Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
Czyli świeci Ci się check engine, prawda? Powyższy błąd dotyczy jednej (albo obydwu) sond w układzie wydechowym (O2 sensor). A konkretniej grzałek przy nich. Bywa też że bezpiecznik pada , zatkany filtr powietrza i brudne wtryskiwacze ale w pierwszej kolejności przyjrzał bym się sondom .
Zamykam temat, problemem był walnięty czujnik ciśnienia powietrza na obudowie filtra. Po wymianie wszystko gra (czujnik 170netto) wiec bez tragedii.
Zatkany filtr powietrza.
Zatkany filtr powietrza będzie powodował przegrzewanie silnika.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
Zacząłbym od sprawdzenia filtra powietrza i stanu oleju w silniku. Może być tak, że gaźnik przelewa albo naturalnie nie dusstaje powietrza przez zatkany filtr powietrza.
Masz problem z gaźnikiem. Produkuje on zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną, przez co izolator świec zapłonowych pokrywa się sadzą i powstaje przebicie. Powodów może być kilka, np. nie zamykające się ssanie, zbyt wysoki poziom paliwa, rozkalibrowane dysze paliwowe, zatkany filtr powietrza. Jeżeli problem występuje wyłącznie na jednym cylindrze...
Niestety z tego co wiem to "niedasie" wyczytać kodu usterki beznarzędziowo. Usterka może być zupełnie błaha, typu nieszczelny wężyk podciśnieniowy powodujący problem ze sterowaniem ciśnieniem doładowania czy zatkany dolot (filtr powietrza?), poprzez np padający przepływomierz a na awarii pompy skończywszy.
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
kompresję może być "czuć" bo tam z tego co widzę niema odprężnika na wałku rozrządu (bo to mały silnik), w większych jest, i tam pomiar kompresji ma niewielki sens.. chyba że się silnik rozpędzi dość mocno wiertarką tu masz częściówkę: https://www.cmsnl.com/honda-gv100a113zg1... zobacz bez odmy i filtra powietrza (bez...
Sprawdź czy dolot powietrza nie jest zatkany no i filtr powietrza czy jest czysty.
Robiłeś jakiś remont tego silnika? A jak z filtrem powietrza nie zatkany?
Jak wyżej napisane, silnik odpala na zatkanym filtrze powietrza, ale po chwili gaśnie.
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Zatkany filtr powietrza lub kompresja przechodzi do skrzyni korbowej.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
nadal zalewa co może być? Na przykład brudny, zatkany filtr powietrza.
Olej w kolektorze ssącym na pewno jest z odpowietrzania silnika może to być spowodowane przez zatkany filtr powietrza lub uszkodzone pierścienie.
Spróbuj podczas odpalenia wciskać zatapiacz, albo zatkaj filtr powietrza.
Zatkaj filtr powietrza jak zgaśnie silnik to znaczy że układ doładowania powietrza jest ok jak będzie silnik dalej pracować mimo zatkania filtra powietrza do znaczy że możesz mieć nieszczelność na chłodnicy powietrza.
Witaj Kolego, możesz wymienić uszczelniacze na wale bo z opisu jaki zamieściłeś to by wszystko wskazywało na to że zassany olej do skrzyni korbowej nie został całkowicie spalony i został uszkodzony/wywinięty/ uszczelniacz ,to by się mogło zgadzać co do braku wolnych obrotów,natomiast raczej nie jest przyczyną dymienia wydaje mi się że z powodu poluzowanych...
Musisz znaleźć przyczynę dławienia silnika. Albo umiera kompresja, albo zatkany filtr powietrza, lub tłumik, jeśli twierdzisz, że gaźnik jest OK.
Czy w ogóle znasz się na naprawie jakiejkolwiek, bo patrząc na pytanie uważam, że nie. Powodów może być tak wiele jak części w silniku, zatkany filtr powietrza, zabrudzony gaźnik, zpsuta linka gazu, źle ustawiony zapłon i tak jeszcze kilka innych rzeczy do najprostszej obluzowany kabel. Trzeba rozkręcać i sprawdzać po kolei od najprostszej rzeczy innego...
