Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Udało się połączyć i okazało się ze nie daje zawór na lewą stronę w oś wleczoną Zamówiłem już zawór
Na pełnej mocy okolo 1 bar do 1.2 bara nadiśnienia. Jeśli mierzysz manometrem. Jak kablem po obd to 200- 220 kpa. Na wolnych około 96-100 kpa. Problem może być w turbo. Lubią się zapiekać zwory wastegate wtedy staje w pozycji max zamkniety albo prawie przymkniety. Dwa to układ egr z przepustnicą. Tak czy siak pierwsze czy jest doładowanie. Zapomniałem...
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
Może linka urwana za panelem sterowania
To może jeszcze-zbyt małe luzy zaworowe(regulacja tylko przez fachowca który zna te silniki)druga sprawa to zawór hamulca silnikowego,który może przepuszczać olej,a tym samym przymykać zawory.
Opis błędu 66: ZF ASTRONIC 2 12 AS 2302 -Zwarcie dodatnie na wyjściu zaworu Y2 (zawór GV :wysoki, OD: niski)
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Sprawdzałeś luzy na zaworach ?, kompresję mierzyłeś ?
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Więc jeśli błędy, które były nieobecne nie powrócą i pozostanie tylko ten jeden błąd obecny to można przypuszczać, że główny sprawca to zawór EGR?
Może zawór zabezpieczający się nie otworzył na czwartym układzie (oznaczenie 24 przy zaworze) który odpowiada właśnie za fotel oraz skrzynie .
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Masz może rozpiskę jak ustawić zawory i pompowtryski ?
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Witam. Ciągnik Iveco Stralis . Wyświetla błąd w EBS : DTC DC FMI 0C . Ma ktoś może możliwość sprawdzenia co to za usterka? Naczepa hamuje bardzo ostro. Wystarczy dotknąć hamulca .Przewód sprawny , Europa oraz czterodrozny zawór nowe.
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
http://obrazki.elektroda.pl/8919592500_1... Tak wyglądają zawory z niego.
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
Witam. Jak w tytule. Potrzebuję momenty dokręcania śrub, całego silnika. Wał korby, pompa itd. Remont kapitalny, po urwanym zaworze. Pozdrawiam.
Po podłączeniu testera pokazało mi błąd p208b i tłumaczy mi to jako pompa A środka regulującego. Chodzi tu o pompę od adblue? Ecm 27 ma z tym jakoś związek? wyczytałem że to błąd odpowiedzialny za zawór hamulca silnikowego.
Witam, Podepnij kompa i obserwuj co się dzieje z ciśnieniem paliwa na listwie często pada zawór regulacji ciśnienia
No to odważnie. Sam cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą i zawsze z ustawieniem był problem, nawet z tym co podałeś w pliku. Musisz zauważyć się koło zębate ma mimośród i potrzebny jest przyrząd serwisowy. Ja ustawiałem bez przyrządu i zawsze trzeba było po złożeniu przestawiać kilka razy bo auto nie idzie tak jak fabrycznie. Po każdym przestawieniu...
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Witaj weź w łape ten zawór i jedź do serwisu Renault ciężarowych,Bosch zaopatrzył te serwisy w części zamienne do pomp ad blue po gwarancji. Wiem bo sam naprawiam ,jak by co to moge sie zorientować odnośnie ceny, wyślij mi na maila zdjęcie tego zaworu. Na moje oko uszkodzony jest zawór rozdzielaczowy
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
No ja wszystko rozumie ale sklepy sprzedające części do pnełmatyki muszą się gdzieś posiłkowac schematami do cięzarówek i naczep z głowy nikt nigdy nie bierze bo naprawiając to nie jest nikt w stanie stwierdzić czy w Volvo 2018 jest zawór trójdrożny czy czterodrożny czy Man Iveco Skania mają gdzie i jakie zawory usytuowane
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Po plaku nie zagaduje wcale. Też tak przypuszczam, bo podobno było słychać metaliczne uderzenie. Ta odpowiedź mnie utwierdza, że należy szukać przyczyny w zaworach, ale jest jedno - rozrusznik kręci, nie słychać żadnych uderzeń.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Z opisu błędu oraz parametrów dość jasno wynika w czym leży problem... Do wymiany ten zawór w ramie ebs?
