Przede wszystkim należy całkowicie otworzyć nagrzewnicę. Rozprowadzenie płynu ułatwia ugniatanie węży chłodnicy (tych grubych), przez co wyciska się powietrze z układu. Potem należy na chwilę uruchomić silnik (pompa płyny chłodniczego musi przepchać ciecz). Następnie należy systematycznie uzupełniać płyn chłodniczy aż do osiągnięcia wymaganego poziomu....
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
mi się wydaje jak by mi płyn wylatywał przez rurę wydechową i zastanawiam się czy to nie ma coś wspólnego z uszczelką od głowicy. umówiłem się na środę tak że będę wiedział co i jak. jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie przeczytam dzięki z góry Dodano po 3 aha jeszcze sobie przypomniałem że za każdym razem zasysa mi płyn od chłodnicy dopiero...
Witam może być nieszczelność na przewodzie gumowym w okolicach pompy ,zasysa powietrze. kup na cpn środek uszczelniający do chłodnicy , oczywiście sprawdzenie na wodzie. i korek chłodnicy do sprawdzenia. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
lekka para ale na ciepły i na zimnym czy kiedy? jeśli na ciepłym to z tytułu różnicy temperatur może lekka para się unosić jeśli objaw ten występuje na zimnym to mogą to już być spaliny, kiedy samochód zaczyna podbierać płyn bo np walnięta jest uszczelka albo głowica ludzie ratują się nie całkowicie dokręconym korkiem aby nie tworzyło się podciśnienie...
witam:) w megance 1 1,4 podczas odpalania zasysa prawie wszystki płyn chlodniczy podczas jazdy temperatura rosnie i po chwili spada do 2 kreski, przy szybszej jezdzie wywala płyn korkiem(nowy korek) , po zgaszeniu silnika syczy z korka, a ten płyn jest tlusty ale nie ma oznak ze jest w nim olej
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Temat ten jest wałkowany na dziesiątkach tematów, ale nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu (ponoć był podejrzany) 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) nie widać nigdzie wycieków 5) auto pali ładnie, temp. max...
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
Wskaźnik podczas jazdy pokazuje 0 tzn jest na samym dole... gdy chwile pochodzi "stojąc w miejscu" dochodzi do normalnej temperatury. Podkreślam termostat już wymieniłem po jego wymianie przez 1dzień było ok potem stało się tak jak jest teraz. Myśląc, że pewnie ten jest uszkodzony poszedłem do sklepu gdzie go kupiłem i dostałem inny nowy... ale na tym...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Sterownik wrócił z naprawy. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi, sprawny i zaprogramowany pod moje auto. Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić. Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją. Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i silnik ożył. Hura!!!...
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Witam, Auto citroen c3 2008 rok 1.4 16v benzyna z gazem. Borykam się z problemem szarpania w zakresie od 2.5 tys do 4 tys na benzynie (mniejsze szarpanie) i na gazie (wieksze szarpanie) w aucie. Problem występuje na zimnym silniku, a wraz ze wzrostem temperatury szarpanie jest mniejsze, ustaje/jest niewyczuwalne po przejechaniu 20 km. Auto moc ma, przyspiesza...
Witam. Mam Sharana 2005 115 km AUY. (Klimatronic) Podepnę się na temat wyrzucania płynu z pod korka zbiorniczka wyrównawczego. Dzieje się tak znacznie podczas ciągłej jazdy 120-140 km/h, po około 60-100 km jak patrzę na zbiorniczek to płynu prawie wcale nie widać. Jak delikatnie popuszczę korek to "zaburta" prawie aż do max albo wyżej. Zauważyłem cały...
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
korek wlewu płynu chłodniczego korek zasysa zasysa korek
skutera elektryczny zakłócenia równoległe klawiatura strefowa wejście
obdii interfejs obdii interfejs
Renault Laguna II 1.8 16V - brak reakcji na gaz Najlepszy Launch do diagnostyki samochodów - X431 V+ PRO, PAD VII, CR529