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
sprawdż swiece filtr powietrza i silniczek krokowy i wtrysk Dodano po 12 któraś swieca może nie przepalać albo jest zatkany filtr powietrza i nie ma z kąd wziąść więcej powietrza a nie pamiętam jak w tym silniku jest mierzona ilość powietrza jaka dostaje się do silnika bo jak jest tam jakiś przeplywomierz powietrza to on moze brojić Dodano po 9 któraś...
zatkaj te nawiercone otwory,maty bitumiczne.zaklej wszystko musi wyciszyc rura na pewno nowa?moze byc zatkany filtr powietrza wtedy ciezej ciagnie i buczy.znam kolesia co mu tez buczalo i zalozyl sobie stopery do uszu ale tego nie polecam(OTWORKI!!)
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Trzeba podlaczyc scanner ODBII i odczytac kody bledow. Powodem moze byc zatkany filtr powietrza, zatkany filtr paliwa, swiece zaplonowe(alfa jest na to wrazliwa), czujnik przeplywu powietrza, czujnik temperatury silnika, sonda lambda, to te najprostsze usterki. Na poczatek proponuje zresetowac komputer odlaczajac akumulator na godzine (i wlaczyc swiatla,...
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Kupilem PASSATA z 1998 z przebiegiem 210 000 km.Samochod dobrze sie sprauje tylko jak jade 120km/h do 160km/h silnik tach chodzi jakby nie palil na wszystkie tloki i delikatnie przerywa.Czy to moze zatkany filtr powietrza ?
sprawdz czy nie zatkany filtr powietrza bo może był w naprawie "u fachowca" stary numer gdy są kłopoty nie równa praca,strzelanie,brak mocy to "fachowiec" zatyka filtr i kasuje forse .a Ty zadowolony????? do pierwszego tankowania. Program TVN -Usterka
Zakładam że lustra są czyste ;) a więc pozostają druty elektrod zabrudzone pomaga świetnie aceton i co może jeszcze być ale to tyko raz się spokałem to zatkany filtr powietrza nad grzejną zaraz za czyszczącą, zakładam że to on jest przyczyną ale tylko wtedy gdy pasek się powiększa wraz z ilością zrobionych kopii Pozdrawiam
Nie musi to być koniecznie silnik. Może przewód jest nadłamany (najczęściej zasilający). Uszkodzenia łożysk przy tak dużej prędkości obrotowej wirnika, to słychać. Zatkane filtry powietrza na wylocie jak najbardziej utrudniają chłodzenie silnika. Rowenta znikomo mi się trafia, ale najczęściej usterką jest przewód, zwijacz, wyłacznik.
Teraz muszę dojść co powoduje u mnie w silniku jego zalewanie przy odpalaniu, czyli albo brak iskry, albo zła dawka paliwa w mapie, albo uszkodzony wtryskiwacz, albo zatkany filtr powietrza. Zamiast tego (bo silnik i tak po mocnych modyfikacjach) zastosuj zalecane, fabryczne świece zapłonowe. Denso K20PR-L11 lub NGK BKR6E-N11. Przy paliwie E95 nie...
Biały nalot na świecy-brak paliwa po dodaniu gazu . Świeca powinna być jasno brązowa -wypalona nie zalana . Sprawdź czy dochodzi paliwo do gaźnika ??Wyczyść go . Ustaw zawory dla pewności , w nich często bywają podwieszone -brak luzu , wtedy nie chce pracować jak należy . Możesz ustawić deko większe luzy niżeli podaje fabryka . :| Dodano po 1 Przy zatkanym...
Miałem ostatnio taki przypadek że silnik zapalał się i nie wchodził na obroty. Okazało się że filtr powietrza był zatkany-zużyty. Należy wymienić filtr powietrza i wszystko działa. Nie mam zastrzeżeń do tych silników. Odpalają na jednego kopa . Pozdrawiam
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Ubytek czynnika, nieszczelność w układzie. Mało gazu? Wątpię bardziej wygląda jakby był za słaby przelot powietrza przez wymiennik. Da się dobić, ale trzeba mieć sprzęt. Ostatnio naprawiałem kilka suszarek z Boscha i tylko jedna z pięciu miała ubytek gazu. W reszcie były zatkane filtry na ten puch. Niby czyste, ale powietrza nie przepuszczały. Włącz...
Witam przyczyny nie odpalenia i pokazywanie białego dymu mogą byc końcówki wtryskiwacza leją złe ustawiony początek wtrysku za małe ciśnienie w cylindrach filtr powietrza zatkany złe ustawienie rozrządu a sprawdzamy luzujemy pokoleji ale pojedynczo przewody wysokiego ciśnienia kręcąc rozrusznikiem gaz na ful i słuchamy czy końcówki wtryskiwaczy skrypią...