prosze wymienic akumulator i sprawdzic zródło pochodzenia paliwa,mozna ewentualnie dodac uzdatniacza ,jezeli swieca kontrolki przy odpalaniu-wtrysków i swiecy-to mozliwe przycina sie elektro zawór na listwie.pozdrawiam
Hejo No właśnie też czekam na odpowiedz w moim iveco też tak się dzieje silnik klekocze i chodzi nie równo tak jak by był przestawiony na zaworach ale jak się zagrzeje to klekotanie sie wycisza i chodzi normalnie nie wiem co się dzieje więc proszę o pomoc !!
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
a czy siłownik sprzęgła wraca do końca? może masz uszkodzony wysprzęglnik ( chyba tak nazywa się ten zawór popychający łapke łożyska oporowego
mam problem z płomieniowka innego charakteru a mianowicie po wlaczeniu zaplonu nie daje sygnalu sterownik na swiece oraz elektrozawor,sterownik wymienilem,dodam jeszcz iz po przekreceniu kluczyka w stacyjce kontrola swiecy zapala sie i po chwili gasnie jakby wszystko dzialalo ,ale nadal nie ma napiecia na swiecy i zaworze .Prosze o pomoc
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Przyjdź do diagnostyki i odczytaj kolejno kody DTC i FMI. Przypuszczam że chodzi o czujnik ciśnienia osi tylnej.Wyczyść i popraw styki na wtyczkach elektrycznych przy zaworze z osuszaczem.Pomogło ??
Z tego co widziałem po podpięciu komputera to uszkodzony jest chyba czujnik prawego koła. Zawór sterowania naczepy nie zgłasza błędów.
Dzień dobry wszystkim. Auto oddane na serwis Iveco i oni również rozkładają ręce:( Może ktoś z forum ma jakiś pomysł. Zastanawiam się nad wymianą BSI, ale czy ono miałoby wpływ na spalanie? Wątpię. Dodano po 41 Może ma ktoś w pomorskim ogarniętego elektryka od Iveco? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9089771300_... czy ten przewód...
Okazaly sie wtryski zapchane ,zregenerowalem dzialaja, ale kolejny problem ,zerwal sie pasek rozrzadu, wiec zdjelem glowice do planowania i wymiane zaworow, kupilem zestaw rozrzadu , i dwa tloki od gory sa troche pogiete tak jak by, i moje pytanie czy je wymieniac czy zostawic ,czy ma to wplyw na prace silnika. Nie sa dziurawe tylko odbite zawory sa...
Kiedyś już wymieniałem ten zawór ale może trzeba to sprawdzidz, tylko jak?!
To proste jest. Masz 6 cylindrów czyli zapłon następuje co 120°, stąd jest: 1 - TDC UP=0° 5 - 120° 3 - 240° 6 - 360°=TDC UP=0° 2 - 480°=120° 4 - 600°=240° i to powinno odpowiadać "mijance". Te pozostałe wartości w stylu 288/648 służą pewnie do kontroli zapłonu albo ustawiania pompek albo jeszcze do czegoś innego. Nie wiem jak ustawiałeś pompki ale w...
To jest właśnie zawór on i sterowany jest tym różowym ze sterownika
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
No kolego z pełnym szacunkiem na forum IVECO napisali że powinien byc zaworek podciśnienia którego nie ma !!! na przewodach ,który robi wstępne cisnienie i nie pozwala ON na powrót do zbiornika no widzisz tego było mi trzeba ten zaworek robi podcisnienie i ON wtedy dostaje zawór . Jak Wy to piszecie "amatorstwo tu nie jest wskazane...... wiec dziekuje...
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Więc tak swieca nie grzeje, ale na krótko podłącze to grzeje, z tego co wyczytałem na forum powinien być jakiś zawór podciśnienia który pomaga w doprowadzeniu ON do swiecy płomieniowej
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
Dzięki rysunkom otrzymanym od stanisławpiotr, było mi dużo łatwiej zlokalizować najważniejsze części i od razu np wykluczyć awarię świec KTóRYCH AUTO NIE POSIADA :) Wymieniłem filtry paliwa, ale oczywiście nic to nie zmieniło i auto dalej odpalało z problemami. Niestety nie starczyło mi czasu na sprawdzenie układu wysokiego ciśnienia, bo samochód został...
