powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Witam, Auto jak w temacie podczas jazdy zapala się kontrolka epc i oleju wyświetla się komunikat ze max 4000 obr. po podłączeniu pod komputer są dwa błędy P164B - czujni ciśnienia oleju i P164D zawór zredukowania ciśnienia oleju. Oleju jest ok, ciśnienie oleju na ciepłym 0,8 br, miał ktoś podobny przypadek? Mysie o tym zaworze orientuje się ktoś gdzie...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
zawór ciśnienia oleju (elektrozawór) do sprawdzenia, ewentualnie jeżeli silnik na pewno jest w dobrej kondycji soft do poprawy
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Na zdjęciu co dałeś to zawór nabojowy ograniczakący ciśnienie na funkcję.
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
ten zawór o którym piszesz to jest "zawór sterujący ciśnieniem oleju", tak? Piszę o nadmiarowym. Elektrycznego,redukującego ciśnienie ,w Twoim silniku nie ma o ile dobrze kojarzę.
To nie jest zawór ciśnieniowy? nie bierze sygnału z ciśnienia oleju i steruje powietrzem bez ciśnienia oleju w jedną stronę jak ciśnienie się pojawi w druga? Tak działają u mnie , ale elektrozawory sterowane napięciem
Musisz zadzwonić do kogoś kto robi te silniki, coś kojarzę że jest jakiś zawór ciśnienia oleju co puszcza olej na denko tłoków? Mogę się mylić więc zweryfikować tą informację.
No zgadza się, wymieniłem ten zawór ale ciśnienia oleju na zimnym w dalszym ciągu przekracza 6 bar na wolnych, i pytanie czy tak ma być czy coś nie gra
prawdopodobnie pada ci zawór chłodzenia tłoków , jak masz jakąś diagnostyke to sprawdź jakie jest ciśnienie oleju chłodzenia tłoków , przy obciążeniu min 1 bar. Ewentualnie czujnik, aczkolwiek jesli tylko pod górke i przy przyspieszaniu to obstawiam zawór.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Przykręcony jest do pompy oleju.
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Dokumentacja i przede wszystkim zdrowy rozsądek się kłania, w prawo też się da napiąć. Wiele silników poprawiałem. A zawór ciśnienia oleju jest za kołem zamachowym. Swoją drogą po roku czasu napisać coś takiego w martwym temacie.
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Ja przerabiałem ten temat kilka razy. Skąd jesteś? Niestety koszt naprawy zazwyczaj jest wysoki - zawór sterujący ok. 3500 zł brutto.
Jak zero, nie rozumiem, co pokazywała stacja na LP i HP? Za duża ilość oleju podnosi zawór rozprężny i różnica ciśnień między LP a HP jest niewielka-czynnik nie osiąga dostatecznie niskiej temperatury
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Przecież to oczywiste, że ciśnienie wzrośnie i zawór bezpieczeństwa się otworzy i upuści trochę oleju. A co dalej? będziesz pracował na obniżonym poziomie oleju, czy dolejesz i znów zawór się otworzy?
Panowie i panie, bo nie wiem, kto będzie to czytał, kupiłem BMW 1 z silnikiem N45. Po naprawie u mechanika, po wymianie rozrządu, silnik zaczął klekotać. Abyście uniknęli kosztów wymiany rozrządu i całego osprzętu związanego z vanosami, zaczynajcie od zmierzenia ciśnienia oleju na wolnych obrotach — musi mieć 1,5 bara. Jeśli jest mniej, jeden zawór...
Rozrząd ,zawory KZF, koła KZF, ciśnienie oleju i nie wiadomo co jeszcze. Pomoże tylko warsztat znający te silniki.
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
zawora ciśnienie oleju zawora zwrotny ciśnienie oleju zawora regulacyjny oleju ciśnienie
pikanie radia citroen silnik trójfazowy uszkodzenie wahacze volvo
magazyn energii magazyn energii
Jak ustawić karuzelę w wieży JVC - instrukcja krok po kroku Kolory przewodów wtryskiwaczy Ford Galaxy