Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Być może korek nieszczelny ,nowy z 30zł.
Mimo kompresji te silniki mają wadę pierścieni.Nie ma co się łudzić.Głowica i pierścienie trzeba robić...
:> Jaki wyszedl pomiar kompresji ? Przedmuchy przy zatkanej odmie mozesz sprawdzic odkrecajac korek oleju.
Jak wyciągniesz zbiornik z pompy , w pompie pozostaje taki krążek gumowy , w nowych pompach czasami jest nowy a czasami zaślepka z plastiku , ( myślę że rozmawiamy o takim samym rozwiązaniu , osobny zbiornik na płyn ) .Ja wymieniam takie rzeczy na nowe . Dodano po 20 Odpowietrzaj z lekko odkręconym korkiem zbiorniczka .
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Jak się kruszy to wymiana. Zobacz jeszcze oringi na korku.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Powiem tak mnie Octavia masa 1280kg w trasie zejdzie do 7l/100km natomiast w mieście jeśli są korki widziałem już i 14l. Instalacja BRC. Do pracy i z powrotem codziennie ok 26km.
Zacznij od sprawdzenia lub wymiany korka .
Ok, tzn z tego co się orientuje to u mnie w tym archaicznym silniku jest tylko jedna sonda. A może być tak że sterownik przypadkowo daje taki błąd? Czy jak się powtarza to już jest jakiś problem? To lekkie trzęsienie się silnika tez może mieć z tym związek? Czy jak się chce sprawdzić szczelność dolotu to sie odkręca korek wlewu oleju?
A jak trafisz na korki to dopiero spalanie skacze do góry, pamiętam parę lat wstecz jak w Wrocławiu było sporo ulic remontowanych tam tam dopiero mi skoczyło spalanie jak trzeba było w korkach stać po 2-3h.
No a gdzie te krocce się znajdują, gdzie ich szukać? I korek wymieniałem na nowy to płyn ubywa jeszcze bardziej jak jest ten korek z dziura. A wyciek z pompy wody jakoś da się zobaczyc?
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Czyli tak jak mówiłem. Pozdrawiam.
Można zrobić dorabiając korek w taki sposób jak na fotografiach: https://obrazki.elektroda.pl/7277058800_... https://obrazki.elektroda.pl/3663881400_... https://obrazki.elektroda.pl/7502431500_... Można użyć rurkę z gumy odpornej na benzynę/olej np z węzyka paliwowego, albo rurkę silikonowa. Opis jak...
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Jeśli to nie pomoże to znaczy że masz małe ludziki z mopami w wężykach które je wycierają do sucha albo silnik pracuje na powietrze a nie ON. ;) Czy podczas tankowania nie słyszałeś tssss podczas odkręcania korka?
Witam Odłączyłem go a mimo to wentylatory pracują. Pewnie dla tego, że nie jest to bezpiecznik od wentylatorów. Możesz rozpiąć wtyczkę w okolicy wentylatorów, jeśli już musisz je odłączy. Oczywiście w mieście (w korku) może być problem ze zbyt dużą temperaturą.
Wymieniłem na nowy ten korek od zbiorniczka wyrównawczego ponieważ też mnie to zdziwiło że nic nie zapobiegło temu rozerwaniu
Jest osobny korek na haldexie jezeli to II , do kontroli oraz zlewania oleju. Jest też osobny filtr. Więc jeżeli tego nie masz wymienionego to zastałeś zrobiony w trąbę.
Ewidentny problem z paliwem. Kiedyś była akcja serwisowa bo smoki w baku rozszczelniały się i ssały powietrze przy niskim stanie paliwa. ON teraz tani,dotankuj pod korek. Inaczej to tylko kompa na siedzenie i sprawdzić podczas jazdy jak gaśnie.
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Zwykła nasadka 36mm. Jak już tak się przygotowujesz to bierz też zestaw naprawczy do korka spustowego, bo po garażowych grzebalcach zawsze gwinty w misce rozwalone.
