Bez wpiętej wtyczki na alternatorze MUSI ładować - jeśli nie jw lub źle zrobiony alternator.
Wtyczka ma 1 pin, ale dlaczego 2 są na alternatorze? Nie wiem czy cos nie było przerabiane i czy oba piny na altku potrzebują tego sygnału z wtyczki?
Spróbuj odłączyć wtyczkę z alternatora
Jaka jest wtyczka od alternatora tzn. ile miejsc we wtyczce?
Czyli wpiac sie miernikiem czerwonym kablem we wtyczke w pin a czarnym kablem do masy ma sie rozumiec? I tez wartosc na mierniku ustawic na prad staly jak przy pomiarze ladowania i akumalatora tak? Jesli bedzie szedl prad z wtyczki to jaka wartosc powinien wskazac miernik? I jesli dobrze rozumiem w przypadku gdy nie bedzie ladowania a na wtyczce pp...
Podłączam się do tematu bo Mam AX 1,1 1992r mono jetronic strasznie mułowaty i dużo pali i błędy 21 33 przeczyściłem TPS i nic, dopiero po odpięciu złącza silnika krokowego samochód ożywa i trzyma wolne obroty, z wpiętym krokowym falują i gaśnie . Nie wiem gdzie jest czujnik temperatury? Odpięcie wszystkich przewodów podciśnieniowych nic nie zmienia...
Już dziękuję poradziłem sobie . A " kolegom" za odpowiedzi "dziękuję" (typu pojedz do elektryka lub musi być taki sam jak się nie znasz to nie mów!) wystarczyło podłączyć gruby do plus oczko i pod czerwony ( z wtyczki w alternatorze wychodziły dwa biały i czerwony) podłączyć pod czerwony i DZIAŁA !!! Zamykam temat.
Witam! Dmuchawa nie działa na włączonym zapłonie (panel klimatyzacji działa), po wypięciu wtyczki z alternatora wszystko działa ok. Przy zapaleniu silnika wszystko w normie. Sprawdziłem już bezpiecznik 40A. Dodam że regulacja (wtedy gdy dmuchawa włączona) działa w 100%. Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Rozebrałem i okazało się, że podczas składania rozleciały się szczotki. To jeszcze pikuś, gorzej wygląda pochodzenie alternatora jest to typ mitsubishi, najbardziej podobny jest regulator napięcia mazda, ford, z tym że u mnie nie ma tej wtyczki występującej na regulatorze. Teraz mam dylemat czy kupić nowy (znaczy się używany) czy może zainwestować w...
Witam odswiezam temat. Sprawa wyglada tak auto bylo u 2 elektrykow. Wszystkie kable od akumulatora ( wiazki ) sprawdzone. Kable od alternatora po skrzynke sprawdzone nie ma nigdzie przepiecia. Bezpieczniki sprawdzone. Podsumowanie - wtyczka w pieta w alternator auto nie laduje z odpowiednia moca akumultor pada po 2/3 dniach Wtyczka wypieta - ladowanie...
Panowie, jeżeli samochód posiada instalację z jednym przewodem do wtyczki alternatora — może sugerować że alternator powinien posiadać regulator napięcia ze złączem COM (tylko jeden pin), czyli z interfejsem szeregowym (LIN). Na przewodzie utrzymuje się napięcie 6–8 V ze względu na sygnał cyfrowy. Alternator tego typu występuje w mocniejszych...
dzisiaj sprawdziłem alternatory z jakiegoś reno maja protokół BSS jednak i tak się sam nie wzbudzi sprawdziłem inne na lin i lin1 tez sie nie wzbudza mam jeszcze z reno alter. valeo nie wiem z jakiego auta ale pisze na obudowie przy pinie wtyczki regulatora com. jednak nic mi nie wykrywa zwykły sygnał + czyli L ale wysterowałem go przez PWM zmieniałem...
Ile masz kabli w malej wtyczce?
Sprawdziłem jeszcze raz inne możliwości połączenia. Alternator odpada, nie daje sygnału. Wtyczki idące do tablicy zegarów również. Zostaje więc tylko cewka. Jak już wcześniej wspominałem sygnał idzie przez piny 1 i 2. Ale tylko przy 2 obrotomierz chce pracować. Wygląda na to, że podłączenie samo w sobie jest prawidłowe. Pozostaje więc pytanie jak mam...
Dziękuję za podpowiedzi. A więc autem nie jeżdżę za często, jednak ostatnio robiłem zakupy, przewoziłem dziatki - przy 70, 90 stopniach i trochę wyżej pracował bez falowania. Na wolnych 1200 przez dobrą godzinę. Jednak po dojechaniu do dziadków, ze trzy godziny postoju, odjeżdżając stara śpiewka - po lekkim rozgrzaniu faluje. W następnym dniu odpaliłem...
