Po ostatnim uzupełnieniu soli (kilka m-cy temu) to może zapomniałeś że tego sie nie odkręca tylko przekręca ze 20 stopni i wyciąga :)
Zastanawiam się czy nie podjechać gdzieś i odsysarką odessać olej, gdyż prawdę mówiąc nie wiem jak było poprzednio robione, a nie chciałbym później naprawiać gwintu w misce olejowej. Pewnie tak samo. A na dnie miski syf i kisiel którego nie odessiesz. Jeśli to ta stalowa miska o której myślę to nowa kosztuje max 150zł jak coś pójdzie nie tak. A i tak...
Dzień dobry. Kupiłem w markecie młotowiertarkę za psie pieniądze i nie mogę odkręcić korka do smarowania który się znajduje u góry. Jest zapieczony ani w lewo ani w prawo. Nie wiem czy jest jakaś blokada tego korka że się go nie da odkręcić? Wiem że smaruje się końcówkę wiertła ale w instrukcji pisze żeby tam podawać smar. Tak więc chcę tam uzupełnić....
Można jeszcze przed odkręcaniem solidnie obstukać. Tylko z głową, tak aby nie rozklepać ;)
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Witaj, wymieniałem w Clio2 1.2 benzyna z 2000r płyn tak, że odkręciłem dolny wąż z dołu chłodnicy przy otwartym korku zbiornika i czekałem aż wyleci płyn, później włączyłem silnik na chwilę żeby pompa jeszcze coś wytłoczyła na zewnątrz. Co do korka spustowego w chłodnicy to już nie pamiętam gdzie jest, ale wolałem go nie ruszać-wg. mnie zawsze lepiej...
W ostateczności DELIKATNIE ostukaj korek, ale to na prawdę w ostateczności a najlepiej zleć komuś wymianę, jak korek się zapiekł i go ukręcisz to koszty będą bez porównania większe niż te kilkanaście - dziesiąt złotych
Moim zdaniem, dobrze zaostrzonym śrubokrętem lub małym przecinakiem uderz pod kątem 45st w wystające resztki korka - najlepiej jakby pierścień się lekko zgiął po tym, wtedy możesz dookoła w kilku miejscach powtórzyć zabieg- po tym powinien się śmiało wykręcić. Myślę że korek zapiekł się w alu i dopiero puknięcie może go zruszyć.
Z tłumaczeniem nie ma problemu ;) Co do szczotek to jest problem aby je odkręcić, niestety jakoś się zapiekły korki. Są chyba z bakelitu, a nie chce ich połamać. Na spodzie maszyny jest jeszcze odlane duże "A." http://obrazki.elektroda.pl/4979174300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8390612600_1...
Zdarzało się że po prostu się "zapiekł". Nic się nie zapiekło jest to wersja zabezpieczenia charakterystyki L jako zabezpieczenie główne jego się nie odkręcało było całe z kapturkiem i miejscem na plombę. Oto zdjęcie
Jeśli to jest korek spustowy oleju do skrzyni biegów to ja miałem ten sam problem. Odpuściłem sobie jego odkręcanie. U mnie w dieslu Zafira A 2.0, nie ma dobrego dojścia a korek jest zapieczony. Moje rozwiązanie to pompka plastikowa do przepompowywania płynów. Przez korek wlewu można wyciągnąć prawie cały olej ze skrzyni. Z tego co pamiętam mogło zostać...
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
Już wyjaśniam. Auto ma silnik 1Z z 1995 roku. Czwarty bieg to prędkości 70-90 km/h, piąty powyżej 90km/h. Dźwięk raczej nie przypomina odgłosu pracy duszonego silnika na niskich obrotach. Raczej to tarcie - jakby łożyska..? Rzeczywiście, nie zawsze jadę ze stałą prędkością powyżej 2000 obr/min, ale nigdy silnika nie duszę przyspieszając na niskich obrotach...
