Vag'iem, ewentualnie odpiąć akumulator na dłuższy czas, ale ten błąd może być spowodowany właśnie odpięciem akumulatora, choć spróbować nie zaszkodzi.
Dokładnie,najprawdopodobniej czeka Cię wymiana sterownika poduszki.Jeżeli masz taką możliwość to pożycz na chwilę od kogoś i podmień i wtedy będziesz pewny na 100%. Jakiekolwiek modernizacje,wymiany,naprawy zawsze dokonujemy na odpiętym akumulatorze,bo później dzieją się takie rzeczy.A odpiąć klemę to tylko 2min.
Tak, mostek do wymiany. Jeżeli masz blisko do pracy to możesz zaryzykować, pod pracą musisz odpiąć akumulator.
Migające diody oznaczają awarię któregoś elementu wentylacji. Można sprobować odpiąć akumulator, choć to pomoże tylko do następnego odpalenia.
Zawsze się coś da zrobić, ale trzeba tam zajrzeć. Na YT masz poradniki jak zdemontować poduszkę kierownicy. Co ważne, warto odpiąć akumulator na ten czas, wtedy nie będziesz miał błędów i tym bardziej nie będzie ryzyka wystrzału poduszki.
Witam. Mam następującą prośbę: odpiąłem akumulator w samochodzie Skoda i po ponownym jego podłączeniu okazało się że radio jest zakodowane. Niestety nie mam do niego kodu, auto było kupione z 2 ręki. Model radia to SKZ2Z3B. Wylutowałem pamięć 24LC16B i odczytałem EPROM - w załączniku. Z góry dzięki za pomoc. twyi kod 0979/........
Pasy są wyzwalane bezwładnościowo , element odpowiedzialny za odpalenie napinaczy znajduje się wewnątrz mechanizmu pasów , podczas naprawy trzeba uważać na centralkę , ponieważ w niej są sensory od poduszek i trzeba odpiąć akumulator , zwłaszcza ze względu na ECU i prace spawalnicze
Witam, w pracy ciągle się spotykamy z czym podobnym, lampa jest z modułem awaryjnym - które po roku - dwóch padają. Wymiana kilku elementów wewnątrz modułu przywraca go do życia, tylko pytanie czy warto się z tym bawić i nie lepiej po prostu odpiąć akumulator i fazę stałą go zasilającą. Pozdrawiam.
Te dwa czarne opisane AC to właśnie zasilanie sieciowe płyty - już zza transformatora. Nie powinienem tutaj tego pisać, bo odpina się zasilanie transformatora a nie obwód uzwojenia wtórnego, ale można je odpiąć od płyty ZACHOWUJĄC ŚRODKI OSTROŻNOŚCI (nie doprowadzając do zwarcia ich z czymkolwiek i ze sobą), zaizolować każdego oddzielnie a później odpiąć...
Jak sie dobrze postarasz to nawet napinacze młotkiem z odpiętym akumulatorem odpalisz na postoju. Zgadza się, czujnik Airbag musi miec bezposredni kontakt z karoserią pojazdu i byc do niej sztywno przymocowany. Co do tego czujnika to podpowiem, że siedzi on w kabinie pojazdu. :) Pozdrawiam!
Witaj W dobrą stronę idziesz. To nie są wcale regulatory napięcia tylko drivery cewek. Nie robiłem jeszcze tego w superkropku ale w pandach nagminnie właśnie one padają. Musisz ustalić który driver odpowiada za tą konkretną cewkę. Albo po schemacie dojdziesz do którego pinu złącza jest podlaczona albo na odpiętym akumulatorze podepnij komputer do auta...
A jakby na chwilę odpiąć akumulator i dać mu się "zresetować"?
Próbowałeś odpiąć akumulator? Może być tak, jak z większością samochodów, iż układ nie zapamiętuje poprzednich ustawień ?
Wszystko zależy. Jakie masz dojście do akumulatora? W autach zwykle jest norma, ale pamiętam, że w którymś Ferrari jest w przednim zderzaku i trzeba zdjąć zderzak, bądź prawe koło :/ W moim motocyklu z kolei musisz zdjąć cały tylny układ hamulcowy, żeby dostać się za sprężynę tylnego amortyzatora, gdzie skrywa się akumulator... Więc z perspektywy motocykla...