Witam Usterka była dość prozaiczna...alternator który dostałem w sklepie to prawdopodobnie zamiennik ponieważ kabel w tyczce dwupinowej, który dochodzi do niego w starym znajdował się po stronie lewej wtyczki a w nowym dałem w drugi pin i wszystko zaczęło hulać. Ładowanie jest na poziomie 14,55V a autko zaczęło lepiej nawet śmigać. Zrobiłem 100 km akumulator...
Witam. Samochód Toyota Ago (=Peguot 107, Citroen C1), Alternator DENSO 1042113490, Toyota 270600Q190 ma uszkodzony regulator napięcia. Oznaczenie na regulatorze: 0726916236TG na spodniej stronie, gniazdo ma 2 piny L, M, Z wyglądu przypomina ten: https://obrazki.elektroda.pl/7995854900_... Za wyjątkiem tego że ma 2 piny we wtyczce. Nigdzie...
Odłącz wtyczkę z alternatora, jak problem zniknie, to przebita dioda w mostku
Sprawdź kontrolnie ładowanie - między B+ alternatora a jego korpusem. Jeśli odczyt z voltomierza się nie zmieni to można obstawiać, że uszkodzony jest alternator pod warunkiem, że nie jest uszkodzona wiązka wzbudzania(mała wtyczka). Jeśli wyjęcie alternatora nie jest kłopotliwe - wyjąć i sprawdzić na stole probierczym.
Witam mam problem z ECU w mojej xarze II 1.4. To nie sa defekty w pamieci ECU ale BSI. Defekty te nie maja zadnej powaznej przyczyny i sa normalne w tym samochodzie (m.in. spowodowane sa architektura pojazdu i nieobecnoscia roznych opcji jak CAN, klimatyzacja czy ekran), wiec sie nimi nie przejmuj o ile daja sie wykasowac. Tak jak kolega viptradeac...
Posiadam c4 picasso z 14r. Auto uderzone w lewy błotnik gdzie znajduje się sterownik start stop. Podczas uderzenia rozleciało się złącze elektryczne. Kupiłem nowe złącze, zrobiłem fotki starego gniazda i wtyczki żeby dobrze połączyć przewody i napotkałem na dziwny problem. Dlaczego 2 najgrubsze przewody nie były ze sobą połączone razem? Kolorami nic...
To co piszesz to już sprawdziłem chodzi o instalacje altka. Problem jest trochę bardziej złożony bo mimo braku dmuchawy i podgrzewania szyby (elementy powiązane z alternatorem) to brak jeszcze sterowania z komputera na wentylatory chłodnicy, a dodam że jak tylko ruszysz samochodem to wszystko się znajduje i wentylatory na chłodnicy też będą chodzić...
Wczoraj zmierzyłem , było stale ok.12.5V pod obciążeniem i bez ( z dodatkową masą tak samo)Ale przyrząd do pomiarów to był raczej amatorski .Alternator Valeo podłączony dobrze tylko ta wtyczka na kabelkach ok.20cm długości w jej zasięgu nie ma drugiego złącza.
Ale jesteś uparty na to "Economy mode" Spróbuj ściągnąć wtyczkę z alternatora lub podać na kabel kontrolki ładowania plusa przez kontrolkę żeby zasymulować odpalenie auta.
To zielone we wtyczce to plastikowa zaślepka, żeby woda nie dostawała się do złącza. Tak ma być, ewentualnej usterki szukać gdzieś indziej.
Udało mi się rozwiązać temat ze zwarciem. Okazało się, że pod lewą lampą w Citroenie C3 jest skrzynka z przekaźnikami oraz obok przekaźnik świec żarowych. To on zawinił, wygląda, że stycznik się zwarł lub nie otworzył. I temu pojawiało się zużycie prądu, bo świece żarowe się grzały. W sterowniku przypaliło aż wtyczkę. A jeśli chodzi o ładowanie, to...
byłem wczoraj przy aucie i nie wiem jak to się nazywa ale tak gdzie idzie cała linka gazu jest trochę niżej taki przewodzik niebieska wtyczka zakończona kostką na 2 piny i dalej nic szukałem jakiegoś kabelka ale nic nie mogę znaleźć żeby podłączyć przy skrzyni jest ten generator impulsów wału korbowego. który wchodzi chyba w skrzynię biegów a obok od...
witam !!!! a co to moze byc ze podswietlenia zegarow niema bezpieczniki sa dobre a na desce nic nieswieci XSARA 1,8 z 2000r A wyjmowałeś szafę w między czasie? Jesli tak to mogły się już wstrząsnąć żarówki i wolfram się w nich poprzerwyał. Lub dziwny zbieg okoliczności, że wszystkie się jednocześnie spaliły - może za duże napięcie z alternatora ??...