Chcę wymienić olej w skrzyni biegów,niestety gdzieś podziałem całą procedurę.Wiem tyle,że olej nie jest wlewany przez korek spustowy .By uzupełnić olej w skrzyni potrzeba odpiąć czujnik biegu wstecznego ale nie mam pojęcia,który to jest i co dalej.W ASO ostatnio zalali mi 1 litr mimo,że w specyfikacji piszą,że do skrzyni wchodzi 1,9 litra oleju.Zalewali...
Co to znaczy zwykły ? Leje się taki jaki przewidział i zaleca producent samochodu. W samochodach europejskich nie jest problem dostać oryginalny olej, gorzej jest z azjatyckimi. Sporo azjatyckich ma w skrzyni silnikowy. Dodano po 6 No ja wszystko rozumem, ale w kwietniu jakoś w innym serwisie zmieniałem olej w silniku, świece oraz filtr paliwa i za...
Wiesz jednak gdy silnik jest zimny klima tez nie chłodzi. Czytałem iż po włączeniu klimy powinny wystartować oba wentylatory. Niestety u mnie brak reakcji i czasem niestety przy 38 stopniach muszę w korku ogrzewanie załączyć :)
Dzis sprawdzalem czujnik paliwa, jednak plywak zawiesil sie. Odkrecilem ta duza nakrętke i poruszalem czunikiem i zaczelo juz dobrze wskazywac, tzn tak nie do konca bo wskazowka pokazuje prawie pol zbiornika (i to bylo by blizej prawdy), natomiast komputer pokazuje ze moge zrobic 250 km, ale wydaje mi się, ze jak zatankuje pod korek to wskazówka bedzie...
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
U mnie był uszkodzony bezpiecznik w komorze silnika a dokładniej jego gniazdo. Wyczytałem iż to częsta przypadłość.Dodam iż w korkach silnik miał wzrost temperatury ponieważ wentylator chłodnicy również nie działał.Dlatego sugestia by tu zacząć ja niepotrzebnie wymieniłem czynnik.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Cześć wszystkim, pacjent octavia 2, problem z hamulcami. Otóż w różnych odstępach czasowych dziwnie wpada mi pedal hamulca np. stoje w korku, trzymam delikatnie hamulec (byle się nie stoczył) i nagle samochód zaczyna się toczyć, wciskam hamulec mocniej i jest miękki ale do pewnego momentu, zahamuje mniej więcej w 3/4 zakresu działania pedala. Puszczę...
Dziękuję za wznowienie tematu. Jeżeli czyścicie odmę i zdejmujecie rurę odmy to należy uważać bo rurka (odejście od rury filtru powietrza - za przepływomierzem) na które zakłada się gumową gumę odmy jest bardzo delikatne i po paru latach eksploatacji może się urwać, zwłaszcza przy ciepłym silniku. Urwałem sobie ale skleiłem solidnym klejem i na razie...
Proszę sprawdzić w jakim stanie jest olej i jego poziom najlepiej wymienić. Na korku spustowym powinien się znajdować magnes do wychwytywania opiłków ich ilość będzie świadczyła o stanie skrzyni.
Ile ta przejażdżka trwała godzinę, dwie? Twój akumulator, nawet gdyby był nowy nie byłby w stanie zanadoewc się za tak korki czas. Kup sobie prostownik i zawraj głowy ludzią w sklepie.
Witam, wrocilem do domu po pracy normalnie po 2 godz chcialem znowu jechać wsiadam odpalam a auto bardzo dziwnie chodzi , faluje gaśnie . Wyjmuję bagnet i nie widać oleju (miska cala)jak odpali na moment słychać uderzenia pod pokrywa jak by coś metalowego się ulamalo i latalo po całej pokrywie . Do tego silnie dmucha z korka oleju. Jakies pomysły ?
Zamykam - regulamin pkt. 1. Skoro kolega umiał samodzielnie" skorygować" wskazania licznika, to proszę sobie teraz samemu radzić.
Spuścić olej do czystego naczynia(jak tu wyżej sugerują -bańki po oleju),zakręcić nowym lub zregenerowanym korkiem,wlać spuszczony olej.Nie trzeba pozycjonować(!) jak kolega kkknc proponuje-:-). W mojej Octavii 2 gość wyciąga olej odsysając przez korek wlewu nie odkręcajac spustowego.
