Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Matiz tak ma ponad 3,5 bar. Ale to nie jest powodem. Musiał byś sie wpiąć w dojscie paliwa i obserwować czy zanika ciśnienie tuż przed zgaśnięciem.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Ubogo... za mało paliwa. Ciśnienie paliwa prawidłowe, ale może być problem z wtryskiwaczami, za mała przepustowość. Osad z paliwa, przytkane filterki, zużycie.
Ciśnienie paliwa sprawdź.
A jest ciśnienie paliwa?
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Albo pompa daje za mało paliwa. Sprawdź ciśnienie paliwa.
przy pełnym bucie maksymalne ciśnienie paliwa jakie zanotowałem to okolice 140 bar O jedno 0 za mało.
Witam Czy ten samochód jest na gwarancji. Mogli założyć inną pompę paliwa,wkład pasuje od innego auta,lecz ma mniejsze ciśnienie.
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Pompę jak by nie była słychać podczas pracy. Pierwsze zwarłbym styki przekaźnika czy pompa ruszy oraz czy pracuje na zapalonym silniku. Ale to i tak tylko cześć elektryczna. Mechanicznie może być z nią coś nie tak i podaje za mało paliwa = za niskie ciśnienie. PS Po czym stwierdziłeś że dawka paliwa jest za niska (ciśnienie na listwie CR niższe niż...
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
Sprawdź ustawienie rozrządu i ciśnienie sprężania. Czarny dym to za dużo paliwa albo za mało powietrza, jesteś pewny że egr jest sprawny? Po wymianie rozrządu pompa epic powinna być ustawiona statycznie, tester pokaże ci parametry w normie po mimo złego ustawienia pompy.
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa paliwa i czy w ogóle działa
Kupiłem dziś przewody, palec i kopułkę zobaczymy czy coś pomoże. A ciśnienie ma 12 Barów
Skoro jest iskra to układ zapłonowy jest dobry.Wymienić fiktr paliwa,sprawdzić ciśnienie paliwa i drożność ukł. wydechowego.
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
Za mało paliwa dostaje , zmierz ciśnienie z pompki.
Dysza nowa. filtra nie ma. Ten typ na dyszy ma 2 podkładki metalowe, pomiędzy nimi sprężyna, a na końcu jest uszczelka gumowa. Zastanawia mnie jeszcze odległość elektrod od stożka rozpylanego paliwa. Mam wrażenie, że u mnie nieco za mało wchodzą w stożek mimo nowej świecy.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
Albo zatkane w baku albo ta przeróbka (bo to chyba nie ori) jakaś mało skuteczna. Ogólnie co się dzieje że było mierzone ciśnienie?
Powodem może być zabrudzona przepustnica, przez co silnik dostaje za mało powietrza ewentualnie nieprawidłowe ciśnienie paliwa.
Na 26 pinie przy 10 st. Celsjusza ma być 2V względem masy. Ale ja nie tego bym się czepił tylko czujnika podciśnienia. Typowy objaw. Ewentualnie sam wtrysk, ale to mało prawdopodobne.
Ale ciśnienie możesz czytać przy dodawaniu gazu. Nie szukaj w ciśnieniu paliwa, moim zdaniem inny problem ale za mało danych żeby napisać co. pozdrawiam
Słuchaj, a może ch****e paliwo? Za mało oktanów... Sprawdź ciśnienie pompki paliwa i wtedy będziesz już wiedział...
Z objawów-za mało paliwa.Świeci się check? Sprawdz ciśnienie paliwa.
To błąd P1500 to stały błąd w matizie.Sprawdź ciśnienie paliwa i czy wtryski nie są cały czas otwarte ,rozrząd i kompresje .
Po co nowy wątek odnośnie tego samego auta? Tamten przestał się podobać? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa - mało istotne że pompka i filtr są nowe.
zmierzyłem ciśnienie pompki paliwa i wynosi 2 bary nie za mało troche?
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
To za mało na poprawną pracę. Przestawiony rozrząd i pompa nie jest na znaku?
Trochę mało danych: - zmierz ciśnienie paliwa na pompie - musi być ok 8 bar. - sprawdź czy pompuje kompresorek. - sprawdź zawór płytkowy - czy po odpaleniu święci bądź miga kontrolka K ( check engine ) ? - sprawdź kompresję , poniżej 6 barów nie zapali. Wadliwe były również sterowniki silnika tam jest zamontowany PHILIPS 2T , załatw sobie do testów...
Chlipie ta pompa bo jest jej przykro że powietrze pompuje zamiast paliwa :D , zatarłeś pompe bo masz mało paliwa w baku .