z alternatora wychodzi mała wtyczka na dwa piny jeden z kabli jest zielony,który łączy się w wiązce ze sterownikiem silnika , na tym kablu ,po uruchomieniu silnika jest 14.5v jednak podłączając pod niego żarówkę 21w (symulując obciążenie) nie zaświeci jej.Myślałem,czy nie podać tam bezpośrednio plusa i wtedy spróbować adaptacji,ale boję się,że uszkodzę...
w kolejności moze coś pomoże: odepnij wtyczke 2v NR od alternatora i sprawdz czy błedy wrócą sprawdz czujnik temp cieczy silnika czy nie leje do wiązki zdubluj wiązke przepustnicy wymien sterownik
Napisałbym coś na temat 3 zdjęcia ale pewnie bana załapie :D Gdzieś wcieło sterownik od skrzyni chyba duża wtyczka, a te dwa to raczej prądy, to jest ten zwitek z 3 blaszkami to jakby bezpieczniki. oddaj elektrykowi niech to lepiej sprawdzi. AVE SATAN! 666 :D
Kasowanie błędu to nie jest naprawa samochodu, tester wskazuję gdzie może być przyczyna. Nikt nie twierdzi, ze wykasowanie bledu naprawi samochod.... Stwierdzam, ze po wykasowaniu blad nie powrocil i zostal jedynie C1210. Czy to nie jest rowniez wskazowka? Dodano po 11 nie wlacza sie ono zaraz po uruchomieniu silnika a dopiero po przejechaniu kilku...
po wyciągnięciu przekaznika gaśnie kontrolka ładowania na wyłączonym zapłonie ale co jeszcze nie działa nie sprawdzałem . Kontrolka ładowania gaśnie również po wyjęciu bezpiecznika nr 28 i nr 30 w kabinie. wogóle to stało się tak jak podjechałem pod dom miałem włączone wycieraczki zgasiłem samochód i nagle zaczęło coś trzeszczeć pod kierownicą i zapaliła...
Ściąg wtyczke z alternatora i zobacz czy będzie łądowanie, oraz jak zachowują się grzanie tylnej szyby i szyby w drzwiach , czy działają czy tez nie teraz na zapalonym na zgaszonym i na ściągniętej wtyczce. Może tez być wypalona kostka stacyjki lub na samym zasilaniu dmuchawy , podepnij na dmuchawę żarówkę i badaj sygnał sterujący. Ogólenie w godzine...
To Panowie, powiedzcie mi proszę co gdzie mam pogrzebać a nie snujcie między Wami który lepszym specjalistą, Sorki, Ale mam dziwny problem i uważam, że to jakiś banalny, bo serio wszystko działa do póki nie wepne tego je... kabelka... Jak sama nazwa "wzbudzanie..." czyli domniemywam ze impuls, wiec napiecie powinno spadac a jak wspomniałem mam okolo...
Mało widać ale może coś ktoś zobaczy. Wszystko widać, alternator Mitsubishi. Łatwo to poznać, bo nie ma plastiku z tyłu. Dwa typy regulatorów, styki P i N albo L i S. Zupełnie inne działanie; ale wtyczka ta sama. Ale poczekam z odpowiedzią, niech wpierw wypowiedzą się się te ciapciaki piszące o jakimś CPE.
Mam problem z moja Cytrynką. Od kilku dni zauwazyłem , że samochód kiepsko odpala. Pierwsze co przyszło mi do głowy to sprawdzenie prądu ładowania. podczas pomiaru na włączonym silniku miernik pokazuje 11,8 - 12,2 V. Podejrzenie padło na niesprawny alternator. Tylko co mogło paść, regulator napiecia, diody... Kontrolka ładownia na desce działa prawidłowo,...
dziś ściągnę kalkulator i będę szukał przekaźnika, dziękuje za cenne informacje. Ciekawe, bo jeśli bezpiecznik jest za przekaźnikiem, czyli miedzy bezpiecznikiem a pompą jest tylko przewód, to ciekawe ze sprawdzając bezpieczniki pod maska nie znalazłem przejścia między bezpiecznikiem a kostką przy pompie. Dziś będę szukać przekaźnik, sprawdzę czy działa...
Witam, mam taki problem z citroenem c3 1.4 benzyna 2009r. skrzynia półautomatyczna, system start stop. Samochód był uderzony w przód i kupiony nie odpalający poduszki całe. Świecił się błąd start stop faulty, ale wymiana modułu start stop przed chłodnicą załatwiła sprawę i błąd zniknął, ale silnik nadal nie kręci. Auto nie ma rozrusznika tylko alternator...
wtyczki alternatora citroen alternatora wtyczki alternatora renault
dokręcać głowica deutz projektor błąd kondensator spawanie
pralka amica chińskie radio android
Suzuki Jimny DDiS – mrugająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy, jazda awaryjna, usterki EGR/wtrysk iRobot Roomba 880: zwalnianie zacisków latarni 81002-Lighthouse – instrukcja demontażu