Jeśli w wężyku będzie podciśnienie (np. zatkany filtr powietrza) to będzie dużo gorzej dużo... (Sprawdź zasilanie czujnika ≈5V oraz sygnal wyjściowy 0.8-3,..4V) podłaczyłem go pod komputer i okazuje się ze sonda lambda umarla po odpieciu jej i skasowaniu błedów z pamięci jest całkiem ok ale to nie to. Jakie usterki pokazal komputer?
Jesli klima jest poprawnie zaprojektowana, przyczyna może być: - zabrudzony/zatkany filtr powietrza - ubytek czynnika chłodzącego Prawdopodobnie przy silnym nasłoneczniu klima "nie wyrabia". Mimo iz sprzężąrka pracuje ciągle. Temperatura w instalacji podnosi się i sprzężarkę wyłącza bezpiecznik termiczny. Może byc tak ze klima ma ustawioną temperaturę...
Takie zachowanie oznacza totalnie zatkany filtr powietrza, lub awarię sprężyny głównej membrany, ewentualnie zaworka w reduktorze. Najpierw przyjrzyj się układowi dolotowemu. Jeżeli tam jest wszystko w porządku, to prawdopodobnie wina leży po stronie reduktora, który można wymienić (np. na ten, który podałeś), lub naprawić. Zauważyłem, że sprawność...
Spróbuj przejechać się bez filtra powietrza. Zatkany filtr daje takie właśnie objawy.
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
Moim zdaniem kolego to panowie od lpg nie mogli ustawić wolnych obrotów bo falowały i postanowili zatkać dopływ powietrza by je wyregulować. proponuje wyciągnąć to :druciarstwo: i znaleść dobrego gazownika w okolicy by wyregulował lpg
Zrobiłem przed chwilą tak jak napisałeś, zatkałem szczelnie szmatką dolot powietrza przy gaźniku. Gdy go odpaliłem to miał niskie obroty i ''tłukło'' trochę silnikiem i po paru sekundach zgasł. Następnie zatkałem dolot powietrza przy filtrze powietrza. Po odpaleniu już miał wysokie obroty. Wynika z tego, że lewe ciągnie w łączeniu gaźnika z filtrem....
Witam, proponuje sprawdzić kompresje, najlepiej żeby była w w granicach 10- 12 atm. potem wstrzyknij do cylindra dawkę paliwa i spróbuj odpalić. jeżeli zaskoczy to gaźnik do wyczyszczenia i regulacji. Możesz jeszcze zatkać ręką filtr powietrza i próbować odpalić.
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Na stronie: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/10... "Falowanie obrotów na biegu jałowym Nierówna praca jednostki napędowej na biegu jałowym – samoczynne wzrastanie i spadanie prędkości obrotowej silnika.przyczyny Najczęściej pierwsze podejrzenia padają na silniczek krokowy. Niestety, powodów takiego zjawiska może być...
Koledzy dzisiaj w czasie jazdy wyskoczył faul engine po sprawdzeniu był błąd 3008 co to za błąd proszę o odpowiedź Chyba przed tym 3008 jest literka. Ale co tam, gównem czytam błędy, więc gówniane informacje pokazuje. Jeżeli jest to P3008 - "tutaj powinniśmy baczniej przyjżeć się zasileniu powietrzem w układzie dolotowym. Powodem mogą być: zatkany...
Witam Może po pierwsze sprawdź usterki poprzez odczytnp BOSCH KTS 200 Proponuje niech ktoś zwiększy prędkość obrotowa silnika na luzie i sprawdź szczelność węży od turbo sprężarki do kolektora ssącego(czy nie słychać charakterystycznego świstania ), cienkie węże sterujące od zaworu EGR oraz doładowania(jeśli takowe wystepuja-nie znam za dobrze tego...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Witam sparwdź filtr powietrza jezeli bedzie zatkany to bedzie sie grzął silnije i niebedzie miał mocy, jezeli to nie filtr powietrza to sparwdź czy któryś z tłumików nie jest czasem zatkany :) Pozdrawiam
Egr jest w porzadku każdy mechanik go sprawdzał Dodano po 6 Ostatnio jeden sprawdzał turbo w czasie jazdy tzn. Zapotrzebowanie doładowania i wydajność to coś mówił ze turbo do 2 tyś.obr. nie dobija o 500 jednostek a powyżej 2tys. obr. Przeładowuje tylko nie wiem czy tak może być bo już sporo wsadziłem w samochód i nie chce nie potrzebnych kosztów dodam...
Zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna. Zalej benzyna z olejem we wlasciwych proporcjach, ustaw sklad mieszanki nastepujaco. Srube dyszy powietrza wkrec na max odpal simsona i powoli wykrecaj srube az silnik zdecydowanie zmniejszy obroty, w Jawkach to bylo jakies 2 i pol obrotu. Pod warunkiem ze gaznik jest sprawny i nie zatkany. Sprawdz rowniez...
W zasadzie to może być bardzo dużo rzeczy np. przepływomierz, lewe powietrze albo nawet mocno zatkany filtr paliwa lub powietrza. Najlepiej zobaczyć czy są błędy jakieś w sterowniku, bo bez tego można szukać długo i niepotrzebnie wymienić sprawne części. Pozdrawiam
to oznacza, że albo za dużo oleju i go jakoś wychlapało tam, albo, że kompresja ucieka do miski, ale dziwne, że tak nagle. Może po prostu się ten olej tam zbierał i zbierał w tym filtrze aż go zassało odmy nie musisz podłączać do filtra, dla silnika to będzie nawet lepiej, że tego syfu ssać nie będzie, to jest eko-oszołomowy wynalazek, kiedyś normalnie...
A spróbuj podnieść pokrywę filtra powietrza i w tedy sprawdż. Pewnie filtr powietrza zatkany, innej możliwości nie widzę.
Gdy odpiąłem filtr powietrza i zatkałem ręką otwór to jakby silnik ożył. Posiadam filtr paliwa. Spróbuję przeczyścić gaźnik jeszcze raz. Dodano po 4 Wyczyściłem gaźnik i okazało sie że jedna z dysz była zatkała. Wszystko ładnie jeździ. Dziękuje za pomoc.
Po pierwsze usuń link do aukcji i podaj typ piły w temacie, napisz coś więcej o objawach, przyczyną mogą byś pęknięte pierścienie tłokowe, zatarty cylinder, zatkany gaźnik lub filtr powietrza, nieodpowiednie paliwo. :x-mas:
zrób tak : zdejmij filtr powietrza zatkaj go ręką tak żeby powietrze prawie nie dochodziło i kopnij go pare razy
Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go O, to widzę super profesjonalny pomiar kompresji... wiec juz nie wiem Iskra jest? gaznik jest wyregulowany Wg dokumentacji czy na tzw. oko? może ktoś będzie wiedział z góry Z góry to może Pan Bóg... IMHO waść weź ten chiński twór i odwieź do mechanika co ten remont silnika robił i zgłoś reklamację. Pytania...
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Możliwe, że odpływ zatkany (może zalodzić przeloty), możliwe, że filtr kabinowy zatkany, możliwe, że klapa świeżego powietrza żle działa. Posprawdzaj i się dowiesz.
Witam Skuter wcześniej nie odpalał w ogóle, ale po pewnym czasie mu się odwidziało i zaczął palić, lecz nie miał mocy i przygasał przy 6tyś obrotów. Postanowiłem wyczyścić gaźnik, wszystko ładnie wyczyszczone i złożone ale ku mojemu zaskoczeniu skuter kompletnie nie odpalał. Aby temu zaradzić wlałem trochę benzyny pod świece i skuter odpalił a filtr...
Nie ma takiego auta które by miało 0,5 bara podciśnienia na wolnych, chyba ze będzie filtr powietrza zatkany... myśle , że tak ok. 0,28 do 0,38 bara będzie dobrze
1. Filtr powietrza do wyczyszczenia. 2. Coś w gaźniku się zatkało.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
zakleiłem otwór do sitka w filtrze, to też nie chodziło z samą puszką Z tego wniosek, że masz zatkany dolot powietrza do filtra, pod kanapą po prawej stronie. https://obrazki.elektroda.pl/6214485900_...
Zanieczyszczony filtr powietrza lub paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa, gaźnik do czyszczenia ewentualnie membrany do wymiany, nieszczelny wężyk paliwa, za bogata“ regulacja położenia śruby regulacyjnej H. Tyle do sprawdzenia.