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Za mało informacji podałeś Chodzi o wskazanie przepływomierza ,EGR, ciśnienie paliwa. Ja na początek skontrolował bym szczelność zaworu EGR
Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Przy zbyt niskim ciśnieniu mieszanka jest zbyt uboga aby była palna ale po kilku suwach świeca jest zalana i też nie pali.
Wyżej opisałem problem. Rozwiązałem go dopiero dwa tygodnie temu. U mnie winowajcą była pompa paliwa. Zmierzyłem ciśnienie przy odpalaniu i było 2.0 bara a gdy w końcu zapalił to trzymał 2.6 bara. To za mało. Kupiłem Boscha i pali zawsze bez problemu. Aż miło. Ciśnienie paliwa stałe 3.5 bara. Lucia.
Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Bzdura, jest dokładnie na odwrót. Pompka paliwa pewnie się kończy.
Automat,manual? M52 to raczej mało problemowa jednostka, sprawdź ciśnienie paliwa na listwie(i czy pompka czasem nie pada), w drugiej kolejności czujnik wału. Masz lpg?
Trochę mało szczegółów. Jak wygląda proces uruchamiania silnika? Generalnie wygląda na nieszczelność instalacji paliwowej. Jednak pompa paliwowa jest uruchamiana na kilka sekund po załączeniu zapłonu aby wytworzyć w instalacji odpowiednie ciśnienie. Więc albo uruchamiasz silnik natychmiast po przekręceniu do pierwszej pozycji (niby poprawnie ale nie...
Hmmm,za mało danych.Może na początek podstawy-ciśnienie paliwa,czy nie zatkany układ wydechowy(rozleciany katalizator) itp.
Błędów może nie widzi choć to mało możliwe ale jakie parametry? Ciśnienie paliwa na listwie kiedy nie chce zapalić, obroty silnika jakie widzi sterownik, temperatura cieczy jaką widzi sterownik. Czujnik walka rozrządu sprawdzony?
To jest i tak mało powinno być min 3bar. Sprawdź napęd pompy a dokładnie łożysko kompresora tylne. Jak dobre pompa do wymiany. Dodano po 2 Przy dodaniu gazu gdzieś 1000obr/min ciśnienie powinno być od 5bar do 6bar. Wolne obroty 3.5 bar
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
to raczej nie wina czujnika, bez tego czujnika silnik pali! Zobacz jaka będzie sytuacja gdy odłączysz czujnik. Powinna renóweczka palić. Gdy bedzie gasła nadal to wina w braku paliwa co raczej mało prawdopodobne, jak nie bedzie gasła to zawór reg ciśnienie. I finał.
może paliwo w zbiorniku ma za mało oktanów, chyba że dajesz mu kielicha z jego własnego paliwa.
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Trzeba kręcić ok minutę, pompa ile daje nie wiem ale na oko mało i z tego co pamiętam tyle ma być, tam jest niskie ciśnienie wstępne paliwa, gniazda nie były robinie, pompki wlazły ciężko, nie zaciskalem powrotu.
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Brak mocy na gazie i benzynie może wynikać np z zawalonego wydechu, albo uszkodzonego MAF. Na benzynie dochodzi jeszcze ciśnienie paliwa. Dane które podałeś w logu są mało wartościowe.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Powalczyłem trochę z tym silnikiem. Co zostało zrobione? Wymieniłem pompkę paliwa na chińczyka, z wyglądu identyczna. Wymieniłem filter paliwa. Wymieniłem zbirnik paliwa wraz z linią paliwową. Przeczyściłem gaźnik na tyle co umiałem oraz pomierzyłem ciśnienie na tłokach (jest koło 11). Wydaje mi się że gaźnik ma złą mieszankę ustawioną bo dostaje za...
1. Czy dysza jest taka jak powinna? 2. Sprzent musi się teraz wypalić po około 2-3h pracy powinien przestać. Jeżeli nie przestaje to masz zły stosunek powietrza do paliwa ( za mało powietrza ), lub siada ci pompa paliwa i daje za małe ciśnienie. Spróbj też rozebrać i wyczyścić tą dyszę, czasem podchodzi mały " fus " i jest lipa.
Ciśnienie paliwa 2,5bar. Mało. Zacznij od tego. Wymagane 3.0 bar.
Jeszcze ostatnie pytanie-siedzi gaz? Nie, czysta benzyna Zbadam temat KKLa zaraz, dzięki Edit 1 Zastanawiam się czy sondy nie "padają" a pokazują prawdę. Wtryski nie, map sensor nie, regulator ciśnienia paliwa nie, cewka nie. Zostaje pompa paliwa, chciałem sprawdzić na stronie hurtowni w jakich autach występują pompy takie jak u mnie bo mam starsze...