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Gdyby złodziej odpiął akumulator - zakładając, że odetnie zasilanie GPS-a - to wyłączy GPS...
Wystarczy włączyć zasilacz, odpiąć minus akumulatora i dołożyć miernik do przewodu (+) i (-). No i można dokładnie ustawić 13,7V.
Jaka pojemność? Jak zachowuje się kontrolka immo? W jakiej kondycji jest akumulator? Próbowałeś odpiąć akumulator na parę minut?
Witam. 1.9 to znaczy konkretnie jaki silnik? Moc? Rocznik? ad1. Raczej usterka. Pewnie kable przetarte. ad2. Tak ma być. ad3. Ja dałem emulator. Żeby się nie bawić w lutowanie to kupiłem z gotową wtyczką i tylko podpiąłem, koniecznie na odpiętym akumulatorze bo później możesz mieć błąd klemy pirotechnicznej. ad4. Pompę kup koniecznie z metalowym wirnikiem...
Odnośnie prostownika wszystko w porządku.Co do akumulatora nie wiadomo znając tylko napięcie.Należy go sprawdzić pod obciążeniem. Prąd ładowania może być 4A ale i większy prąd tym gorzej dla akumulatora. Takich akumulatorów się nie otwiera, z boku akumulatora na deklu jest tam mały odpowietrznik.Należy pamiętać aby w czasie ładowania akumulatora odpiąć...
your code is 1509
To co wskazałeś to czujnik zderzenia tam nie ma modułu świec , masz schemat w postach wyżej , widać numerację pinów i kolory ... Czy powinienem odpiąć akumulator przed odpięciem wtyczki z kompa?
Sprawa wygląda na przegraną, być może uszkodziłeś układy odpowiadające za porównywanie napięcia ładowania z zadanym, przez co po sekundzie ładowania komparator uznaje że bateria jest już naładowana i zakańcza operacje, tak jak to powinien robić przy naładowane j baterii. Jeżeli czujesz że możesz zaryzykować ładowanie ręczne, to zawsze masz możliwość...
Jak podłączasz te silniki na krótko, to w tym czasie przewody idące do płytki są odpięte? Akumulator jest na odpowiednie napięcie?
No niestety ten patent nie pomógł. Spróbuję jeszcze odpiąć akumulator, może zresetuje się i coś się zmieni. Dodano po 9 Odłączenie sku też nic nie dało
Może najpierw spróbuj odpiąć całkowicie akumulator na ok 15 minut by zresetował się komputer i następnie podłącz akumulator, uruchom silnik i pozwól by komputer sam się ustawił ok 5 minut dla pewności. Najważniejsze to nie dodawać gazu bo zapamięta ustawienia i może szwankować.
KIA to inny diabeł. No co to za szalona marka, gdzie postoi nockę z odpiętym akumulatorem i juz problem z immo? Tak jest w Sephia, Schuma, Pride.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
A no to przepraszam ale no nie chcę włączyć się w ogóle Akumulator odłączyłeś przed założeniem pamięci RAM? Bo jeśli nie odpiąłeś akumulatora to może być źle.
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
W moim przypadku radio załączyło się w momencie podwyższenia temperatury w samochodzie :D
Odpiąć akumulator
Najlepiej odpiąć akumulator i wyciągnąć go.
Od tego trzeba zacząć a nawet od tego czy BIOS widzi dysk w zakładce Configuration a potem w zakładce boot. Mam nadzieję że chociaż odpiąłeś akumulator podczas wymiany dysku.
Znajomy ma M C220 z 2001, jak zostawia na trzy tygodnie to aq jest rozładowany, więc teraz go odłącza i nic nie mówił że coś pada lub wymaga programowania. Faktem jest że aq to za długo nie trzyma w tym wozie. A czy ta czarna skrzynka jak leży w magazynie jako część zamienna to ma podłączone zasilanie, aby nie padła ??? To jakieś pokrętne tłumaczenie....
Dziękuję wszystkim za wcześniejsze sugestie. Na razie nie robiłem z tym nic konkretnego, poza tym, że odpiąłem akumulator (ma już z 10 lat) i jak na razie 3 tydzień chodzi bez problemu, poza komunikatem o awarii (braku dodatkowego zasilania). Czy przyczyną mógł być akumulator, czy to tylko zbieg okoliczności?