Witam, mam problem z umywalką. zepsuł mi się w niej korek oraz syfon, który się zapiekł na przedłużce syfonu. W związku z tym kupiłem nowy korek: https://www.castorama.pl/korek-klik-klak... oraz syfon: https://www.castorama.pl/polsyfon-umywal... Problem polega na tym, że to wszystko...
Odkręciłem ten korek od wewnątrz - jest na prawym gwincie choć po tylu latach był zapieczony i żabka dopiero pomogła. Odchyliłem blok wodny bez wyciągania go, wyciągnąłem uszczelkę umyłem połączenie z tłuszczu złożyłem z powrotem na czerwonym silikonie. Program testowy pokazał sucho.
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Włożyć nowe szczotki dopasować jakiś korek kiedyś widziałem z wina(autentyk) albo okrągły krążek,wcisnąć i zakleić poxipolem albo poxiliną. Kumutator wymaga przetarcia papierem 1000. I wyczyszczenia przestrzeni między lamelkami igłą albo ostym tapeciakiem.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Masz niewiele do stracenia, więc próbuj. Jednak współczesne krety nie będą skuteczne na dłużej, a mogą jedynie pogarszać sytuację. Proponuję stosować kombinację metod mechanicznych (sprężyna i inne wyciory) oraz kwasku cytrynowego i wrzątku - taka mieszanina dość skutecznie radzi sobie z wieloletnimi złogami kamienia. A takie kilkukrotne płukanie przez...
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Witam wszystkich szanownych kolegów. Problem dotyczy ekspresu Krups XP 7220. Mianowicie podczas kończenia procesu parzenia kawy kiedy na wyświetlaczu pojawi się komunikat "Kawa Gotowa", słychać jak zaczyna coś bulgotać i za chwile zaczyna dopiero cofać tłok i wyrzuca korek z fusów. Miałem zapieczony i brudny zaworek 2-barowy który został wyczyszczony...
Przyczyną mogą być zapieczone pierścienie tłokowe, zużyte tłoki i tuleje, pęknięty tłok itp.
Ja wiem że temat roczny ale.. W miejscu pokrywy, w jej rowkach daje się uszczelkę. Taka gumowa lekko ciągnąca się i to wystarczy jeśli z silnikiem jest wszystko ok. Natomiast jeśli olej się tamtędy wydostaje to znaczy że jest wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej. I żadne klejenie sylikonem. Zakleiłeś pokrywę to ciśnienie wypchało olej gdzieś z tyłu...
Typowo jest z tyłu grzejnika (korek pełny) gwint lewy a to znaczy że wkładając klucz w otwór po tylnym korku odkręcamy w prawo.(lewy gwint oznacza kierunek dokręcania) Z przodu grzejnika typowo jest gwint prawy. To z kolei oznacza że odkręcamy w lewo. Dotyczy to także złączek (uprzedzam pytania) bo złączki mają gwinty po połowie - prawy i lewy. Cały...
Tak jak koledzy powyżej radzili- odpowietrzenie układu, sprawdzenie kompresji (przy 90 st. i odkręconym korku widać wydobywające się pęcherzyki powietrza). Ale przede wszystkim sprawdzić korek bo powietrze powinno wchodzić do układu bez oporów, ale powinno też wychodzić po przekroczeniu w układzie ciśnienia około 1atm.Jeżeli zaworek będzie zapieczony...
Panowie dodatkowe informacje do objawów po zaaplikowaniu plaka odpala od razu jak zapali nie dymi jak dodam mocno gazu to nie dymi ale jak już puszczę gaz to przy schodzeniu z obrotów biały dym . Odkręcam korek wlewu oleju do silnika i wyciągam bagnet i dodaje gazu -zero dymu z wlewu korka zero wylatującego oleju .Odkręcam korek od płynu chłodniczego...