Kolego możesz mieć zapchany wydech, resztki kata dostały sie do tłumnika a ta mazia pod korkiem może była spowodowana niedogrzaniem silnika.
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
Podczas trasy na wakację po ok 300 km zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego. dolałem ok 300 ml . Problem ten powraca po dłuższych trasach. Co sprawdziłem : Dywaniki suche poziom oleju ok brak masła pod korkiem zbiorniczek i płyn w nim czysty nie leci przy pompie wody brak jakichkolwiek śladów korek zmieniłem Czy wentylator chłodnicy powinien...
nie wiem kolego jak jest w twoim przypadku. Nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd lub pisać głupoty na forum. Ale bardzo często na korku zbiornika płynu jest pływak który uruchamia wyłącznik. Jeśli tak jest to sprawdź czy całość działa.
Witam Od pewnego czasu mój samochód boryka się z tą pompa powietrza I pokazuję ten błąd , czyli jak ją wymienne na Nowy to ustanie problemu z nią? Ciągle się włącza sama nawet gdy przejade parę km stoję w korku nagle słyszę ją I od razu obroty 1200 trzymają zamiast 800
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
Witam Posiadam auto Octavia 1.6 benz gaz. Silnik 75kw. Ostatnio zaobserwowalem nastepujaca dolegliwosc. Po rozgrzaniu auta i typowej jezdzie w trasie temp utrzymuje sie na 90 st. Problem gdy zwolnie i dodam gazu albo ostrzej przegazuje wskazowka idzie na 110-115 i po chwili wraca. Im dluzej tym wahania dluzsze. Czesto gdy skrecam redujkuje biegi nasila...
witam mam problem z octavia II 1.9tdi 105km bls. Przy 120km/h zgasła... po ostygnięciu odpala i po 2-4sek gaśnie. po odkręceniu korka mocno dmucha, to samo po zdjęciu odmy z pokrywy... po zdjęciu odmy silnik nie gaśnie ale strasznie gwizdze, ale to pewnie przez odmę bo po odkręceniu korka też chodzi i nie gaśnie ale nie gwizdze... po odpięciu odmy na...
Sam jestem ciekaw co jest powodem takich objawów .Podobne objawy chociaż nie identyczne powodował uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrządu .uszkodzenie pojawiało się sporadycznie .silnk prawdopodobnie ten sam Octavia 1.6 SR.
Witam. Raz miałem taki przypadek Berlingo 1.6ehdi około 40tys km salon polska zatankowane pod korek diselkiem faktura i podjazd z stacji do domu 5-6km. Auto zaczęło przebierać kaszleć, Diagnoza, podgląd parametrów niby wszystko ok. Próba z podaniem paliwa z banki z innej stacji po chwili auto zaczęło pracować idealnie. Też zatankowane było pod tym orłem...
Panowie Problem z błędnym wskazywaniem temperatury rozwiązany.Był to czujnik temperatury ale nadal mam problem z wentylatorem załącza się prawie przy czerwonym polu końcowym temperatury znajomy mówi i ze ta maja te skody ale coś mi się nie chce wierzyć wiec może panowie wiece coś na ten temat i jak postoje z 10 min w korku i od razu temperatura auta...
Witam ponownie,przyjechalem do celu,po kilku godzinach odpalilem silnik i wszystko jest w najlepszym porządku.Płyn chlodniczy jest w normie,na korku nie ma piany,olej w normie, silnik nie dymi.Czy moze być,że do filtra powietrza dostał się jakiś syf z powodu długotrwałych wolnych obrotów i go wydmuchało?
MANTA20E dziękuję, że cofnąłeś się dla mnie w czasie z 6 lipca br. by rozwiązać mój problem ;) A teraz poważniej moje chłodnice z zewnątrz wyglądały całkiem spoko, ale pomimo to postanowiłem potraktować je myjką cisnieniowa, niby nie było widać żadnego syfu a jednak na pewno bylo tam sporo kurzu. Gdy wszedłem do auta nie mogłem utrzymać dłoni na nawiewie...