Spróbuję tak zrobić. Zastanawia mnie tylko, dlaczego akurat w chłodniejsze, bardziej wilgotne dni tak się dzieje. I dlaczego po całej akcji, po odstawieniu ,,na trochę" auta na odpiętym akumulatorze, wszystko wraca do normy? Jedną z hipotez może być wadliwy regulator napięcia, ale altek był oddawany do naprawy przez renomowany serwis.
Ktoś nieumiejętnie odpiął akumulatory i spalił przetwornicę wyrównującą napięcia na aku. Odpięcie dolnego akumulatora załatwia przetwornicę impulsową.
Bo spawać to trzeba umić. Ja nie umię ale wiem o co biega. Raz byłem świadkiem jak kolega coś tam spawał w jakimś strupku jeszcze na gaźniku. Odpiął akumulator, dał masę na silnik i zaczął spawać, Pomimo że niby wszystko było dobrze podłaczone to sprężynka na gaźniku zrobiła się czerwona i ze sprężynki zrobił sie flak. Tak jak piszą poprzednicy wszystko...
Tak.
Czerwony do + , czarny do -- , wyzwolenie z alarmy bialy a niebieski pozostawic bez podlaczania
U mnie np. Padł ten układ bo podkręcałem sobie swojego UPS żeby więcej mocy z niego uzyskać i w trakcie dorabiania dodatkowego chłodzenia zapomniałem odpiąć akumulatory i zrobiłem sobie niechcący zwarcie. Jak później mi się go udało odpalić to miałem objawy jak u ciebie że nie dało się go wyłączyć bo sam się po chwili włączał. Kilka dni studiowałem...
Witam, mam problem z Aprilią RX 50/70 z 2011 r. Mianowicie jeździłem trochę na odpiętym akumulatorze i jakoś tydzień temu postanowiłem, że ten akumulator podepnę i normalnie odpaliłem. Wszystkie światła świeciły, zgasiłem go i po chwili przekręciłem zapłon i długie ani krótkie nie świeciły i dalej nie świecą. Wie ktoś, co może być przyczyną? Żarówkę...
Ogólnie to wygląda na jakiś błąd komunikacji, możliwe że masz jakiś kiepski KKL i ci namieszał. Spróbuj odpiąć akumulator na noc, może sterownik się zresetuje.
Odpiąć akumulator i zaprogramować tak jak pisałem wyżej?
Wg moich wyliczeń wychodzi 00xx, jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Do radia wgraj oryginalny wsad.
Odpiąłem akumulator na dłuższy czas, podpiąłem i problem znikł
Idź po ścieżce, na 1 pinie ma być 12V. Jakie napięcie na pinie nr 5?
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
Caddy 2010 rok Podczas zmiany gniazda haka zrobiłem zwarcie (zapomniałem odpiąć akumulator) i teraz świeci się tylna otwarta klapa, brak centralnego i nie działa szyba pasażera. Pokazuje błąd: brak komunikacji z modułem komfortu. Podmiana modułu nie pomogła. Bezpieczniki dobre. Może ktoś coś doradzi. Z góry dziękuję.
Witam. Mam mały problemik z radiem VW ALPHA. Mianowicie kupiłem samochód z tym radiem a koleś nie podał mi kodu. Potrzebowałem odpiąć akumulator no i stało się. radio wyświetla SAFE. Słyszałem że jest jakaś kombinacja klawiszy by go odblokować lub potrzymać z podpiętym zasilaniem. Ale i tak nie znam kodu. Czy są programy które generują kody z nr.seryjnych...
Schemat jest robiony chyba Nokią 3210, bo nic nie widać :) Znalazłem to, ale nic mi to nie mówi. Sprawdziłem bezpieczniki i są ok. A tylko odpiąłem akumulator i po podłączeniu zniknęły drogowe. Ktoś mi powiedział, że to przekaźnik R23 w podszybiu.
Odpiąć akumulator na kilkanaście sekund I próbować.