Witam. Panowie zerknijcie na stronę dobryhydraulik.net/oferta-i-realizacje/k... Tak robi "dobry hydraulik"...nie chcę wiedzieć jak robi zły... Dobre. To chyba jest konkurencja dla naszego tematu. :D Że też ktoś się reklamuje zdjęciami tak spapranych kotłowni. Tak zwróciło moją uwagę to zdjęcie z naczyniem przeponowym powieszonym...
Może tak być jak Ci powiedział. Zdejmij wężyk i sprawdź jego drożność. Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. Nie wiem jak jest w silniku Twojego wozu, ale zainteresuj się także miejscem skąd wychodzi ten przewód na bloku silnika. Może tam być filtr w formie metalowej siatki i może wymagać oczyszczenia. Swoją drogą może to świadczyć o zwiększonej...
No już jestem szczęśliwy do końca. O godzinie 14.30 zakończyłem definitywnie ten horror. W sumie to były 3 płukania roztworem. pierwszy był koszmarnie powolny, bo roztwór nie chciał się wlewać, bomblowało bardzo. Drugi raz już powoli ale lepiej a trzeci raz to już praktycznie był już odkamieniony, to wlewałem śmiało. Czyli po drugim wlewaniu gdy spuszczałem...
Dziękuję !!. Pomimo, że samochód stał kilka dni, było wyraźne, mocne syczenie przy odkręcaniu korka. Mimo, że jestem amatorem odważyłem się go rozebrać. Jest tam taki metalowy grzybek na sprężynie, który był totalnie zapieczony i nie przepuszczał powietrza. Po wymyciu ok. Oczywiście pewność będę miał dopiero po długiej trasie. Swoja drogą szmatkę dam.
no nie żartuj, z wyłączeniem systemu, spuszczeniem wody, mocowaniem się z zapieczonymi gwintami, bieganiem do sklepu, bo coś nie pasuje, napuszczeniem wody, odpowietrzeniem? 10 minut?! Bardzo dziękuję za poradę. Gdybyś miał wykonaną poprawnie instalację to było by to dziecinnie proste i w każdym pomieszczeniu miał byś pożądaną temperaturę, odpowietrzenie...
Wita mam problem z Ursusem 2812 mianowicie intensywnie cieknie i chlapie z kolektora wydechowego olejem, że aż do dołu spływa i pół silnika jest zawalone olejem. Kopci przy dodawaniu gazu na siwo- niebiesko. Moc niby ma. Olej nie robi się w nim czarny i się pieni i cały czas jest żółty jak w silniku benzynowym. Olej to mannol diesel 5w40. Płynu nie...
Koledzy podepnę się pod temat z racji omawianej baterii łązienkowej >> mam KFA RETRO. Z wymianą głowic po 10 latach jakoś sobie poradziłem, chociaż jedno pokrętło musiałem zbić gumowym młotkiem po demontażu całej baterii bo się zapiekło tym syfem, nalotem etc... Rozwiązanie nie trafione, ale korki jeszcze w sprzedaży więc nie musiałem wymieniać póki...
opryskiwacz jest płukany? Pompy mają korki spustowe, żeby nic w nich nie zostało. Po opłukaniu wodą lub środkiem do czyszczenia opryskiwaczy należy wszystko wypuścić również z pompy. W pompie ma zostać olej. Niektórzy na zimę wprowadzają do opryskiwacza ekologiczny płyn niezamarzający. To w opryskiwaczach polowych trzymanych zimą w nieogrzewanych pomieszczeniach.
kolego, prawdopodobnie ta pompa nie pracuje,jest włączona i szumi ale wirnik się nie kręci i nie pompuje wody, nagrzewa się i dlatego taka wysoka temperatura na termometrze . Odkręć korek w tej pompie i spróbuj ruszyć wirnik śrubokrętem, bo prawdopodobnie jest zapieczony.Jeżeli nie da rady ruszyć wirnika w ten sposób to rozkręć pompę . pozdrawiam.
