilanie czujnika.
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Panie moderatorze...właśnie podpowiadam, że to nie czujniki Halla, więc jakie zasilanie...panie moderatorze....
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
Co ma komputer do czujnika Halla? Zakłada się nowe części, wtedy przynajmniej jest cień szansy na bezawaryjną pracę. Zasilanie czujnika sprawdziłeś?
Sygnał z czujnika sprawdzałeś? Zasilanie też?
Ten czujnik ma w ogóle prawidłowe zasilanie?
To jest czujnik aktywny który wymaga zasilania. Sam w sobie posiada układ elektroniczny. NIe da się go sprawdzić jak ci się wydaje. Zasilanie raz, a dwa sygnał oscyloskopem tylko po zamontowaniu. Pocieszyłem cię?
Nie wiem, dojdziesz mierząc instalacje wozu albo sam czujnik. Tam gdzie złapiesz miernikiem diodę tam jest zasilanie.
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Jeszcze uściślę z tą kontrolką. Po uruchomieniu silnika gaśnie na ok.4s i później się zapala. Kody które wybłyskałem to 10 bł. 3bł 4bł 10bł (0340) 10bł. 2bł. 2bł.5bł (0225) Dziękuję za zainteresowanie tematem. Czujnik ma zasilanie.
Zasilanie na czujnikach i pedale zmierz!
A pod jakim hasłem szukać informacji o nich? nie wiem jak sie to nazywa, muszę wyczytać o sposobie pomiaru, sygnale z tych czujników i jak to zasilać.
Pisałem że wyłącznik (czujnik jest sprawny). Ponawiam pytanie , który bezpiecznik Nr. lub skąd jest brane zasilanie do wyłacznika (czujnika). pozdrawiam
A próbowałeś blokować zasilanie centralek kondensatorami?
radzę wymienić samochód. A tak serio czujniki parkowania to nie problem raczej wystarczy tylko usunąć bład w kts.no i jeżeli faktycznie nie działają wymienić a radio zdemontuj i rozbierz może dostrzeżesz usterkę chyba że fabryczne to radzę wymienić to opel;( kolego nie pisz głupot, bez fabrycznego radia nie ma dźwięków kierunkowskazów, czujników parkowania...
Jak to buch wystepuje to ile wtedy czujnik pokazuje?Sprawdz jakie masz zasilania na czujnikach.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Tak , dobrze kombinujesz. Możliwe, że jakiś box jest oszukujący ecu w celu zmniany wskazań czujnika składu mieszanki. Przedzwoń instalację w tym obwodzie. Napięcie zasilania na ten czujnik to 5V. Sygnał w temp. 80 *C dla typowego NTC to 1,0-1,3 V
Panowie moi, jeśli hall w aparacie jest dobry (bo pompka się włącza), to pozostaje moduł zapłonowy - albo nie ma zasilania, albo impulsy do niego nie dochodzą.
Pojawi Ci sie blad w kompie sporadyczny, pozatym odpali z gornego czujnika czyli z rozrzadu. Tnij pompe, zasilanie na wtryski, lub na zaplon. Pozdrawiam!
A termostat się otwiera? Jaką masz temperaturę na czujniku/włączniku wentylatora? Czujnik/włącznik wentylatora w ogóle na zasilanie?
Diagnostyka jak już koledzy napisali. Ja do tego dołożę sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązkę oraz wtyki do modułu bo niestety gniją. Spróbuj odłączyć na chwilę wtyczkę od czujnika temperatury płynu i zobacz czy wystartują wentylatory.Powinny jeśli zasilania są OK.
Sondę sprawdzałem bylem u elektryka astra była podłączona pod komputer sonda jest sprawna, na z czytaniu kodów byłem i pokazało mi błąd teraz nie pamiętam dobrze,ale chyba 35 lub 34 coś że czujnik podciśnienia bezwzględnego , od razu dopowiem że czujnik podmieniałem (map sensor) z innej astry. u mnie po zamianie non stop to samo żadnej poprawy,więc...