W mojej skodzie na około 10tyś km dolałem 070l oleju dodam że jest na gazie wlany był lotos półsyntetyk co zauważyłem to pod korkiem oleju pojawia się troche oleju i w filtrze powietrza też jest troche co może być powodem ubytku
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Witam.Mam taki problem. w skoda octavia 1,6 benzyna + gaz zmieniłem apaat zapłonowy i po odpaleniu wyrzuciło mi olej przez bagnet i korek.Zapłon jest na wałku rozrządu. Czy jest możliwe żeby go przestawić po zmianie?
klient nie był na odgrzybianiu klimy, Może był na korekcji licznika :)
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Od kilku lat mieszkam w Gdańsku i odradzam wszystkim zakup samochodów eksploatowanych w tym mieście i ogólnie w Trójmieście. Zmieniając samochód, oglądałem różne przez pół roku w cenie ok. 30 tys. zł. i w końcu kupiłem w Toruniu. Ogólnie mówiąc samochody są bardzo zaniedbane i z wyglądu i technicznie. Ludzie jeżdżą dopóki "się nie urwie". Do tego sposób...
Stary powycierany reduktor potrafi płatać figle,wtedy korekty lecą na łeb na szyję. Że co? Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma się przełączyć na benzynę i tyle. Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek...
Przekonałem się, że dobrze jest hamować biegami, z czasów, kiedy w ciągu trzech lat jako pasażer przejechałem pół "równika", a kierowca tak właśnie robił. Tego nie nauczy instruktor w godzinę, tego uczy życie i własne doświadczenie. Podobnie, jak ruszania w korku bez naciśnięcia pedału gazu należy nauczyć się w aucie, którym się jeździ, bo trzeba "wyczuć"...
Jak w temacie co może być przyczyną niestabilnych korekt wtrysków. Są wahania na wolnych od 0.1-0.3 lekkie poszarpywanie (tylko tyłkiem w fotelu idzie je wyczuć). Jak podniesie się obroty to korekty rosną 1. do +1 2. trzyma okolice zera 3 i 4 spada do - 0,5. Jak obroty zejdą to znowu korekty wracją na -/+ 0,3 lub mniej.
Witam. Mam problem z temperaturą wody w mojej skodzie. Gdy włączam zapłon na zimnym silniku to od razu mam 90 stopni. Wczoraj jak na chwilę stanąłem w korku to temperatura zaczęła rosnąć ,a nie słyszałem żeby się włączył wentylator.w którym miejscu mam szukać czujnika temperatury bo chyba od niego powinienem zacząć.
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Olej zmieniłem na Motul 15W40, a filtr oleju na Mann. Przed wymianą do starego oleju dodałem Liqui Moly Engine Flush. Silnik pracuje troszkę ciszej, lepiej zbiera się z niskich obrotów. Jeśli nie będzie brał dużo oleju - to kolejne zmiany będą na 10W40 lub 5W40. Póki co zrobiłem 200 km - oleju nie ubyło. Popychacze już mam, filtr paliwa też (mann),...
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Mam problem a mianowicie : wywala mi płyn w czasie jazdy z zbiorniczka , nie załącza się wentylator na 1i 2 bieg (sprawdzałem i działa ) wyjmowałem wtyczkę i na zasadzie zwarcia , sprawdzałem tez sterownik i działa (przekładałem do innego auta i tam normalnie, wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy, wymieniłem termostat , test na uszczelkę zrobiony...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Witam serdecznie. Jak w temacie nie raz mam twardy pedał hamulca. Objawia się to przy hamowania w korku przy dojechaniu do kolejnego auta lub przy normalnym hamowaniu. Raz jest git tak że aż staje dęba a nieraz tak jak by spowalnia i twardy pedał. Zauważyłem to wczoraj. Miesiąc temu wymieniłem klocki i tarcze. Było dobrze do wczoraj. Pomocy bo nie chciał...
witam wracajac do tematu ,co znaczy opis Brücken Sie den Quarz np przy korekcie licznika w skodzie fabia lub octavia.wiem ze zakladam klipa na scalaka ale co sie mostkuje? Mam tacho 2008 i w manualu jest wlasnie taki opis. Czy moge liczyc na podpowiedz co trzeba zmostkowac?