Witam, mam problem z nożycami spalinowymi po zimie, rok temu chodziły bez problemu. Ciężko palą, nie wchodzą na obroty, po dodaniu gazu gasną, paliwo nowe, gaźnik oraz cewkę zapłonową wymieniłem na nową, nic to nie dało. Pierścienie nie zapieczone, cylinder idealny, jak miałem rozkręcony silnik stawiałem na uszczelniacze na wale, ale są ok, iskra jest,...
Witam, takie pytanko, zawiozłem swoje auto (Golf IV) do naprawy - wymiana oleju z filtrem, nowy korek oleju, wymiana filtra paliwa i wymiana odmy Części były moje. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że całkowity koszt to prawie 800 zł!!!! I teraz niech mi ktoś wytłumaczy, miałem do wymiany korek miski bo z niego ciekło, kupiłem, go ale serwis...
Część Z prawej strony z tyłu szczęk nie mogłem zdjąć zapiekły się na trzpieniach na których są osadzone. Po założeniu szczęk miałem problem założeniem bębnów. Tył ma opory chyba muszę poluzować linkę ręcznego. Byłem na jeździe próbnej i auto w korku mi się zagotowała. Kontrolka się nie zapaliła i teraz nie wiem czemu Wentylator spalony to już trzeci...
Odpowietrznik jest w korku, wystarczy że poluzujesz i będziesz pewny że to on, ale gasła by w trakcie pracy z powodu zapowietrzenia, a u ciebie nie odpala rozgrzana kosiarka, czyli odpowietrznik możesz wyeliminować jako usterkę. Dodano po 13 ready start To jest moduł zamontowany przy tłumiku, po rozgrzaniu dźwignia odsuwa łopatkę co powoduje otwarcie...
I polepszyło się coś? W jaki sposób były źle ustawione? Nie mogłem sprawdzić czy jest lepiej bo okazało się że mam pęknięta uszczelkę korkową pokrywy zaworów. Ustawione były źle w sposób taki że na zaworach wydechowych listek 0.25 nie wchodził a na ssących 0.20 również w jednym nie wchodził w drugim dawało radę włożyć. Dodano po 3 Sprawdź również stan...
Sie ma. Przyczyną może być niedrożny układ odpowietrzania komory korbowej (odma jakaś ,lub po prostu wąż odpowietrzający).Nie wiem dokładnie jak w tym silniku to wygląda.To by nie był duży problem. Gorzej jeśli to jakaś nieszczelność w silniku .Do sprawdzenia kompresja , ciśnienie w komorze korbowej tworzy się przez wysypane/zapieczone pierścienie na...
Póki co śmiga aż miło, poskładałem dziada nie mniej jednak demontaż miski olejowej w kangurze to pustynna droga przez ciernie i ostre kamienie, odkręcasz miskę mocowaną na śrubki z maleńkimi łbami a te potrafią się obemknąć bo są konkretnie dopiedokręcone, jedną musiałem zniszczyć, dobra, masz miskę opuszczoną ale nie wyjdzie bo nie przejdzie przy sankach,...
Planuję zalać na dzień i noc cylinder naftą. Podejrzewam zapieczone lub pęknięte pierścienie na tłoku. Powód: kompresja na sucho ciepły silni - 6 bar, po próbie olejowej 12 bar. Jeśli zapieczone - powinno pomóc, jeśli pęknięte - nie. I teraz jak to poprawnie zrobić? Planuję: zlać olej, wykręcić świece, zalać cały cylinder naftą powinno wejść ok. 250ml...
Wracając do tematu 1. Ciśnienie różnicowe podczas jazdy dochodzi do max 150 2. FAP obejrzany z zawnątrz brak jakiejkolwiek ingerencji (śruby zapieczone, nie ma dziur itp) 3. Tu ciekawostka, zbiorniczek na dodatek jest pełny, na bank 3-4 litry 0g podanych do filtra wskazywało by na martwą pompkę dodatku - nie zdążyłem dziś sprawdzić DB Na jakiej podstawie...
