Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
mi się wydaje jak by mi płyn wylatywał przez rurę wydechową i zastanawiam się czy to nie ma coś wspólnego z uszczelką od głowicy. umówiłem się na środę tak że będę wiedział co i jak. jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie przeczytam dzięki z góry Dodano po 3 aha jeszcze sobie przypomniałem że za każdym razem zasysa mi płyn od chłodnicy dopiero...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Witam może być nieszczelność na przewodzie gumowym w okolicach pompy ,zasysa powietrze. kup na cpn środek uszczelniający do chłodnicy , oczywiście sprawdzenie na wodzie. i korek chłodnicy do sprawdzenia. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
witam:) w megance 1 1,4 podczas odpalania zasysa prawie wszystki płyn chlodniczy podczas jazdy temperatura rosnie i po chwili spada do 2 kreski, przy szybszej jezdzie wywala płyn korkiem(nowy korek) , po zgaszeniu silnika syczy z korka, a ten płyn jest tlusty ale nie ma oznak ze jest w nim olej
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Temat ten jest wałkowany na dziesiątkach tematów, ale nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu (ponoć był podejrzany) 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) nie widać nigdzie wycieków 5) auto pali ładnie, temp. max...
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Na zimnym silniku stan chłodziwa w zbiorniku jest do połowy po rozgrzaniu stan max. Dodam że jak dodaje gazu to ilość płynu w zbiorniku rosnie. Temperatura cały czas 90 st. Dzieje się tak samo jak odkrece korek w zbiorniku. Czy ktoś miał podobny problem? Pierw to ten silnik porządnie zagrzej i odpowietrz układ chłodniczy. Zagrzej to znaczy prawie "zagotuj"...
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
Witam. Mam Sharana 2005 115 km AUY. (Klimatronic) Podepnę się na temat wyrzucania płynu z pod korka zbiorniczka wyrównawczego. Dzieje się tak znacznie podczas ciągłej jazdy 120-140 km/h, po około 60-100 km jak patrzę na zbiorniczek to płynu prawie wcale nie widać. Jak delikatnie popuszczę korek to "zaburta" prawie aż do max albo wyżej. Zauważyłem cały...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Sterownik wrócił z naprawy. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi, sprawny i zaprogramowany pod moje auto. Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić. Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją. Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i silnik ożył. Hura!!!...
Witam, Auto citroen c3 2008 rok 1.4 16v benzyna z gazem. Borykam się z problemem szarpania w zakresie od 2.5 tys do 4 tys na benzynie (mniejsze szarpanie) i na gazie (wieksze szarpanie) w aucie. Problem występuje na zimnym silniku, a wraz ze wzrostem temperatury szarpanie jest mniejsze, ustaje/jest niewyczuwalne po przejechaniu 20 km. Auto moc ma, przyspiesza...
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
korek wlewu płynu chłodniczego korek zasysa zasysa korek
odbiór satelita lutowanie wtyczka schemat płyty indukcyjna
wytrawianie metali trawienie spoin
Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2008 Resetowanie Panasonic SC-AK44 do ustawień fabrycznych