Sprawdz wiazke pod wykladzina, w listwie progowej.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
Nie wierzę że 1 ząb i po zaworach!?!? Coś mi tu śmierdzi, czujnikiem położenia , ew. wałka rozrządu bo jeden odnosi się do wskazań drugiego . Pytanie który do którego??? No ale rozwiązanie post wyżej ^
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Jakie jest ciśnienie dobre przy ivecu 2,5d bez turbiny a jakie slabe ciśnienie może byc. Bo na tłokach mam nast. 1-28 2-27 3-27 4-28 I jak zostawie na noc samochód to rano jest problem odpaleniem jak by chcial a nie mógł.I jak sie rospedzam to wogóle nie chce iść. A jak odpale go rano to poźniej jest dobrze. Jaka może być przyczyna że tak słabo pali...
Witam, jest problem z takim IVECO, jest to CR, KTS widzi go jako zastępczy system CR/MS 6.3, błędy nieznane 3szt, odpala, jedzie, po czym za 30sek-minutę gaśnie. znowu odpala itd w kółko. pompka wstępna pracuje ok. Czego się czepiać? zawór w pompie CR? pozdrawiam
Niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę. W trakcie działania tego ustrojstwa zamyka zawory wydechu (krzywka przestaje je otwierać) i jednocześnie odłącza wtryski.
Dzień dobry, posiadam Iveco Daily 70C18 z roku 2017 i mam problem z kontrolką EDC. Konkretnie – podczas jazdy losowo (wydaje mi się, że całkowicie przypadkowo) zapala się kontrolka EDC i silnik traci moc. Najczęściej dzieje się to, gdy pojazd jedzie na stałych obrotach, np. 5./6. bieg i prędkość powyżej 80 km/h, ale zdarza się to także przy niższych...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
schematu jako takiego to nie posiadam ale jest to prosty układ oparty tylko na zaworach które jeden powinien otwierac do podnoszenia drugi do spuszczania a trzeci otwiera powietrze do samoregulacji jest tak w scanii i to po oględzinach bardzo łatwo stwierdzic
Iveco 35c14 3.0 2005 r. gaśnie w czasie jazdy powyżej 2000 obr ,przekręcam kluczyk i chodzi?Zawór pompy czy może coś prostszego ,dzieje się tak gdy szybko dodam gazu. .
A masz otwarty zawór a tłok w górze? Może koło się obróciło wzg wałka.
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
Zrób jak pisali w linku co wkleiłem do zamrażarki na 30 min i do auta jak dobry ster to ma załączyć/ dać zasilanie na świece i zawór. A rozbierałeś ster nie ma nic upalonego w środku?
Witam. Pójawienie się wody w pneumatyce jest spowodowane nadmiernymi ubytkami powietrza. Znajdź gdzie powietrze schodzi, i napraw. Osuszacz który się nie regeneruje po nabiciu powietrza w układzie może się zużyć nawet po kilku godzinach! A zwykle starcza na 1 rok lub nawet 2 lata w układach np. na resorach. W Twoim przypadku to moze być wina nie naczepy...
Cześć, texa nie robilem nigdy testu hydrauliki ale od easy diagram odbiega wyglądem - więc może coś nie tak😄. Po prawej stronie ramy około 0.5 m od chłodnicy masz zawór - zwarcie do plusa - napraw to w pierwszej kolejności.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Czy w zbiornikach powietrza, które są z tyłu ramy jest woda? Bo jesli tak to przyczyną może być zanieczyszczone powietrze i tak jak kolega wyzej pisze zabrudzil sie zawór pod pedalem sprzęgła. U mnie przyczyną wody w butlach był uszkodzony zawór osuszacza, który regulowal cisnienie ale nie suszył powietrza
Witam, wielkie dzieki za informacje . Luz na zaworach zrobiony, pompowtryski też *odkrecenie 180 stopni , na prostym kompe kat wtrysku pokazuje 13.99 stopnia na wolnych obrotach. Spalanie poki co srednio 38/100 pokazuje,ze tankowania raz go sprawdzilismy to 35 , ale w jedną strone 5ton ... ośka w górze i ogień. Z przeprogramowania co masz na mysli kolego...
