Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
U mnie występują obydwa te elektrozawory - ten przed parownikiem trzyma na pewno - sprawdzone - natomiast ten w parowniku przeczyściłem - pracuje bardzo dobrze i mimo to problem występuje. Dodatkowo ten zawór zamyka sprężyna a otwiera cewka więc może silniejsza sprężyna by spowodowała lepsze domykanie - czy nie mam racji? Myślałem że może przyczyną...
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Zakręć gaz na butli i dopal resztki, zobaczysz czy coś nie zalewa kolektora ssącego.
Silnik prawdopodobnie się zalewa. Zamontuj temperaturowy przełącznik benz-gaz. Przełączy w odpowiednim momencie, będzie chronić silnik i parownik.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
WITAM, prawdopodobnie siadła elektryka znaczy komputer gazowy czyli bingo m , możne dostało się wody do niego czy coś, sugeruje podjechać do gazowników i wymienić komputer na inny , skoro silnik krokowy nie pracuje . skoro zalewa go po zgaszeniu to może być wina jakiegoś syfu bądź sklejonego trzpienia , wyjąć umyć w jakimś rozpuszczalniku czy czymś...
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
A ja mam inną teorię. Poprostu zalewa silnik gazem, gaż się ulatnia powoli przez nieszczelny elekttrozawór i po kilku godzinach skutecznie uniemożliwia odpalenie auta na benzynie,
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
U mnie okazał się rozszczelniony reduktor że przez noc zalewał silnik gazem przez wężyk podciśnienia, odczep na noc wężyk podciśnienia z gazu i spróbuj rano
nawet jak zimny chodziło wsyztsko okej nie musiałeem czekaj az sie nagrzeje,nawet gdy były mrozy to nie było z Tym problemu , zawsze szedł jak głupi Zbyt wczesne przełączenie prowadzi do uszkodzenia membrany parownika. Prawdopodobnie to się stało i ciekły gaz zalewa ci silnik.
Nie. Puszcza wtryskiwacz i zalewa silnik gazem. Schodzi gaz tylko miedzy reduktorem a wtryskami. Po 5godz tego gazu już tam nie ma i można odpalić.
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
Witam. Zmagam się cały czas z gaźnikiem PZ 27. Problem polega na tym, że jak dam gwałtownie gaz, silnik się zalewa i gaśnie, ale jak dam stopniowo gaz, silnik ładnie pracuje i nie przerywa. Dawka 2 obroty. I teraz tak, słyszałem, że problem może być z położeniem iglicy w gaźniku. Jak rozkręciłem, bo było na 2 od dołu podkładka, to dałem na 1 od dołu,...
Odepnij wtryskiwacz rozruchowy, to jest 12 czy 24 zawory? Gaz?
Pewnie ci kolego zalewa silnik gazem. Wyłącz całkiem gaz i pojeżdzij na samej benzynie. Jak się okaże że objaw znikł, to masz nieszczelny układ LPG- mogą być wyklepane wtryskiwacze. Przepraszam, nie doczytałem tego braku iskry>kosz.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Witam, po kilku próbach udało się ustalić, że w momencie przełączania czasy wtrysku gazu są mniejsze niż czasy wtrysku benzyny. Wtrysk paliwa ok 4ms, a gazu ok 3.5ms. Może to jest przyczyna ? Po jakiś 10s, wszystko sie normuje... :-D Dodano po 35 Przez ten moment silnik zostaje "zalewany" przez gaz ? Czy dobrze rozumiem ? :D
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
witam jaki masz zamontowany gaz. Wg. mnie to auto ci zalewa. Jak miałem e36 2.0 to też tak robiło na cieplnym silniku. Gaz się dostawał do kolektora i ją zalewało. Pozdrawiam
Taki objaw jak opisujesz jest normalny gdyż jak go zgasisz na gazie i od razu chcesz odpalić na benzynie, silnik przez chwilkę ma podane dwa paliwa, tzn jeszcze troszkę gazu ma i dostaje świeżą dawkę paliwa, więc się zalewa, jak chwilkę nim pokręcisz, to resztki tego gazu zostają z silnika usunięte i odpala na benzynie.
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Wg mnie to zbyt bogata mieszanka. Gdy dodajesz gazu, dodatkowo zalewasz silnik, gdy puszczasz gaz, bardzo zubażasz mieszankę (do składu optymalnego) w skutek czego silnik przyśpiesza...
Ciśnienie sprężania do sprawdzenia na początek.
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
Chwilę to trwało zanim założyłem (brak czasu), ale wkońcu piszę czy pomogło, więc POMOGŁO :) Miałeś 100% racji gimak więc gratuluję i dziękuję, jak by ktoś miał podobny problem to należy wymienić reduktor (był uszkodzony elektrozawór przy nim i zalewało silnik bo gaz przepuszczał). Teraz silniczek odpala jak nowy pozostaje jeszcze wyregulować bo spalanie...