Sporo pytań a metoda opisowa na forum raczej do tego nie nadaje się. Otóż przed wyciekiem płynu z instalacji oczywiście należy zabezpieczyć się dopasowując odpowiedni korek np z drewna. Zaciskanie przewodu hamulcowego nie jest dobrym pomysłem jako , że uszkadzasz. Oczywiście należy wycisnąć tłoczek i zdemontować popychacz śrubowy.Oczywiście oczyścić...
(at)carrot Ok, sprawa wygląda tak. Zdechł mi dziś samochód stojąc w korku... Kiedy nie mogłem odpalić wziąłem tą diodę i podłączyłem pod wtyczkę od wtrysku. Dioda się zaczęła świecić. Kiedy próbowałem odpalić wtedy dioda gasła. To samo później robiłem pod domem. Dioda się świeci, kręcę i ona gaśnie, samochód nie odpala. Kabla ze świecy nie ściągałem...
Zanim zamieniłem wtryski jakimś przypadkiem trafiłem do kolegi, wymienił do kompletu cewkę, sprawdził uszczelki przy kolektorze które wymienił, wymienił też uszczelki pod wtryskami, obejrzał raz jeszcze przepustnicę i zrobił adaptację, sprawdził też sprężanie i jest podobno OK, równo, bez różnic. Niestety wciąż obroty nie są równe i szarpie trochę silnikiem...
Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? asv Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność. Ładowanie w porzadku i nic nie "zjada" akumulatora na czas parkowania. A jakie było stare paliwo? Kolor zawartość? Co opisałem powyżej. Było lekko brązowawe, pożniej juz miało dobra barwę - jak odkrecałem korek spustowy filtra....
Witam, Posiadam Skodę Octavię Mk1, 2002 rok, 1.6 benzyna, kod silnika AVU, BFQ. Czekając w korku w zeszłym roku zauważyłem, że temperatura przekracza 90 stopni. Zatrzymałem się, otworzyłem maskę i zauważyłem, że wentylatory się nie obracają. Jeśli włączyłem klimatyzację, zaczęły się obracać. Podczas diagnozy zauważyłem, że termostat, który jest kontrolowany...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
To nie jest raczej EGR ani klapa gasząca. Ściągnąłem wąż pomiędzy kolektorem ssącym a intercoolerem, (z lewej strony) i jest tam pełno spalin. Tak samo jak w przypadku korka oleju. Wiadomo że to bez filtra powietrza i doładowania ale silnik odpalił. Co to może być? Odpiąłem "odmę'? z pokrywy silnika i dolotu (na wejście do turbiny) i leci bardzo dużo...
Witam Mam problem z okresowo powtarzającym się brakiem ładowania akumulatora. Problem zaczął się dwa tygodnie temu w upalny dzień. Auto stało długo na parkingu pod biurem na słońcu i podczas powrotu po 10 min jazdy wyskoczył komunikat "brak ładowania akumulatora". Zatrzymałem pojazd i już nie odpalił. Potem po awaryjnym odpaleniu akumulatora jak już...
O2 w skrócie oznacza Octavia II... Dodano po 6 nie jestem mechanikiem, ale widziałem tam jakieś ustrojstwo (pompa lub cos podobnego) po prawej stronie silnika, które przeciekało... A dopytuje sam, bo nikt nie wie o co chodzi z ta usterką...
Witajcie, Interesuje mnie czy ktoś w TDI ASV wymianiał olej poprzez jego odsysanie? Otóż zawsze wymieniałem olej tradycyjnie spuszczając go przez korek ale latem oberwała mi się płyta pod silnikiem więc przykręcona została na szybko blachowkrętami i najzwyczajniej nie chce mi się bawić zimą. Otóż używając pompki udaje mi się odessać na moje oko około...
Mam ciekawy przypadek Octawii 1.9 z 2007 roku na pompkach. Parkowana przodem pod górkę, nawet lekką po nocnym postoju odpala po 10-cio sekundowym kręceniu. Zaparkowana przodem niżej pali od strzała. Podczas wymiany filtra zauważyłem,że ma czarny kolor. I teraz czy wymieniać uszczelniacze na pompkach czy tandem pompę, dodam że pompa paliwa Lucas. Klient...