Modulator powinien dostawac sygnał gdy wciśniesz hamulec. A zasilanie to minimum dwa Piny lub wiecej. Zawsze 1 pin w modulatorze zasila zawory. A drugi sterownik. Pinów moze byc tez więcej. Podaj nr. Modulatora.
Ja obecnie nie otwieram cursora - kolega autor zamierza po zdiagnozowaniu No tak poputało mi się. Co do wyciągania wałka to przy zdejmowaniu głowicy całą klawiaturę i tak trzeba zdjąć więc tu nie problem. U mnie w pracy jeździ jedna ósemka w autobusie co ma ponad 2 bańki na liczniku. Zawory regulowaliśmy chyba 3 razy przy okazji padłych pompowtryskiwaczy.
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
Niestety te rysunki nie przedstawiają tego rodzaju intardera który mam. Otóż owy zawór który ja potrzebuje wygląda dokładnie tak: https://obrazki.elektroda.pl/5698162900_... Udało mi się to skonsultować to z renault truck polska. Na rysunkach które podałeś zawór jest taki jak w daf/man/iveco itd. https://obrazki.elektroda.pl/3074337300_...
Przebieg ok 600tys km, testy turbinie były robione i mieści się w granicach. Ostatnio auto było w serwisie boscha i ponoć stwierdzili, ze pompowtryskiwacze podają za dużą dawkę paliwa. Tylko on w ogóle nie dymi. Czy może być tak, że pompowtrysk ma końcówkę dobrą (rozpyla poprawnie) ale jakiś zawór za duzo paliwa podaje i stąd ten problem?
To teraz wypada sprawdzić jakie ciśnienie masz na powrocie do zbiornika. Kiedyś grzebałem w tektorku i pomyliłem przewody na podstawie filtra. Efekt był taki że pompka zasilająca (ta na plecach CP3) dawała w powrót. Ciśnienia wprawdzie nie mierzyłem ale powrotu palcem nie szło zatkać. Silnik stukał jak diabli a zawór na rampie przy wyższych obrotach...
podepnij świece płomieniową na przycisk dodatkowy i elektro zawór do cewki rozruchowej omijaż cały uklad rozruchu świeca żarowa pracuje kiedy chcesz PRACUJE BEZ ZAŻUTU ZPOWAŻANIEM DOCENT
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam. Mam następujący problem, chodzi o ogromne zużycie oleju w silniku. Opiszę teraz co naprawialiśmy. Wymieniliśmy uszczelniacze na zaworach, co się okazało po rozebraniu głowicy, że w remontowanym silniku nie było ich wcale, założyliśmy więc nowe. Zmieniliśmy pierścienie, założyliśmy Goetza( chyba jakoś tak się nazywały) i wymieniliśmy panewki....
Witam sprawdź zawór dawkowania paliwa jeśli sterownik nie będzie wykrywać sprawnego obwodu tego zaworu to nie włączy świecy żarowej
Witam, Iveco Daily 35 S14, 2007 rok, nie odpala, jest błąd w sterowniku silnika 01E7. Do tego zaworu w pompie dochodzi napięcie 8 V. Sprawdzałem masy, wszystko jest dobrze, masy do sterownika dochodzą. Nie wiem, gdzie mam szukać przyczyny. Gdy podam napięcie na zawór w pompie, słychać, że pracuje, ale auto dalej nie odpala.
Sam sobie odpowiedziałeś za twój problem odpowiedzialne jest to powietrze w filtrze. Sprawdz zawór zwrotny bo on nie trzyma i to jest przyczyną twoich wszystkich problemów. POZDRAWIAM
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
Nieszczelność dolotu lub sterowanie turbo Dolot szczelny. Sterownik.. - mówisz o tym plastikowym zaworze zamontowanym na belce obok filtra powietrza, który zdaje się steruje też egr-em?
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
iveco stralis zawora iveco daily zawora zawora zawora wydechowy
montaż moduł bluetooth magnat kolumna modulacja junkers
Błąd J00 w kopiarce Kyocera KM 1620 - co oznacza? Wymiana łożysk bębna w pralce Siemens WLM 40