Głupia rzecz jakaś była... Gdybyście komuś kiedyś pomagali polecam odpiąć akumulator w pierwszej kolejności i podpiąć po minucie spowrotem
W tej chwili mam radio na stole, radio bylo normalnie podlaczone w samochodzie. Powiem szczerze ze tez sie zdziwilem ze zawolalo kod bo w a4 i w golfie 4 nie bylo takich sytuacji Dolaczam poprawny dump z radia >>>>> 1219 <<<<<
Dziękuję za sugestie. Samo odpięcie zegarów od zasilania nie wystarczyło, natomiast pomogło wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wtyczki i gniazda z użyciem środka do czyszczenia połączeń elektrycznych. Na wszelki wypadek zabieg wykonywałem przy odpiętym akumulatorze.
Jak rozwiązać problem? Odpiąć akumulator, zdemontować uszkodzony moduł, sprawdzić co się uszkodziło, wymienić uszkodzoną cześć, wykonać montaż w odwrotnej kolejności, podłączyć akumulator, sprawdzić poprawność naprawy.
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Witam mam problem bo odpiąłem akumulator od nowo zakupionego auta i nie znam kodu, czy ktos by mógł mnie nakierować jak rozkodować to radio? https://obrazki.elektroda.pl/6753821100_...
Raczej immobilizer... Pod kompa podłącz i ci prawdę powie co go boli.
Zostawić to napięcie na klemie a po odpaleniu odpiąć akumulator? Wtedy na pewno uwalisz samochód. Zdejmij pasek, jeżeli napędza tylko alternator.
No już bez przesady... A jak jedziesz to też z odpiętym akumulatorem? Po co airbag ma działać bez napięcia? Tak naprawdę wystarczy wyłączyć zapłon, ale wyjęcie akumulatora będzie dobrą opcją.
Witam. Mam problem z Manem TGA rok 2000 jest to hakowiec. Zapłon jest cały czas. gdy podłacze akumulatory na wyłączonym kluczyku to nie odpali. muszę odpiąć akumulatory włączyć kluczyk i podpiąć prąd i odpala z kluczyka i gasi z kluczyka lecz zapłon cały czas pozostaje nawiew i kierunki działają bez kluczyka. przekaźniki u pasażera wyciągane i dalej...
A ma co przechodzić? Jest na nich napięcie? Tu sprawdź żarówką. Jest, i jesteś pewnym, że to właśnie te bezpieczniki, które zasilają te przewody przy pompie ABS na których nie ma napięcia, sprawdzasz ciągłość przewodów przy wyjętym bezpieczniku i odpiętym akumulatorze. Nie ma napięcia, badasz w drugą stronę. Przydałby się schemat z oznaczeniem kolorowym...
Ta klapa gasząca nie odpowiada za ASR tylko za łagodne (bezwstrząsowe) gaszenie silnika, zamyka się ona na 3 sekundy po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję OFF a następnie ponownie się otwiera i ot jej cała rola, coś niezrozumiale opisujesz pozycję klapy : "przepustnica się zamyka...silniczek po wyłączeniu zapłonu cały czas próbuje ją domknąć...jak...
Spróbuj odpiąć akumulator i po chwili załączyć sprawdź wtyczkę wcześniej .
Próbowałeś odpiąć akumulator na 10min? Sam akumulator sprawny?
Aktualizacja. Po przejechaniu niecałych 2tys. km. Ponownie wyskoczył błąd p420. Aktualnie wstawiłem emulator sondy lambda za katalizatorem i zobaczę czy pomoże. Mam pytanie czy w fiacie tipo 2 aby skasować ustawienia sondy lambda wystarczy odpiąć akumulator ? Programem alfa OBD podczas wyboru opcji wymiana sondy lambda wyskakuje błąd "parametry poza...
Witam. Z tyłu kierownicy masz dwie śrubki na torx lub imbusy, weź klucz i odkręć. Wszystkie czynności wykonuj na odpiętym akumulatorze.
Włóż drut fi 8 lub 10 w wąż gumowy . Drut wkładasz do pochwy mostu , trafiasz w urwaną półoś podłączasz uchwyt spawarki . Oczywiście kabel masowy zapięty do mostu . Włączasz spawarkę . Wcześniej musisz odpiąć akumulator. Jak drut przyspawa się do urwanej półosi , wyciągasz razem z drutem.
problem rozwiązany wystarczyło odpiąć akumulator
Wyjęcie modułu zajęło mi jakaś godzinę, robiłem to pierwszy raz. Nie jest w tym nic trudnego, należy pamiętać tylko żeby odpiąć akumulator!