Kolego.Bolec w uchwycie U musi chodzić lekko!!(przyłóż sam bolec do U bez wbijania i poruszaj nim). Bolec jest mocowany na sztywno na początki i na końcu(tam musi wchodzić ciasno) Zacisk nie będzie się sam przesuwał na zakrętach!!(trzyma go dwie sztuki prowadzeń). Bicia tarczy same odsuną klocki od niej!!(Jeśli zacisk ani cylinderek nie będzie zablokowany...
W aucie jest dpf. Po nagrzaniu dmucha mocno z korka oleju, z miarki też widać delikatnie. Po wymianie turbiny dalej to samo (cale szczescie turbo tanie). Auto po nagrzaniu kopci bo przegazowaniu mocnym. Ewidentnie olej. Nawet po odpieciu odmy.(I tak nowa pokrywa jest) Przypuszczam że piercienie są zapieczone. Po mocnym pałowaniu kopci. Koledzy jest...
Moim zdaniem, a podkreślam, że nie jestem specjalistą w temacie - do wymiany jest jedna przekładka metalowa, ta której powierzchnia jest "spalona" inne wyglądają przyzwoicie. Tarczki frakcyjne do wymiany najlepiej wszystkie z całego kosza. Tłok pewnie też jest do wymiany, tuż przy nim była wysoka temperatura i mógł się uszkodzić. Plastikowe ślizgi między...
Witam serdecznie Wszystkich... Nie wiem czy w dobrym temacie się wklejam ? jak coś Proszę Przenieść. Temat też Hydroforu FLORA HY 1200 otóż jest zamontowany na działeczce ogrodowej do podlewania kwiatków. Każdego roku na jesień jest spuszczana woda z hydroforu i na wiosnę zalewana i uruchamiana, ale niestety tego roku nie udało mi się uruchomić. Wymieniłem...
Witam, mam mały problem z moim quadem (chińska 110 3b+wsteczny) , pewnego dnia jadąc na 2jce się przegrzał i że miał mało oleju to się zapiekł tłok na sworzniu, wybiłem ten sworzeń tłok ze sworzniem i pierścieniami wymieniłem na nowe, ustawiłem rozrząd itp, zalałem nowy olej 10W40 i odpaliłem, przejechałem się z 200m i po dojechaniu zostawieniu go na...
NaOH nie można długo przechowywać, bo pochłania dwutlenek węgla i zamiast roztworu NaOH zostanie Ci roztwór wodorowęglanu sodu. Roztworu NaOH nie można przechowywać w szklanych pojemnikach z zamknięciem "na szlif" bo się zapiecze. Teoretycznie, gdybyś miał roztwór hermetycznie zamknięty, to mógłbyś przechowywać go w nieskończoność, z drugiej jednak...
Trochę paruje, nie przejmuj się tak ma być. nikt normalny nie napisze ci jakie sa koszty nawet w przybliżeniu to nie wymiana turbo w 1.9 tdi, tylko 3 pierścienie razy 6, uszczelka, zapieczone wtryski pewnie będą po naprawie, tuleje, uszczelnienie - takie gumki na tych tulejach, tłok- tłoki, sworznie, będziesz zmieniał też wałek rozrządu? pewnie już...
Codo oleju to na korku masz napisane jaki powinien być ale zapomnij o mineralnym z dwóch względów 1. Masz auto z małym przebiegiem więc po co syfić go nagarami 2. Zgodnie ze specyfikacją powinieneś mieć olej 5W20 (jeśli dobrze pamiętam) ale takiego u nas nie dostaniesz więc najbliższym będzie 10W30. Pamiętaj że te silniki mają słabe smarowanie i olej...