Dziwne, jak sterownik zwiera do masy na wszystkich, i cewka ma zasilanie to leży cewka. Ale już niby zmieniałeś. To tyle z teorii. Teraz żeby wiedzieć dokładnie co się dzieje na pierwotnym potrzebny jest oscyloskop. Do tego tester i zrobić test wykonawczy. Nie jest wykluczone uszkodzenie ECM ale jest to dziwne.
F38- ogranicznik prędkości (poziome bezpieczniki), u mnie nigdy go nie było ale mogę włożyć. I miałem już zapodać jakąś dowcipną ripostę, że w mojej Astrze hamulec jest po środku, ale poszedłem wypróbować ten bezpiecznik i traf chciał, że wylądowałem łbem na dywaniku i z latarką zacząłem liczyć. Najpierw od lewej do prawej i na zad. Ki czort, pomroczność...
Zasilanie na kotce czujnika jest 12wolt a jak sprawdzić czujnik hala
witam Ja rowniez polecam super fortece, zalozylem kilka takich alarmow i nie mam zadnego problemu z nimi Opis na stronie producenta http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Produkuja tez zamki centralne Do tego sygnalizator z wlasnym zasilanie i czujnik ruchu Opis astry, kolory przewodow odpowiadajece np za stacyjke,...
ABS: połączenie pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie...
Ster silnika, kable, moduł chłodzenia, czujniki ciś. od klimy i temp płynu. Myślę że jeszcze jedna sprawa, a mianowicie stacyjka może nie rozłączać zasilania i takie cyrki mogą być.
Sprawdźcie zasilanie sterownika i masy.
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
Mam zamiar założyć alarm SEO DELPHIN do Opla Astry F ,tylko niewiem jakie bedą najlepsze czujniki ruchu ultradzwięki,czy mikrofala i jakiej firmy,oraz jaką syrenę z własnym zasilaniem. Bardzo proszę bardziej doświadczonych kolegów o poradę.
mam taki problem z czujnikami. Kolego diagnozę czujnika zaczynamy od sprawdzenia jego zasilania i sygnał na wyjściu.
masa na sterowniku jest sprawdzona żarówką , jak i zasilanie 12V , sprawdzę jeszcze zasilania czujników możliwe że mają zwarcie i przez to spada napięcie,
Zasilanie na cwkę,moduł,czujnik halla do sprawdzenia.Jakie oznaczenie silnika?
No dobra, masz racje. Nikt nie jest alfą i omega. Ja bym odczytał błedy, zapisał, skasował i pojezdził troche. Jezeli ten sam błąd powrócił by, pewnie tez bym wymienił czujnik najpierw. W zasadzie Ty to juz wszystko zrobiłes i dalej masz to samo. Ok, tyle teorii. Zasilanie na czujnik wałka jest ten sam co silnika i osprzetu (patrz schemat). Pasuje ci...
posprawdzaj wszystke połączenia (zasilanie i mase) pewnie gdzieś saśniedziało
Czujnik na wale korbowym wisi na pinie A23 sterownika , ale ma jesczce zasilanie plus 12V i masa. Błąd wskazuje na uszkodzenie nie czyjnika lecz obwodu czujnika.
Brązowy do masy a drugi przez złącze 64pinowe pin5 do licznika na pin7 z skąd wychodzi zasilanie tak jak piszę kolega wyżej
Tego Ci nie powiem, tam jest klasyczna pompa wtryskowa, więc teoretycznie do działania układu wtryskowego nie jest potrzebny czujnik położenia wału. Najlepiej jak byś znał dokładny numer błędu. Czujnik położenia wału zasilany jest z linii 15 i zabezpieczony jest bezpiecznikiem F46. Warto też sprawdzić napięcie zasilania alternatora - nadmierne może...
Czujni od grzania świec jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera,Jest to taki czujnik z dwoma kabelkami. Świece w tym silniku grzeją do tęperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś 5-10 minut. tyle że po zapaleniu przechodzą w tryb dogrzewania i grzeją napięciem 6V.sterownik i 2 przekażniki znajdują się...