Samochód stoi 800 m od mostu przez San, na którym jest 2.5 t i mieści się ledwo osobowy więc. Nie wiem, odpiąłem akumulator na całą noc, a wczoraj pomógł młotek i uderzenie mniej więcej gdzie się moduł znajduje. Tym sposobem udało mi się jednorazowo odpalić i wrócić do domku.
Sorki - zrozumiałem Twój pierwszy post że odpiąłeś akumulator na pracującym silniku. Wyczyść dobrze zacisk prądowy na alternatorze, to na początek.
Wszystkie paramatry z logu do pliku co się robi. A może masz kolektor wydechowy przed sondą nieszczelny? Jest taka możliwość? Na benzynie po odpiętym akumulatorze ma działać poprawnie, sprawdź co się stanie na samej benzynie po resecie zasilania i po odpięciu sondy lambda.
Wystarczy odpiąć akumulator na chwile, i nie rób takich jak bo popalisz elektronike.
WITAM Proszę wszystkich kto mógłby mi odczytać kod z numeru tego radia FORD 4000 RDS M177704 XS6F-18K876-FA FD400NYM177704 . Musiałem odpiąć akumulator no i padło. Z góry dziękuję jeżeli ktoś może mi rozwiązać ten problem. kama
Akumulator ma 12.4 ma niecały rok . Tak komutator w rozruszniku szczotki wymienione dwa przekaźniki w skrzynce oraz ten który odpowiada za rozrusznik. Też wydaje się mi że może być blokada odpiąłem akumulator może pomoże . Nic nie kręci działa tylko zapłon wszystkie kontrolki ok brak błędów stan paliwa wyświetla prawidłowo.
Spróbuj odpiąć na 5 minut akumulator. Jeżeli to pomoże to do ustawienia LPG. Jeżeli nie pomoże to odepnij wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy lepej odpala - jeżeli tak to czujnik do wymiany.
Odpiąłem akumulator (...) kręci ale nie chce zabrać (...) co dalej robić .... Ibiza 6k1 Diesel / benzyna ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo...
miałem drobną awarię w aucie (VW polo) i musiałem odpiąć akumulator. w srodku oczywiscie radyjko zakoczyło mnie napisem SAFE a ja nie dostałem zadnych papierów do radia przy zakupie bryki. i teraz, czy jest ktoś w stanie podać mi kod jak podam mu nr. seryjny radia, czy niestety bedzę zmuszony dobierać się do pamięci?
Spróbuj odpiąć akumulator na godzine, jeżeli nie pomoże to spróbuj przeprowadzić test jeszcze raz.
Mnie dziwi, że komunikat jest: "PAMIĘĆ:", co oznaczałoby, że usterka pojawiła się i zniknęła, tylko została pamięć awarii. Czyżbyś nie skasował poprzedniej awarii, czy po prostu odpiąłeś i podpiąłeś aku?
Zmierz miernikiem, czy AVR w tej płytce ma zasilanie. Jest zasilanie na AVR ale 2.15 v. Spróbuję w takim razie odpiąć akumulator i podłączyć zasilanie z programatora.
Zorganizuj ekran, może być uszkodzony, ale taki który wyświetli obraz, choćby na jego fragmencie. Jeśli podmienisz, załączysz i zobaczysz swoją tapetę, to ekran do wymiany, jeśli będzie to samo to problem nie leży w nim. Wszelkie manipulacje, wykonujesz przy odpiętym akumulatorze.
Ktoś kiedyś wymieniał wspomaganie? Nie nic nie było wymieniane. Samochód zapalał. Ja odpiąłem akumulator na parę minut i po ponownym podłączeniu auto nie uruchamia się.
Przede wszystkim palenie z kopnika skutera z odpiętym akumulatorem to błąd. Światła mogą pracować na prądzie zmiennym, a akumulator podaje prąd stały na kierunkowskazy, stop i inną elektronikę. Jeżeli regulator podaje prąd powyżej 14,4 V to jest uszkodzony np. przez odpalanie skutera bez podpiętego akumulatora.