Miałam podobny problem dwa razy samochód podczas wilgoci i deszczu po kilku kilometrach zgasł i nie chciał zapalić. A gdy zapalił miałam wrażenie że chodzi na jeden gar no i jechał ja zduszony tak góra kilometr. Zmieniłam a. cewkę b. filtr paliwa był zatkany, więc wymiana c. filtr powietrza Zobaczymy ....... dzisiaj było ok.
Czy simeringi na wale były wymieniane? Czy tłumik nie jest zapchany, czy przepływ powietrza przez tłumik jest? Jeśli zatkany to wypalić tłumik dokładnie w ognisku. Filtr powietrza oryginalny i szczelny?
A świeca po wykręceniu sucha czy mokra. Jeżeli mokra sprawdź filtr powietrza , może się zatkał.
Witam. Niech kolega napisze czy problem wystąpił nagle, czy może stopniowo się pogłębiał, czy były jakieś wcześniejsze objawy. Generalnie powodów kopcenia (na czarno) może być kilka. Stosunek powietrze-paliwo jest nie odpowiedni (mieszanka za bogata) i należy ustalić czy jest podawane za dużo paliwa (Pb,LPG) czy może jest za mało powietrza (na przykład...
Sprawdzałeś filtr powietrza czy nie jest zatkany?
robię przy samochodach i wiem że przyczyn może być wiele zawieszenie się popychaczy zaworów przy przestawieniu wałka rozrządu wygięcie zaworów zatkanie dolotu powietrza przez filtr powietrza raczej wykluczam pęknięcie wszystkich pierścieni a jest jakiekolwiek sprężanie czy na wszystkich 0 (przy mierzeniu musi być otwarta przepustnica czyli gaz do dechy)
Może być to również wina mieszanki. Zatkaj ręką wlot powietrza do filtru i spróbuj. Ja tak miałem była zbyt uboga mieszanka(zbyt mało benzyny).
Dalej mam problem z tą pilarka, dziś znowu nie mogłem jej odpalić. Ale wystarczyło że odkręciłem filtr powietrza i palcem zatkałem wlot gaźnika, odezwała się i zaciągnęła paliwo przy 1 szarpnięciu, założyłem filtr i dalej już odpaliła normalnie. Wychodzi ze klapka w filtrze nie nie spełnia swojej funkcji i złe uczelnia. Czy może być coś innego?
Sprawdzasz iskrę, jak masz, zdejmujesz filtr powietrza i wtryskujesz na otwartą przepustnice 1cm3 benzyny i palisz, jak zaskoczy masz zatkany gaźnik, filtr paliwa, wtedy rozbierasz gaźnik.
Albo filtr powietrza :D Gdyby IC był zatkany, to rurę pomiędzy nim a turbiną nadymało by, a nie ściskało
To jest prawdopodobnie podciśnienie i nie wiem przypadkiem czy nie do sterowania podgrzewaniem powietrza przy zimnym silniku. Jak ktos wymienił filtr z obudową to zrezygnował z tego patentu. Jeśli to podciśnienie to trzeba zatkać bo ciągnie lewe powietrze bez filtrowania.
Witam A co z filtrem powietrza ? Może jest zatkany(jeśli jest zainstalowany) Dyszę pod iglicą też wymieniałeś ?
Dziękuję za pomoc. Dobry pomysł, póki co, z tą fazą gazową opatrunkową. A szczelność wydaje mi się, że jest, bo jak zatkałem dopływ powietrza, to od razu gasł, ale ten filtr to jest ogólnie najmniejszy problem. Bardziej zastanawiam się nad tymi niskimi obrotami, dlaczego tak się dzieje, jak wcześniej pisałem, bo na YouTube innym normalnie pracuje na...
Opcja A oczywiście.Po pierwsze jak sama nazwa mówi kondensacyjny tzn.odzyskuje ciepło z kondensatu czyli skroplin z komina a jesli nie będzie komina(wylot przez ścianę)będzie guzik nie skropliny.Po drugie powietrze zasysane do palnika jest podgrzewane przez spaliny wylatujace z kotła ,nie bedzie komina (wylot przez sciane lub rozdzielenie rur )guzik...
Kolego obuchx, od 2 dni mam identyczny objaw, po 3 sezonach i przejechanych prawie 1800 km, silnik 66 przestał odpalac, sprawdzalem na 3 swiecach i iskra jest, paliwo jest a nie chce odpalic, problem postepował na raty tzn. pierwszego dnia zgasł i odpalił po 15 minutach pedałowania, nastepnego dnia po nocy odpalił od razu, zgasł po 20 minutach jazdy,...