Witam. Problem ma się następująco. Znajomy jechał skuterem, który według niego zaczął mulic i zgasł. Później, odpalił jeszcze na chwile i już więcej nie odpalił. Było to jeszcze przed zima. Gaźnik wyczyszczony, świeca dobra (sprawdzane na kilku), filtr ok (stożek), dostaje paliwo. Dodam ze jest w nim założony cylinder 70 który sam zakładałem, odpalał...
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Dzień dobry, Chciałbym zasięgnąć porady forumowiczów w temacie sprawdzenia silnika pralki. Chodzi konkretnie o model Whirpool AWG 876/D. Podczas normalnego prania w momencie rozpoczęcia wirowania pralka wywaliła korki. W łazience dało się czuć charakterystyczny zapach spalenizny. Po rozmontowaniu pralki i dostaniu się do modułu sterowania (control unit)...
Szukam jakiejs podpowiedzi co może dziać się z samochodem, silnik oplowski Z18XER, krótka historia poniżej: Auto po zakupie przeszło szybki serwis, wymiana plynów, filtrów, itp. zrobiłem nim kilka tys km i zauwazyłem znikanie płynu chłodniczego (ani w silniku nie było masła, śladów na bagnecie, ani w zbiorniczku wyrównawczym nie było oczek oleju), dolewałem...
Witam! Mój problem polega na tym, że auto straciło kompletnie moc! Sytuacja ma się tak: -auto odpala dobrze -obroty nie falują -czuć delikatne zachwiania silnika, ale nie zauważalne na obrotomierzu (na komputerze ok 50RPM i to też nie zawsze) -auto po rozgrzaniu lubi zakopcić na biało, ale tylko po tym jak stoi kilkanaście minut na wolnych obrotach...
Przepływomierz raczej nie powinien powodować takich objawów, słyszałem kiedyś o zapieczonych pierścieniach na jednym tłoku jakby "zaciętych" w rowkach, czyli w procesie stygnięcia silnika pierścienie nie "rozprężały" się i nie dociskały do ścianek cylindra, po rozruchu jak dostały drgań, temperatury, oleju to doszczelniały cylinder i było ok. Wrzuć...
Cześć, Szanowni koledzy, przyznam, że AGD to nie mój dział (bardziej komputery i elektronika), ale niestety mam prywatnego pacjenta, któremu chcę pomóc. Obiekt to zmywarka: Electrolux ESL 46050 typ: 911D63-2T w piątek skończyła cykl mycia, wszystko działało jak należy, dzisiaj przy próbie włączenia na wyświetlaczu wyskakują dwie kreski "--" i cyklicznie...
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Miałem kiedyś podobny przypadek chodził w silniku 019 i winny był klin. Przypadek o tyle ciekawy, że zerwał się klin ale silnik nie zgasł co zapiekło magneto na wale (na stożku) blokując się w odpowiednim położeniu. Sporo tak przejeździłem zanim się zorientowałem bo silnik chodził prawidłowo jednak do czasu jak zdjąłem magneto to zbaraniałem. Wał w...
Dzień dobry.Kolego Filip i Flap nie pisz rzeczy niestworzonych,że duży przebieg że wyładowany akumulator że to OPEL.....Sam jeżdzę Astrą DTL ma już 250 tyś km. Proponowałbym przed oddaniem auta w ręce mechanika samemu chociaż sprawdż opory toczenia twego auta,co za tym idzie to o czym wielu użytkowników poprostu zapomina to o czym mówił w TVN TURBO...
Witam, wiem, że jest tego od groma, ale zanim się oburzycie doczytajcie do końca. Złożyłem od podstaw, od samiuśkiej ramy ogara 200. I problem jest jeden: tłumik. A właściwie zaślepki. Zostały tylko 2: takie "sitko" i jedna zaślepka z 2 otworami po bokach i jednym na środku, przez który przechodzi ten pręt. Problemu by nie było, ale one są tak zapieczone,...