Możesz proszę zrobić zdjęcie tego czujnika wody? Panel z radiem oraz oświetlenie wanny Ci działa? Jeżeli nie, sprawdź czy nie zadziałało RCD (jest na przewodzie zasilającym między wtyczką a sterownikiem).
Zmierz napięcie zasilania oraz wyjściowe czujnika położenia przepustnicy.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
sprawdz połaczenia ster silnika ster pompy, zasilanie na ster pompy, czujnik połozenia wału, błedy w sterze pompy.
Nie.Gaziarze często zakładają przekaźnik który odcina stałe zasilanie sterownika,chodzi o kasowanie pamięci adaptacyjnej,a przy okazji kasuje błędy.
Bezpieczniki sprawdziłem, są sprawne. Dobrałem się do panelu klimy, sprawdziłem ciągłość kabla różowego do złącza ECU, kabel sprawny, napięcie dostaje po przyciśnięciu guzika. Kable od czujnika i od cewki klimy przedzwonilem już wcześniej, niestety nie znalazłem katalogu swojego czujnika, a zasilanie czujnika wynosi około 5v. Na wyjściu 1V z groszami(tak...
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
może głupio zapytam ale paliwo masz w zbiorniku? ciśnienie paliwa jest? zasilanie pompki paliwa jest?
Hi, Jesli czujnik wału ma dwa piny to jest indukcyjny, powinien miec w temp 20 stopni ok 1 Kom (+/- 10 %) Jesli ma 3 piny to jest czujnikiem halla, i omomierz to co najwyżej zwarcie Ci pokaże, tak to masz zasilanie/synal/masa. Zasilanie: +5V (zdarza się również +12) Impulsy z walka miedzy 0 a 5 V.
Generalnie po włączeniu zapłonu zawór powinien się otworzyć, a tak się nie dzieje. Otwieranie EGR po zapłonie ? Gdzie to wyczytałeś? Sprawdź zasilanie ,masę czujnika na wtyczce i parametry w programie z czyjnika. Ze zgadywanek to pewnie trzeba będzie wymienić EGR. Także albo diagnostyka albo podmiana w ciemno.
Zasilanie sterownika silnika do sprawdzenia, wiązka czujnika, od jednej wtyczki do drugiej, prześwietlić i sprawdzić na zwarcia, jeśli to wszystko jest ok, sterownik do zrobienia. Norma.
mhteg-mógłbys nie opowiadać....no wiesz czego? Akurat zasilanie tego termometru jest stabilizowane, a gośc ma albo uszkodzony czujnik, albo wylutowane piny wielozłacza.
Czy przy zasilaniu samostartem silnik zasilany jest również benzyną?
Instalacja od LPG ma zasilanie? Możesz też jeżeli nie ma iskry sprawdzić sprawdzić czujnik wału korbowego. Jak sprawdzisz to napisz.
czujnik podciśnienia zaciski masa sygnał zasilanie włączony zapłon : zasilanie - masa około 5V na biegu jałowym : sygnał-masa 1,6...1,9 V przy zwiększniu obrotów (obciążenia) płynnie wzrastać np. ruszanie z miejsca na złączu komputera masa A11, sygnał C11,zasilanie C14
To zobacz sobie na pinouty układu scalonego, masz tam LM324 i zobacz, gdzie zasilanie i masa. Dwa pozostałe wyjścia, pewnie załączane przez te tranzystorki, to wyjścia. XZdaje się, ze dwa, bo to ustrojstwo z dwoma progami działania. Pojawia się na nich stan niski w momencie alarmu. Czyli po podłączeniu poprawnie do 1V po pstryknięciu palcem powinna...
Piąty, czyli oba wiatraki cała naprzód, tak ? Hm, jeżeli on wykrywa "prawidłowość działania", a ze schematu widzę że nie ma czujników obrotów w wiatrakach, to musi mierzyć prąd. I tu pewnie mu się coś nie zgadza. "Druga prędkość kosmiczna" to są jak mi się zdaje oba wiatraki szeregowo, bez opornika. Hm, przyjżałbym się czy zasilanie dobre, czy spadku...