Nie. Może być czujnik wału, ale jest nowy więc to mało prawdopodobne. Może przepustnica? Patrzyłeś jak się zachowuje podczas odpalania? Sprawdziłbym dla pewności ciśnienie paliwa i kompresję.
Jak ma "kat" to mało prawdopodobne by miał gaźnik. Do autora: sprawdź ciśnienie paliwa.
witam błąd p0135 jest od pierwszej sondy uszkodzony grzejnik a kopcenie moze być od bardzo bogatej mieszance paliwa nie podajesz dokładnie jakie ciśnienie podaje pompa paliwa nie wiadomo jakie jest ciśnienie doładowania bo moze turbina mało podaje mogą być uszkodzone zawory sterujące turbiną a jezeli z gazem jest coś nie tak to trzeba wyregulować
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Wydajność pompy po zaciśnięciu powrotu to 4 bary. Trochę mało, sprawna pompa 6 bar powinna spokojnie nabić. Czy można do testu wykorzystać wodę? Możesz próbować, benzyna jest sucha i nie robi krzywdy pompie.
Witam Jakie masz ciśnienie na cylindrach?Jak rozpylają końcówki wtryskiwaczy?Próbowałeś ustawiać wyprzedzenie zapłonu? :| Może dopływa zbyt mało paliwa do pompy wtryskowej?Sprawdź to.
W filtrze paliwa jest zaworek minimalnie podnoszący ciśnienie paliwa, po to, żeby paliwo mogło dotrzeć do świecy płomieniowej. Biały dym oznacza, że jest wtryskiwane za mało paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jest też możliwa, stopniowa regulacja, naciągu sprężyny, która steruje zaworem wydatku paliwa, dostającego się do komory...
Za małe ciśnienie paliwa lub zapieczone wtryski (za mało jeździsz na PB) w wypadku zapieczonych wtryskiwaczy dolej uszlachetniacz do paliwa i pojedź na PB .
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Ok,sprawdziłem czy podczas telepania silnikiem paliwo do pompy leci z powietrzem czy bez. Okazuje się,że powietrza nie ma,więc zapowietrzony układ można wykluczyć. Druga sprawa to skaczące ciśnienie paliwa-raz jest 50bar za mało a raz 50bar za dużo.Te wartości dość szybko się zmieniają. Oczywiście ciśnienie skacze tylko podczas telepania. Chyba faktycznie...
nie widzę żadnych wyników pomiarów, po za ciśnieniem paliwa, ale to też za mało bo jak ciśnienie ok to się jeszcze wydajność sprawdza, tzn ile paliwa wraca powrotem. Nie żartuj. Jak ciśnienie nie spada w całym zakresie obrotów to jest dobrze, informacja ile wraca z regulatora nie jest na nic potrzebna.
Najpierw to czasy wtrysków Są za długie Korekty paliwowe długoterminowe od włączenia silnika idą na +20%. To chyba kres samoadaptacji w tym aucie,potem wywali błąd. ponieważ wykres przepływomierza mniej więcej pokrywa się z wykresem obrotów silnika. Sprawdź czy dane zgadzają się z tabelą ,a nie czy przepływomierz pokazuje. Jak pokazuje za mało to paliwa...
Jeżeli napięcie do samej pompy dochodzi,to pompa trafiona. Może za mało paliwa ,lub ssak zapchany i nie da rady ciągnąć.filtr wymieniony?
Witam! do sprawdzenia może być wszystko, tak mało informacji podajesz, sprawdzaj układ zasilania benzyną, sprawdź ciśnienie paliwa w komorze silnika.
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Piszecz detonuje sprawdz ustawienie zapłonu, kompresje, ciśnienie paliwa, wysokie napięcie. Dajesz troch mało informacji a możliwości usterek jest dużo. Pozdrawiam.:|
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
30-180 to za mało do odpalenia,filtr paliwa kiedy wymieniany?
Pompa paliwa podaje, przy rozruchu ciśnienie ok. 180 bar. Troszkę za mało raczej.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
matiz ciśnienie ciśnienie matiz matiz paliwa
biały ekran matrycy monitora zamek klapa octavia napinacz pasek
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Hako V490 – rozstaw śrub w tylnym kole, PCD 4x110 mm, alternatywnie 4x100 mm, felgi, piasta Lexmark X950 – wymiana bębna światłoczułego, reset licznika, oryginał vs zamiennik