Okazało się, że gniazdo iglicowe było pokryte nalotem co powodowało zalewanie gaźnika a później silnika. Problem rozwiązany, temat zamykam.
Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
może wtryski gazowe popuszczają gaz i jest zalany gazem ? Albo reduktor popuszcza gaz ? To dośc typowe objawy zalewania silnika gazem i dopiero jak się przewentyluje to zapala. Jaki masz reduktor ? do sprawdzenia wystarczy trochę wody z detergentem , po jeździe na gazie sprawdź czy wężyki od wtryskiwaczy nie puszczają bąków
Podłączyć komputer. Zobaczyć jakie jest ciśnienie gazu i inne parametry. Analizator spalin i już coś będzie wiadomo. Podejrzewam zbyt bogatą mieszankę i "zalewanie" silnika gazem.
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Moze ci przepuszcza reduktor i zalewa silnik gazem jak dluzej postoi i dlatego niemozesz odpalic.Sprawdz reduktor panie.
obejzałeś kolo katalizatora czy tez go nie masz ? instalka 1 a dobrze złożyłeś ten parownik bo z twojego opisu wynika ze zalewasz silnik gazem ile ci polduś pali???
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Reduktor musiałem regenerować bo po zgaszeniu silnika na lpg gaz zalewał silnik i miałem problem z ponownym odpaleniem na benzynie To przecież wskazuje na uszkodzone wtryskiwacze a nie reduktor. Po regeneracji reduktora , zregeneruj wtryski i jedz na regulacje.
Uszczelnij zawór odcinający gaz na reduktorze, najprawdopodobniej zalewa ci silnik gazem i dodatkowa porcja benzyny nie pomaga w odpaleniu. Wystarczy pojeździć ze dwa dni na benzynie i zobaczyć czy pali poprawnie.
Tak że strach pomyśleć, brak przepływki może spowodować duże spalanie, świece będzie zalewał, silnik będzie chodzić dziadosko i brak mocy będzie, montuj przepływkę póki nie jest najgorzej.
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Polewam tylko jak jest -20 bo wtedy nie odpali. Wiadomo - za zimno. Membrany poprawią to że nie bedzie gasł na wolnych ? Jak wymienić ? Gaz nie bedzie uciekał gdy odkrece parownik ? Troche się boję :)
wychodzi na to że wtryski od gazu pracują również na benzynie a gaz odcina tylko elektrozawór i jak jeździsz na gazie wyłączasz zapłon silnik staje gaz pozostaje w instalacji próbujesz odpalić silnik się zalewa temu bo dostaje gaz i benzynę po dłuższym kręceniu gaz który pozostał w instalacji zostaje wypompowany i silnik odpala na samej benzynie jedz...
Aby sprawdzić czy to gaz zalewa kolektor i nie możesz odpalić z rana , to wieczorem odetnij dopływ gazu ( zakręcając butlę lub zdejmując zasilanie elektrozaworu) i pozwól zatrzymać się silnikowi po wypaleniu gazu w instalacji. Jeśli wtedy poranne kłopoty ustaną to masz dowód , że zalewa silnik gazem i możesz szukać co jest tego powodem. Jeśli problemy...
żle odcięty wtrysk paliwa
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
Witam chcę zainstalować emulatory czujnik temperatury płynu do 2.0 AZJ , ponieważ jej zł to VAG cierpi na uporczywy syndrom zimnego VAGa, po przełączaniu na LPG zalewa silnik gazem, szarpie, nierówno chodzi , śmierdzi jak opętane niespalonym gazem. Po rozgrzaniu wszystko jest ok. Znalazłem taki schemat tylko nie bardzo wiem jak go podłączyć i czy rezystor...
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Prawdopodobnie zalewa Ci silnik gazem, zbyt bogata mieszanka tzw. wolnych obrotów ustawiana śrubą na reduktorze.
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Czy ktoś je ustawiał? Silnik nierówno pracuje, szarpie itp. Może ktoś zna w lubelskim gdzie je można regenerować. Rozebrał mi je fachman od gazu i oczyścił. Niedługo potem zaczęły się kłopoty. Ciepły silnik zalewało. Wtryski puszczały gaz i mieszanka za bogata.. Tylko pedał w podłogę pomaga i kręcenie rozrusznikiem. Proszę o pomoc.