Po pierwsze sprawdz filtr powietrza, czy nie jest zatkany, pozniej sprawdz zapłon i czy gażnik nie jest rozregulowany. :P
Witam.Posiadam Rieju z 2009 i miałem identyczny problem . Sprawna elektryka , układ paliwowy -brak podciśnienia i smarowania z pompy oleju. Nowe świeca i filtr powietrza. Problem zatkany wydech dyfuzor i wydech wyczyszczony ( wypalony palnikiem) i śmigam do tej pory.
tak wiem o tym ale chcieliśmy również sprawdzić sterownik VECU czy pracuje poprawnie i trzeba było imoo zamienic niestety ciągle mało mocy, Pompowtryski i wtryski wymieniał nam servis i je kalibrował. Ciśnienie paliwa mierzę manometrem przykręcam do filtrów paliwa ma idealne ciśnienie jak nówka bo pompa wstępnego ciśnienia też nowa ma 3,8-4 bar na filtrach...
Nie wiem jaki masz samochód, ale zerknij tu: http://autokacik.pl http://www.mam-lpg.secom.net.pl http://www.autogaz.torun.pl/ i inne... Gdzieś to czytałem. Sam widziałem u taksówkarza ja sobie przerobił. Klapka to nic innego jak zwykły korek w filtrze powietrza (jakoś zamocowany, żeby nie odpadł). Można zrobić otwór za filtrem powietrza w obudowie....
Sprawdź czy filtr powietrza nie jest zatkany, bo to jedyna opcja aby taki silnik w takim czasie wypił tyle oleju, ale najczęściej do tego połączenia musi przyczynić się dziura w tłoku, albo popękane pierścienie.
Witam Próbuję odpalić kosiarkę spalinową. Odpaliła na 30s i działała jak wolnoobrotowy diesel. Filtr powietrza oki Tłumik nie zatkany Świeca stara OKI, na nowej też nie działa Wstrzyknąłem bęzynę do cylindra, nie pomogło Co może jeszcze być że nie kręci?
Witam. Jestem nową nabywczynią owego odkurzacza. Podczas prania dywanu pompka działa ok, lecz kiedy zaczynam "odkurzać tą wodę" to zaczyna mrygac dioda zatkania wlotu powietrza. Odkurzacz jest nowy, filtry czyste. Proszę was o pomoc bo przez to bardzo szybko się nagrzewa i boje się że moge go spalić.
Kolega Wawrzyniec ma rację. Każdy wymienia świece, przewody WN, czujniki itp a przyczyną jest w 100% ten termostat w obudowie filtra powietrza. Ja kiedyś miałem CC700 i też walczyłem z tymi objawami, w końcu rozebrałem filtr powietrza i szmatą zatkałem dopływ zimnego powietrza na czas jesienno-zimowy, gaźnik dostawał tylko ciepłe lub gorące powietrze...
To znaczy, że paliwo lub (i) filtr powietrza zatkany. Być może jak spuszczałeś paliwo w celu wymiany kranika to się poodrywały jakieś farfocle ze zbiornika i pozatykały kranik lub gaźnik. Paliwo spływa zbyt wolno do komory pływakowej i efekt jest taki, że chodzi tylko tyle ile ma paliwa w gaźniku.
Przypomnialo mi sie jeszcze ze odkad kupilem ten samochod filtr powietrza jest w 90% zatkany. Przy regulacji powiedziano mi,że tak ma byc ale niewiem czy silnik powinien miec zatkany doplyw powietrza.
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
Problem jest taki Kosiarka mocno zaniedbana. Po rozgrzaniu gasła trzeba było więcej jej dać na dźwigni chyba ssania Filtr powietrza był w bardzo złym stanie cały zatkany Wymieniłem filtr gaźnik przeczyscikem benzyną ekstrakcyjną ale dysz wszystkich się nie da wyjąć więc nie mam pewności czy są ok https://obrazki.elektroda.pl/6928905600_...
zatkać filtr filtr paliwo zatkać zatkać filtr pralka
zapłonowy cewka kondensator samsung mruga dioda zasilania iveco zacisk
mikrokomputer cobra1 projekty subwoofera
Aprilia Scarabeo - Silnik przerywa i nie wkręca się na obroty Prąd wyjściowy bramki DM7400: szczegóły i zastosowania