Czy mogę przez to rozumieć, że pompa startuje natychmiast po uruchomieniu silnika ? Nie ma tam żadnego czujnika, który by uruchamiał ją dopiero, gdy wykonamy jakiś ruch ? Czy każda pompa ma tylko 4 przewody (dwa na zasilanie,jeden od alternatora i jeden od diagnozy), czy np.drugi typ (bo słyszałem, że są dwa) wymaga ich więcej ?
Do wywołania kodów ABS zwiera się 2 górne piny - lewy i prawy (w złączu 10-pinowym). W złączu 16 pinowym nie pamiętam ale ono występuje w nowszych astrach i tam ZTCW mrygania niet (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) Kody błędów ABS: 12 - brak błędów 16 - zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu 17 - zawór elek/magn. przedn.prawego...
Po wywołaniu kodu usterki występuje błąd numer 22 ( zbyt niskie napięcie w czujniku polozenia przepustnicy) Sprawdzić multimetrem zasilanie oraz sygnał wyjściowy TPS.
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
W astrach 1.4 1.6 pytaj o map sensor na szrotach. Zasilanie 5V i sygnał 0-5 V w zależności od podciśnienia.
Sprawdź ile wynosi zasilanie na wtyczce z komputera - jeśli 12V to wracamy do pierwszego schematu. Jak masz 5V to pozbywasz się rezystora 330.
Parametry jest wszystko ok. Czyli konkretie jakie. Ciśnienie zadane, ciśnienie rzeczywiste, napięcie na czujniku, przepływ powietrza. Znałem juz takich co brali komputer na kolana i przeladali parametry podczas jazdy tylko ze nie wiedzieli na co patrzą i nie potrafili wyciągnąć wniosków. To nie jest jakaś typowa usterka, to jest zaadka i bez konkretów...
czujnik halla lub moduł zapłonowy pod cewką zapłonową lub sama cewka.
Wrrrrr, sprawdż napięcie zasilania czujników, pewnie stabilizacja napięcia 5V nawala.
Wg mnie nie przykręciłeś którejś masy. Pomiar napięcia zasilania na wtyczkach czujników najlepiej pod lekkim obciążeniem powinien wyjaśnić sprawę.
Jednak poszukaj sobie innego forum. Co "korekty" mają wspólnego z brakiem iskry? Także te numery które tutaj umieściłeś niewiele mają wspólnego z tematem. Możliwe są dwa systemy - Multec z Hallem, bądż czujnikiem indukcyjnym w aparacie zapłonowym i modułem(1.4-1.6), albo Motronic (1.8 - 2.0), z indukcyjnym czujnikiem wału. Obydwa do ogarnięcia w 10...
Jest kilka podstawowych zasad w układzie chłodzenia jaki najczęściej występuje: __________________________________ Układ jest ciśnieniowy, czyli wszystko musi być szczelne, gdyż dopiero wtedy płyn (woda) wrze w temperaturze 120'C, inaczej nie będzie to działało. Termostat otwiera się przy 88'C powodując wymianę płynu pomiędzy obwodem silnika, a chłodnicą,...
Witam problem Astra G nie działa klima - brak zasilania na kompresor uzupełniony czynnik do stanu 700 g /brakowało 200/ wymieniony czujnik ciśnienia wymieniony moduł wentylatorów sprawdzone bezpieczniki w kabinie oraz główne pod maską Podłączenie do op-com`a -brak błędów -wskazania czujnika ciśnienia 3 bary -op-com wymusza biegi wentylatora po odłączeniu...
Termostat w tym aucie ma bardzo wysoką temperaturę otwarcia (104*C), dlatego zainstalowano w nim grzałkę, która dogrzewa termostat, by w razie potrzeby otwierał się wcześniej. Grzałką steruje sterownik silnika. Nie wiem jak i czy w ogóle wpływa awaria czujnika poziomu płynu na sterownie tą grzałką ale warto tę usterkę wyeliminować. Po wymianie zbiorniczka...
