Witam. Przyjmuje się zależność: Ur = Un√(k/a) gdzie: Un napięcie znamionowe silnika k = Mr/Mn przyjmuje się np 1,2 dla przenośników, 0,6 dla wentylatorów\ a = Mrn/Mn wartość podawana w katalogach Pozdrawiam.
Można by spóbować z diodą i pojemnościami, tylko pytanie brzmi: ile amperek zjada to radyjko? Bo moze się okazać że kondensatorek musi mieć 100mF (albo więcej) żeby mu energi wystarczyło. A może malutki akumulatorek żelowy (też przez diodę)? Dodano po 8 Zresztą obliczenia nie są trudne. Stała czasowa t=RC (czyli napięcie spadnie nam do 33% napięcia...
Spróbuj doładować akumulator samochodowy, prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu pojazdu powoduje zawieszenie się radia. Sprawdź jakość połączeń zasilania radia do układu samochodu.
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
Błąd 1 to zbyt niskie napięcie zasilania. Trzeba sprawdzić jakość styków, przekrój przewodu, bo tam może być spadek napięcie, podczas próby rozruchu, który uniemożłiwia uruchomienie sprężarki.
będzie mnie kosztował 1.5k To nie są tanie rzeczy! Taki PCG-41 kosztuje 150 zł, do tego styczniki. Elektromonter połączy w 2 godziny, więc jakieś 70 zł dla niego. No i dla właściciela firmy, z półtora tysia musi zostać z roboty fachowca-automatyka.
Witam. Koniec ładowania 14,4V , napięcie spoczynkowe powinno się utrzymywać na poziomie 12,6V. Spodek napięcia przy rozruchu nie mniejsze niż 10,5V,w inny przypadku akumulator do wymiany. Pozdrawiam
Sprawdź na razie spadek napięcia przy rozruchu i masy. I daj znać jakie wyniki to będziemy myśleć dalej .
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Chcę, żeby napięcie było stabilne w momencie, kiedy ciągnik będzie już włączony, i żeby podczas rozruchu spadek napięcia nie uszkodził "mojego" układu zasilania/stabilizacji. OK, czyli wiemy, że potrzeba przetwornicy podwyższającej. A jakie są wymagania zasilanego układu?
Witam. Nie jest możliwe rozładowanie naładowanego akumulatora w tak krótkim czasie, jeśli jest on sprawny. Albo akumulator niesprawny, albo coś nie łączy w samochodzie. Naładować akumulator, i mierzyć napięcie bezpośrednio na klemach akumulatora, gdy występuje problem (po podłączeniu akumulatora, po załączeniu stacyjki, w czasie pracy świec żarowych,...
wydaje mi się że najlepiej gdybyś podłączył do zasilania rejestratora dodatkowy niewielki akumulatorek 12V,a zasilanie podłączył przez diodę .
Spadek napięcia w czasie rozruchu. Błędy odczytane testerem będą dotyczyły właśnie za niskiego poziomu zasilania.
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika, - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny przekrój przewodu...
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Akumulator sam w sobie do błędów nie ma nic ,ale spadek napięcia przy rozruchu czy słabe ładowanie już tak. Dlatego zmierz spadek napięcia przy rozruchu i ładowanie w normalny sposób miernikiem, a nie przez fałcedeesy. Na początek to a potem reszt. Błąd mieszanki nie będzie powiazany z czujnikiem wału.
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
Rozwiązaniem problemu było założenie małego akumulatorka, a docelowo podmiana na motocykl który ma to w oryginale ;p Pozdrawiam
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Za przejście w tryb wspomagania rozruchu odpowiada tranzystor VT12 - jego zablokowanie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej określonego parametrami diody Zenera VD15. Napięcie sterujące tyrystorami pochodzi wówczas z prostownika VD5-8. Sprawdź VD15. PS. Przejście na rozruch następuje przy spadku napięcia akumulatora do 6V. Podobny temat i instrukcja...
A jaka jest odległość? Jaka jest IPZ w miejscu przyłączenia, a jaka będzie na drugim końcu? Jaki będzie spadek napięcia podczas rozruchu pompy?
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
Można by jeszcze rozważyć spadek napięcia przy rozruchu. (at)ElektrodaBot Jaki będzie spadek napięcia na przewodach 4mm² długości 25m przy prądzie 77A, instalacja trójfazowa.
Powinien. 11kW startują na jałowo w Y nie wyzwalając B25. Ale tylko przy dobrej IPZ. Przy kiepskiej, spadek napięcia znacznie wydłuża czas rozruchu.
Ok a czy przy zasilaczach impulsowych też występuje spadek napięcia po dołączeniu obciążenia ?
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika (jeśli występują silniki), - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny...
Witam jakiego używasz mancat-sa?, jeżeli 3-ki nie pokazuje wszystkich błędów nasz był chyba 15 razy aktualizowany / sprawdzany, to tak na marginesie, 1.komunikacja, 2. ciśnienia, 3. spadki napięcia przy rozruchu, 4. woda w układzie, odkręć przewód z powietrzem przy pompie jeśli coś się wyleje niedługo do wymiany może być pompa, przyczynę rozwiąże wymiana...