Typowy objaw przy nie wyregulowanym gazie , lub utwardzonej przeponie. po zatrzymaniu silnika do kolektora ssącego rozpręża się dodatkowa dawka gazu, gdy ponownie uruchamiasz silnik to dodatkowo dostaje benzynę i silnik jest zalewany. Po dłuższym postoju gaz odparowuje i silnik pali od kopa.
po 10godzinach parownik miał chwilowy problem z oddawaniem gazu. Zjawisko może mieć odwrotny charakter. Po wyłączeniu "oddaje " gaz, zalewa silnik i stąd potrzeba przemielenia gazu przez silnik aby dobrać się do właściwej mieszanki.
ma może gaz??
Jak kolega wyżej napisał - być może elektrozawór od LPG puszcza gaz i "zalewa" silnik. Bardzo częsta przypadłość. W skrajnych przypadkach śmierdzi gazem spod maski na postoju.
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
Jak kupiłem auto ASTRA G X14XE LPG,też miałem problem z odpalaniem po dłuższym postoju ,winne były elektrozawory gazu po prostu nie trzymały i podczas postoju gas przedostawał się do kolektora i zalewał silnik.
Nakładanie faz przy mieszalniku? To może zalewa silnik.
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
Po pierwsze sprawdź czy ci gdzieś nie łapie obcego powietrza, wężyki gumowe czy nie są popękane. Sprawdź też czy przyczyną tego gaśnięcia nie jest zalewanie silnika benzyną (gazem)
Instalacja gazowa jest najprostrza i wyregulowana. niestety nie.po pierwsze przy dobrze wyregulaownej instalacji nie powinien gasnąc,po drugie problem z odpaleniem swiadczy o zalewaniu silnika gazem (porblem najprawdopodobniej z reduktorem)
U mnie działa poprawnie jak postoi nawet tydzień. Natomiast nie mierzyłem poboru. Plus z Aku powinien służyć tylko i wyłącznie do zasilania wszystkiego co pobiera znaczny prąd natomiast sam procesor sterownika powinien być zasilony po stacyjce. Wtedy pobór prądu powinien być z grubsza = 0. Sprawdź czy po zgaszeniu stacyjki elektrozawory są wyłączane....
jakby go zalewało Zakręć gaz.
Czy masz w kosie gaźnik „tuningowy”, tj. z dyszą regulacyjną „H”? Jeśli tak, to może być ona za mocno wykręcona, przez co silnik się zalewa po dodaniu gazu.
Źle ustawiony reduktor, zalewa zimny silnik gazem.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Dobra ładowanie mam spoko, wymieniłem regulator napięcia i bez zmian, szczotki były spoko w starym, problem był w liczniku. Moje problemy z tym silnikiem to nadal, długie kręcenie po dłuższym postoju i moment nierównej pracy silnika, jak patrzę na obrotomierz to po odpaleniu jest takie szarpnięcie obrotami w dół poniżej 1tys, później powoli szarpiąc...
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Zawór który wkręcało się na wyjście gazu w stanie lotnym, w momencie zgaszenia silnika, zamykał również dopływ gazu.
Jak będziesz kończył jazdę każdego dnia to ostatni kilometr dokończ na benzynie przez te kilka dni. Mam podejrzenie że parownik nie odcina całkowicie gazu po zgaszeniu i zawartość parownika wlatuje do silnika, potem podczas odpalania silnik dostaje za dużo paliwa (benzyna i gaz) w stosunku do zasysanego powietrza i mieszanka przestaje być palna. kwok,...
W przypadku gdy masz nierozgrzany silnik zwyczajnie "zalewa" się gazem. Jak jest gorący pewnie nie ma problemów?
2-3 min. czyli do rozgrzania się sondy. Do momentu rozgrzania się sondy silnik krokowy ustawia się w średnie położenie i może zalewać silnik. Po przełączeniu zimnego silnika na gaz i jego zgaśnięciu jest problem z odpaleniem na benzynie ? tz. dłużej kręci zanim odpali ?.
Problem nr 1 - gaz do regulacji. Pewnie masz na przewodzie gazowym założony register. Na zimnym silniku go zalewa gaz i dlatego nie pali. Problem nr 2 - zapieczony wtryskiwacz. (zakładam, że pompkę paliwa sprawdzałeś na ciśnienie jakie daje, a nie na ucho, czy działa)
Witam. Widać, że ta instalacja gazowa to niezły zlepek różnych firm. Pytanie podstawowe - czy od samego początku został dobrany (a później wymieniony na nowy) prawidłowy czujnik temperatury. Czujniki mają różne oporności - czy ten obecnie zainstalowany jest dobrze skalibrowany w oprogramowaniu? Jeżeli sterownik źle interpretuje jego dane to tym samym...
niepotrzebnie bronisz gazownika - to druciarz. Trzeba dużo niekompetencji i złej woli aby tak fatalnie zestroić instalację , że skutkuje to błędną autoadaptacją ECU. Problem jest pewnie nie tyle w samym strojeniu sterownika co w konfiguracji sprzętowej , czyli relacji wydajność wtrysków/ciśnienie gazu. Zastosowane rozwiązanie to leczenie syfu pudrem...