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Zapomniałam napisać o błędach,jest tylko jeden błąd P1113,ale on nie ma wpływu na tą usterke.Immo nie trzyma bo rozrusznik kręci i nie geneuje błędów a po wyjęciu elektroniki z kluczyka jest cisza i błędy immo.Tak myślałem o tej synchronizacji ale czy nie powinien być błąd?,a czy po wypięciu czujnika wałka rozrządu nie powinien zapalić.Jeszcze co dziwnego...
zasilanie pod pin 1i2 na 3 pinie przy otwatej przepustnicy 5V przy zamkniętej 0V Dodano po 6 jeszcze jedna sugestia ,kolega na forum miał ''falujące obroty'' w astrze i przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Parametry czujnika temp.wody i powietrza to ok.2000-3000 ohm przy 20 stopniach .
dzieki przypuszczam ze to wiele pomoże. Jeszcze może kolego wiesz co to za czujnik ? termistor ? jakiej rezystancji? juz próbowałem sie do tego dostać tunel ściągnąłem porozbierałem kilka następnych rzeczy jednak nie wiedziałem gdzie jest i myslałem nad ściągnieciem tapicerki jednak to mnie przerosło. Czy dmuchnieciem mógł sie popsuć czy tylko wypiął...
Brak zasilania sterownika silnika, brak sygnału czujników CMP/CKP, uszkodzony sterownik itp. Check świeci?
Temperatura jest przekazywana z czujnika przy termostacie, prawdopodobnie zawiesił się w pozycji otwarty (na Twoje szczęście) i masz ciągle niedogrzany silnik. I oczywiście większe spalanie. Co do zegarów - zasilanie/masa.
Podobne objawy da też brak sygnału z czujnika obrotów wału, tylko wtedy by nie mulił. Tam Hall w aparacie zapłonowym jest. Albo giną impulsy, albo zasilanie.
Na chyba środkowym pinie ,ale moge się mylić jest zasilanie czujnika.Dodam że bardzo dziwne zasilanie bo prądem zmiennym.Na oscyloskopie po włączeniu stacyjki powinieneś mieć sinusoide o napieciu szczytowym ok 2,5 v.Teraz nie wiem czy zdołam przelać moje myśli na papier sensownie i ze zrozumieniem dla innych ale próbujemy.Zrob podziałkę czasową na ok...
A co ci pokazuje tester jak podstawisz rezystancję odpowiadającą 90 st.C.ok300 om (czym to czytasz). Gdzieś czytałem że sterownik silnika przy jakiejś temperaturze przechodzi na inne napięcie zasilania.
Świece na pewno do wymiany, po zbadaniu miernikiem nawet oporności nie miały. Ogólnie jeśli chodzi o jakieś błędy, to było właśnie z brakiem zasilania na świecach i odpiętym czujnikiem temperatury. Mechanik ma to porobić i wtedy będę wiedział, co z tym kluczykiem, bo jak już odpali to ten check znika.
A nie dało wam do myślenia że skoro obd nie ma zasilania a nie było przerabiane to coś jest nie tak. Sprawdziłeś choćby bezpieczniki?
Najprawdopodobnie to 2 czujniki w jednym skoro nie ma czujnika na drugiej rurce w komorze silnika i jak się nie mylę to zasilanie idzie tam w szeregu do sprężarki. Do koca nie jestem pewny bo miałem juz różne Astry z różnymi rozwiązniami. Co do sprężarki jak by był problem z cewką to by wypaliło bezpiecznik.
Do tego czujnika NAMUR potrzebujesz separator, czujnik pracuje na napięciu 8,2V. Nie możesz go wpiąć bezpośrednio do PLC. Pierwszy z brzegu separator: Separator binarny typ SB-1 firmy Labor-Aster. Co do zwykłych czujników trzyprzewodowych, wyjście czujnika wpinasz bezpośrednio na wejście PLC, zasilanie czujnika przez bezpiecznik.
Przez chwilę pojawił się błąd P0530, ale po przejrzeniu wiązki (czujnik jest nowy), błąd zniknął. Bezpiecznik jest sprawny, na pinach 31 i 16 w panelu jest cały czas zasilanie +12V po zapłonie i odpaleniu, bez względu na to, czy klima jest włączona, czy nie. Czyli jeszcze przejrzę wiązkę. Czy na schemacie może być po drodze inne złącze niż to przy lewym...