Mam podobny problem z Nissanem Prairie pro 2 l wtrysk, 92r. B,G silnik ładnie odpala, dobra kompresja, ładnie, równo chodzi na wolnych obrotach. Problem zaczyna się po dodaniu gazu na wysokich obrotach na benzynie. Silnik zaczyna pulsować, i dławić się z rury tuman dymu, niebiesko białawy. Na gazie silnik, równo pracuje na wolnych i na wysokich, ale...
No właśnie na autostrady nadaje się idealnie. Sam sobie przeczysz - jazda po mieście to stanie w korkach, krótkie podjazdy, częste uruchamianie zimnego silnika. 1000 km w trasie to 5-10 uruchomień silnika, z czego na zimno przepracuje może 5% tego dystansu, ten sam dystans w mieście to 50-100 uruchomień silnika i 20-40% tego dystansu będzie przejechane...
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Heh norma Panowie, Bora 96/130 PD ASZ manual w mieście to 8-9 zależnie od korków i prędkości. Na krótkim dystansie jak jest zimny to 10. Najczęściej w mieszanym to 7. Do Chorwacji na wakacje z 3500 km średnia 6,4 ale załadowany pod dach i prędkość nie mała ;). Dodam że równolegle jeżdżę Octavia 81kw na pompie rotacyjnej i w niej spalanie po miescie...
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Witam ;) Panowie mam problem, pacjent octavia o1. Otóż pewnego dnia zobaczyłem że mam mokry filc pod nogami od pasażera za kierowcą. Po szybkiej diagnozie okazało się ze korki spustowe w podłodze są do wywalenia ;) . Rozebrałem cały środek zdarłem mate bitumiczną oryginalną ;) założyłem nowe uszczelnilem sylikonem dodatkowo, położyłem nową mate bitumiczną...
Open Loop, zakres pracy silnika gdzie nie są brane pod uwagę wsazania sondy, więc i korekt nie będzie. Tu raczej nie ma co zawracać sobie tym głowy bo sonda jest szerokopasmowa, więc powystrojeniu na korekty powinno być dobrze.
Podgladnij korekcje sprawdz lewe na dolocie i na ssacym. W parametrach powinieneś widzieć skład mieszanki porownaj go z analizatorem bo może sonda zaczyna spać.
Witam. Mam problem z najprawdopodobniej zbyt bogatą mieszanką paliwa. "Najprawdopodobniej" ponieważ nie wiem czy poprawnie interpretuję wskazania skanera. W każdym razie mieszanka jest albo zbyt bogata lub zbyt uboga. Samochód to Skoda Octavia z instalacją gazową. Od czasu do czasu podłączam skaner, by m.in. sprawdzić czy korekty paliwowe mieszczą się...
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
OK. Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome.
Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Octavię 1 1999r. z silnikiem 2.0 8V AQY Na ciepło silnik nie pracuje równo widać wypadanie zapłonów, spalanie LPG ponad 14litrów przy spokojnej jeździe. Błędy: 17536 mnożąca adaptacja paliwa, blok 1, mieszanka uboga 16555 mieszanka za uboga bank 1 16518 obwód sondy lambda, brak zmian sygnału bank 1 sonda 1 Nie sprawdzałem...
Zostaw ten czujnik. On ma tylko wpływ na cut-off. Jaki skład mieszanki widzi czujnik O². Jakie masz korekty krótka i długą.
Skoro to pompowtrysk to korekcja pompek i wymiana pompy tandem. Elektryczna pompa w baku pracuje? Wcześniej warto sprawdzić świece żarowe.
Witam, Kupiłem samochód Skoda Octavia 2 2012 rok 1.6 benzyna w którym nie działają elektryczne szyby z przodu. Z kluczyka szyby działają. Z programu VCDS również. Po dłuższym poszukiwaniu zauważyłem, że wyłączony jest immobilizer w sterowniku silnika. Wyczytałem w internecie, że to może być powodem nie działających szyb. Czy można to jakoś naprawić...
korek parownicy korek hydrauliczny odpływ korek
mercedes lusterko prawa mapowanie portu drukarki aparat trust
ekspres delonghi problemy thomson 26hu5253
Instrukcja obsługi miniwieży Samsung MM-39 PDF Jak zresetować pralkę Indesit PWC 7125W?