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Z tego opisu wynika że nie buduje poprawnego ciśnienia na cr ,albo zbyt duży spadek napięcia podczas rozruchu. Do sprawdzenia wtryski na przelewy,spadek napięcia podczasd kręcenia najlepiej z pomiarem prądu, i co najważniejsze i co nie było podane to jakie cisnienie podczas rozruchu.
No niekoniecznie aku szmelc. Mogą być kable, łączenia itp. Miernik w łapki i szukać miejsc spadku napięcia przy rozruchu.
Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
Rozumiemy, że kolega znacząco poprawił sobie komfort odsłuchu audio. W takiej sytuacji (rozumiem, że konieczna) radziłbym jednak dwa akumulatory. Oczywiście można to organizować przy pomocy grubego przewodu (powyżej 50 mm kw), ale zawsze to trochę kłopotliwe i przy np 300 A spadek napięcia będzie odczuwalny.. W Ibizie będzie to pewno z 3,5 m przewodu....
Mam aku 2 letni 62 coś tam 540.ładowanie 14,4v,aku po nocy jakieś 12,5v a przy odpalaniu spada do 9v skokowo do 8,5v.Gęstość erektrolitu 1.20 . Do tej pory było wszystko dobrze tylko teraz mu jakoś mało prądu, wolniej keci jak zimny,jak ciepły to jak szalony.Wymieniony automat i tulejki 3 miesiące temu.Czy to wina aku czy coś z rozrusznikiem? z tego...
Jak cudowna regeneracja? rozbujałem go tzn wyprowadziłem ze stanu uśpienia. Czas pokaże czy będzie działać np jutro, pojutrze itd. :D
Przezwoić można. Tylko czy jest sens???? Moc to około 3 -3,5kW. ( pod warunkiem dobrego napięcia -bez spadków ) Prąd 25-30A. Podczas rozruchu ponad 100A. Więc zasilanie ?????????
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Jeżeli zabezpieczenie C16 nie wyłącza się w trakcie nieudanego rozruchu, to na pewno wymiana na większe nie rozwiąże problemu. Ale zbyt duży spadek napięcia może uniemożliwić rozruch, dlatego sprawdziłbym woltomierzem czy to nie to.
W momencie rozruchu występuje spory spadek napięcia, który powoduje chwilowy zanik komunikacji z którymś sterownikiem. Wyświetlone "CAN" jest to alarm o tym wydarzeniu. Nie przejmował bym się tym zbytnio, ale profilaktycznie proponuję sprawdzić akumulatorki ( elektrolit ).
Problem to spadek napięcia w trakcie rozruchu, nowy akumulator, wyczyścić klemy oraz najważniejsze dać dodatkową masę na silnik i ECU.
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu.
Ja patrzę na RW. Do tego prąd rozruchu. Mam też spadek napięcia podczas rozruchu silnika i czas. Do tego pomiar tętnienia alternatora. Mnie pomaga dokonać weryfikacji.
Podłącz na wyjściu przetwornicy kondensator elektrolityczny o pojemności około 2200µF - 4700µF. Możesz dodać jeszcze w szereg diodę prostowniczą zaraz za przetwornicą, żeby nie próbowała ona rozładowywać kondensatora przy tym chwilowym spadku napięcia.
Akumulator z powodu zuzycia nie powinien tak od razu sie rozladowac.Raczej nbedzie krecil za kazdym razem coraz slabiej,ale nie od razu padnie.Zaobserwowalbys to kazdego dnia,ze slabnie(np.po zalaczeniu swiatel mijania,jak przygazujesz,to robia sie jasniejsze).Jak uda ci sie uruchomic autko(np. z akumulatora sasiada),sprawdz napiecie ladowania.Jezeli...
To jeszcze można popatrzeć jakie są spadki napięcia przy rozruchu. Byc może jest problem gdzieś z zaśniedziałymi stykami i któryś z modułów przy rozruchu dostaje za niskie napięcie.... trochę gdybam teraz. Można zainwestować w konakakt spay i przepsikać kostkę od ECM.
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
Witam, Mam następujący problem z całkiem nie starym akumulatorem. zamontowany on był w mojej kosiarce. Sprawa wygląda tak, że akumulator nie zakręci rozrusznikiem, nawet nie ma na tyle prądu, aby przekaźnik rozrusznika zamknąć. jak przykładam woltomierz to wskazuje poziom napięcie 12,7 V co by wskazywało na naładowany akumulator. a prąd jaki płynie...
spadek napiąć akumulator rozruch spadek napięcia rozruch spadek rozruch akumulator
wyjście audio cyfrowy zużycie prądu przez komputer webasto zasilanie
napęd bramy zegar przekaźnikiki
Podłączenie przewodów wysokiego napięcia w Audi 80 B3 1.8S 1989 Czujnik temperatury w pompie Wilo Yonos PARA ST15/7 PWM2