Zacznijmy od tego że podpinanie się pod komputer w 1.8TD nie ma większego sensu. Przede wszystkim do sprawdzenia booster. Utrzymywanie się obrotów czy nawet wkręcanie się silnika na wyższe po wysprzęgleniu to może być to. Element znajdziesz od czoła pompy, wykręcasz bodajże kluczem 37. Po wykręceniu całego zespołu należy zdjąć kopułkę, odkręcić 3 torxy...
Witam ponownie po lekkiej przerwie. Obiecałem dać znać jak będzie po problemie z wyrzucaniem płynu. Było to już wyżej opisane prawdopodobne przyczyny przez kilku użytkowników, ale może w dużym skrócie opiszę dla potomnych, może komuś się przyda w nadchodzących niemiłych objawach. Wymieniłem korek (wszystkie org) zbiorniczka wyrównawczego, termostat,...
Wielokrotnie przyczyną zapiekania się kierownic spalin jest sama turbosprężarka i jej uszczelnienie wałka od strony gorącej. Turbo też często podcieka olejem od wydechu mimo, iż tarczka osłonowa płomienia ma je chronić. Ostatnio miałem możliwość zakupu poszukiwanego przeze mnie turbo - były dwie sztuki - jedno z urwanym wałkiem od strony wydechowej...
Witam.Samochód nie powinien być dopuszczony do ruchu ponieważ różnica max. siły hamowania kół na jednej osi przekracza 30%. Co do kosztów to sprawa nie jest taka jasna. Ja mimo 50-letniej praktyki nie odważyłby się stawiać tak jednoznacznej diagnozy że do wymiany korektor siły hamowania.Przyczyną słabszej siły hamowania na prawy przodzie może być przycierający...
Zbadałem silnik: 1. Ustawienie rozrządu - ok 2. Podciśnienie dolotu na wolnych obrotach (silnik nagrzany)- wartość -0,6bar - ok 3. Świece, kable, palec i kopułka - ok (wymiana na nowe) 4. Ciśnienie sprężania - NIE OK :/ Ale równe. Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Warunki: silnik rozgrzany do temp pracy, przepustnica na max otwarta. Wyniki badania: 1,2,3,4...
Temat ten otwieram, by Forumowicze wypowiedzieli się w sprawie sposobu uszczelnienia połaczeń gwintowych w instalacjach c.o., gazowych i wodociągowych. Obecnie jest spory wybór materiałów dla instalatorów, m. in. uszczelnień. Oprócz pakuł konopnych (obecnie częściej stosuje się lniane, może nawet są lepsze) istnieją różnego rodzaju taśmy teflonowe,...
Witam, Mam problem z zakupionym samochodem, kupiony od pierwszego właściciela czarne tablice z przebiegiem oryginalnym 85.000km salon polska 1997r. Jest to VW Polo 1.0 silnik AER benzyna. Problem jest z nierówną praca silnika na wolnych obrotach, podczas jazdy nie jest to odczuwalne aczkolwiek nie mam porównania jak to auto powinno chodzić ale do rzeczy:...
Witam:) mam problem z moim yarisem...ostatnio trochę przy nim popracowałem, wymieniłem: sworznie, wszystkie tuleje, łączniki stabilizatora. Po wszystkim postanowiłem pojechać na ustawienie zbieżności. Po ustawieniu zbieżności niestety słychać stuki... dźwięk jakby totalnie wywalony sworzeń w wahaczu - wiem bo kiedyś w tico miałem taki sworzeń więc znam...
Witam W Troszkę poczytałem . Tak na gorąco to kolego marek1977 to można bęben hamulcowy wyczyścić a nie zalane płynem hamulcowym okładziny cierne czy to na klocku czy szczęce chyba że to hamulec od karuzeli. To że przetrzesz wierzchnią powierzchnię nie znaczy że usunąłeś płyn, on ma to do siebie że wnika w okładzinę jak w gąbkę i ona też tak działa...