Witam serdecznie wszystkich, nazywam się Paweł Małkiewicz, mieszkam niedaleko Kielc. Jestem posiadaczem Renault Kangoo 1.5 dCi z 2005 roku. Fajne autko do czasu, kiedy nie psuje się. Mam pytanie, co się mogło stać, że nie da się wyłączyć dmuchawy nawiewu? Zapłon wyłączony, kluczyk ze stacyjki wyjęty, a dmuchawa cały czas wieje, trzeba odpiąć akumulator,...
Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. A padnie większość elektroniki w aucie. Słuchając takich porad, to brak słów...
Skoro to laptop na Ryzenie i jeśli ma BIOS AMI to do grzebania w zaawansowanych ustawieniach BIOS polecam to: https://github.com/DavidS95/Smokeless_UM... Można naprawdę namieszać w ustawieniach więc ostrożnie, bo laptop może się potem nie uruchomić! U mnie wystarczy wtedy zdjąć pokrywę i odpiąć główny akumulator, bo mój laptop nie posiada dodatkowej...
Akumulator właśnie ładuje przy odpiętej klemie i jutro zobaczymy. Tak napięcie spoczynkowe to 11,8V i odpala. Żeby podać koledze te warości będę musiał odpiąć akumulator przy odpalonym silniku tak?
Witam. Mam problem ze wskazówką obrotomierza, zacięła się na 800 obrotów i stoi nieruchomo. Odpiąłem akumulator, nic nie pomogło. Stało się to dzisiaj wieczorem, więcej nie szukałem przyczyny. Może ktoś miał podobny przypadek. Jest to Passat B6 1.9 TDI. AI: Czy pozostałe wskaźniki na desce rozdzielczej (prędkościomierz, wskaźnik paliwa, temperatury)...
No właśnie w tym sęk że nie mogę sprawdzić bo laptop działa tylko na odpiętym akumulatorze teraz podpiąłem ponownie baterie to mruga biała dioda od powera to jest zastanawiające ale zaś nie świeci od baterii z chęcią bym sprawdził czy jest w biosie wykrywalna bateria ale niestety nie odpala na baterii kurcze flag nie wiem co tu robić czy kupić nową...
ten facet niby jest niezły, zaproponował mi rozwiązanie na szybko, bo nie było czasu. Zczytał błąd, pokazał palcem który to czujnik (wałka rozrządu) i tyle. Przez telefon zaproponował, żeby na jakiś czas odpiąć akumulator, to może się sam wykasuje, a jeśli nie to mam podjechać na dłużej, żeby dalej szukać. Nie powiedział też, że to na 100% to, ale komp...
Witam, Mam podobny problem z moim Renault Megane 2 kombi 1.5 DCi r.2007 Samochód nie odpalą, nie kręci rozrusznik. Pojawia się komunikat błąd ładowania akumulatora i włącza się wentylator (żeby się wyłączył muszę odpiąć akumulator). Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki przy kierownicy i w silniku. Liczyłem, że padł jakiś bezpiecznik z tych "3" przy klemie...
Od dołu, odpiąć akumulator, odkręcić przewody, odkręcić śruby i wyciągnąć. Możliwe że półoś będziesz musiał wyciągnąć ale oleju nie musisz spuszczać ze skrzyni.
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
Seat Alte Xl 1.6 benzyna 2007 r. Do wczoraj wszystko chodziło. Dzisiaj dziwnym trafem nie można odpalić. Odpiąłem akumulator na godzinę ale nic nie pomogło. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie koło kierownicy są dobre. Już nie mam pomysłu czemu zaszalał immobilizer.
No właśnie BSM a nie BSI, BSM nie trzeba programować, jak dostaniesz o takich samych numerach to podnieniasz na odpiętym akumulatorze i powinno działać., BSI trzeba.
Dzisiaj odpiąłem akumulator na 2 godziny i po podłączeniu dalej nie działa. Myślę co jeszcze mogę zrobić. Może też wyciągnę całkiem radio i przedmucham sprężarką?
odpiąć przepływomierz odpiąć węże odpiąć sonda
zamiast funbox boczki drzwi ferguson zablokować dekoder
thomson 26hu5253 asembler arduino
Scania Highline 3 osie – bezpiecznik czujników parkowania, PDC, lokalizacja, modele CEU/P-Box Samsung SSD - Przyczyny i rozwiązania przegrzewania