Na pewno z reduktorem jest coś nie tak,skoro z odkręconym registrem dławi silnik a gdy go zakręcisz to jest ok.elektro zawory też pewnie do regeneracji,do puki nie zrobisz porządku z reduktorem zostaw registra i załóż dodatkowo silniczek na próbę jak będzie chodził ok na lpg to po przejściu na PB silniczek się zamknie i nie będzie zalewać silnika gazem.
Ale kolega pisał coś o nowym gaźniku. W każdym razie należy szukać w układzie zasilania a nie w układzie zapłonowym, cewka zapłonowa "nie ma pojęcia" że właśnie "silnik pracuje na wolnych obrotach i szybko da mu się gaz do końca" .
Zawsze po odpaleniu trzymałem swojego poldka (gaźnik) na obrotach aż do przekroczenia 50-u stopni na wskaźniku temperatury inaczej klapa . (Gaz nie odparował i zalewał silnik )Podpierałem pedał gazu kluczem ,lub dłuższe posiedzenie bez odpuszczania gazu .Jak się to nie udało ,to wyłączałem gaz nie włączając benzyny(nigdy jej nie było) i jak silnik mi...
Nie wytrzymałem jakoś z Tomasetto, ciągle problemy z pracą na biegu jałowym, przelewanie na chłodnym silniku czasem tak że nie można potem uruchomić silnika, co miesiąc Laptop regulacja, attuator pracuje raz na 40% raz 60% ciągle się rozjeżdża. Więc wymienię może na Jeśli robiłeś regulację instalki kolego to robiłeś ją na rozgrzanym silniku czy na...
Mam LPG, ogólnie samochód poza tą usterką bardzo dobrze chodzi zarówno na lpg jak i na pb.Jedyny problem to poranne odpalanie, przekręcam kluczyk na kilka sek. i... nic albo odpali i chodzi tak jak by był już ciepły czyli 850obr. albo w ogóle nie odpala, kręcę za drugim razem i już odpala super i ma tzw"ssanie". Co było sprawdzane i robione: 1. przewody...
Zalewa go chyba. Świeca mokra?
najpierw doprowadź do łądu jazdę na PB, czyli sprawdź to co mówił poprzedni właściciel, a później można robić LPG, prawdopodobnie masz już kłopot z parownikiem, czas na regenerację bo popuszcza gaz i zalewa silnik.
A czy nie jest na odwrót, zbyt mało paliwa i przy dodaniu gazu gaśnie i szarpie?
Podczas pracy na gazie zakręć zawór na butli LPG. Po zgaśnięciu odpal na benzynie, niech sobie tak pochodzi z minutkę. Zgaś silnik i tak zostaw do następnego dnia. Rano odpal i zobacz, czy to poprawiło sytuację. Jeśli tak to masz nieszczelność w układzie LPG i przez noc gaz zalewa silnik. Jeśli nadal jest problem, trzeba podłączyć diagnoskop, skasować...
Nie domyka elektrozawór gazu i zalewa ci silnik przez co nie możesz odpalić, zdejm węża z miksera i zobacz czy się ulatnia gaz jak silniki jest zgaszony a auto jeździło na LPG.
Silnik to jest chyna monowtrysk 1.4 + gaz...
https://m.youtube.com/watch?v=Ih-Z6XtSUL... Wrzuciłem filmik z objawami mojej Astry, zwrocie uwagę na temperaturę silnika podczas normalnej pracy auta a przy wysokich obrotach, dodam jeszcze ze przez cały film nie dotykalem gazu.
Elektrozawór na reduktorze prawdopodobnie nie trzyma i puszcza gaz dzięki któremu zalewa silnik.
Wobec tego smiem twierdzic , ze wlasnie gaz " zalewa" silnik. Wlaczajac na benzyne do silnika moze moga isc zarowno gaz jak i benzyna. Stad moga byc wystrzaly. Najpierw musisz uruchomic silnik wylacznie na benzynie. Proponuje sprobowac zakrecic glowny zawor na butli od gazu. Wtedy masz pewnosc, ze gaz nie jest podawany. Nastepnie probuj odpalic na benzynie....
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Po pierwsze zobacz czy jest iskra na świecach, po drugie czy masz gaz LPG.
silnik zalewa zalewa silnik zalewa silnik citroen
warystor pralka podłączyć remote radiu niebieski ekran białe napisy
moduł reflektora mercedes pralka samsung zawiesza
IMU-1, IMU-10 – jak sprawdzić działanie miernika uziemień, autotest, test rezystora wzorcowego Chłodziarka Electrolux - napięcie międzyfazowe, brak oświetlenia i termostatu