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
Witam. Miałem dzisiaj troszkę czasu aby zająć się autem więc mam te logi o które prosiliście i również mam pewne spostrzeżenia. Logi z grup 003, 008, 011, 001, 018, 023 zamieszczam poniżej. Logi zostały wykonane podczas przejazdu około 2-3 km: [url=http://vaglog.pl/log_241392.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241387.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241388.html]00...
Często koło uważane za słabsze jest właściwe,a to mocniejsze ma zapieczony korektor, który znajdziesz jako złączkę powyżej konca progu.
Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i oczekuję dalszych. Teraz napiszę co bylo robione: Ze wzgledu na to, że kiepsko działał hamulec zasadniczy i ręczny, to pozwoliłem sobie na wymianę okładzin i bębnów. W trakcie naprawy przeczyściłem tłoczek lewy bo był zapieczony i po tej samej stronie rozpierak hamulca ręcznego. Wydawało mi się, że jest dobrze,...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Witam, Więc tak - kupiłem Corsę B nie palącą (tak, wiem że nikt normalny tak nie robi :) ). Corsa 1999r. 1.0 (973ccm), 3 cylindry. Czytałem już inne podobne tematy, podsunęły mi kilka pomysłów, no i w sumie po za sprawdzeniem masy na pompce/sprawdzeniu przekaźnika to nic mi narazie nie przychodzi do głowy. No ale to dziś sprawdzę tak około południa....
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Dla mnie kolego to za szybko działasz. To, że są korekty to nie do końca jest tak, że wtryskiwacze masz do d... Korekta jest po to aby ustabilizować pracę silnika czyli utrzymać choćby rownomierne obroty. Czyli jeśli coś się dzieje na danym cylindrze to sterownik próbuje ustabilizować jego pracę - to tak na szybko. Problemem może być choćby zużycie...
Jaka instalacja LPG? Wygląda na zapieczony wtrysk benzyny i/lub źle skalibrowane mapy korekcyjne LPG, co rozregulowało adaptacje wtrysku benzyny. Nie wiem czym go diagnozujesz, ale FES dla tego sterownika ma reset parametrów samo-adaptacyjnych.
A niech sobie kolega oszczędza. Kupi kolejne padło. DPFa wytnie, turbo na krótko wymodzi... Skoro nie ma sensu oddawać na sprawdzenie/regenerację to po co w ogóle robić przelewy, po co marnować klawiaturę by napisać ten temat... Nowoczesne przechodzone diesle są kosztowną zabawką. Poskąpienie na wtryski może się skończyć dziurą w tłoku. I oszczędności...
Witam! Mam dokładnie ten sam problem co kolega z A4. Moje auto to VW PASSAT 1.9 TDI 110km AFN, dziś nawet sprawdzaliśmy go dokładniej, wstępna diagnoza padła na POTENCJOMETR PEDAŁU GAZU/PRZYSPIESZENIA. Dokładnie w momencie kiedy silnik rozkręcał się do 2500obr/min zaczynał dymić na niebiesko, zaczynało go szarpać i nie reagował na powolne dodawanie...
Wszyscy uczepili się tego korektora siły hamowania, a tymczasem wadą tylnego układu hamulcowego w wersjach GE europejskich (tarcze na tylnej osi) jest zapiekanie się zacisków. Problem nie dotyczy wersji USA Cronos (bębny). Po prostu wystarczy cały zacisk rozebrać, wyczyścić, zaopatrzyć się w zestaw gum naprawczych i po poskładaniu do kupy sprawność...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
zapieczony gwint zapieczony termostat zapieczony wirnik
nadmuch powietrza sterowanie oświetleniem komputer schemat buderus
wykrywacz metali schemat kosiarki spalinowe
Stojak do telewizora Samsung UE40F6200 - gdzie kupić? Jak połączyć przewody zasilające Philishave 241?