Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Tak jak pisze saly, lub jak dasz nowy czysty to tylko pozostanie adaptacja koła fonicznego też sam zrobisz
Adaptacja czujnika koła fonicznego we Fiacie to trzy razy od wolnych obrotów do 5000obr, na rozgrzanym silniku, czasem nie przechodzi adaptacji za pierwszym razem. Ale objawy jakie opisujesz, nie będą spowodowane brakiem adaptacji.
sterownik wysłany do firmy która je naprawia i od razu podłączyli do swojego samochodu i pracował prawidłowo adaptacja koła fonicznego i sterowanie krokowcem sprawne-także sterownik odpada sprawdzony.
Ta adaptacja o której piszesz to jest adaptacja koła fonicznego na wale, ale ona dotyczy IAW 49F/59F, czyli Seicento 1.1 MPI / Punto mk. 2. Aha... Co prawda ja mam koło foniczne na wale i czujnik SEN-8 oraz dwie dwubiegunowe cewki. Qrczę ile ja czasu zmarnowałem na te "adaptacje".... Dzięęki!
Jeśli mruga kontrolka mil to musisz zrobić adaptację koła fonicznego tzn nagrzać auto do normalnej temperatury pracy , następnie trzy razy maksymalnie nadusisz pedał gazu o kontrolka gasnie sama.
Nowa centralka będzie działać , tylko zrobisz adaptację koła fonicznego
Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie też te wszystkie zakładki w opcji "Regulacja" oprócz...
Problem rozwiązany. Rozebrałem BCM, niby jest ślad zalania, ale ścieżki całe. Miganie rezerwy to wina tego, że skaner się nie zawsze chce dogadać z ECM. Migający check, to brak adaptacji koła fonicznego. Czujnik temperatury wody wymieniony i już jest ok. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł"....
Kiedyś miałem taki sam przypadek i okazało sie że skrzynka bezpieczników była uszkodzona. A jaką masz pewność ze ten czujnik jest dobry moze on sie sypie. Sprawdz jeszcze kabel masowy na korpusie przepustnicy on czasami śniedzieje. co do adaptacji koła fonicznego jest zrobiona prawidłowo skoro lampka zgasła. Nie potrzeba czekać aż sie wentylatory włączą....
Punta mk.2 niestety nie miałem, ale immo się raczej samo synchronizuje , natomiast zdaje się trzeba wykonać procedurę adaptacji czujnika położenia wału (koła fonicznego).
A jak po wymianie sterownika, trzeba zrobić adaptacje koła fonicznego czy zapali odrazu sam.
Czyli rozumiem że czujnik pedału sprzęgła do wymiany, adaptacja koła fonicznego, sonda do wymiany. A co to za błąd C426
We fiatach robiło się adaptacje czujnika lub koła fonicznego czy jakoś tak.Nie wiem czy akurat w tym poczytaj.
Prawdopodobnie tak jak wyżej musisz przeprowadzić tkw adaptację koła fonicznego, poczytaj tu jest procedura: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Po skonsultowaniu się z mechanikiem oraz kilkoma innymi osobami doszliśmy do wniosku że wszystko z alternatorem jest ok. Lekkie przy gazowanie i napięcie skacze do 14V. Falowanie obrotów także zostało opanowane. Może to wydać się dziwne ale pomogła adaptacja koła fonicznego. Po tym jest niemal idealnie a dodatkowo auto całkiem inaczej reaguje na pedał...
Skończyło się to tak, że kupiłem w firmie [url=http://www.kocar.com.pl/]kocarstero... z 6miesięczną gwarancją (twierdzili, że jakkolwiek naprawiają te sterowniki, tak ta usterka jest nienaprawialna) za 800zł, zamontowałem i auto jeździ od 4 miesięcy bez żadnych problemów. Sterownik dostajemy czysty, więc nie ma problemów z immo, trzeba tylko zrobić...
Trzeba zrobić adaptację koła fonicznego i tyle. Trzy razy dodaj gazu ponad 4000 obr i puść pedał Wszystkie odbiorniki prądu mają być wyłączone aby altek oporu nie robił.
Nie wiem czego chcesz go uczyć. Jesli sterownik pochodzi z innego auta to musisz znaleźć szpenia który wyczyści imo ze sterownika. Jak już to zrobisz to podpinasz i robisz adaptacje koła fonicznego reszty nauczy sie sam. W innym przypadku musisz przełożyć bodykomputer kluczyk i sterownik z jednego auta w komplecie.
Z tą Pandą to chodzi o brak adaptacji koła fonicznego Chodzi o to ze examiner czytał (błąd koła fonicznego) a multi totalnie nic nie pokazał, żadnego błędu a kontrolka silnika migała. aktywować tempomat w Grande Punto Szczerze musiał bym zobaczyć bo nie robiłem tego, jeszcze rozpracowuje i się ucze. IAW-16F/18F Jak na razie to tylko jeszcze DEC Superscan...
Ten sterownik nie ma procedury adaptacji koła fonicznego, a odłączanie akumulatora niczego nie zmienia... To, że lambda była podmieniana nie znaczy, że działa prawidłowo, jest wiele czynników mogących zafałszować jej działanie i spowodować wprowadzenie błędnych korekt przez sterownik, a już te korekty mogą "bruździć" nawet na zimnym silniku, kiedy sonda...
witam sprawdzane fiat ecuscan i pcmscan żadnych błędów,powietrza lewego nie łapie a, adaptacji koła fonicznego nie zrobisz bo jak wiem to musi dolecieć do około 5000obrotów i temp powyżej 80 stopni a tu wydoli niecałe 2000 i spada i zaś 2000 i na dół tak jagby odcięcie było na 2000obrotów Dodano po 4 nawet zrobiłem coś takiego żę na otwartej przepustnicy...
adaptacja koła fonicznego koła fonicznego adaptacja fonicznego
radiator chłodzić dioda matryca mierzyć napięcie szczotka komutator
interfejs diagbox bateria milwaukee
Emblemat VW na grillu Passat B5.5 Variant 1.9 TDI 2004 – oryginał czy tuning? John Deere 111 – silnik Briggs & Stratton 252707 11 KM, dane techniczne traktorka kosiarki