Witam mam pytanie dotyczące Astry G 1999r. Gdzie podłączyć czujnik uderzeniowy do oryginalnego alarmu ? Myślę że trzeba go podpiąć do czujnika (wyłącznika) otwarcia drzwi ale co z zasilaniem ? powinno dochodzić do czujnika po załączeniu alarmu i tu się 'schody' zaczynają. Jeśli mu napięcie na stałe dam to mi załączy oświetlenie w środku kabiny (chyba),...
No to co nie piszesz, że wymiana czujnika nie spowodowała ustąpienia błędu? Do sprawdzenia - zasilanie sterownika silnika. Potem wiązka czujnika, od jednej wtyczki do drugiej - na zwarcia przede wszystkim. A jak wszystko będzie w porządku to sterownik do zrobienia - usterka typowa. Względnie rozrząd jest przestawiony, ale jak tam nikt nie grzebał to...
Może być za mało czynnika, wtedy presostat nie rozłącza obwód zasilania sprężarki. Może być tez inna usterka elektrotechniczna: kabelki, czujniki itepe. W astrach F często psuje się termowyłącznik w chłodnicy (lub kabelki od niego) który wyłącza klimę gdy temperatura w chłodnicy za duża.
Sprawdź wszystkie wtyczki i przeczyść tak jak kolega wyżej radzi. Sprawdź także czujnik położenia wału czy jest sprawny.
Według mnie ten "czujnik pomiarowy wtrysku" powinien zdać egzamin. Jeśli wtryskiwacz będzie miał zasilanie +12V i sygnał sterowany masą (czy jak to się tam nazywa) to wtryskiwacz na pewno wtedy działa ,a procek otrzyma o tym informacje. Czy wyjście z transoptora podawać jeszcze na tę bramkę 40106 i dopiero na procek? A przerwanie inicjujące licznik...
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Witajcie, Odnowię jeszcze temat. Dziś sterownik wrócił od kolejnego elektronika który twierdzi że na 99% jest sprawny. Wziąłem się zatem za sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu i mam wątpliwości co do jego działa. Możecie mi podpowiedzieć jakie powinno być prawidłowe napięcia na czujniku? Zasilanie stało to 5V a jak z kablem sygnałowym? U mnie...
Musisz sprawdzić połączenia to ewidentnie tego wina. Nie ma innej możliwośći. Alarmy te reagują tak właśnie w przypadku złej masy lub sasilania. Wypad pilotó też jest tym spowodowany. Wyjaśnił mi to sam właściciel firmy AMT gdyż to mój znajomy. Dzieje się tak gdyż jezt zmienny kod kelloq. Musisz posprawdzać wszystkie łączenia jak i wtyczkę co wchodzi...
Tak jak w temacie. Czujnik zamkniętych drzwi sprawdzony miernikiem- sprawny i oświetlenie wnętrza działa. Brzęczyk podpinałem prosto do aku i działa . Nie dochodzi zasilanie + na styk 30 brzęczyka. Gdzie szukać przyczyny ? Bezpieczniki wszystkie sprawne.
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Tak jak kolega wyzej napisal antena automatyczna jest troche bardziej rozbudowana niz zwykla wysuwana recznie i z niej wychodza conajmniej 2 przewody jeden plusowy a drugi sygnal z radia no i sam kabel anrtenowy a co do swiatel cofania to sprawdz sam czujnik wstecznego biegu czy jest sprawny jezeli tak to gdzies moze byc przerwane zasilanie. Pozdrawiam.
zasilanie astra astra centralny zasilanie astra zasilanie pompy
czujnik wielkość elektryczny toyota corolla żarówki amplituner instrukcja
pilot uniwersalny manta pilot uniwersalny manta
Pilot do telewizora Pioneer PDP-4270XA: zamienniki i rozwiązania Wgrywanie firmware przez bootloader w uszkodzonym routerze